Vidíš,a ty jsi nevědomky kápnul na to asi nejlepší řešení Jen by to chtělo ještě ověřit na brzdě a jestli to zvládá lambda...což by snad měla,díky origo koncovce.
Zajímavý ovšem je,že tu repasi neřeší ani origo servis,když si třeba koupíš novou moto a slip on Akrapa v příplatkový výbavě.
Upravil Mr GS dne 01.04.2014 21:56
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Vidíš,a ty jsi nevědomky kápnul na to asi nejlepší řešení Jen by to chtělo ještě ověřit na brzdě a jestli to zvládá lambda...což by snad měla,díky origo koncovce.
Zajímavý ovšem je,že tu repasi neřeší ani origo servis,když si třeba koupíš novou moto a slip on Akrapa v příplatkový výbavě.
No to je fakt a bůh ví, jestli to prodejce ví. Pokud koupíš koncovku u Pokornýho, tak máš k tomu dokumentaci s předpisem servisu. První servis je v ceně koncovky a zároveň po zjištění míry opotřebení ti určí další interval což může být i 5tis km. Servis řešen poštou trvá týden. Takže každy měsíc týden bez vejfuku . Ujetý co
Ty jo já to snad taky sundam a dam tam za sportovní svody zpět origo koncovku a poprdeli. Stejně to sní vypadá líp a nebo holá trubka jako na choppera od Vance Hines.
Dle dalšího výzkumu je vata určena hlavně no útlum hluku, její struktura určuje kvalitu zvuku (hloubka vejska pod) a hlavně pohlcuje teplo. Dokonce sem narazil na výraz chlazený sportovní zadní díl výfuku.
Na výkon májí opravdu vliv vnitřní přepážky, průměr a délka trubky na odvod spalin. Ano ideální kombinace je opravdu celý set včetně vzduch. filtru s laděním na brzdě, ovšem pozor 100%tně to funguje v podmínkách za jakých to bylo laděno (vlhkost, teplota vzduchu a nadmořská výška). No je to opravdu věda určená pro závody a honění každý desetiny koně navíc.
Takže já to řešit nebudu, jede to nestřílí to, remus svody tomu daly sloní sílu od spoda a pěkně to prdí = naladěno jo a nevadí tomu sračka benál.
Upravil Macek01 dne 01.04.2014 23:08
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Mr GS napsal:
V tom případě mě z toho logicky i ekonomicky(a to jak finančně,tak časově) vychází varianta,kterou udělal Mařa...prostě otevřený svody a origo výfuk,kterej nemusí repasovat 3x do roka.Na těch svodech bez katu se něco krouťáku od spodu získá a přitom origo výfuk má přpážek habaděj,aby to mělo pořád dostatečnej odpor ve srovnání s otevřenou koncovkou a to jakoukoliv.
No a jak to tu čtu, tak u té sestavy asi i zůstanu...
Tak já nevím, mám jenom jednu zkušenost s laďákem. Jel jsem na motorce Milana Holého a oproti mně má i laděnou koncovku ( nevím značku ). Ten motor se choval úplně jinak, skoro to nevibrovalo a od volnoběhu to táhlo, podle mne to bylo koncovkou, ale aby to bylo objektivní, tak bych to musel vyměnit na své a tak porovnat.
On by se tu ale někdo takovej mohl ozvat.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
mara napsal:
Jako koupit si Remus novej za osmičku a po půlce sezony mu odvrtat nejtky... to je opravdu dobrej nákup, takovej tuner-srdcař nejsem.
Bejvávalo...
Trochu sem se o to taky zajimal, abych vyresil kanonadu jak u verdunu kombinace Y+origo koncovka.. Nova koncovka ALU remus stoji 11500,- a y-svod 9500,-, takze 20 nestaci..
stepan napsal:
Tak já nevím, mám jenom jednu zkušenost s laďákem. Jel jsem na motorce Milana Holého a oproti mně má i laděnou koncovku ( nevím značku ). Ten motor se choval úplně jinak, skoro to nevibrovalo a od volnoběhu to táhlo, podle mne to bylo koncovkou, ale aby to bylo objektivní, tak bych to musel vyměnit na své a tak porovnat.
On by se tu ale někdo takovej mohl ozvat.
Milan jezdí s Y svodem a koncovkou Remus Revolution. Pokud si dobře vzpomínám, tak v koncovce nemá tlumivku.
Ono by spíš chtělo poznatek někoho, kdo vatu v laďáku vůbec nikdy neměnil, co to dělalo třeba po 50 tisících, jestli se něco změnilo nebo ne.
Pokud ne, tak pak asi není nutné nic měnit.
Ale asi bude něco na tom, že koncovka od RP stojí 9, Remus třeba 15 a Akrap 18 tisíc. Já fakt nevím...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
No ta vata se musí měnit především u karbonovejch koncovek,protože když vylítá ven,tak se začne ten karbon pálit(napřed zežloutne),celonerezovejm to tak nevadí,tam jen začne nerez zlátnout,nebo zamodrávat... A taky je rozdíl v kvalitě a struktůře vaty,který výrobci používají. Třeba u yoshimury,akrapa,remusa a podobnejch "lepších" výrobců je ta vata podstatně kvalitnější a životnost několikanásobně vyžší a myslím že nikdy uplně nevylítá fšechny ven,jen jí ubyde. Na čtyřválcích není problém,aby vydržela 50 000km,což není málo. Nejvíc to trpí na vostrejch jednoválcích,tam to lítá ven podstatně rychleji.
Měl sem varadero s 80 000km,nerez koncovky RP,nikdy se vata nedoplňovala a nic jim nebylo a motorka jela furt stejně,takže bych to pro normální cestovní použití moc nehrotil.
Tak tady je to vidět, aspoň rozkuchanej vejfuk a rozdíl mezi origo a laďákem ze vnitř: YouTube Video
Upravil Macek01 dne 07.04.2014 08:45
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!