LukyGs napsal:Jenže on chtěl auto s levným servisem a tohle jsou časované bomby
Souhlas. Ve firmě jsme měli/máme nové Audi, BMW, Mercedes. Na všech v rámci záruky řešeny 100 tis. opravy. Příměr k bombě je zcela na místě.
Naposledy prasklý blok motoru na 4 roky starém BMW 320. Najeto 122 tis. km, full servis BMW, kde na to řekli, že se to stává. A že nám dají slevu na motor. Takže to nebude 350 ale jen 250 tis.
LukyGs napsal:Jenže on chtěl auto s levným servisem a tohle jsou časované bomby
Souhlas. Ve firmě jsme měli/máme nové Audi, BMW, Mercedes. Na všech v rámci záruky řešeny 100 tis. opravy. Příměr k bombě je zcela na místě.
Naposledy prasklý blok motoru na 4 roky starém BMW 320. Najeto 122 tis. km, full servis BMW, kde na to řekli, že se to stává. A že nám dají slevu na motor. Takže to nebude 350 ale jen 250 tis.
4 roky starej motor a 250k a neuznaj slusnou kulanci? to je nejaky divny.
Mmch to je ten ctyrval, pocitam. Benzin?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Finance: max 500tis.
Motorizace: diesl
Pocet sedadel: 7 pokdu mozno do podlahy, jo a nechci dodavku typu Multivan, Caddy atd.
Vybava: lepsi trida[/quote]
A co tohle: Peugeot Hodonín:
http://dealers.pe...p;id=49050
5008 cena 489,-tis. 7 míst, Předváděcí vozidlo.
Pokud budeš mít o auto Vážný zájem, mohu zkusit ještě ladit cenu.
Perfektní nabídka.
BMW 1200 GS a ///M3
Tak 5008 jsem teď prodal,jak jsem si pochvaloval,tak od 20000km samý problémy.Ve 40000 km mi měnili zadní tlumiče,celý to vrzalo,skřípalo,jsem rád,že jsem se jí zbavil.Pažouta už nikdy více!!!
oranžová dvanáctka
...Honzo, Tourana mám 5timístného, protože zadní sedala jsou v Touranu jen na dojetí a bez rezervy. V Sharanu jsou již přídavná sedadla plnohodnotná a dá se s tím i někam dojet. Jelo s tím 6ks dospělých na lyže do Alp a vpoho.
www.jantruhlar.cz
Finance: max 500tis.
Motorizace: diesl
Pocet sedadel: 7 pokdu mozno do podlahy, jo a nechci dodavku typu Multivan, Caddy atd.
Vybava: lepsi trida
schrek - tu nepises nic o 4x4 a predsa si vybral VW Sharan 4motion. Ak trvas na 4x4 tak predchadzajuci model bol fajn, tu mas jeden kus 2010 s rovnakymi km za polovicnu cenu z Rakuska, strata hodnoty z tej sumy uz bude minimalna http://suchen.mob...LSO_EXPORT
kamarat mal VW Sharan 4m cca 5 rokov, okrem odideneho bufiku (ako uz spominal aj magoss) ziaden problem, my sme mali v rodine ten model rv 2009 ale bez 4x4 a ziaden problem, spotreba priemerna ak dobre pamatam cca do 8, 4x4 rataj do 9, mne ta variabilita sedaciek vyhovovala a vobec mi nevadilo ze neboli integrovane do podlahy, neviem ako to ma vyriesene novy Sharan, ale integrovane by som predpokladal ze budu menej pohodlne a pouzitelne len na kratke vzdialenosti
jen pro zajimavoist sem psal do bazaru dali by mi slevu jeste 10 takze ne 499 ale 489. Jo jinak na tom aute bylo v zaruce udelano 8 reklamaci
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
jen pro zajimavoist sem psal do bazaru dali by mi slevu jeste 10 takze ne 499 ale 489. Jo jinak na tom aute bylo v zaruce udelano 8 reklamaci
ses magor. Misto citelnyho auta od KIKIho koupis kdovijakou silenost z bazaru s ukrutnejma kilometrama?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Airmatic? to se mu muze feest prodrazit ale jinak souhlas.
Jo Airmatic bych asi taky nebral, ale dá se to pořešit slušně. Sem to tam nabouchal jenom pro představu, přesnou výbavu sem se nedíval.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Airmatic? to se mu muze feest prodrazit ale jinak souhlas.
Jenže on chtěl auto s levným servisem a tohle jsou časované bomby
Asi jsi měl hodně mercedesů, co?
Měli sme v rodině cca 10 medů, vždycky starší kousky a nikdy s žádným nebyl zásadní problém. A takové ty kecy, že ND jsou drahé atd. Blablabla od lidí, co s tím nemají žádnou zkušenost.
Jediné čemu bych se vyhýbal je Airmatic, ikdyž je to super věc, když to funguje.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
schrek napsal:
jen pro zajimavoist sem psal do bazaru dali by mi slevu jeste 10 takze ne 499 ale 489. Jo jinak na tom aute bylo v zaruce udelano 8 reklamaci
ses magor. Misto citelnyho auta od KIKIho koupis kdovijakou silenost z bazaru s ukrutnejma kilometrama?
Coze ja nerikal ze neco kupuju kurna to bylo jen info.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Za to Rko palec nahoru, máme doma už druhý (předtím 2x řada E) a i když to není nejhezčí auto na světě tak je pro nás ideální, tatík už teď přemýšlí nad náhradou a je celkem zoufalej, jelikož adekvátní náhrada prostě neexistuje. Jinak co se týče spolehlivosti tak dohromady s nima máme cca 350 tisíc km a bez jedinýho problému. Jo a teda jediná nevýhoda je, že když máš zvednutou zadní řadu sedadel tak v kufru zbývá strašně málo místa.
Airmatic? to se mu muze feest prodrazit ale jinak souhlas.
Jenže on chtěl auto s levným servisem a tohle jsou časované bomby
Asi jsi měl hodně mercedesů, co?
Měli sme v rodině cca 10 medů, vždycky starší kousky a nikdy s žádným nebyl zásadní problém. A takové ty kecy, že ND jsou drahé atd. Blablabla od lidí, co s tím nemají žádnou zkušenost.
Jediné čemu bych se vyhýbal je Airmatic, ikdyž je to super věc, když to funguje.
Hodne ne, jen jednoho a kamos dva. Ja mel E320 v Avantgarde vybave a na mechoch. V aute behem roku zhucelo 130 papiru za spotrebaky tak sel pak z domu. Kamos si ho ode mne koupil a opet ty veci co sem delal ja tak delal on po roce ( 80tis.km ) znovu! Odchazi na tom desne kulaky s ramenama... Proste podvozek a pak veci okolo jako AGv jednotka a tak. Motor jako takovej byl ten sestival nezmar ale okolo 260tis se sypaly automaty,toz tak. Pak si koupil gl ve ctyrlitru tusim a tam mel nalitano 200 tis a hned oprava prevodovky za pado. Nejsi jedinej co mel mercedes vis. Ma ho spousta mych znamych a id urcitych km se serou vsem takze se ho v max.300tis.zbavujou za smesny ceny. A to spousta z nich je mela od novoty. Vetsinou modely E a nizsi tridu C a nejaky Ml a Gl,to jen kdyby jsi chtel bejt urypanej ve smyslu zkusenost.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Kazí se všechno a Mercedes nevyjímaje. Dřív ty auta najely 2x, 3x víc než jiné značky a za to si i zákazník platil. To už dnes neplatí. Bohužel.
Zánovní firemní ML jelo do servisu taky málem na špagátě. V rámci záruky jsou to časem úsměvné epizody, ve formátu příběhu koupě ojetého vozidla pak malé finanční tragédie.
Celé je to o opicích a banánech.
Upravil cibus dne 23.04.2014 12:11
cibus napsal:
Kazí se všechno a Mercedes nevyjímaje. Dřív ty auta najely 2x, 3x víc než jiné značky a za to si i zákazník platil. To už dnes neplatí. Bohužel.
Zánovní firemní ML jelo do servisu taky málem na špagátě. V rámci záruky jsou to časem úsměvné epizody, ve formátu příběhu koupě ojetého vozidla pak malé finanční tragédie.
Celé je to o opicích a banánech.
A kurvítkách!
Čím víc fičur,tím dražší provoz.Kámoš má MB.Najeto 300000km a mění 1věc za druhou.Kompresor pérování,mechanismus centrálu,posilovač,tlumiče,ložiska,čepy.Nový je nový,ale pak to musíš včas vyměnit zase za nový a pořád dokola.Nebo starý za pár kaček a dojíždět do mrtě.
Upravil sadilek dne 23.04.2014 12:17