Tak paráda - dneska jsem přivezl vytočený přechodky do vodováhy. Hned jsem se do toho dal, sice mi to trvalo, ale na 3500 ot. jsou hladiny stejně a na volnoběh taky
Upravil MALI dne 31.03.2009 21:22
helejte, jak stelujete karburatory? je to takhle spravne?
1) seridim si bovdeny tak aby byla na kazdem karburatoru vule alespon 2mm a na sytici cca 1mm
2) povolim uplne srouby volnobehu tak aby se nedotykali patek
3) povolim srouby serizovani podtlaku tak na 1/3 rozsahu
4) nastartuju
5) seridim srouby podtlaku tak aby byli otacky cca 1100 a srovnane podtlaky
6) pridam plyn na cca 3500ot. a pokud se rozhodi podtlaky tak serizuji bovden od plynu na jednom z karburatou
7) dotahnu srouby volnobehu tesne na hranici zvyseni volnobehu a srovnam je tak aby nerozhodili podtlak pri volnobehu
jde mi hlavne o to ze nevim jestli spravne serizuju srouby podtlaku. tedy nejde mi o srovnani podtlaku, to je jasne, ale o hodnotu podtlaku. jestli je spravne je serizovat na 1100ot... nekde jsem videl ze by mel byt podtlak na volnobeh 5 mbar, ale s olejovahou vim prd.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
To Turby: Nevim co znamená bod 2, ale jestli jsou to ty zarážky klapek či jak to popsat, tak na ty asi určitě nesahat. Sahal jsem jen na bowdeny a ty mosazný šrouby. Jinak tak nějak jsem to taky seřizoval - sice mi to fakt trvalo, ale mašina jezdí super! Pokud se teda bavíme o 1150 - páč ta karburátory nemá
To MALI: no ja tomu stale rikam karburator i presto, ze je tam strik...
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
OK. Neboj se toho - já jsem to pěkně rozesral, ale na konec to dopadlo dobře. V nejhoršim jsem byl připravenej na to, že to někam odvezu (třeba i na valníku), ale na druhou stranu mě těší, že jsem to zmáknul sám