zřejmě bude nějaká svolávačka - v krátkosti něco jako vyskakující gufero výstupní hřídele převodovky a možnost úniku oleje na pneumatiku.... http://www.touren...r-1200-gs/
takhle to přeložil strejda gugl:
Majitel nového BMW R 1200 GS jsou požádáni, aby neplánovanou návštěvu servisu. Vzhledem k případné vady v těsnicím kroužkem na výstupním hřídeli převodovky a to olej mohl dostat zadní pneumatiku .
Téměř 20.000 kopií současných vodou chlazené BMW R 1200 GS jsou ovlivněny globální akce si vzpomenout na trh v květnu , v Německu o 4300.
Bylo zjištěno, žetěsnění na výstupním hřídeli převodovky může být tlačena tlakem oleje ze svého místa , s tím výsledkem, že převodový olej dostane na zadní pneumatiku .
Může se objevit ,vada vozidel modelových let 2012 a 2013 kol z letošní produkce jsou zřejmě nejsou ovlivněny .
V dílně ,další montážní deska je připojena který má pečeť bezpečně na svém místě ve skříni .
Držitel způsobilých strojů jsou psány BMW Motorrad . Kdo má odpovídající kolo , ale nedostal žádnou poštu , můžete se zeptat na autorizovaný servis . Odvolání se vztahuje Spolkové Motor Transport Authority pod značkou 4661 .
Upravil Tomano79 dne 05.06.2014 06:22
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
hele.. ten krk by asi mel bejt pevnejsi. Ale s tou kritikou LCcka bych to, jak pises, neprehanel.
Jinak gratuluju to s tou deformacni zonou to je nicmene divny, kdyz se to udajne hnulo po padu ze stojanku nekomu. Ale treba neco zmenili, nevim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Jaký má vůbec smysl "deformační zóna" u motorky? U auta je mi to jasný, ale u motorky, kde není řidič nijak připoután ke stroji? To už je mi celkem šumák, jak se deformuje motorka po nárazu, když já letim naprosto nezávisle na ní. Podle mě si tohle jenom ten technik vymyslel, aby nemusel říct, že ten krk prostě udělali moc měkkej.
kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Jaký má vůbec smysl "deformační zóna" u motorky? U auta je mi to jasný, ale u motorky, kde není řidič nijak připoután ke stroji? To už je mi celkem šumák, jak se deformuje motorka po nárazu, když já letim naprosto nezávisle na ní. Podle mě si tohle jenom ten technik vymyslel, aby nemusel říct, že ten krk prostě udělali moc měkkej.
schreku uplne nevim, cemu ty tleskas, ale 800 ma pokud vim podsedlovku se zamerne mekciho kovu, aby se pri deformaci neposkodil ram, nebo s mensi pravdepodobnosti.
Samo, s tou deformacni zonou to je divny, spis nesmyslne v tomhle pripade.
Kazdopadne Schrekuv pokus o sireni poplasny zpravy "LCcko ma silenej problem s krkem rizeni" je minimalne zavadejici. Prijde mi totiz krajne divny, ze by dal chrlili statisice LCcek a neresili to.
Upravil hicks dne 07.06.2014 23:41
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Jaký má vůbec smysl "deformační zóna" u motorky? U auta je mi to jasný, ale u motorky, kde není řidič nijak připoután ke stroji? To už je mi celkem šumák, jak se deformuje motorka po nárazu, když já letim naprosto nezávisle na ní. Podle mě si tohle jenom ten technik vymyslel, aby nemusel říct, že ten krk prostě udělali moc měkkej.
Právě když třeba letíš přes řídítka a nohama o ně chytneš tak je lepší, aby povolili řídítka a ne ty nohy, proto ta deformační zóna.
kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Jaký má vůbec smysl "deformační zóna" u motorky? U auta je mi to jasný, ale u motorky, kde není řidič nijak připoután ke stroji? To už je mi celkem šumák, jak se deformuje motorka po nárazu, když já letim naprosto nezávisle na ní. Podle mě si tohle jenom ten technik vymyslel, aby nemusel říct, že ten krk prostě udělali moc měkkej.
schreku uplne nevim, cemu ty tleskas, ale 800 ma pokud vim podsedlovku se zamerne mekciho kovu, aby se pri deformaci neposkodil ram, nebo s mensi pravdepodobnosti.
Samo, s tou deformacni zonou to je divny, spis nesmyslne v tomhle pripade.
Kazdopadne Schrekuv pokus o sireni poplasny zpravy "LCcko ma silenej problem s krkem rizeni" je minimalne zavadejici. Prijde mi totiz krajne divny, ze by dal chrlili statisice LCcek a neresili to.
Ta zpráva došla až tak daleko, že prej k vůli tomu výrobu zastavili, shodou okolností v době kdy měla jít ta moje do výroby! Samo prodejce o ničem nevěděl a motorku dodali v termínu. Jinak netvrdím, že LC nezvládne těší terén určitě toho zvládne víc než si myslím, ale se mnou si toho holka moc neužije nejsem ten typ krosovýho jezdce
Právě když třeba letíš přes řídítka a nohama o ně chytneš tak je lepší, aby povolili řídítka a ne ty nohy, proto ta deformační zóna.
To by určitě lepší bylo, ale nedokážu si představit, jak na tuhle situaci budou ten krk dimenzovat, když zároveň musí vydržet dynamické rázy od téměř půltunové motorky při přejezdu nerovností. A to je situace, která určitě nastává častěji než že tebou uvedený příklad.
Upravil GeorgPohodar dne 08.06.2014 11:38
dimenzovat se to například použitím jiného popřípadě silnějšího (myslím tloušťkou) materiálu) Chyba v krku byla způsobena použitím slabého materiálu , mimo jiné někdo mi říkal, že se tyto krky vyrábí v Brně..
Upravil jezek dne 08.06.2014 11:44
jezek napsal:
dimenzovat se to například použitím jiného popřípadě silnějšího (myslím tloušťkou) materiálu) Chyba v krku byla způsobena použitím slabého materiálu , mimo jiné někdo mi říkal, že se tyto krky vyrábí v Brně..
jo byl jsem hodnej a netahal jsem to sem.. muze za to zase MORAFAK
mmch mas info o tom, ze by ten krk konstrukcne zmenili nebo alespon vybrali rozumneho dodavatele co to nesmazi z ukradnutejch kolejnic z koridoru Ceska Trebova -> Brünn?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Jaký má vůbec smysl "deformační zóna" u motorky? U auta je mi to jasný, ale u motorky, kde není řidič nijak připoután ke stroji? To už je mi celkem šumák, jak se deformuje motorka po nárazu, když já letim naprosto nezávisle na ní. Podle mě si tohle jenom ten technik vymyslel, aby nemusel říct, že ten krk prostě udělali moc měkkej.
schreku uplne nevim, cemu ty tleskas, ale 800 ma pokud vim podsedlovku se zamerne mekciho kovu, aby se pri deformaci neposkodil ram, nebo s mensi pravdepodobnosti.
Samo, s tou deformacni zonou to je divny, spis nesmyslne v tomhle pripade.
Kazdopadne Schrekuv pokus o sireni poplasny zpravy "LCcko ma silenej problem s krkem rizeni" je minimalne zavadejici. Prijde mi totiz krajne divny, ze by dal chrlili statisice LCcek a neresili to.
Ta zpráva došla až tak daleko, že prej k vůli tomu výrobu zastavili, shodou okolností v době kdy měla jít ta moje do výroby! Samo prodejce o ničem nevěděl a motorku dodali v termínu. Jinak netvrdím, že LC nezvládne těší terén určitě toho zvládne víc než si myslím, ale se mnou si toho holka moc neužije nejsem ten typ krosovýho jezdce
tak ono se to udajne podelavalo i pri padu na bok ze stojanku.. a to uz je divny. O novych pripadech ale uz moc nevime?!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
No tak znam motorku, ktere uz prasknul dvakrat a dle informaci jednu opravu BMW zaplatilo na zaruku a podruhe uz ne pry nevhodne zachazeni s motocyklem. A uz se o tom nebavme tohle je tema zumon590 a ne chyby na LC
tak s tim nemas zacinat... a nevim, proc sem tahas progranitovu motorku zvlast, kdyz k tomu napises, ze to BMW sestrelilo jako "nevhodne zachazeni s motocyklem".
ten krk asi TROCHU problem je... ale rozhodne ne takovej, jak se ho snazis popisovat
Přenesu sem:
Mojí motorku poprvé BMW opravilo výměnou rámu, trvalo to přes 3 měsíce, byl výpadek zásobování, poskytli mi však asi po měsíci čekání od importéra náhradní moto
Druhou opravu jsem už ani nedělal, po návratu z Tunisu jsem moto rovnou nechal v TT a zde vyrobili výstuhu krku, které zabrání jakémukoliv ohnutí.
Deformační zóna na tomto místě je ****ina. U podsedlovky je to aby jsi neohnul rám, tady je to součást rámu, takže ať se ti stane v tomto místě cokoliv, jedná se o deformaci rámu....
Jinak moto nemá chybu
kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Naprosto souhlasim.
Pokud se LCcku zlomi krk rizeni, bude to v takovy situaci, ve ktery ja na GS nikdy nebudu. Kazda motorka ma podle me svuj ucel a muj nazor je ten, ze pokud nekdo zlomi krk rizeni na GSu, mel v tu chvili sedet na CRF450 nebo na jiny motorce k tomu urceny.
kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Naprosto souhlasim.
Pokud se LCcku zlomi krk rizeni, bude to v takovy situaci, ve ktery ja na GS nikdy nebudu. Kazda motorka ma podle me svuj ucel a muj nazor je ten, ze pokud nekdo zlomi krk rizeni na GSu, mel v tu chvili sedet na CRF450 nebo na jiny motorce k tomu urceny.
...no ale par ze stojanku na bok by to ohnout nemel...
blby je, ze nemame zadnej update stavu.. poradne nikdo nevime, co se deje.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
progranit napsal:
Přenesu sem:
Mojí motorku poprvé BMW opravilo výměnou rámu, trvalo to přes 3 měsíce, byl výpadek zásobování, poskytli mi však asi po měsíci čekání od importéra náhradní moto
Druhou opravu jsem už ani nedělal, po návratu z Tunisu jsem moto rovnou nechal v TT a zde vyrobili výstuhu krku, které zabrání jakémukoliv ohnutí.
Deformační zóna na tomto místě je ****ina. U podsedlovky je to aby jsi neohnul rám, tady je to součást rámu, takže ať se ti stane v tomto místě cokoliv, jedná se o deformaci rámu....
Jinak moto nemá chybu
A nemohl bys teda trochu blíže popsat za jakých okolností došlo 2x k tomu poškození rámu/krku? Co to bylo za pád nebo náraz?
progranit napsal:
Přenesu sem:
Mojí motorku poprvé BMW opravilo výměnou rámu, trvalo to přes 3 měsíce, byl výpadek zásobování, poskytli mi však asi po měsíci čekání od importéra náhradní moto
Druhou opravu jsem už ani nedělal, po návratu z Tunisu jsem moto rovnou nechal v TT a zde vyrobili výstuhu krku, které zabrání jakémukoliv ohnutí.
Deformační zóna na tomto místě je ****ina. U podsedlovky je to aby jsi neohnul rám, tady je to součást rámu, takže ať se ti stane v tomto místě cokoliv, jedná se o deformaci rámu....
Jinak moto nemá chybu
A nemohl bys teda trochu blíže popsat za jakých okolností došlo 2x k tomu poškození rámu/krku? Co to bylo za pád nebo náraz?
no co.. vazi metrak a pul a moc mu to v offu nejde
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2