To testování je složitý. Je klidně možný, že právě s tím R100GS nenajeli tolik kilometrů jako na jiných motorkách, kde se třeba testuje rok, než to pustí do výroby (třeba zadní elektrický tlumič na R1150GSA existuje od června 2013, jezdili s tím tři lidi a teď ho dostane na testování dalších pět lidí a předpokládají, že na trh to půjde na podzim nebo v zimě. Fakt nevím jak to je u R100GS, viděl jsem jen jednoho člověka, který to jezdil, který byl shodou okolností se svojí motorkou na tom srazu. Neřekl bych, že jezdí offroad. Takže asi předpokládali, že když ten tlumič vydrží na jiných motorkách, tak nebude důvod proč by neměl ani na R100 a zapomněli na tu prodlouženou šťopku. Ale evidentně i kdyby to testovalo těch sedm dalších majitelů, tak se na nic nepřišlo, protože oni vesele jezdí dál. A stačí Franta nebo nějaký američan a projevilo se to, protože asi jezdí pořádný offroad kde to chodí v plném rozsahu a dlouho. Ono to asi jeden, dva nebo deset rázů vydrží ale pak to jeden povolí a začne se to vytáčet a někdy třeba až za několik dnů to už drží jen na pár závitech a vyletí to.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Hele, ja bych rozhodne nic nezevseobecnoval, i kdyz jsem ten, komu se to posralo. V Albosce jsem byl fakt hodne nasranej a kdybych mel po ruce nekoho z Tractive, narvu mu ten tlumic do riti. Urcite by fungoval i Wilbers, nebo Ohlins (verim Sadochu), ale ja si vybral Tractive. A pockam, jak to dopadne s tim vylepsenim, pak udelam definitivni zaver. A mluvil jsem dnes s kamosem, co ma Tractive na 690 R a vratil se z Albaniarallye. Nemohl si ho vynachvalit a nepochybuju, ze tam jel slusnou kladu. Takze pokud se tlumice na 100 PD dostanou na stejnou uroven, jako pro ostatni stroje, budu spokojenej negr. Pokud ne, plati co jsem psal vejs Emanovi.