Se mi ta Karoo 3 nechtějí sjet, abych je vyhodil, než v květnu vyrazím na cesty...trápím je v rychlostech nad 130 a stále nic....:-((...tak snad za ten měsíc to půjde, jinak budou k dispozici za odvoz...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Rzbynek napsal:
pro Joe:
jak to vidíš se srovnáním s E-08? Myslím si , že srovnávat s E-07 je dost rozdíl.
Ne myslím, že TKC 70 nelze srovnávat s E-08. TKC má podstatně větší záběr v off jízdě. Ty figury jsou jinak stavěné a na silnici bude mnohem lepší. Samozřejmě za jiné peníze. Toto je moderní pneu vytvořená pro stále silnější cestovní endura a tady se zároveň očekává výborná přilnavost.
Chlapci nemontujte sem příspěvky k pneu Karoo 3. Kdo se v tom má pak vyznat.
Upravil joe dne 25.03.2015 18:07
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Vidíš, a já bych je (TKC-70) dal vzhledem dezénu do jedné skupiny s Touranckama a E-08 jako silniční.
Řekl bych tak podle výšky figur a jejich vzdálenosti od sebe, ale to je můj opravdu neodbornej názor. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Ahojte. Moje zkušenost s Karoo3 na R1200GSA velmi příjemná. Sice jen 6500km, ale - asfalt 30% (sucho i voda bez problémů sedí, jen "řvou", šotolina 60% = super, OFF 10% = super.
Rosta64 přiložený následující obrázek:
...já ve středu přezul Karoo 3 na mé oblíbené Anakee 2 a u Červenýho jsem na TKC70 koukal, příště je také zkusím...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Nehučí, nevlní se třeba jako E-10 když přecházíš do většího náklonu, jsou stabilní při vyšší rychlosti, "hadi" na silnici je nerozhodí apod.
Mr GS napsal:
a který silniční pneu ne?
Tak jinak, předpokládám, že budou značně lepší než Tourance EXP na polňačce a na silnici (hlavně na mokru) budou držet podobně.
A nerejpej
Jinak jediný co mi z nich může pokazit dojem je nájezd, ale podle zkušeností na ADV rideru by to snad neměl být žádnej průser.
Pff se tlem ale já to myslím vážně Žádnej extra terén nejezdím a na tohle mi budou stačit. EXP už je čiště silniční guma a hlavně předek se vůbec nechytal.
Jasně že ji zvládneš na každý, ale to je jak říct, že na mokrým asfaltu drží všechny silniční gumy stejně. Nedrží. Stejně tak všechny endurový gumy nedrží stejně na polňačce.
madmike83 napsal:
Mě to přijde spíš pro dobrý pocit pokud vezmeš běžně užívané gumy od předních výrobců
Tvůj názor, podle mě jsou v gumách (i od předních výrobců) značný rozdíly. Na všech se dá samozřejmě jet, ale jak, kde a jak daleko je už jiná otázka.
Upravil Paul dne 14.06.2015 22:42
Paul napsal:
Jasně že ji zvládneš na každý, ale to je jak říct, že na mokrým asfaltu drží všechny silniční gumy stejně. Nedrží. Stejně tak všechny endurový gumy nedrží stejně na polňačce.
Tak to s tebou musím bez výhrad souhlasit...on je každej chytrej,ale na výraz "polňačka" mu v hlavě vyskočí obraz horizontální prašný cesty...aby ne,pole bejvaj rovný
Asi musíš říct šotolinová cesta,protože ta taky může mít sklon 60° a to bych pak chtěl vidět,jak se chytá třeba tourancka-hlavně cestou dolů
Sám jsem si to párkrát zkusil na Anakee2 a myslím,že by mě ani tento novej pokus o vševjednompneu moc nepomohl
A to je pro mě míra mezi on a off pneu...když to dokáže zabrzdit aspoň za sucha z dlouhého a hodně prudkého kopce,tak už to počítám do off...a ne,že se na tom dá přejet po "polňačce" k babičce na chatu Pokud někdo používá svoje GS maximálně takhle,tak samo nemusí řešit vůbec nic a nazout cokoliv...nebo se taky přestat trápit a koupit si RT / GT
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ahoj, tak co majitelé těchto pneu. Napište nejake sve poznatky. Pripadně bych uvital srovnani s klasickymi Metzeler Tourance. Vlastnosti, najezd kilometru apod. Diky
Ahoj, tak co majitelé těchto pneu. Napište nejake sve poznatky. Pripadně bych uvital srovnani s klasickymi Metzeler Tourance. Vlastnosti, najezd kilometru apod. Diky
Hanes napsal:
Ahoj, tak co majitelé těchto pneu. Napište nejake sve poznatky. Pripadně bych uvital srovnani s klasickymi Metzeler Tourance. Vlastnosti, najezd kilometru apod. Diky
Tourance bude mít vyšší nájezd, jinak na silnici vlastnosti podobné, u TKC 70 se jakoby trochu "vlní" přední guma. Nerozhodí to motorku, pocitově je to něco jako když člověk jede na špuntech, ale pouze v přímým směru, v náklonu to nedělá. Na vodě jsou ty gumy srovnatelný, čili oboje jedny z nejlepších. Mimo silnici má TKC70 určitě lepší brzdný vlastnosti a to hlavně na předním kole (fakt mě to překvapilo), ale v záběru a hlavně v bočním vedení na klasickej špunt nemá. Celkově bych tipoval, že na nich najedu cca 10 tisíc, ale určitě se tu najdou i tací, co by na nich dali 15 tisíc.