kdo chce Enduro bez elektroniky a aby bylo nove tak at si jeste pocka rok (mozna i 10let) a JAWA vam jej bude brzy vyrabet. Surove zelezo bez elektroniky...
Jenom aby tam byla taky ta kvalita jako u těch našich 1100 a 1150..
per aspera ad astra
kdo chce Enduro bez elektroniky a aby bylo nove tak at si jeste pocka rok (mozna i 10let) a JAWA vam jej bude brzy vyrabet. Surove zelezo bez elektroniky...
Jenom aby tam byla taky ta kvalita jako u těch našich 1100 a 1150..
Neboj se, myslim si, ze z kazdeho svaru uvidis to ze se na nicem nesetri.. a radeji tam daji toho svareciho dratu dvakrat tolik ... Ram bude urcite z poctivych silnostenych trubek - nedojde tim padem k praskani jako u ramu R1100/1150 ... bude to poctive vesnicke vozidlo.... Prevezes na tom prevodovku od kombajnu jak nic
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtěchPol. - píšeš "Neboj se, myslim si, ze z kazdeho svaru uvidis to ze se na nicem nesetri.. a radeji tam daji toho svareciho dratu dvakrat tolik ...". Nevím jak Jawa, ale když jsem uviděl poprvé LC, chtělo se mi ze svárů zvracet. Celou sezónu jsem pak LC vyhledával abych se ubezpečil, že to jen výstupní kontole unikl kousek ožralého svářeče. Bohužel, několik desítek kusů mne ubezpečilo, že BMW opradu zaměstnává ožralé svářeče. V Ga-Pa jsme se smáli, když jsme vedle LC postavili naše miniaturní čínské Gorilly, na kterých jsme tam přijeli a jejich sváry byly proti LC úplný luxus. Vloni jsem koukal na LC ADV a tam mi to už přišlo lepší...
Saturnin napsal:
tak k čemu to je kdyz sebou stejně budete muset tahat klíče? :-D :-D :-D
Vlk se nazere a koza zustane cela *
Neboj rocnik 2016 bude mit ctecku rohovky oka..takze i klicek odpadne
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Ivan napsal:
Stále se tu někdo otírá o posilovač, já s ním jezdím 9 let, nikdy jsem neměl problém a neznám nikoho, kdo ho měl. Určitě být zdrojem problémů může, stejně jako kdysi dávno zatracované ABS (frajeři co umí jezdit ho přece nepotřebují). Dnes jsme u protiprokluzů, elektronických tlumičů, víčka nádrže, imobilizérů či bezklíčkového startování. Já to nepotřebuju, ale proč tomu říkat kurvítka? Kurvítko je záměrně přidaná věc, která způsobí, že po uplynutí garance výrobek přestane fungovat. Je tohle stejné?
Já se přiznávám...
Jsem jeden z těch,co se neustále obouvají do posilovače...ale není to proto,že bych si myslel,že je to kurvítko,ale proto,že si myslím,že je to na motorce naprosto k ničemu...což se o 5-6 let později potvrdilo
Je to úplně zbytečná věc,stejně jako bezklíč.(pokud nemám prst na brzdě-nezabrzdím-a je jedno jestli dva nebo jeden díky posilovači...pokud nemám klíč u sebe-nejedu- a je jedno jestli v zapalování nebo v kapse díky elektronice)
S ABS bych to vůbec nesrovnával,to je bezpečnostní prvek,kterej v krizovce u člověka zamezuje chybné reakci,která je vrozená a jen těžko a dlouze odbouratelná...prudce zahamstnout brzdu...což je mimochodem přesně to,v čem posilovač naopak pomáhá
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
MrGS - o 6 let později se potvrdilo to, že uměli udělat jednodušší systém s podobným účinkem, ne že posilovač v době vzniku (a pro toho, kdo ho má, ani dnes) je/byl zbytečný a špatný, koneckonců ze svých 230 tisíc km na motorce mám 100 tisíc s posilovačem a kdyby mi nevyhovoval, řešil bych to.
ABS jsem dal jako příklad technologie, která se k motorkám dostala z automobilů a dlouho byla zatracována jako "zbytečnost pro změkčilce a lemply co neumí řídit". Dnes je to respektovaná věc a u některých moderních technologií, to bude podobné, i když i já s nimi mám občas problém. Nevím, co jsi myslel, tím "...v tom posilovač pomáhá". Pro mne je citlivě dávkovatelný, s lehkým účinkem když chci přibrzdit a s ostrým, když pudově v krizi, přesně jak píšeš, "hamstnu" po páčce. A protože mám i integrál, nemusím přemáhat přirozené reakce, prostě za rukojeť zaberu a celý systém včetně ABS se postará o maximální zpomalení bez nebezpečí pádu. Znovu opakuji, dnes už jsou novější a možná lepší systémy, to ale neznamená že posilovač je k ničemu. A určitě nejde o poruchové kurvítko, to spíš ojezdím spojku (LC několik spojek) než se mi posilovač s řádně servisovaným brzdovým systémem porouchá:-).
Ale to je OT, jsme ve vlákně o LC...
Saturnin napsal:
tak k čemu to je kdyz sebou stejně budete muset tahat klíče? :-D :-D :-D
pro blbce jako jsem já když nandám rukavice dřív něž vyndám klíč z kapsy. Mně by se to líbilo.
Upravil Novej dne 22.01.2015 06:20
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Máš pravdu. Kolikrát já se obléknu, nasednu, sáhnu po zapalku... a klíč nikde. Tak zase slezu, sundám rukavice, zašmátrám v kapse kalhot a znovu nasedám. Bezklíček beru!
Ivan napsal:
Máš pravdu. Kolikrát já se obléknu, nasednu, sáhnu po zapalku... a klíč nikde. Tak zase slezu, sundám rukavice, zašmátrám v kapse kalhot a znovu nasedám. Bezklíček beru!
O pAr prispevku vyse jsem toto taky udaval jako duvod vyhody ... Protozr tohle se mi stava docela casto.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Bezklic pouzivam uz asi u patyho auta a nedokazu si predstavit ze bych se vratl ke klicku a porad ho nekde hledal. Ja osobne jsem rad ze to tam bude
Nezapominejte ze 95% majitelu GS je prohani maximalne po asvaltu v Alpach (vcetne me)
Tech pravejch offroudistu asi neni zase tolik aby se vyplatilo pro ne vyrabet stroj. Proc asi skoncilo HP2?
Carpe diem
Ivan napsal:
MrGS - o 6 let později se potvrdilo to, že uměli udělat jednodušší systém s podobným účinkem, ne že posilovač v době vzniku (a pro toho, kdo ho má, ani dnes) je/byl zbytečný a špatný, koneckonců ze svých 230 tisíc km na motorce mám 100 tisíc s posilovačem a kdyby mi nevyhovoval, řešil bych to.
To teda znamená,že 1100GS a první ročníky 1150GS brzdí špatně nebo nedostatečně...
...proto se BMW rozhodlo udělat elektronickou vychytávku,aby po 6ti letech konečně vymysleli mechanickou,kterou tuto nahradí?...at se na to dívám jakkoliv,příjde mi to nepravděpodobný,ale třeba máš pravdu
Každopádně z toho vyplývá,že poctivý kovářský práce bez elektroniky brzdí špatně... tomu říkám paradox
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA