noo mě zas vyhovuje více systém vše v jednom.... to vypínání je nepohodlné. Dříve jsem jezdil motorky co to měli jen v levo a teď co miluju BMW mě bohužel tento systém přijde zastaralej. Dá se říct, že celej moto svět používá jeden systém co se osvědčil a tahle inovace tam podle mne patří. je to sjednocení zvyku. Já furt když dlouho nejedu tak si někdy zatroubím. Potom sednu třeba na jinou motorku a hned mam v ruce blikání a nemusím nad tím přemýšlet. Zapnutí je ještě docela dobré a, ale vypnutí je prostě nepohodlné.
Jak už bylo psáno.Je to intuitivní ovládání.Chci zatočit v levo,tlačím levé tlačítko.A když chci někomu poděkovat,zmáčknu obě tlačítka najednou.Ale to zatracený vypínání na jedenátce.Na jedenáctpade v pohodě.Zkoušel to někdo z jedenáctkařů nějak vyladit?Aby to šlo lehčeji?
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Osobně je mi úplně jedno, jestli jedu na BMW, nebo na nejake jine motce, co ma standardni ovladani. A to ten standard tady asi jde - vemte si auta, tam taky je blinkr vzdy na leve strane volantu (nejspi s vyjimkou GB, ale to nevim)..
Predstavte si, ze cely zivot jezdite v necem, pak sednete do bmw a to ma blinkry na klice u dveri