Na fotce jsou všechny 3 konektory vlevo pod sedlem. Vícedrátový žlutý je nezájem, další dva jsou dvoudrátové - jeden je ke spínači stojanu a druhý k neutrálu.
Modře (jako na schéma zapojení) je označený konektor ke stojanu - je jedno na které jeho straně se se na oba dráty napojíme a je i jedno jak budou napojeny do relé na konektory 30 a 87 (můžou být prohozeny)
Červeně je označený konektor k neutrálu - při pohledu na něj rozepnutý má tvar jako je naznačeno vpravo nahoře. Napojit konektor relé č. 85 je potřeba na ten drát u oblého kraje. (to je potřeba proto, že sepnutí chceme opravdu jen při sepnutém neutrálu, pokud bysme to napíchli na ten druhý drát, spínalo by relé kdykoliv se zapnutým klíčkem i mimo neutrál)
Pro připojení posledního drátu relé č. 86 doporučuji udělat odbočku raději za pojistkou č.7 než č.1 jako na schema. (i č.1 i č.7 spíná zapnutí klíčku. Na č.1 je spousta důležitých zařízení a tak bych sám nedoporučoval na její dráty radši šahat. Oproti tomu pojistka č.7 je pouze pro vyhřívání rukojetí a to si myslím tak háklivý drát není.)
Benedikt přiložený následující obrázek:
Zkušenost pro další bastliče:
Napojení odboček z orig drátů motorky pomocí tzv. zlodějek (plastová vychytávka s kovovým udělátkem - protáhne se origo drát a odbočka, a secvaknutím se kovové udělátko zařízne do obou drátů a propojí je vodivě...pozn.redakce )... takové napojení je v pohodě a minimálně invazivní, akorát si to chce dobře rozmyslet přesné místo napojení. Mě se stalo, že jsem si ty konektory pod levou stranou sedla vyprostil ven, povytáhl a tím krásně zpřístupnil, nacvakl všechny odbočky na volné místo a ejhle....trefil jsem se přesně do místa, kde to potřebuje být ohnuté, aby se to zase hezky zapasovalo zpátky do té skuliny v rámu . Takže jsem to zase odkuchával, protože se mi tam ty dráty nehezky lámaly, dráty přeizoloval, napasoval všechno jak má být a teprve v tomto stavu si vytipoval nové místo pro odbočky tak, aby byly na místě kde se dráty nijak nekroutí.
Takže rada - napřed měř, potom cvakej do drátů
Upravil Benedikt dne 24.01.2010 22:40
Do pytle jak dostanu ven horní dekl s pojistkami, aby tam připájel ten drát? Přes rám mě to nechce jít ven.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper napsal:
Do pytle jak dostanu ven horní dekl s pojistkami, aby tam připájel ten drát? Přes rám mě to nechce jít ven.
Ahoj Láďo, mě šlo vydloubnout z pojistkové skříňky celé platíčko s pojistkami vzhůru a skřínka zůstala zabudovaná v rámu. Dráty se trochu vytáhly, že k nim byl i trochu přístup. Jinak k vyndání pojistkovky (stejně jako třeba sání) se dostaneš nejlépe vyklopením podsedlového rámu vzhůru za pomoci kurtu, jako když se dělá převodovka...
Wer später bremst, fährt länger schnell.
K plastovym svorkam, tzv. zlodejkam, jak uvadi Benedikt, bych uvedl jen jedno. Vyhnete se jim, spojujete-li neco natrvalo. Presne tyhle svorky jsem pouzil prave na upravu stojanku na sve jedenactce. Chvili to bylo bezva, ale casem se mi stavalo, ze motor proste nenastartoval, tocil, ale nechytl. Bylo to jednou za cas a zcela nevyspitatelne. Dlouho jsem laboroval, co ze to muze delat, az jsem vsechny spoje rozebral a prepajel natvrdo. Od te doby mam pokoj. Nikdy nevite, kdy se vam to tam nadobro zlomi, zaoxiduje, ci co ja vim co. Pajeny spoj, je pajeny spoj. Za ty trable to vazne nestoji a verte, ze to zacne zlobit az budete na druhym konci republiky.
Upravil spea - ToM dne 22.06.2014 10:10
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Ty zlodějky jsem měl taky koupený, ale spoj se mi nezdál dost spolehlivej z dlouhodobýho hlediska a možný oxidace atd... Bužírku to samo stejně neprořízne, tak je potřeba to oholit a v tu chvíli už je pájka prostě větší jistota. Navíc jakmile má každej kablík jinej průřez, tak z toho nemám pocit, že to sedí jak má.