Dostali jsme svolení k lokalizaci pořadu "Moje motorka je můj domov" od kolegů z USA. Jde o seznámení s cestovateli, kteří se rozhodli vyrazit na "poněkud delší cestu" než jezdí kdokoliv z nás - vyměnili své domovy za motorku a neví, kdy se vrátí ani kam pojedou a co jim život přinese za dobrodružství. Prostě Cestovatelé s velkým "C".
Ta rodina s tím klukem je vtipná.. To nechápu. Simon a Lisa - klasika, znám je osobně, jsou to naprosto normální lidi, nejsou to magoři, neutíkají před ničím. Každopádně - žijí tím, co je nejvíc baví a nezastavilo je zatím nic. Žádné překážky, problémy, zranění... nic.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tady je lokalizovaná verze videa o výrobě přileb Aventuro...
Klip jsme měli v 1080p už před měsícem ale neměli jsme povolení k výrobě dabované verze...
Tome, ta skořepina se vyrábí v Portugalsku v nexxu a v TT se pak dokončuje? Je zajimave, ze nexx nemá v nabidce tuto helmu v carbonu ale jen Trikompozit ikdyz onroad helmy carbonove vyrábí. Asi nejaka dohoda s TT
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat: ne, vyrábí se kompletně v Portugalsku. Do Německa se vozí úplně kompletní krabice s příslušenstvím - nic se nedělá v Německu.
Ano, byla to součást dohody - Touratech jí navrhnul, testovali prototypy vyrobené kusově z laminátu... a Nexx to pro ně vyrábí. Sami prodávají ten samý design ale z jiných materiálů a trošku jinak vybavený (je tam sklápěcí sluneční clona ale nejsou tam dva ventilační otvory nad čelem atd..). Ty záběry z výroby jsou všechny z Portugalska, záběry z Německa jsou jen ti lidé, co tam mluví s vyjímkou člověka z Nexxu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Příští týden natáčíme první díl dvoudílného (možná i třídílného) pořadu na téma "moderní textilní materiály pro motocyklové cestování" - se spoustou testů, ukázek vlastností atd.
Jestli máte nějaké dotazy, které by mohly být obecně zajímavé, tak napište a zařadíme to do scénáře. V miniseriálu budeme natáčet i v zahraničí ve firmě, kde se opravuje GTX oblečení, v továrně jednoho z výrobců, kde chceme natočit něco z výroby a testování materiálů (ta továrna má testovací laboratoř pro tlakové zkoušky) atd. Prostě chceme natočit něco, co si myslíme, že natočené zatím nebylo. Cílem je relativně populární formou seznámit diváky s vlastnostmi materiálů, jejich vhodností pro různé aplikace a naopak s jejich nevýhodami pro jiné aplikace. Máme k dispozici úplně všechno, co je v tomto okamžiku na trhu - kevlarové úplety, SuperFabric3, AFT2015, membrány všech typů...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Paul: to je právě to "možná tři díly". Chrániče probereme tak nějak ne úplně do hloubky ale zasloužilo by si to udělat pořádně... Uvidím jaká bude nálada a reakce. My probereme asi ty chrániče, které prodáváme - to není takový problém něco zničit při ukázkách atd.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pracujeme na dvou pořadech a do jednoho z nich jsme dost nutně potřebovali zpomalené záběry. Tak jsme udělali test jednoho docela zajímavého foťáku, který umí vysokofrekvenční video a není to tak děsný...
Koukněte na pár ukázek:
mjaklovsky: myslel jsem, že srpen bude "mrtvý měsíc" jako v minulých letech ale nebyl a byl jsem na krámě od rána do večera, takže na jakoukoliv jinou práci už nebyl čas. Oblečení máme připravené, scénář hotový, vzorky materiálů a různé ukázky taky ale nevidím to reálně než úplně po sezóně. Teď natáčíme třídílný pořad o tlumičích, rád bych to měl hotové do konce září a tenhle sestřih ze srazu jsem chtěl mít venku před létem
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dokončuji pořad o našich tlumičích - je to komplexní video s přibližně hodinovou stopáží a pokrývá myslím úplně všechno - rozdíly jednotlivých modelů, konstrukce a principy, nastavení včetně praktického postupu nastavení předpětí, jízdní ukázky se správně a špatně nastaveným podvozkem atd.
Ale protože to tak, bývá, že jen se to vyrendruje a vypublikuje, tak začnou chodit dotazy, proč jsme tam nedali tohle a tamto, proč tam není odpověď na tohle a co si myslíme o tamtom...
Takže rychlá otázka doslova za pět minut 12:
Co si myslíte, že by nemělo chybět v kompletním pořadu o tlumičích od A do Z?
Máte nějaký obecný dotaz, něco, na co nevíte odpověď, něco je vám nejasné a myslíte si, že by se hodilo dát to do pořadu protože by to pomohlo víc lidem? Napište prosím...
Ahoj, tak na tohle video se těším, a mám tedy dotaz- Mohla by v pořadu být ukázka chování sériového tlumiče, který má najeto např 60 - 70tis, a sériového tlumiče po repasi? Prostě jde mi o to, že když má někdo na origo tlumičích najeto 60 tis, tak si myslí, že že na repas je spouta času, např. dokud to nevyteče, nesahat na to atd. Takže srovnávací ukázka, která ukáže, jak hodně je rozdílné chování tlumičů před a po repasi. Mám gs 12 a origo tlumiče, najeto přes 80tis, můžu motorku poskytnout k půjčení
Doporuceni jakej typ tlumicu na opravdu dalkovy jizdy s velkym podilem terenu s plne nalozenou ne-li spis prelozenou motorkou
______________________________________________
hasicskej: ne, tohle nejsem schopný zrealizovat - minimálně ne do téhle verze pořadu.
Není to problém natočit technicky - rychloběžnou kameru jsme si koupili, testovací terén máme pár minut od nás, takže v tom problém není. My se vlastně celému tématu "repasování" sériových tlumičů vyhnuli. Zabýváme se tam servisem tlumičů, které se servisovat dají a video o repasích by si měl asi natočit ten, kdo se tím živí. Druhá věc je to, že pak tě někdo obviní, že jsme ten tlumič úmyslně pokazili a že když ho dotyčný předával, tak byl naprosto v pořádku atd. Z tohodle důvodu jsme do videa nepoužili srovnávací záběry různých tlumičů (různých výrobců) ale všechno demonstrujeme na našich tlumičích, které nastavíme dobře nebo špatně aby bylo vidět rozdíl v chování ve zpomalených záběrech a nikdo nás nemůže napadnout, že jsme použili tlumič neodservisovaný apod.
To srovnávání je podle mě na hraně nebo může být i za hranou toho, co "se dělá" nebo nedělá. Možná by to měla natočit nějaká redakce časopisu ale už jen proto, že by to bylo z naší produkce, tak by tomu lidi nechěli věřit, protože by to nebylo nezávislé. Takže myslím, že to je škoda času a peněz.
Jestli chceš natočit chování tvé motorky na naprosto stejném místě kde máme natočené desítky záběrů různě nastavených našich tlumičů, tak to není vůbec žádný problém. Když si pak necháš ty tlumiče "repasovat" tak ti rád natočím stejný záběr a dělej si s tím materiálem co uznáš za vhodné ale udělej to ty - bez ohledu na to, jak to dopadne - i když by ten test po repasi ukázal, že to pořád nefunguje správně, tak nechci takové srovnávací video publikovat. Ukázku toho, jak se chovají sériové tlumiče po 70 tis. klidně natočím - tam o nic nejde, podle výrobce jsou na vyhození a můžeme klidně ukázat, co to ve skutečnosti dělá. A klidně ti na srovnání půjčím mojí motorku s pořádným podvozkem nebo můžeme na tvojí namontovat naše tlumiče a porovnat to. Proč ne. Ale repas nerozebíratelných tlumičů je něco, co nepovažuju za vůbec vhodné komentovat. Myslím si, že to je podobné, jako když lidi rozebírají kapsle do kávovaru a sypou do toho směs mleté kávy a rozpustné a čekají, že získají chuť espressa za třetinovou cenu než by stála kapsle s opravdovou arabikou.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Omar: ano, to tam bude a i zdůvodnění co se týká objemu oleje a jeho chlazení pod zátěží atd.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ahoj,
určitě by nebylo od věci ukázat rozdíl funkce mezi Vaším novým tlumičem a tím samým tlumičem těsně před servisním intervalem. Samozřejmě bude rozdíl v tom v jakých podmínkách tlumič jezdil ale... zajímá mě vliv stáří a degradace oleje na funkci
MikeR1: to je zbytečný. Muselo by se na něm natočit třeba 50 tisíc a nevím o nikom, kdo by dobrovolně nechal takhle celkem drahý tlumič vyhnít. Na tlumiči s 20 tis. km to nejde nijak moc poznat a zatím jsme tady neměli ani tlumič, který by běl totálně degradovaný olej. Ono se to upřímně řečeno dost blbě ukazuje i když se ty tlumiče totálně "rozhasí" ta motorka překvapivě žehlila. Museli jsme jít až na totální limity - úplně otevřít rebound, předpětí - prostě všechno maximálně blbě, pak to je ve videu vidět. Takové ty změny o 20% rozsahu cítí možná jezdec ale na videu to nepozná nikdo. To je právě "blbý", když mají ty tlumiče hodně širokou charakteristiku. Na to ukazování rozdílu se to moc nehodí.
Napadlo mě ukázat olej ze zadního tlumiče po asi 5000km offroadu v maximálních teplotách a maximální zátěži (loňské spotovní maroko) - tak jsme to otevřeli - stejně jsem chtěl udělat servis před letošním výletem - a on ten olej je skoro jako nový *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...