Sharktooth by měl být (resp. byl) F4.
Páruje se to stejně jako F4, chová se to jako F4, dají se zapínat a vypínat skrytý funkce jako u F4. Ale je možné, že už teď mají nějaký novější, já to nedržel v ruce tak minimálně rok. Tenkrát to byla 100% čistá F4.
TomasTT napsal:
Sharktooth by měl být (resp. byl) F4.
Páruje se to stejně jako F4, chová se to jako F4, dají se zapínat a vypínat skrytý funkce jako u F4. Ale je možné, že už teď mají nějaký novější, já to nedržel v ruce tak minimálně rok. Tenkrát to byla 100% čistá F4.
tak díky všem za rady, dnes jsem koupil v Auto Jarov F4XT, koupili jsme s kolegou dvě sady, byly v akci za 2900kč, takže jsme neváhali a vzali to..
Doma jsem to vše rozbalil a během pár minut vše fungovalo - hlasité to je teda dost ( doma ) jak hudba, tak i hovor.. přijmout hovor šlo taky bez problému hlasem - to se mi hodně líbí.
Jen po celkovém rozbalení jsem zjistil, že tam chybí ten malý mikrofonek - volal jsem do obchodu a mám se stavit na výměnu...
budu potřebovat Interkom - na komunikaci s druhou motorkou. Hodně co tak pročítám tak si lidi Čínu pochvalují... má tady někdo osobní zkušenost s nějakým levnějším komunikátorem, nebo se nevyplatí šetřit? díky
cau
Mam zakupenu cinu, TCOM, vynikajuca bezkonkurencna cena, cca tretinova voci Interphone G9, SENA a podobnym znackam a produktom. Kvalita vyborna, zvuk super, prevedenie do prilby a mikrofon, vyborne, vydrz super.
Doporucujem ./ mam prilbu ARAI, dostal som na narodeininy /
p.s. doteraz som pouzival vacsinou na vsetko najdrahsie produkty typu Interphone G4, ale uz nie, je to cista blbost a vyhadzovanie penazi.
Je to jako se vším - čína za třetinu ceny je super jen do momentu, kdy člověk něco potřebuje opravit, dokoupit apod. Dneska se vyrábí, zítra už ne. Je to stejný s kamerami atd. Prostě jakoukoliv elektronikou. Všechny ty věci mívají drobné rozdíly, které pro někoho nejsou vůbec podstatné, pro jiného zásadní ale ty drobnosti v součtu dělají právě ten rozdíl. Například v týdnu tady kolegyně montovala nějakou čínu paní do vyklápěčky C3. Příšerný. Montáž interkomu pouze na svorku (nemělo to samolepící základnu). Šířka svorky nestačí na dolní rantl C3. Takže se to má na helmě za 11 tisíc vyříznout? Interkom bez DSP procesoru, takže to zesilovalo i hluk větru, použití při otevřeném plexi tak do 50km/h. Ale paní byla spokojená - interkom byl opravdu levný a "jí stačí".
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mám zkušenosti jak s Čínou,tak s drahými zařízeními. Zodpovědně mohu říci, že intercom z Ebaye za 900Kč funguje lépe, než origoš od Nexxe (Sena) za 5 tis.! Nadruhou stranu, Interphone F4 MC taky za 5 tis. se jeví jako dobrá koupě. Jinými slovy, koupit dobře a nebo naletět můžeš v obou cenových kategoriích. Takže, číst recenze a sbírat zkušenosti od kolegů a zase ty recenze...
Upravil Taborak dne 11.06.2015 07:07
TomasTT napsal:
Je to jako se vším - čína za třetinu ceny je super jen do momentu, kdy člověk něco potřebuje opravit, dokoupit apod. Dneska se vyrábí, zítra už ne. Je to stejný s kamerami atd. Prostě jakoukoliv elektronikou. Všechny ty věci mívají drobné rozdíly, které pro někoho nejsou vůbec podstatné, pro jiného zásadní ale ty drobnosti v součtu dělají právě ten rozdíl. Například v týdnu tady kolegyně montovala nějakou čínu paní do vyklápěčky C3. Příšerný. Montáž interkomu pouze na svorku (nemělo to samolepící základnu). Šířka svorky nestačí na dolní rantl C3. Takže se to má na helmě za 11 tisíc vyříznout? Interkom bez DSP procesoru, takže to zesilovalo i hluk větru, použití při otevřeném plexi tak do 50km/h. Ale paní byla spokojená - interkom byl opravdu levný a "jí stačí".
Souhlasím částečně. Když je třeba něco zásadního opravit, může se koupit jiná Čína za třetinu ceny, pro někoho je to řešení. Navíc, když nám doma s železnou pravidelností po roce odcházely konektory (typická závada u tohoto typu), reklamaci TT neuznal ani jednou(a to jsem extrémně opatrný a chovám se přísně podle manuálu) a musela se kupovat náhlavní souprava za cca 1000,-, což nesvědčí o exkluzivitě, neprůstřelné kvalitě a vzornému přístupu výrobce/dovozce/prodejce. I když, jak jsem četl, někteří prodejci závadu uznávali.
Po 4 letech provozu mám pocit, že je F4 zralá na popelnici, Celkové náklady se vyšplhaly na 12 tisíc. Přesto Čínu asi nezvolíme, půjdu zase do relativní kvality za vyšší cenu, chtěl jsem jen upozornit, že věc je složitější a rozhodně není jistota, že za hodně peněz si kupujeme vychytanou kvalitu a nulové náklady ani v případě nezaviněných závad a výrobku koupeného u českého prodejce.
Ivan:
nevím o tom, že by Touratech nějakou závadu neuznal. NIKDY to nehodnotíme sami ale posíláme to do servisu dovozce a necháváme si to potvrdit od nich. To znamená, že pokud ti poškozený konektor neuznali, tak k tomu asi měli důvod. Kdyby to bylo naprosto netknuté a závada byla uvnitř konektoru, tak by se to vyměnilo, stejně jako se to měnilo řadě jiných zákazníků. Navíc nikde nepíšu obecně jen o Interphone ale prodáváme i Cardo a situace tam je podobná. Pochopitelně že někdo by za "vzorný" přístup výrobce/dovozce/prodejce mohl považovat to, že se mění všechno - i co je poškozené provozem nebo zákazníkem a takhle fungoval dovozce Interphone první dva nebo tři roky. Pak jim začal výrobce účtovat každý vyměněný headset a oni to přenesli na prodejce neuznávají automaticky cokoliv co se jim pošle. Ale pořád to je poměr třeba 1:10. Teď jsem reklamoval dva roky starou F4 zákazníka z Náchoda, kde jsem nevěřil, že to projde (zapnout šla ale nešla přepnout do párovacího režimu) a dostal nový kus i když ten starý byl evidentně používaný, celkem odřený a do konce záruky zbýval měsíc a půl. Konkrétně tedy k těm konektorům - uznáváme závadu tehdy, když konektor a kabel není viditelně poškozený.
Každopádně je to vývoj - F4 je relativně staré zařízení, které trpělo řadou nedostatků - podobně jako další interkomy z té doby. Ve své době ale nic moc lepšího nebylo. Po něm přišla řada F5 a i u ní se vystřídalo několik řešení. U modelů dejme tomu od uvedení F5MC prakticky nejsou reklamace na sluchátkové sady. A co se týká podpory, tak jsme letos měnili baterky v několika interphone úplně té první nejstarší generace, které jsou 9 let staré a pořád na ně máme náhradní díly a lidi je používají.
Zpět k tomu původnímu - většinou nejde o jedno zařízení. Tam je to asi fuk, jestli vezmu 1000Kč a vyhodím to a koupím jiný. Ale když mám třeba 2 helmy a chci dokoupit držáky nebo další sady do helmy nebo jsme dva a jezdí s náma další motorka kde jsou dva lidi a chceme si to koupit všichni, abychom mohli mluvit společně, tak už to je třeba 4000 a pak se rozhodnout že si to všichni vyměníme taky znamená víc než jen tisícovka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ne, bohužel to nešlo. Bylo jsme dost "proslulí" tím, že vyměníme cokoliv rovnou ze skladu, takže se zničeho nic zvedl počet reklamací třeba na 500% nebo 700%. A dovozce nám jednoznačně řekl, že budou každý jednotlivý headset, který jim pak dodatečně posíláme kontrolovat a pokud tam bude známka zlomeného kabelu nebo fyzického poškození, tak nám to nevymění. Takže jsme lidem dávali nové headsety a za měsíc zjistili, že nám jich celou řadu nevyměnili. A skutečně nejde každému dávat nový headset když mě ho naúčtují typicky za 830Kč.
Jen pro představu, průměrný počet reklamací headsetů byl u F4 2ks měsíčně. Roční průměr. A najednou jsme jich měli na reklamace 30-40ks. Headsety nemají žádné číslo, nešlo ověřit že to byl headset skutečně k té sadě, kterou zákazník reklamoval nebo něčí jiný. Prostě toho bylo moc a řekli nám, že budou kontrolovat každý kus, ke každému kusu musíme dodat kopii faktury od zákazníka a jejich fakturu kdy jsme to od nich kupovali my. Prostě nešlo už říct "OK, tady máte ze skladu nový a my si to nějak vyřídíme", protože z 10 reklamovaných se vrátilo třeba polovina jako neoprávněné reklamace. Takže tam posíláme všechno. Kdyby to stálo 50Kč tak to neřeším ale kolik myslíš že je marže na interkomu za 4000Kč? Není to z čeho brát. To by se dalo rovnou jako "reklama" dávat lidem pětistovku když někdo přijde jen tak do krámu. Pořád by to bylo míň než stojí ten headset na výměnu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Ivan:
nevím o tom, že by Touratech nějakou závadu neuznal. NIKDY to nehodnotíme sami ale posí... Teď jsem reklamoval dva roky starou F4 zákazníka z Náchoda, kde jsem nevěřil, že to projde (zapnout šla ale nešla přepnout do párovacího režimu) a dostal nový kus i když ten starý byl evidentně používaný, celkem odřený a do konce záruky zbýval měsíc a půl. Konkrétně tedy k těm konektorům - uznáváme závadu tehdy, když konektor a kabel není viditelně poškozený.
...
Počkať, počkať, takže ak sa na zariadení prejaví vada hoci ku konci záruky, ale ešte v záručnej dobe podľa teba nie je nárok na reklamáciu? A to píšeš o vade, že nešiel prepnúť do iného režimu...
Že bol odrený a evidentne používaný...a načo si ho ten človek asi kupoval? Aby mu stál v poličke?
Tu sa človek dočita kadečo, ale niekedy už ostáva rozum stáť.
Tomáš - omlouvám se, pro mne byl partnerem jako dodavatel TT, netuším jak řeší reklamace. Nevím co bylo či nebylo netknuté, o závadě se dost mluvilo, konstukce byla u další verze v tomto místě pozměněna, nebyl to jen náš případ, jednotky máme uchycené tak že se kabel o nc neopírá, sundám vždy jednotku a pak odpojím kabel, prostě podle návodu. Stejná závada byla jinými prodejci uznána, ale možná nakupují u jiného dovozce. Samozřejmě nejsem expert a nemohu vyloučit mé zavinění. V TT jsem utratil desítky tisíc korun a budu tam nakupovat dál, interkom ale zakoupím tam, kde, alespoň podle referencí, je šance na kladné vyřízení závad tohoto typu. Tedy ani ne v Číně, ani noname komunikátor. Ale každý to má jinak, já, když jsem náhodou koupil něco neznámého na neznámém e-shopu, od začátku jsem tušil potenciální problémy s poruchou, posíláním atd.. Tak už to nedělám a v ověřených obchodech si s výrobkem kupuju i kousek duševní rovnováhy. Za příplatek...
Jen prispeji trochu do dizkuze. Pokud si kupuju vyrobek na e-shopu tak vzdy s tim, ze pripadnou reklamaci chci resit naprimo s dovozcem nebo autorizovanou opravnou, diky tomu i vim ze to zbozi je urceni pro cesky trh a neni to zadny sedy dovoz. Tato cesta mi pripadne jako nejrychlejsi nemusim posilat prodejci a ten pak nasledne dovozci nebo servisnimu centru, samozrejme pokud mi neni uznana reklamace tak kontaktuji pak prodejce. Zatim jsem nemel nikdy problem, uvidime ja ted posilal F5MC do na reklamaci. Nicmene vetsinu veci kupuji stale vyhradne v kamenych prodejnach, ktere v mnohych pripadech uz konkuruji internetovemu prodeji nebo sami maji v miste meho bydliste i eshop.
A co se tyka cinskeho dovozu ebay, aliexpres atd. tam vzdy pocitam s tim, ze to bud vydrzi nebo nevydrzi, dojde nebo nedojde , proste to tak je.
Upravil schrek dne 11.06.2015 13:59
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ivan: pochopitelně že partnerem je vždy prodejce ale asi chápeš, že když si koupíš foťák, kameru nebo cokoliv jiného, tak ty opravy a výměny nedělá nikdy ta prodejna kde jsi to koupil ale buď nějaký autorizovaný servis dovozce nebo dovozce přímo. My jsme ty mikrofony a sluchátka měnili bez ptaní - dokud nám dovozce dodával materiál na výměnu taky bez ptaní. Když zavedli systém, kde posuzují každý kus, tak jsme museli udělat to samé a pokud jediný autorizovaný servis v ČR napíše vyjádření, že to není vada na záruční opravu nebo výměnu, tak prostě není. Konstrukce F4 byla lepší než konstrukce starých interkomů, kde se pořád ohýbaly a lámaly piny v konektoru. F5 první generace a F5S byly lepší než F4 ale až F5XT a F5MC jsou prakticky bezproblémů. Trvalo to roky ale ten výrobek je celkem vychytaný. Je to celkem podobné jako navigace a spousta dalších věcí. Věř mi, že bych moc rád dával lidem jakékoliv náhradní díly zadarmo bez omezení ale takhle to prostě ne vždy jde.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Každopádně třeba u Interphone, Scaly, Nolanu, Schuberthu... existuje možnost sehnání náhradního nebo dalšího dílu - třeba i za úplatu. Moje zkušenost třeba s LED světly nebo kamerovými monitory na natáčení z Číny je taková, že když chci dokoupit bateriovou destičku, náhradní (další) držák nebo cokoliv dalšího, tak to prostě nejde nebo je cena nesmyslná. Při jakémkoliv pokusu o reklamaci chtějí poslat tu věc zpátky a moc dobře vědí, že doprava by stála víc než je hodnota té součástky apod. Je tam blbý displej, my víme. Tak ti příště dáme slevu když si koupíš další kus..
Neznám výrobce, který by měnil cokoliv nekonečně bez posouzení jestli to je nebo není závada. Možná to jde u něčeho, co se nakupuje za 10Kč a prodává za 1000 ale u normálních výrobků neznám v žádném oboru výrobce, který by nic neřešil, nechtěl nic vidět a rovnou posílal nové věci. Ale rozumím, že by to bylo super. Ale takhle to prostě nefunguje. Někdo využívá tu metodu, že když je to třeba 4x levnější, tak se nic neděje a když si chce něco dokoupit, tak klidně koupí tu věc 2x a pořád ho to vyjde levněji. A někdo z principu tohle dělat nechce, chce ty věci rychle a nechce na drobnost čekat měsíce.
Každopádně je ale utopie, že by ti "značkoví" výrobci a jejich prodejci měli mít náhradní díly neomezeně a bezplatně i v případě poškození nebo opotřebení provozem. Jestli to někdo očekává, tak asi narazí se vším - od telefonu přes foťáky, oblečení až po tu vlastní motorku. Mám jednu z nejdražších motorek, která se v dané době u BMW prodávala a měl jsem i tu úplně nejdražší (LT) a když jsem potřeboval třeba nové hefty, protože ty staré byly vydřené a jeden netopil, tak jsem si je taky musel kupovat každé dva roky a nedostával jsem je kupodivu zadarmo. Člověk by u BMW mohl myslet, že když je to značkové a drahé, tak by takové prkotiny za pár stovek až tisíc mohli měnit grátis ne? Vždyť to LTčko stálo půl mega a GSA nebylo o moc levnější. Tak asi tak...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nic ve zlém Tome, každý má jiné možnosti a věřím, že i pro vás je zákazník důležitý. Interphone je skvělý a nejspíš do něj půjdu zase, chtěl jsem jen reagovat na Tvá slova "...čína za třetinu ceny je super jen do momentu, kdy člověk něco potřebuje opravit...", že to není tak černobílé. Pro někoho znamená vyhození číny a zakoupení nové stejnou investici jako oprava značkového výrobku, ať při neuznané reklamaci nebo po záruce. A když se interkom rozbije na dovolené, není to tragédie, kvůli které bych nedojel, koneckonců i mně přestal Interphone částečně fungovat právě na dovolené. Kvalita asijských výrobků může být rozdílná, ale věřím, že právě mezi nimi může mnoho zákazníků najít ideální poměr kvality/vlastností/ceny.
Po posledni zkusenosti mohu rict, ze pokud vyhozene neni mechanicky nic poniceno co by melo vliv na funkci tak to dovozce vymeni. Dnes se mi po reklamaci vratila nova F5MC a to jsem do baliku zapomel dat doklad o koupi (nasli si to podle prodeje v databazi vyrobnich cisle), takze za me naprosta spokojenost.
Nekdy mi prijde, ze lidi ze sebe delaji dost casto ****ky, aby jim nekdo neco vymenil na zaruku, kdyz to proste poskodili samy vlastní vinou.
TIM ROZHODNE NECHCI RICT, ZE JE TO PRIPAD VIZ VYSE
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
TomasTT napsal:
Každopádně třeba u Interphone, Scaly, Nolanu, Schuberthu... existuje možnost sehnání náhradního nebo dalšího dílu - třeba i za úplatu. ...
to sice existuje, ale s cenou baterie do F4 za cca 800 Kc nebo kolik to chteli, je to dost mimo misu, to je cena skoro prave toho cinskeho intercomu i s novymi bateriemi, takze to je asi uvadeny priklad vykon/cena.
Takze ja pokud bych nesehnal batrii do interphone za normalnejsi peniz (a nic proti interphone, jsem s nim docela spokojen), tak bych si do stare F4 asi novou bat od nich nekoupil.
Joe napsal:
3-4 hodiny je málo, jedíme tak 7 hodin a to nezavřem hubu a vždycky první odpadne konferenciér. Beru to už jako rádio v autě. Ne že by se bez toho nedalo jezdit, ale už si to bez toho nedovedu představit.
souhlas s Rudou i Pardálem
všude dobře.....doma GSA