Ja vetsinou na zimu jeste sundam nadrz a striknu kontakty na te elektrarne pod ni.Sem tam se oxidace ukaze,ale nic strasneho.A letos jsem vlastne jeste vypral KN filtr. Jinak klasika.Baterka ven do tepla,sem tam nabit,moto prikryt a na kroseni vytahnu XRko.Je tady na horach snehu po pas,tak uz bych to s hrochem asi neprojel
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Ja vetsinou na zimu jeste sundam nadrz a striknu kontakty na te elektrarne pod ni.Sem tam se oxidace ukaze,ale nic strasneho.A letos jsem vlastne jeste vypral KN filtr. Jinak klasika.Baterka ven do tepla,sem tam nabit,moto prikryt a na kroseni vytahnu XRko.Je tady na horach snehu po pas,tak uz bych to s hrochem asi neprojel
baterku nema myslim smysl nechavat v teple, jen urychlis vsechno (vcetne sulfatace).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
milanosor napsal:
Ja vetsinou na zimu jeste sundam nadrz a striknu kontakty na te elektrarne pod ni.Sem tam se oxidace ukaze,ale nic strasneho.A letos jsem vlastne jeste vypral KN filtr. Jinak klasika.Baterka ven do tepla,sem tam nabit,moto prikryt a na kroseni vytahnu XRko.Je tady na horach snehu po pas,tak uz bych to s hrochem asi neprojel
baterku nema myslim smysl nechavat v teple, jen urychlis vsechno (vcetne sulfatace).
milanosor napsal:
Ja vetsinou na zimu jeste sundam nadrz a striknu kontakty na te elektrarne pod ni.Sem tam se oxidace ukaze,ale nic strasneho.A letos jsem vlastne jeste vypral KN filtr. Jinak klasika.Baterka ven do tepla,sem tam nabit,moto prikryt a na kroseni vytahnu XRko.Je tady na horach snehu po pas,tak uz bych to s hrochem asi neprojel
baterku nema myslim smysl nechavat v teple, jen urychlis vsechno (vcetne sulfatace).
To myslíš vážně????
to myslim naprosto vazne, rychlost sulfatace roste umerne s teplotou.
Nechal bych to v RELATIVNIM chladu... cca 10 stupnu, ne v mrazu... ovsem na nabijecce, co bere TEPLOTU v uvahu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kubrt napsal:
podle mě se olejový film na veválcích a pístech dělá,pokud je motor dlouhodobě odstavenej nebo vyndanej z auta třeba.Alespoň já to tak dělal,když jsem vyndal motor z auta.A nědělal jsem to olejem ale védečkem a pak jen motor ručně protočil...
no když si to po sobě přečteš, tak to nedává smysl.Má to nějakou souvislost se stáním motoru přes zimu?
jo tááák...reagoval jsem na ten Hicksův dotaz na olejový film ,když motor dlouho stojí nepoužívanej...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Někde jsem tady četl že když motorka stojí přes zimu je dobré povolit zadní pružinu aby si odpočla je na tom něco pravdy?
Pokud ano tak jek mám nastavit pružinu když mám ESA?
sloon napsal:
Někde jsem tady četl že když motorka stojí přes zimu je dobré povolit zadní pružinu aby si odpočla je na tom něco pravdy?
Pokud ano tak jek mám nastavit pružinu když mám ESA?
soft + jeden jezdec.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petr22j napsal:
Zdarec mám par otázeček ohledně zazimování motorky, mám ji vyčištěnou umytou namazaný to co má byt namazaný akorát nevytahuji baterku a nechávám ji v mašině cca jednou za měsíc du nastartuji motorku a nechám chvilku jet na volnoběh aby se trochu oživila baterka muže to tak byt????? nebo to škodí motorce aji baterce mám vyhřívanou garáž tak si myslím ze by nemel byt problém jaký máte na to vy názor ?????????
naprosto nestaci.
udrzuj baterii nabitou, jinak te ta zima bude stat na baterce tak tisicovku cca... jestli ji neodvaris letos (pokud je nova), tak pristi rok temer urcite.
pokud tomu nerozumis, koupil bych tu prvni asi. Ted vyhrala test a je pouzitelna i pro auto.
Dá se věřit prodejci, že prostřední stanice ct-8000pb je i na gelové baterie ??? přímo na přístroji je napsáno, pouze "Lead- Acid battery". Docela bych se bál abych si baterku spíš neoddělal ....nemá s touto stanicí někdo zkušenosti ??? Dík
petr22j napsal:
Zdarec mám par otázeček ohledně zazimování motorky, mám ji vyčištěnou umytou namazaný to co má byt namazaný akorát nevytahuji baterku a nechávám ji v mašině cca jednou za měsíc du nastartuji motorku a nechám chvilku jet na volnoběh aby se trochu oživila baterka muže to tak byt????? nebo to škodí motorce aji baterce mám vyhřívanou garáž tak si myslím ze by nemel byt problém jaký máte na to vy názor ?????????
naprosto nestaci.
udrzuj baterii nabitou, jinak te ta zima bude stat na baterce tak tisicovku cca... jestli ji neodvaris letos (pokud je nova), tak pristi rok temer urcite.
pokud tomu nerozumis, koupil bych tu prvni asi. Ted vyhrala test a je pouzitelna i pro auto.
Dá se věřit prodejci, že prostřední stanice ct-8000pb je i na gelové baterie ??? přímo na přístroji je napsáno, pouze "Lead- Acid battery". Docela bych se bál abych si baterku spíš neoddělal ....nemá s touto stanicí někdo zkušenosti ??? Dík
MY JI SAMOZREJME MAME
zvlada samozrejme i gelovku, i kdyz ja pochybuji, ze tu gelovku mas. Vetsina tzv. "gelovek" jsou uzavrene kyselinove, tj. se skelnou vatou.
Upravil hicks dne 11.12.2011 21:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Treba to tu trochu rozveselim v tom trudomyslnem domenovem boji (drzim palce, samozrejme):
- dnes debata u obeda s kolegou veteranistou ohledne zazimovani
- povidal jak ma na vsechny auta a motorky pekne na miru udelany stojanky na delsi stani, ze nenamaha pneu a komplet pruzeni
- delate to taky na GS nekdo "na zimu" ?
- mate odpozorovany nejaky efekt ?
Nejak jsme se nebyli schopni dobrat nejakym relevantnim "dukazum" pri "odlehcenem stani" tech par tydnu, nebo mesicu.
Fakt je ze kachnu taky na zimu davam na spalky, ale ta ma to perovani hodne specificky.
Jsem schopen nejak vyargumentovat ten central u boxeru (olej v levem valci), nebo plnou nadrz, baterka venku/na nabijecce, atd, ale vrta mi hlavou ten podvozek ....
Tak jen tak pro zpestreni, kdyby se nekdo chtel zamyslet/pochlubit ....