tomiking napsal:
Paule máš pravdu na GS seženu víc doplnků a věcí než na Triumpha, krom toho když sebou někde plácnu jako že plácnu tak GS je na tom líp díky za tip.
Není za co, ale přeci jenom jsi na GS fóru takže nemůžeš předpokládat, že by tady vyhrál Triumph Navíc většina lidi na něm skoro určitě ani nikdy nejela (včetně mě) takže být tebou tak si ho určitě nejdřív někde půjčím. Ty na něm budeš jezdit takže tobě musí sedět.
tomiking napsal:
Ahoj lidi rozhoduji se jestli BMW GS 1200 Adventure 2007-2008 nebo Triumph Explorer 1200 rv. 2013 nemá někdo zkušenosti stěmahle motorkama, nebo co by jste doporučili. Plusy a mínusy a td.
Já to mněl minulý rok stejně,Triumph se mi moc líbil ale koupil jsem Gs a jsem moc spokojenej , ta motorka je opravdu poctivě udělaná ,zpracování super je tady vidět za co ty šílený prachy co stojí dáváš .Triumph neznám ale s Gs opravdu chybu neuděláš,jede dobře jen ten motor je takový traktorový, to jediný by ti mohlo vadit.A mám pocit že to gs vydrží víc
Ja som chcel kus motorky s kardanom,mám rád pohľad z "konského sedla" a vadil mi ten sajrajt nahádzaný z reťaze kade-tade.....tým som sa dopracoval k 3 motorkám,ale chcel som aby bolo vidno motor...ostalo už len GS a Stelvio......nevadím mi keď nie som za exota a s chybami gs viem žiť(na Stelviu som opieral kolená o válce)....úplne jednoduché rozhodovanie,keď vieš čo potrebuješ
Cesta je cieľ...
tomiking>a TOHLE si četl? Promiň, ale pokud mi v ČR někdo ukáže záda jen proto, že mám motorku z DE,A,PL..., tak ať si slavnýho Explorera borci ze zastoupení Triumphu narvou do sedánku.
GSA 1250 Rallye 2024
To je pěkný nepotřebuji jezdit 200 km/h a nepotřebuji mít pod prdelí 200 koní na to abych si jízdu užil. Koncem tohohle týdne se budu moc svést na obou strojích tak pak napíšu jaké jsem z toho měl pocity a co mě víc okouzlilo.
vojta napsal:
Uz to z nej leze, takze se zaradis do zdejsiho klubu 99% asfalt a 1% polnacky
jo tohle plati vic nez cokoliv jinýho :-D mne to vychazi na 3% sotoliny tj cca 1200km cistokrevny sotolky za 40000 -a na motorce je to znat tak ze uz to nikdy nepujde zamaskovat :-D jezdit 60% off konci zivotnost u 15000km :-)
jinak motorka - oboje jsou super , triumfaci umi neskutecny motory , podvozek ma lepsi bmw - je fakt tezky si v tmhle veku muset vybirat z tecle moto :-D - ja mel jawu 350 a pokud se mi to nezdalo mel sem ještě kolo se 6koleckem :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
VojtechPolicky napsal:
Jak už VOJTA naznačil. Každá značka má svoje. Někdo tvrdí že BMW BOXER je jen pro páprdy a staré dědy. To možná platilo dříve u 11XX. Dvanáctky jsou více a více pro mladé a zkušené jezdce.....
Tos pos.ral! Můžeš si to myslet, ale neříkej to nahlas!
Já vím... ale každej mi to říká sám na 1150 jezdím a přitom jsem s tím docela spokojený
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Triumpha explorera jsem si půjčil v Bielsko-Biale a to na hodinku zcela zdarma, jenom si prodejce opsal doklady-perfektní přístup. Svezení bylo super doporučil mi trasu mimo město, zatáčky do kopce, ten motor je naprosto šílený, zátah jak prase. Měl jsem tam domluvenou ojetinu dva roky starou, ale nakonec majitel měl problém s dluhem na leasingu, takže nic z toho.
Nakonec jsem koupil 1200 GS a zcela spokojený, hlavně baťůžek, jako další cíl bych si vybral KTM nebo Triumpha, přece jenom po cca pěti letech se na stejné moto vyjezdíš.
R1200GS 08
Kdyby mě kámoš nevaroval na první dojem z 1150 asi bych ji nevzal což by byla škoda.
Rachot z převodovky jak v traktoru podivné chvění do stran a výkon no ... nic moc. Po sblížení už jen radost
Zkrátka si myslím, že spousty lidí očekává od GS víc.
Jo a pokud máš kolem 180 cm tak určitě snížené sedlo jinak hrozí potupný pád někde na křižovatce
Upravil strndy dne 06.05.2015 19:41
od "strndy"
"Jo a pokud máš kolem 180 cm tak určitě snížené sedlo jinak hrozí potupný pád někde na křižovatce"
Pád může přijít i když to nečekáš, to mi připomnělo jednoho kámoše, zastavil na křižovatce a botu položil do kaluže, jenomže to byl asi 20 cm zapuštěný kanál, který přes vodu neviděl, pád k zemi všichni okolo na chodníku buchec, výfuk mu propaloval gatě a nemohl se postavit, k smíchu mu moc nebylo ....
R1200GS 08
Sa mi páči ako niektorý nazývajú zaprášenú polňačku offroadom . A tiež porovnávať pomer ON/OFF cez kilometre nie je asi moc korektné, nakoľko na ceste dáš v pohode aj 1000km za deň, v teréne už typu TET možno pár stovák km a večer pivo ešte viac chuti. Ak sa plánuje posunúť z cesty do terénu, tak skôr ako 250kg kravu by som odporúčal vyskúšať strednú triedu BMW 800gs popr Tigra 800xc alebo mladšie mutácie, lebo ako tu už niekto spomínal, na lúku po polňačke sa dostaneš rovnako na veľkom GS ako na tom Hornete. Samozrejme nie že by to nešlo, ale ide skôr o to, ako si to užije.
GSSG napsal:
Jasně že béemwé, kamoš má Triumpha a v HR se mu nějak ohnul...takže nebrat
tak zrovna za tohle bych AlbionVergl neobvinoval...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj.
Nechce se mito číst...zase to tu stejně zaplevelí staré známé firmy.
Za 14 dní jedu rumunsko s kamarádem co ri pořídil Explorera.
Napíšu ti jak to dopadlo....