Už mám najazdených kopu km a vylučujem čokolvek. Som asi jediná výnimka, ktorá potvrdzuje pravidlo. No mne po výmene za 21 palcové koleso ABS šlape bez akýchkoľvek problémov!!!
Inak si to na rýchlych poľných cestách a šotolinách pekne užívam.
Awia
A proč by nemělo ABS fungovat normalně to mě jako chcete řict že když vezmu osobak s 13kama a dám na ně 15 gumy že nebude makat ABS. ABS je morseovka tečka ,čárka tečka v případě ABS výstupek prohluben Výstupek jak mile kolo ve smyku výc prohluben než výstupek nebo obráceně tak to v tý krabičce poznaj a povolujou brzdný učinek ABS čidlo a věnec nezaměnovat kolo jaký chcete třeba i 25 je li libo
Jo tak tacho určitě vykazuje jiný hodnoty origo kolo origo tacho a lže řádně proti zumo a k tomu abs: ptal jsem se technika kterej to dělá a problém je pokud je synchronní přední a zadní kolo tzsobní vozy se samosvorným diferencialem qatra 4×4 tam problem je totiž cidla sledujou i rychlosti otáčení kol popřípadě ASR prokluz mezi dvěma koly na nápravě,ale rozhodně ne a 1150 nevím jak dalece je na tom 1200 protože mnoho elektroniky nebo dual u 1150 .I když dualní brzdy maj jen za fci rozdělovat poměr brzdný síly dopředu a dozadu v určitým nastaveným poměru myslím že s ABS nic společnýho.
takže mám taky přepleteno, co na tu 21 obouváte? a co na zadní ? slyšel jsem o nějakém c-éčku ale výrobce a rozměry neznám.. a předpokládám že céčková guma bude vhodná akorát tak do terénu a pod tou váhou se ihned sjede...s jakým obutím máte nejlepší zkušenost ať už jenom terén a nebo terén i cesta (např kombinace 09 dakara vzadu a TKC80 vepředu)
TAKE IT EASY
Mám vpředo Karoo a vzadu 09 a docela v pohodě. Mám teda na tom 1500 najeto , v terénu dobrý , silnice taky. Akorát údajně 09 na mokru dost klouže. To nevím , ještě jsem v dešti nejel.
Tož tak.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
mam par dotazu:
Je jina moznost nez rafek z PD??
Nedela treba exel 21" pro GS 11xx se stejnym poctem dir?
Jak to resite s STK,nechate si 21 zapsat do velkyho technicaku?
Tady se podívej, ráfky jsou jiný se stejným počtem děr.. Ale ten z PD je libovej a velice kvalitní. Postavenej na velkou váhu. 4lověk co vyplétá dráty celej život z něj byl hotovej
Tak jsem mel vcera konecne moznost trochu vic otestovat vymenu predniho kola za 21". Jsem naprosto nadsenej. V terenu velka zmena, rekl bych, ze lepe drzi stopu a zda si mi, ze take mene podjizdi. Jaky to bude na silnici jsem mel trochu strach ale vetsi rozdil jsem nezaznamenal, ale vzhledem k tomu, ze po ni stejne moc nejezdim tak je to jedno. Celkove je rizeni jakoby lehci a riditka citlivejsi. Navic diky Vevisovi a jeho nakupu na ebayi me to prislo na par penez! Timto mu verejne diky! Kdo nad prestavbou vahate a pohybujete se alespon z 50% v terenu tak za me muzu rict jednoznacne ANO!
To milosch: Jak ty jsi dopadl?
Michal21 přiložený následující obrázek:
Zatím čekám na kolo z ebay. Kamarád ho koupil za slušnou cenu. Potom uvidím v jakým stavu budou dráty a niple. Pokusím se s tím poprat a když nepůjdou použít ty původní nezbývá než nákup nových
Omlouvám se za přátelské popíchnutí, chápu důvod výměny ale je zajímavé, že v jiném vlákně někteří lidé odmítají Mitas E-09 v neschváleném rozměru a jiné skupině nevadí zcela jiné kolo. Mimochodem, nebylo by lepší mít GS pro cestování (během svých 9-ti rumunských cest jsem 21" kolo nijak výrazně nepostrádal, byť nejezdím žádný hard) a jinou motorku jen do terénu (po zkušenostech tvrdím, že GS projede téměř všude, ale přesto má kromě kola i další terénní handicapy)? A nevyšlo by to v konečném efektu podobně draho? Pokud někdo jezdí 80% terén a miluje boxer, nebyla by řešením výměna GS za HP2, se kterou těch 20% po silnici taky odjedu?