Už mám najazdených kopu km a vylučujem čokolvek. Som asi jediná výnimka, ktorá potvrdzuje pravidlo. No mne po výmene za 21 palcové koleso ABS šlape bez akýchkoľvek problémov!!!
Inak si to na rýchlych poľných cestách a šotolinách pekne užívam.
Awia
A proč by nemělo ABS fungovat normalně to mě jako chcete řict že když vezmu osobak s 13kama a dám na ně 15 gumy že nebude makat ABS. ABS je morseovka tečka ,čárka tečka v případě ABS výstupek prohluben Výstupek jak mile kolo ve smyku výc prohluben než výstupek nebo obráceně tak to v tý krabičce poznaj a povolujou brzdný učinek ABS čidlo a věnec nezaměnovat kolo jaký chcete třeba i 25 je li libo
Jo tak tacho určitě vykazuje jiný hodnoty origo kolo origo tacho a lže řádně proti zumo a k tomu abs: ptal jsem se technika kterej to dělá a problém je pokud je synchronní přední a zadní kolo tzsobní vozy se samosvorným diferencialem qatra 4×4 tam problem je totiž cidla sledujou i rychlosti otáčení kol popřípadě ASR prokluz mezi dvěma koly na nápravě,ale rozhodně ne a 1150 nevím jak dalece je na tom 1200 protože mnoho elektroniky nebo dual u 1150 .I když dualní brzdy maj jen za fci rozdělovat poměr brzdný síly dopředu a dozadu v určitým nastaveným poměru myslím že s ABS nic společnýho.
takže mám taky přepleteno, co na tu 21 obouváte? a co na zadní ? slyšel jsem o nějakém c-éčku ale výrobce a rozměry neznám.. a předpokládám že céčková guma bude vhodná akorát tak do terénu a pod tou váhou se ihned sjede...s jakým obutím máte nejlepší zkušenost ať už jenom terén a nebo terén i cesta (např kombinace 09 dakara vzadu a TKC80 vepředu)
TAKE IT EASY
Mám vpředo Karoo a vzadu 09 a docela v pohodě. Mám teda na tom 1500 najeto , v terénu dobrý , silnice taky. Akorát údajně 09 na mokru dost klouže. To nevím , ještě jsem v dešti nejel.
Tož tak.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
mam par dotazu:
Je jina moznost nez rafek z PD??
Nedela treba exel 21" pro GS 11xx se stejnym poctem dir?