na 433 Mhz je volné pásmo pro PMR vysílačky,nevím nevím,asi bych se bál
pokud něco takového máš,zvjetší se dosah,když to postavíš na kopec,páč kopec je zesilovačjinak ve městě je ti to k ho-nu,stačí zalézt za roh a tím si skončil
Draco napsal:
Nemám alarm, ale kdyby bylo něco levného a přitom relativně spolehlivé, tak bych o tom taky uvažoval.
Ale "většinou" nenechávám motorku moc bez dohledu, tak nevím, jestli se alarm vyplatí.
Draco, mrkni se na Internatrix. Stalo mne to tretinu oproti Scorpionu, umi to same a za tu cenu je bezkonkurencni. Bezi to na 433Mhz coz si nejsem jistej jestli je legalni v CR provozovat, potazmo jestli bude dosah takovy, kdyz na te same frekvenci bude vysilat, treba Uon svuj net. Ten je blizko 450MHz. 800m bych neveril u zadneho alarmu. Mne to davalo nejvys 150. Dobra je plna sestava s perimetrickym senzorem. Ten funguje perfektne. V plnym zapojeni vyradi veskerou elektroniku a spusti kraval se svetlama. Moto se da na dalku taky vypnout motor a to i kdyz v ni jsou orig klicky. Instalace je za hodku zmaknuta. S elektro schematem od BMW je to vsechno napajeny na konektory pd nadrzi.
Dal jsem s tim 8tis Km, mam ho od Listopadu minulyho roku. Doporucuju koupit dva ovladace. Stalo se mne ze po nainstalovani to nechodilo a tak mi poslali novou antenu a vse OK. Ted mi odesel jeden z tech ovladacu, ale koukal jsem, ze se do nej dostala voda. Jezdim taky v desti a mam to na klicich tak neni divu...
Za ty penize si to uz odslouzil :-)
Šarjá co ty volně ložený dráty??? Kdo to dělal? Nestálo by zato je trochu zabalit a zkultůrnit? Už proto aby se nedostaly kam nemaj a nezkratovalo se něco?
Já jsem víceméně rozhodnutej pro ten americkej Scorpio...prostě se mi líbí výbavou a tím pagerem, za tu cenu se tady nic podobného sehnat asi nedá... si myslím, teda... :-) KTM 1190 Adventure R
c0 napsal:
BIGR: GSM jsem uz zavrhl a to kvuli zminene vodotesnosti, odberu proudu a taky cene. Sice je fajn, ze ti zavola vpodste kamkoliv, ale kdyz se k masine nedostanes behem par minut, tak je to asi jedno .
Takze zustal radio-pager, ale otazka je aby fungoval a dorval se aspon 2km na volnym prostranstvi a tim padem nejakych par set metru, pokud tam jsou nejaky prekazky. Neresim licencni pasma - hlavne aby to fungovalo a bylo to spolehlivy.
Mas nejaky zkusenosti s tou Metou? D~.
Metu jsem taky párkrát montoval. Měla v té době nejlepší náklonová čidla. Jak je to teď,to nevim. Ale předpokládám,že pokračujou v kvalitě i nadále.
Nejde moc ani o viditelné překážky,jako o překážky ve formě elektronickho rušení (trafostanice,neony,vysílače atd). Jinak i peager v pásmu 27Mhz (C má ve volném prostranství a bez rušení dosah (podle použité antény-další problém na motorce) dosah přes kilometr. Jo když jsme u toho za kolik uběhneš ten kilák?
No nevim, za 3 minuty bych to asi dal
Ale v tom to neni. Slo mi o to, ze cim vetsi rozsah, tim vetsi rozsah v budovach apod. Aspon pro nizsi kmitocty. Teoreticky.
Ale v tom to neni. Slo mi o to, ze cim vetsi rozsah, tim vetsi rozsah v budovach apod. Aspon pro nizsi kmitocty. Teoreticky.[/quote]
To neni až zase tak pravidlo... CB pásmo chodí nejlíp ve volným prostoru. V zástavbě je to problém. Naopak čím vyšší kmitočet( kratší vlny),tím líp. Příkladem je GSM.
myslím,že hlavní problém je vtom,že všechny tyto srandičky vysílají malou watáží,od 0,5W do 3 W,když jsem kdysi blbnul s vysílačkama,tak mě bylo se 100 W zesilovačem slyšet skoro po celé zeměkoulitakovou watáž mět,tak jede jak švýcary,ale brzy budeš mít po baterce
100w na CB taky neni zrovna moc, pokud se ti to nedostane do ionosfery. Ale na to zase musí být podmínky Já se 100w zesilovačem docílil na chatě akorát toho, že se sousedka nemohla dívat na DALLAS
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
stepan napsal:
100w na CB taky neni zrovna moc, pokud se ti to nedostane do ionosfery. Ale na to zase musí být podmínky Já se 100w zesilovačem docílil na chatě akorát toho, že se sousedka nemohla dívat na DALLAS
Já se z auta (na Klíčově) bavil s klukama u Temelínu. Záleží na podmínkách a to jak povětrnostních,tak topografických. O rušení nemluvě.
A taky je známě rčení mezi "síbíčkáři" ,že nejlepří zesilovač je pořádná a seřízená anténa. A jsme opět u toho. Jak to chceš zařídit na motorce,když i v autě je to problematický a jde vždy o kompromis v podobě nalepovací antény na okno,případně pod nárazník?
A taky je známě rčení mezi "síbíčkáři" ,že nejlepří zesilovač je pořádná a seřízená anténa
musím tě poopravitnejlepší zesilovač je kopec
u motorky a auta to snad ani nejde,nebo pak něco přes tatelit
mám na motorce několik zabezpečení,uní uvázaného medvěda a pod sedlem jedovatého pavouka lidožravého věčně hladnéhoa stejně od ní nechodím daleko,musím ji mít stale na očích
pokud na CB člověk komunikuje na hodně velkou dálku, cizina atd., tak kopec na to nemá vliv, tam to letí nahoru do mraků ale to jde většinou jen v létě.. teď bylo pár let, kdy mělo slunce velkou aktivitu, a tak to chodilo o poznání lépe.. ale do vysílaček už dost dlouho nedělám.. rozhodně na moto je lepší větší kmitočet, jak CB.. třeba 446 MHz PMR.. tam stačí malá anténka a malý výkon
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
shimanski napsal:
Já jsem víceméně rozhodnutej pro ten americkej Scorpio...prostě se mi líbí výbavou a tím pagerem, za tu cenu se tady nic podobného sehnat asi nedá... si myslím, teda... :-)
Včera jsem byl u kámoše v AMODU a má nově v nabídce motoalarmy z peagerem. Takže jestli ještě někdo máte zájem,tak bude na výstavě v Holešovicích a nebo pak po výstavě na jeho stránkách: http://www.amodo.cz/
Zatím ho tam nemá,protože je to nové,ale jsou tam kontakty a domluvit se po telefonu není problém. Taky má akci na doprodej GT alarmů.
Chlapi, kdo mi poradí, jak připojit alarm na BMW R 1200 GS? Objednal sem si Scorpio SR-i900 a zřejmě si ho budu připojovat sám, tak bych byl rád za každou radu, abych něco nepodělal. Kde najdu konektory pro připojení, protože předpokládám, že je GS bude mít, kam ten alarm schovám atd. Díky moc
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Tak sem zjistil, že origo alarm na GS je zašitej úplně vzadu pod sedlem a tou velkou plastovou plotnou, kde by měl bejt i vyvedený konektor. Po práci na to hned vlítnu, rozeberu to a co nezjistím? Nejenom, že je tam ten konektor, ale i origo alarm od BMW, což sem vůbec netušil. Teď by mě zajímalo, jestli se nechá koupit dálkáč samostatně a sladit s tím alarmem, aby to chodilo. Zřejmě u BMW jo, nemáte s tím někdo zkušenost? Ď
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca napsal:
Tak sem zjistil, že origo alarm na GS je zašitej úplně vzadu pod sedlem a tou velkou plastovou plotnou, kde by měl bejt i vyvedený konektor. Po práci na to hned vlítnu, rozeberu to a co nezjistím? Nejenom, že je tam ten konektor, ale i origo alarm od BMW, což sem vůbec netušil. Teď by mě zajímalo, jestli se nechá koupit dálkáč samostatně a sladit s tím alarmem, aby to chodilo. Zřejmě u BMW jo, nemáte s tím někdo zkušenost? Ď
Zřejmě u autorizovanýho servisu kde maji diagnostiku aby ti nahrály nový ovladače. Ty zřejmně koupíš taky tam. Stačí si tam zavolat,nebo se stavit a poptat.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Stáhnis si CZ manuál a pak je jen přihlásíš.Měl by jsi mít i k tomu takovou kartičku jako jsem k origu dostal já.Teď ještě aby to chodilo ... .Mě to vůbec nereaguje a namontoval jsem to podle návodu ...
shimanski napsal:
Já jsem víceméně rozhodnutej pro ten americkej Scorpio...prostě se mi líbí výbavou a tím pagerem, za tu cenu se tady nic podobného sehnat asi nedá... si myslím, teda... :-)
no nevidím záložní zdroj ani nic o plovoucím kodu což beru u zabezpečení jako dost duležitý to samonačtení nevým jak je zde ošetřeno aby nebyl ovladač zkopírovatelný a také podstatná je cena náhr ovkadače a pager do 800m je realita 400m tak že pokud dáš geminu s pagerem (včetně zálohy a 2ks ovladačů s plov kodem seš na cca 6tis a řekl bych líp škoda že už se nedělá PG4 to byl pager s dosahem až 2 km a to celkem reálný , cena byla kolem 2 tis tak že celkem by to s alm stalo asi 7 ale zase jistota
a co se týká ameriky zapomeň to je čína jak vyšitá pokud se ale někomu líbí ten displej tak něco podobnýho dělá i MAGICAR ale nedoporučuju .
šetřit na zabezpečení jedině tam kde je to možný rozhodně neutrácet za vzhled ale za praktické vlastnosti zařízení .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
To jsem netusil, ze uz mame zastoupeni i v CR. Ja jsem tu petistovku kupoval 2 roky zpet jeste na Slovensku a jak montaz, tak Alarm uplna parada. Az na to, ze mi pripada, ze na zalozni zroj se sirene moc nechce, ale pokud jde o dosah i funkce,tak myslim, ze hodne slusny.Jen ty ovladace, to je palba.Jeden jsem rozmackl a novy me stal myslim neco kolem 1600kc v te dobe ( uz si nevzpominam )