tý jo, zítra v poledne makám nemohu čumět na telku! kurník normálně to tam bývá už 5 minut před koncem dílu!
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
milanek napsal:
pěknej dil!:-D a za ty EWS antény někomu v bmw zlomit ruce u samy prdele - mne to jednou zasvitilo v cerny hore uprostřed hor a mohl sem cvakat prdeli roxory - nastesti to po vyp/zap napravilo ale posrat se to tenkrat motorka by sla z baraku nesnesl bych ze se to muze zastavit kdekoliv kvůli takovy kravine ma to moct dojet aspoň nejak v nouzovym rezimu -oni asi kvůli tomu prisli taky o slusny kacky nehlede na cas a hezky je ze bez baby by byli v prdeli :-D
Nejvtipnější na těch imobilizérech je, že pro chmatáky, kterým to má jakože zamezit, je to záležitost maximálně na pár minut, ale když se to posere, v servise s tím nic nezmůžou. Spíš je mi divný, že se kolem toho vypráví takový hororový story. To je to skutečně naprosto nerozkuchatelný díl, aby se z něj nedalo vyndat pár nezbytností, aby se celá induktivní vazba uvedla do chodu? Myslím jako vykuchat z klíčku transpondér, kocentricky s cívkou transpondéru přímo na něj namotat pár závitů z drátku vykuchanýho z tý antény + patřičně zapojit přijímací a budící část... Zkoušel jste to někdy někdo? Než na to kolik dní čekat, to je dost času si s tím pohrát.
milanek napsal:
pěknej dil!:-D a za ty EWS antény někomu v bmw zlomit ruce u samy prdele - mne to jednou zasvitilo v cerny hore uprostřed hor a mohl sem cvakat prdeli roxory - nastesti to po vyp/zap napravilo ale posrat se to tenkrat motorka by sla z baraku nesnesl bych ze se to muze zastavit kdekoliv kvůli takovy kravine ma to moct dojet aspoň nejak v nouzovym rezimu -oni asi kvůli tomu prisli taky o slusny kacky nehlede na cas a hezky je ze bez baby by byli v prdeli :-D
Nejvtipnější na těch imobilizérech je, že pro chmatáky, kterým to má jakože zamezit, je to záležitost maximálně na pár minut, ale když se to posere, v servise s tím nic nezmůžou. Spíš je mi divný, že se kolem toho vypráví takový hororový story. To je to skutečně naprosto nerozkuchatelný díl, aby se z něj nedalo vyndat pár nezbytností, aby se celá induktivní vazba uvedla do chodu? Myslím jako vykuchat z klíčku transpondér, kocentricky s cívkou transpondéru přímo na něj namotat pár závitů z drátku vykuchanýho z tý antény + patřičně zapojit přijímací a budící část... Zkoušel jste to někdy někdo? Než na to kolik dní čekat, to je dost času si s tím pohrát.
ty budeš myslitel.
jsou to prostě amateři no. tady každej jezdí okolo komína a má s sebou antenu EWS otázka zprovoznění mota max 5 minut a cena nového dílu 850kč tak naco kuchat klíček a vyrábět ještě nestabilnější věc.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
milanek napsal:
pěknej dil!:-D a za ty EWS antény někomu v bmw zlomit ruce u samy prdele - mne to jednou zasvitilo v cerny hore uprostřed hor a mohl sem cvakat prdeli roxory - nastesti to po vyp/zap napravilo ale posrat se to tenkrat motorka by sla z baraku nesnesl bych ze se to muze zastavit kdekoliv kvůli takovy kravine ma to moct dojet aspoň nejak v nouzovym rezimu -oni asi kvůli tomu prisli taky o slusny kacky nehlede na cas a hezky je ze bez baby by byli v prdeli :-D
Nejvtipnější na těch imobilizérech je, že pro chmatáky, kterým to má jakože zamezit, je to záležitost maximálně na pár minut, ale když se to posere, v servise s tím nic nezmůžou. Spíš je mi divný, že se kolem toho vypráví takový hororový story. To je to skutečně naprosto nerozkuchatelný díl, aby se z něj nedalo vyndat pár nezbytností, aby se celá induktivní vazba uvedla do chodu? Myslím jako vykuchat z klíčku transpondér, kocentricky s cívkou transpondéru přímo na něj namotat pár závitů z drátku vykuchanýho z tý antény + patřičně zapojit přijímací a budící část... Zkoušel jste to někdy někdo? Než na to kolik dní čekat, to je dost času si s tím pohrát.
ty budeš myslitel.
jsou to prostě amateři no. tady každej jezdí okolo komína a má s sebou antenu EWS otázka zprovoznění mota max 5 minut a cena nového dílu 850kč tak naco kuchat klíček a vyrábět ještě nestabilnější věc.
třeba proto abych někde v nikde nemusel vozit motorku na podvalníku a pak sedět na prdeli několik dní a jen čekat...
a nevím, proč by toto řešení (pokud by samozřejmě šlo zrealizovat) mělo být nestabilní. A i kdyby nakrásně bylo, tak to snad není taková hrůza, že bys to při startování motorky musel trošku poštelovat ne? Navíc když říkáš, že je to práce max na pár minut, tak potom nechápu, proč si prostě tu anténu nepůjčili z druhé moto a nenastartovali si to s ní a nedojeli to po ose. Ale ono asi když ti do bot skutečně neteče, jenom se tak tváříš na video, tak se s tím prostě "špinit" nemusíš. Mě prostě jenom zajímalo, jestli to tady někoho skutečně vysralo, že to jako opravdu potřeboval vyřešit, tak že to třeba zkoušel.
servisak napsal:
nejde to si to půjčit je to přitažene trhacíma šroubama pod spínačkou..
Anténu prostě mají vozit s sebou ... a ještě k tomu klíčku ten čip nejde vyndat je zalitej uvnitř
Tak půjčit se dá i pouze drátama a kus drátu předpokládam s sebou vozí snad každej. Prostě si tu anténu na druhé motorce vyvést na drátky jako takovou umělou ledvinu pro tu rozbitou :-). Jen bys musel mít buď 2 klíčky (což je podle mě rozumný mít vždycky, když jedu někam dál) nebo prostě ten transpondér opravdu vykuchat (zalitej je u kdečeho a vykuchat jde :-) nožík má předpokládám na cestách taky každej) abys mohl klíčkem zapnout origo spínačku a transpondér dát k funkční anténě na druhé moto. Ale jak tak koukám, asi to nikdo ještě neřešil, prostě všichni vozíte s sebou tu anténu. K tomu mě spíš napadá otázka, co všechno takhle vozíte. Vždyť věcí, co se můžou posrat je hrozně moc, snad asi všechno na tej motorce :-) I když fakt, že bez některejch věcí se dá jet, pamatuju si, když jsem před 15 lety jel 50km na ČZ175 dom bez brzd :-)
Znovu to nejde na Prima play.. nechápu ten princip teda.. proč v telce dají ke konci odkaz již nyní na prima play, a přitom to nejde ani najít respektive pustit...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Uz zacinaji klasicke cestovateke rozpory. Jet ci nejet Hosi jsou nateseni jak mali kluci a Egon je zodpovedny i kdyz trochu prudici element Jako bych to uz nekde zazil Jak jedou vic nez dva lidi, je to vzdycky problem.
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Uz zacinaji klasicke cestovateke rozpory. Jet ci nejet Hosi jsou nateseni jak mali kluci a Egon je zodpovedny i kdyz trochu prudici element Jako bych to uz nekde zazil Jak jedou vic nez dva lidi, je to vzdycky problem.
Ani bych nerekl. Musi jenom jet lidi, kteri maji stejne ocekavani od te cesty a nadseni. My byli letos v Albanii v 5-ti lidech a nebyl jediny problem....
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
milanosor napsal:
Uz zacinaji klasicke cestovateke rozpory. Jet ci nejet Hosi jsou nateseni jak mali kluci a Egon je zodpovedny i kdyz trochu prudici element Jako bych to uz nekde zazil Jak jedou vic nez dva lidi, je to vzdycky problem.
Ani bych nerekl. Musi jenom jet lidi, kteri maji stejne ocekavani od te cesty a nadseni. My byli letos v Albanii v 5-ti lidech a nebyl jediny problem....
To mas 100% pravdu. Ale tady jsou dva tabory. Rumusko jsme jeli ve 4 a taky vpohode. Maroko jsme jeli s jinou skupinou, 5 lidi, 3x moto, 1x auto a z toho dve zensky a tam to bylo obcas na preshubu Kde spat, jak spat, co jist, v kolik vyjet, jet vyhlidkove hard, nebo po ceste soft, curat, fotit ....... Ale stejnak jsem si to uzil
Upravil milanosor dne 22.10.2015 07:14
I pád na hubu je pohyb kupředu
je vidět i na videu že toho má Egon plný brejle - no buhvi kolik korunek staly ty prostoje a opravy to na radosti neprida tak ma bobky aby se ještě něco neposralo, ale zda se mi ze ani fyzicky to nedava, kdyby je na to jezero nepustil tak to by byl dil jak svina :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Ta baba je jako průvodce nebo co? zdá se mi že je tam nejvíc. Tedy aspoň o dost víc než Egon. Jinak na téhle cestě opravdu prudí dost. Nic a nikam se mu nechce.
Upravil Novej dne 22.10.2015 13:40
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015