Asi před 6 lety jsme potkali Německý pár na cestě kolem světa a měli nákladní Mercedes Sprinter s velkou bednou s podvozkovými díly z řady G to bylo hodně dobrej lunochod s pěknou garzonkou. Byla to hranatá kabina někdy před rokem 95
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Vjetrnik - tyhle obytné náklaďáky jsou skvělé expediční stroje, ale pro mne zcela zbytečné. Obytným autem chci jezdit na víkendy a na dovolenou tam, kam nebudu litovat že jsem nejel na GS. Takže offroad, hory, zatáčky = motorka, zbytek auto.
Neznáte náhodou tohle auto? Objevil jsem ho na Chrom&Plameny, je někdy z jara, ale stále ho nikdo nesmazal. Má to sice trochu jiný motor než bych chtěl, sedadla v kůži (to sice nechci, ale čalounění je prý komplet nové, takže by mohlo chvíli vydržet), ale to auto je v podstatě po renovaci, má vestavěn LPG atd. A je v Čechách, takže bez nákladů na dovoz atd. Je od Rakovníku, majiteli jsem psal, ale zatím žádná odpověď.
Ivan přiložený následující obrázek:
A což takhle pickup s demontovatelnou nástavbou? Autem pojezdíš do práce, po nákupech, za tchyní... a když chceš vyrazit, nahodíš nástavbu. Nemusíš to mít hned na nejnovějším Rangeru, dle fota nástavba pamatuje ještě klasické žebřiňáky, takže jsi vlastně pořád doma, ať je pod Tebou cokoliv... a auta můžeš postupně modifikovat.
Vyfoceno letos v srpnu v Brugách na STPL.
moods přiložený následující obrázek:
[176.28Kb]
Upravil moods dne 03.10.2015 19:07
Soichiro Honda: "Život se měří okamžiky, které se dotknou Tvého srdce"
12GS [2004] 16GT [2012]
moods napsal:A což takhle pickup s demontovatelnou nástavbou?
...řešil jsme pro svého pick-upa...cena je DOST vysoká, nevýhoda, že po naložení je auto na hranici nosnosti, de fakto pak nic nenaložíš...bylo by třeba zesílit povozek...to už lepší varianta je malý karavan upravený na případné cesty cestou necestou...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Moods - auto s odnímatelnou nástavbou nechci, podmínkou je možnost se za jízdy uvařit si kávu, cestovat v komfortu ve více lidech atd.
Rop - díky za odkaz, napsal jsem tam, není to sice úplně ono, resp. musím zjistit co je to za motor atd. Cena za ten ročník asi slušná, to neumím posoudit, v každém případě by mne čekala plynofikace a další úpravy (ty mohou počkat, plyn ne) a to by se už cena vyšplhala mimo limit. Pokud bych uvažoval o takové částce, muselo by auto být v A1 stavu.
Ono to není jednoduché. To v ČR, co jsem dával fotku, je prodané a na mobile.de jsme se s Drákulou zatím na žádném neshodli. Jak se v tom hrabu, zjišťuji, že auto bez investic (mimo úprav + drobná kosmetika) je vzácnost. Dva majitelé mi poslali další fotky a tam vyplývají na povrch další nedostatky.
Hledáme tedy dál a budu vděčný za každý tip, můžete i neamerická auta, díky.
Pomaloučku se blížíme a pojedeme se asi na jedno auto mrknout... Kupodivu v ČR. Říká se, že dobrá auta se u nás neseženou. Nicméně dovoz, vyjímky a přihlášení není zadarmo a i u nás si tahle auta kupovali fandové, co se je snažili uvést do pěkného stavu. Mohou být zbastlená, to se uvidí. Máme v hledáčku kousek, který není úplně podle našich představ, bude na něm asi trochu práce, je to ale nejlepší motorizace, dobrý model, dlouhá verze, prý udělaná karoserie, tedy bez koroze a mechanicky prý také v pořádku. Uvidíme.
bluesbery napsal:
Vypada suprove, preju aby poptavane vozidlo vypadalo minimalne stejne dobre a bylo technicky i vybavou na urovni podle predstav.
Díky. No, takhle úplně nevypadá, ale zase nevypadá špatně. Protože s tím chceme jezdit na víkendy, mžná dovolenou, žít v tom, nehodlám jít do něčeho vybydleného. Ale musí to mít potenciál a musí z toho být pěkné auto bez celkové renovace, drobná kosmetika nevadí, každý, kdo někdy kupoval barák/byt, začal vymalováním, vybouráním umakartového jádra, novou kuchyňskou linkou atd. Mám na to auto podobné nároky jako na obývák doma, taky nechci sedět na roztrhané sedačce a chodit po vypelichaném. špinavém koberci.
Krtek - Tatra kolem světa, tu expedici, trvající 2 roky¨, jsem sledoval, zvlášť když tam byl známý, pilot, protože Tatra sebou vezla i motorové rogalo. Bohužel, Filip se z cesty nevrátil, i když ne kvůli létání, zahynul při raftingu na himalájské řece.
Vjetrnik - ale to je dobrý todleto!!! Vypadá to dost nedobytně, že by přestavba na obytnou kancelář majitele drogového kartelu, kterému došly na peníze? Ne, to je blbost...:-).
bluesbery napsal:
Vypada suprove, preju aby poptavane vozidlo vypadalo minimalne stejne dobre a bylo technicky i vybavou na urovni podle predstav.
Díky. No, takhle úplně nevypadá, ale zase nevypadá špatně. Protože s tím chceme jezdit na víkendy, mžná dovolenou, žít v tom, nehodlám jít do něčeho vybydleného. Ale musí to mít potenciál a musí z toho být pěkné auto bez celkové renovace, drobná kosmetika nevadí, každý, kdo někdy kupoval barák/byt, začal vymalováním, vybouráním umakartového jádra, novou kuchyňskou linkou atd. Mám na to auto podobné nároky jako na obývák doma, taky nechci sedět na roztrhané sedačce a chodit po vypelichaném. špinavém koberci.
Krtek - Tatra kolem světa, tu expedici, trvající 2 roky¨, jsem sledoval, zvlášť když tam byl známý, pilot, protože Tatra sebou vezla i motorové rogalo. Bohužel, Filip se z cesty nevrátil, i když ne kvůli létání, zahynul při raftingu na himalájské řece.
Vjetrnik - ale to je dobrý todleto!!! Vypadá to dost nedobytně, že by přestavba na obytnou kancelář majitele drogového kartelu, kterému došly na peníze? Ne, to je blbost...:-).