Cena http://www.hexcod...
No a nejspíš poštovné, ale jestli chceš můžu dohodit nějaký rabat.
Uvidíme jaký bude kurz a pak to rozpůlíme (náklady)
Během týdne to objednám.
Tak myslím že je jasno.
Jen je třeba to pořádně probrat, je tam asi clo+dph a další nesmysly. Jěště to probereme. Jedeš taky do te Dubaje?
Piš mail- at to tady nezasíráme.
Eventuálně přivítáme tip- kde se dá koupit diagnostika nejvýhodněji.
Dík.
Touratech bude prodávat jen modely s USB a BT.
Ethusiastic: kód 030-0090 za 10558 s DPH (9900Kč s DPH pro členy BMWGS.CZ)
Professional: kód 030-0095 za 16608Kč s DPH
Takže na tu asi nejběžnější cestovatelskou verzi (omezení na 10 VINek by mělo běžně lidem stačit) s BT možností využití téměř každého chytrého telefonu, to bude za 9900 s DPH (8250 bez DPH) pro členy bmwgs a dalších partnerských klubů. Touratech si tu cenu nemohl stanovit podle svého, drží se nějakých dohod s výrobcem a vím, že tam byl boj, aby nenasadili konkurenční cenu pro jejich dealerskou síť, která měla z Touratechu strach. Myslím si, že cena je takhle OK.
Dostupnost netuším, psal jsem výrobci do S.A., se kterým jsem celý ten business domlouval pro Touratech ale je někde na cestách, tak uvidíme. Každopádně skladová zásilka ještě nedorazila do Německa, takže já bych to viděl spíš tak na březen.
Nicméně sladem máme ještě jeden kus té profesionální ve verzi USB, kdyby nějaký servis nebo shop chtěl přístroj bez omezení počtu motorek.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ě;Asi takhle - domlouvejte si co chcete, Touratech jí má za ty peníze, co si domluvili s výrobcem. Vzhledem k tomu, že se toho prodává mininum, tak je to asi úplně jedno.
V momentu, kdy jakýkoliv výrobek Touratech do katalogu zařadí, tak se všichni můžou zbláznit aby to dodávali levněji a aby to vůbec dodávali. To platí skoro o všem - od toho nářadí počínaje a elektronikou konče. Touratech dělá tím katalogem pro řadu firem obrovskou reklamu (např. Spot jim nabízel peníze za to, že Touratech do katalogu jejich výrobky zařadí) a pochopitelně o věcech, které předtím nikdo neznal a nevědělo se o nich a teď jak to je v katalogu, tak se můžou přetrhnout. Vždycky to tak bylo a asi to tak i bude - nabíječky, cestovatelský věci atd.
Jinak německý prodejce 911 má nastavené stejné ceny jako Touratech. 549vč. DPH a 349EUR. Takže těžko mohli přijít s jinou cenou. Díky katalogu se to prodá i do zemí, kde to k sehnání není a nebo kde lidi nejsou ochotní nakupovat v cizině apod. Zrovna u tohodle výrobku jsme jen chtěli, aby ho zařadili, protože se znám s autorem, obchod je něco jiného a určitě mu to přinese profit - i kdyby ne přes Touratech, tak jen zařazením se zvýší prodej tam, kde to mají levnější. Když to budou přehánět, tak to Touratech z dalšího katalogu vyhodí a pro ty firmy to bývá dost tragické. Vyřazení něčeho z katalogu je totéž jako že ten výrobek je špatný nebo ta firma nespolehlivá apod. TTAG chtěli vloni přestat nabízet navigace a dva velcí výrobci poslali do TT delegace aby to nedělali a domlouvali podmínky - jen aby to nevyřadili. Byla to docela panika. Hexcode měl mít stejné ceny všude v Evropě - lišit se měly jen náklady na dopravu a různým DPH. Vím že distributorům dává výrobce dost, takže si to ve zdraví užívejte a radujte se z výhodnýho nákupu. Někdy si říkám, že je fakt zbytečný vůbec něco dělat.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome brzdi. Slušně jsem poptal cenu. A máš pravdu vy a německo jste nejdražší, pak kupodivu Polsko.
JENŽE-Nikdo se nemusí přetrhnout, ceny 470 euro byly oficiální ceny ještě před zdařilým TT obchodem.
Mimochodem- němci to nabízí včetně programu- ale ten si stáhneš ze stránek HEXu zdarma na základě nákupu- ale to ty jistě víš.
Mám pocit že právě ta věc s pohledem ,,jsme ikona a ostatní nás potřebují" dělá z TT špatnou službu. Už jsme vaši filosofii probírali jinde- nemá cenu se k tomu vracet.
Prostě ode mne nečekej že budu vděčný že jste ,,dokázali" pro nás čechy vdobýt NEJHORŠÍ PODMÍNKY NA SVĚTĚ.
Podle Stephana Thiela, autora toho výrobku, je v cenách licencí velký rozdíl v tom, jestli je to verze dodávaná s programem nebo s verzí ke stažení. Platí prý rozdílné poplatky a do některých distribucí nesmí dodávat verzi ke stažení a do jiných zemí zase naopak tu s programem.
Touratech má podmínky pro všechny země stejné a jsme rádi, že se po více než roce jednání vůbec povedlo tu dohodu dotáhnout do konce. Ještě v listopadu to bylo 50/50.
Jak to je s dodávkami se dá asi celkem snadno zjistit - jestli chceš být dovozce, musíš vzít okamžitě na sklad 25 kusů a mít minimální roční odběry. Nesplníš - končíš. Od Touratechu můžeme brát s mnohem menší slevou i po kusech.
Hex pochopitelně zná kódy každého jednotlivého štekru, takže logicky mají evidenci o tom, co se prodalo dejme tomu v UK přes Biketec a kde se ty štekry registrují a odkud je kdo provozuje. Distributoři mají poměrně striktní podmínky prodeje a díky požadavku na 25ks odběry na to každý z nich kašle a snaží si nechat třeba 5 kusů na normální prodej a těch dalších 20 se zbavit klidně za nákup. Takhle se ale nedá stavět normální obchod. Proto říkám, je to pro mě ztráta času se tím vůbec zabývat.
Předpokládám, že to těm lidem dodáš s podporou, takže ti můžou volat když jim něco nepůjde a už překládáš návod. Štve mě, že jsem tím vůbec trávil čas.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome, nechtěl jsem to komentovat, ale musím se do této diskuze vložit. Waltr tě požádal o cenu, ty jsi mu ji nabídl, není to výhodné, obchod se neuskuteční. Český návod člověk znalý jazyků nepotřebuje a "technickou" pomoc dodavatel taky nabízí. Chápu tvůj postoj, jako obchodníka v ČR a je jednoduché paušalizovat a všechny házet do jednoho pytle, viz 5 kusů prodá a zbytku se zbaví za nákup a další výroky. UK, D, PL, ... jsou daleko větší trhy s větší kupní silou než je ČR, takže bych to tak černě neviděl. Co se týká distribučních nákladů z SA do D, UK, NL... jsou téměř ne-li úplně stejné. To, že vy máte v rámci TT distribuci za dalších 4 - 5% je vaše interní věc. Dobrý obchodník se pozná podle toho, jak se dokáže se zákazníkem domluvit. Pokud má garantovaný odběr více kusů, je schopen poskytnout přiměřenou slevu, která mu "nesežere" jeho marži.
Nesplníš - končíš , to je dobrá hláška, ale to žádný výrobce u výhradního distributora neudělá, jestli nemá v dané lokalitě adekvátní náhradu. Spíše se bude snažit o jeho podporu na zvýšení prodeje.
Stále tady obhajuješ ceny TT, složitost vyjednávání, nevstřícnost výrobců,... ale toto zákazníka nezajímá. Pokud stejný výrobek a ve stejné kvalitě koupí za lepší cenu jinde, tak se nediv, že to udělá. Pak mě zaujal jeden tvůj výrok ohledně firem, které si ještě za uveřejnění v katalogu TT platí. Ona je to i běžná praxe a vlastně tyto firmy zaplatí celou produkci takových katalogů a ještě nějaké finance zůstanou, které samozřejmě TT nepromítne do cen.
a na závěr mám jen malou perličku - všechny okolní TT mají lepší ceny než vy a pokud budu vycházet z cen TT SK, tak vy si vytváříte ještě na marži poskytnutou TTAG umělou cenovou peřinu. A zkus mi vyvrátit, že tomu tak není. Nebo jinými slovy, máte největší marže z okolních zemí. Nemám ti to za zlé, je to tvá obchodní politika a strategie. Zákazník se rozhodne sám.
...abych nezapomněl, servisní pomoc mi poskytují chlapi v TT SK a PL stejnou, tak v čem jste lepší?
3X napsal(a):
Tome, nechtěl jsem to komentovat, ale musím se do této diskuze vložit. Waltr tě požádal o cenu, ty jsi mu ji nabídl, není to výhodné, obchod se neuskuteční. Český návod člověk znalý jazyků nepotřebuje a "technickou" pomoc dodavatel taky nabízí. Chápu tvůj postoj, jako obchodníka v ČR a je jednoduché paušalizovat a všechny házet do jednoho pytle, viz 5 kusů prodá a zbytku se zbaví za nákup a další výroky. UK, D, PL, ... jsou daleko větší trhy s větší kupní silou než je ČR, takže bych to tak černě neviděl. Co se týká distribučních nákladů z SA do D, UK, NL... jsou téměř ne-li úplně stejné. To, že vy máte v rámci TT distribuci za dalších 4 - 5% je vaše interní věc. Dobrý obchodník se pozná podle toho, jak se dokáže se zákazníkem domluvit. Pokud má garantovaný odběr více kusů, je schopen poskytnout přiměřenou slevu, která mu "nesežere" jeho marži.
Nesplníš - končíš , to je dobrá hláška, ale to žádný výrobce u výhradního distributora neudělá, jestli nemá v dané lokalitě adekvátní náhradu. Spíše se bude snažit o jeho podporu na zvýšení prodeje.
Stále tady obhajuješ ceny TT, složitost vyjednávání, nevstřícnost výrobců,... ale toto zákazníka nezajímá. Pokud stejný výrobek a ve stejné kvalitě koupí za lepší cenu jinde, tak se nediv, že to udělá. Pak mě zaujal jeden tvůj výrok ohledně firem, které si ještě za uveřejnění v katalogu TT platí. Ona je to i běžná praxe a vlastně tyto firmy zaplatí celou produkci takových katalogů a ještě nějaké finance zůstanou, které samozřejmě TT nepromítne do cen.
a na závěr mám jen malou perličku - všechny okolní TT mají lepší ceny než vy a pokud budu vycházet z cen TT SK, tak vy si vytváříte ještě na marži poskytnutou TTAG umělou cenovou peřinu. A zkus mi vyvrátit, že tomu tak není. Nebo jinými slovy, máte největší marže z okolních zemí. Nemám ti to za zlé, je to tvá obchodní politika a strategie. Zákazník se rozhodne sám.
...abych nezapomněl, servisní pomoc mi poskytují chlapi v TT SK a PL stejnou, tak v čem jste lepší?
Jirko mas o tom uplnou pravdu u nas to tak chodi a to me stve,jsem s tebou za jedno
BMW GS 1200 adventure
3X:
Ne, nejde o Waltra a ani nevím, kdo je. Cenovou nabídku jsem někomu posílal jen jednu (Z.B.) a jestli to je Waltr, tak to podle jména v mailu nepoznám.
Nevím, proč má výrobce nastavené různé ceny v různých zemích EU. Mě to vysvětlili tak, jak jsem psal a dál o tom přímo HexCode odmítal diskutovat. Ale o to nejde. Já nabídl 10% z ceny, kterou má Touratech a další distributor v Německu. Jestli oni (a někteří další) mají cenu o 80EUR vyšší, logicky to nejde nahradit ani kdybych to nabídl za nákupku - pokud to někde prodávají za 370 a dávají z toho těch 10%. Mě pouze výrobce napsal, že u stejného výrobku má být cena všude stejná, kromě rozdílu v DPH, dopravě a dovoznímu clu z JAR. To ale nedělá rozdíl skoro 20%, to je nesmysl. Já tedy předpokládal, že některý prodejce udělal to, co jsme využili vloni my, když jsme to urgentně potřebovali - někdo jich měl navíc 20 skladem a pustil je dál aby splnil ten limit na minimální odběr. Takhle nám to přímo domluvil výrobce a doporučil i prodejce, který měl problém se toho zbavit a bez naší objednávky by nemohl objednat pro sebe, protože by mu těch 5ks samostatně neprodali.
Mě naštvalo to, že na mě se sypou výčitky, že jsem pro ČR nedohodl lepší podmínky ale to jde absolutně mimo mě. Nemám s cenama nic společnýho. Já jen domluvil testování toho výrobku v Německu a zatlačil jsem na výrobce a domluvil v Německu, komu přesně co poslat a v který okamžik a osobně jsem to zařízení v Německu odprezentoval a spustil tím ten zájem. Obchod byl už věc přímo mezi TTAG a JAR a nemůžu za to, že někde se to prostě prodává za jiné peníze. TTAG nám u věcí OEM dává relativně malé marže, takže tady můžeme dát 10% ale jak jsem psal, i to nepokryje rozdíl v ceně proti některým jiným zemím a důvod nevím. Tady nejde o obchod a nejsem si vědomý, že bych Waltrovi vůbec někdy něco nabízel nebo s ním řešil nějaký prodej.
S tím pytlem to je tak, že to nám přímo doporučil výrobce a rovnou napsal konkrétního prodejce v EU, který měl problém s objednávkou a díky naší loňské, ten limit splnil. Takže vím, že se to tak dělá. Bylo to pro nás dražší, protože to byl prodejce z té skupinky, kde se prodává za vyšší cenu ale měli jsme to relativně rychle.
Co se týká cen TT obecně, tak je dost rozdíl v tom, kolik stojí dopravné do té které země. Pokud si někdo nechává zboží posílat poštou jednou za měsíc, je to rozdíl, než když tam každý týden jezdí auto. Někde lidi klidně čekají až se toho nastřádá dost a někde je i týden moc dlouhá doba. Ceny v dané zemi můžeme ovlivnit třeba slevami ale základní ceny nastavuje fabrika pro tu oblast a zahrnuje do toho třeba i výdaje na reklamu, marketing, reklamace atd. Když zaslání katalogu v jedné zemi stojí v přepočtu 22Kč a u nás dvojnásobek, tak je to docela rozdíl. Standardní krabice s 18kg věcí zaslaná k nám, stojí skoro dvojnásobek toho, co zaplatí ze stejné továrny třeba do Španělska. Protože reklamace platí oni, tak i tohle je tam zahrnuté. Každá země to má trošku jinak a nám prostě řeknou, že na základě předchozí sezóny bude koeficient takový a takový a hotovo. My sice dáváme klubové slevy kdekomu a tím těch 5% srovnáš a když někdo přijde, že chce vybavit celou motorku, tak x lidí tady ve fóru může potvrdit, že jsme udělali fakt dobrou cenu, která by měla být hodně nadstandardní. Co se týká SK a PL, tak fajn - každý může nakupovat kde mu to vyhovuje, zajímavé je, že k nám jezdí třeba zákazníci z Bratislavy a z Rakouska, kteří nejsou spokojení u nich. A to, že před krámem stávají auta z Polska taky není žádné tajemství. Jedna věc je třeba nízká cena, jiná je zásobený sklad nebo nestandardní věci a práce, které třeba my děláme a umíme a jinde to v těch jejich cenách nechtějí řešit.
Vím moc dobře, že jsme vždycky byli a vždycky budeme trnem v oku pro všechny, i kdybysme prodávali za nákupky, tak se to lidem bude zdát drahý ale zajímavý je, že když pak potřebují s něčím poradit, tak zavolají k nám.
Ale zpátky k tomu 911 - je to věc, kterou jsem nedomlouval nijak pro ČR, neaspiroval jsem být distributor, jen jsme pomohli tomu výrobci s oslovením Touratechu a výsledek je, že to mají za cenu, která není všude v Evropě stejná i když mě výrobce přesvědčoval o opaku. Ale já s tím nic udělat nemůžu.
K té podpoře konkrétně tohodle - ten dotaz nebo spíš námitka byly, že pokud to budu brát od Waltra, jestli mi dodá český návod, který je u téhle věci bohužel požadovaný zákonem a jestli když se to někomu vysype, tak mu to můžu vrátit a on mi zdarma vyřídí zaslání zpět a dodávku opraveného nebo nového tak, abych to do 30 dnů stihl dodat zákazníkovi. I u tak drobné věci se může stát, že bude blbnout třeba BT a bude to potřeba reklamovat. Vím, že v některých zemích se to dodává jen s 90 denní zárukou a v jiných zemích mají 2 nebo i 3 měsíce servisní interval, tak je jasné, že by to byl problém ale my to nemůžeme prodávat s nějakou kličkou. To jde v případě, když si to sám dovezeš a riskuješ jen ty ale jestli to přeprodáváš dál, stáváš se automaticky dovozcem a musíš splnit tyhle věci včetně záruky, i když to nemáš od dodavatele. Když ti pak ze 4 dodaných diagnostik jedna vůbec nejde připojit k počítači po kabelu, musíš to nějak řešit - minimálně to poslat zpátky a domluvit výměnu atd. Takže to jsem myslel tak, jestli to Waltr nebo někdo bude garantovat, protože to riziko tím na sebe ten dovozce bere.
A protože mě naštvalo, že výrobce mi tvrdil, že všude v EU bude přibližně stejná cena a v reálu není, tak mě štve, že jsem to pro něj vůbec celé domlouval, měl jsem se na to vykašlat.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...