EXIDEku mám 3 tím rokem - mohu doporučit. Předtím jsem měl od koupě ODYSSEY, ta tma byla dle data 6 let a měnil jsem to kvůli ABS, které blbo, ale to už blbne i s EXIDEkou.. stačil reset ABS jednotky a mohla jezdit dál ODYSSEY. Asi dám letos relé, už mě to neba
MegaMigel napsal:
Za mě Motobatt ideální volba ... Už jsem jich namontoval několik a s žádnou nebyl problem
Jenom k té značce Motobatt. Loni v dubnu koupená, po cca 11000 km /rusko,kazachstán/ po týdnu stání KO. Dotaz na prodejce po netu od kterého jsem koupil= nemáš malou knižečku=zaruční list,žádná reklamace. To že mam fakturu o zaplacení s potvrzením dodání mu bylo uplně u prdele. Obrátil jsem se na zastoupení Motobatt =Robert Blazius a do cca 14 dnu byla nova baterie doma. Nevim v čem byl problem u té baterie,prostě po těch cestach v Kazachstanu přestala makat. Martin
martin
Motobatt a exide mame skladem. Montaz pripadne poslani zdarma.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
EXIDEku mám 3 tím rokem - mohu doporučit. Předtím jsem měl od koupě ODYSSEY, ta tma byla dle data 6 let a měnil jsem to kvůli ABS, které blbo, ale to už blbne i s EXIDEkou.. stačil reset ABS jednotky a mohla jezdit dál ODYSSEY. Asi dám letos relé, už mě to neba
No to mě varta dělá také ( když před vyjetím nenabiju) ..ale neresetuji, chvilku jedu s bikajícím abs, pak zastavím vypnu a natočím znovu a už se to chytne.
EXIDEku mám 3 tím rokem - mohu doporučit. Předtím jsem měl od koupě ODYSSEY, ta tma byla dle data 6 let a měnil jsem to kvůli ABS, které blbo, ale to už blbne i s EXIDEkou.. stačil reset ABS jednotky a mohla jezdit dál ODYSSEY. Asi dám letos relé, už mě to neba
No to mě varta dělá také ( když před vyjetím nenabiju) ..ale neresetuji, chvilku jedu s bikajícím abs, pak zastavím vypnu a natočím znovu a už se to chytne.
ve stejném režimu letos provozuji rok starou yuassu. první start po ránu taky nepobere abs, ani když jezdím denně.
Exid mám taky, každý start po zimě je divnej, mám ji stále dobijenou přes zimu. Pak se během jara zbercha a začne fungovat. Asi bych koupil motobat teď.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Mam Exide Gel 5. sezonu, takze bych se ji nebal vzit zase. V dalsich motorkach mam Motobatt i Exide AGM a prijde mi to prast jako uhod. Ale je fakt, ze kdyz nejezdim, tak je dam min. 1x mesicne na nabijecku.
Co se tyce startu, tak kdyz jsem mel starter pred repasi, tak i kdyz jsem dal novou baterku, motorku stejne nenatocila. Proto bych doporucoval zkouknout i ten. Ono se zacinajici zadrhel na starteru dost spatne identifikuje, jelikoz toci motorem +- stejne, ale ma velky proudovy odber.
______________
R1150R 2004
Dnes jsem si s 1150gs udělal malý výlet, prostě jsem neodolal počasí (bylo krásných 5?). Mám baterii Exide a před startováním jsem připojil voltmetr. Nezatížené 12,3V a při startování pokles až pod 9V. Předpokládám, že už toho baterka moc nedá. Poslední vyjížďku jsem měl před 14 dny a nabíječku jsem mezi tím nepřipojoval. Má cenu zkoušet zátěžák a nebo raději řešit novou aku? Myslíte, že by mohla baterie ještě chvilku vydržet? S F 650 gs to bylo ráno v pohodě a odpoledne jsem neodjel z práce, řídící elektronika se odpojila.
Na 1150gsa mám startér vyčištěný a promazaný.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Já měl v 1150GSA original BMW Exide z roku 2010... a nabíječkou CTEK jsem ji udržoval při živootě až do minulého týdne... je fakt, že jsem moc nemohl při startu brzdit (se servem) a nevýhodou bylo i to, že mám angličanku, takže bez vypínání světel.... ale na nabíječce jsem ji měl pořád když nejezdila.... teď jsem ji prostě nenatočil, jen cvakal starter, což už mne přimělo koupit novou baterku (otázkou zůstává jestli jí ještě neoživím).
Nejdřív jsem chtěl jít do Exide 12/19Ah, ale nakonec jsem zkusil Dynavolt 12/21Ah...
Zatím nemůžu říct nic jinýho než že nastartovala...
Uvidí se jak se bude chovat v normálním provozu... předpokládám, že nebude rozhodně horší než ta co jsem tam měl doteď (tu starou 7mi letou)...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Ahoj, teď jsem si montoval do 1100GS Motobatt. Taky u toho improvizujete s kontaktama? Já si musel pomoct plíškem, co jsem vykuchal ze staré svorkovnice a vyplnit díry po druhém páru kontaktů, aby mi to gumový pásek držel.
Obtížnost montáže mě docela zklamala a celkově mi to přijde dost bastl...
agenthonza napsal:
Ahoj, teď jsem si montoval do 1100GS Motobatt. Taky u toho improvizujete s kontaktama? Já si musel pomoct plíškem, co jsem vykuchal ze staré svorkovnice a vyplnit díry po druhém páru kontaktů, aby mi to gumový pásek držel.
Obtížnost montáže mě docela zklamala a celkově mi to přijde dost bastl...
Já nevím, mě šla MOTOBATT do 1100 GS úplně v pohodě, jediné co jsem musel tak
dát cca 3mm podložku na minusový kontakt. Jinak tam padla jak originál.
700 GS, 1100 GS
agenthonza napsal:
Ahoj, teď jsem si montoval do 1100GS Motobatt. Taky u toho improvizujete s kontaktama? Já si musel pomoct plíškem, co jsem vykuchal ze staré svorkovnice a vyplnit díry po druhém páru kontaktů, aby mi to gumový pásek držel.
Obtížnost montáže mě docela zklamala a celkově mi to přijde dost bastl...
Zde na to máš diskuzi:
https://www.bmwgs...ost_552822H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jo, to kdybych četl dřív... Na Motobatt jsem slyšel fajn reference, byla za super cenu a Yuasa mi začala odcházet ani ne po 2 letech. Obyč Varty v Hodně jsem míval na 4 roky a tam mi to přebíjí skoro 15V. Jestli Motobatt nevydrží aspoň 4 roky, asi ji znovu nekouím.
Jak píšu v té diskuzi: příště kup Fiamm a měň jí po 8mi letech preventivně a máš klid.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jak píše Hrabě, Fiamm 8let bez jediného zaskobrtnuti, a to kdo ví jak dlouho by vydržela, objednal sem druhou a zjistil,že byl jen povoleny kontakt, takže jestli bude nová Fiammka jak stará,tak luxus.