Ivan napsal:
Dobrý pokus Jirko:-):-)! Jak to pod nádrží vypadá vím, občas ji nadzvednu kvůli něčemu jinému, tak to vizuálně zkouknu a když je vše v pořádku, na nic nesahám. Každé 2 roky dávám GS ke svému servisnímu guru na velký servis, mj. udělá diagnostiku, motorku odstrojí, zkontroluje a ošetří, včetně elektriky, kabelů, konektorů... A jelikož to tak na svých GS dělám už 18 let a skoro 300 tisíc kilometrů, nehodlám to měnit, ono by se mi to vymstilo záludnou poruchou. Vím, omlouvám vlastní lenost, ale když to funguje...:-).
Ivane, to nebylo cílené na tebe , ale na všechny lenochy obecně. Víš já to mám rád, když už pod tu nádrž musím, tak si to tam pěkně ošetřit, očistit co se dá, konektory prostříknout, kabeláž taky, wet protect -tekutý izolátor, voda, oxidace pak nemají nárok, vše čisté, dobrý pocit a jistota je kulomet a může chcát a chcát a jedu a jedu. Zdaleka ne všichni v tom mají system jako ty a pak v Rumunsku jede po dešti 3dny s problémem na dual brzdách než mu to vyschlo.