1x vyteklý originál zadek na F650GS - potom repase u Procházky - dalších 20tkm bez problémů a pak sem to prodal. 3x vyteklý zadní originál u R1200GSA ,pokaždý sem sehnal jinej jetej a ten poslední se vysral 3tejdny před dovolenou- rychlí repas u Procházky s tím že se mu ten tlumič moc nelíbí a že to bude hop nebo trop. Za 2000km to byl trop- po čtvrté vyteklý zadek. Poté nákup starších (prý cca 10tkm)Touratech Tractive a za 3000km vyteklý přední Repas komplet v TT a sem zvědav kdy se mi to vysere zase
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
davidc napsal:
Přesně a ještě je super koupit 11 ku, přidat se do skupiny a na každou součástku na motorce udělat speciální dotaz být strašně chytrý a zkušený.. nakonec napsat vyhrůžku že příští rok kupuje 1150, takže tu budou ty samé dotazy
Podle komplikovanosti tazatele bych měl spíš dotaz znít: "Neznáte někoho na repas tlumičů, kdo mě nepošle do prd..e, když mu za to nabídnu flašku rumu a budu očekávat že to vydrží 100 tisk. km?"
k tomu se ani nebudu vyjadrovat, koukam člověk aby se bál na neco zeptat jak jsou tu někteří chytří. když člověk o tématu nic neví musí mít alespoň blby keci.
Upravil svobodakT dne 05.04.2016 16:30
Bohumil napsal:
Jesis koupil za 67 tak mas celkem rezervu, koupil bych wilbersy na ten tvuj asfalt.hlavne predek je potom o necem jinym oproti origo...po svezeni zistis ze mas novou motorku.aspon ten predek doporucuju, kdyz uz zadek zrepasovat.
Motorku už pár let mam mezi tím jsem ji dovybavil nosiči kufru, kufry, padáky... což podle mě jsou věci, který na hodnotě motorky přidají ale když tam dam tlumiče za 25tis těžko se mi o to zvedne hodnota motorky.
V roce 2010, v únoru, jsem nechával u p.Procházky repasovat centrální tlumič(začal téct) na 1150GSA. V tu dobu najeto 63000km.
Z tlumiče mi udělal rozebiratelný.
K dnešnímu dni najeto 1188000km a tlumič stále drží. Neříkám, že je tak funkční jako před mnoha lety
Pomalu začínám taky šetřit na jiné tlumiče...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
toli napsal:
1x vyteklý originál zadek na F650GS - potom repase u Procházky - dalších 20tkm bez problémů a pak sem to prodal. 3x vyteklý zadní originál u R1200GSA ,pokaždý sem sehnal jinej jetej a ten poslední se vysral 3tejdny před dovolenou- rychlí repas u Procházky s tím že se mu ten tlumič moc nelíbí a že to bude hop nebo trop. Za 2000km to byl trop- po čtvrté vyteklý zadek. Poté nákup starších (prý cca 10tkm)Touratech Tractive a za 3000km vyteklý přední Repas komplet v TT a sem zvědav kdy se mi to vysere zase
Dekuju za tvůj příspěvek teď někteří vidí, že ani když dá člověk tisíce za super TT a jine tlumice nemá vyhrano. To radši ty peníze projezdim .
kubrt napsal:
V roce 2010, v únoru, jsem nechával u p.Procházky repasovat centrální tlumič(začal téct) na 1150GSA. V tu dobu najeto 63000km.
Z tlumiče mi udělal rozebiratelný.
K dnešnímu dni najeto 1188000km a tlumič stále drží. Neříkám, že je tak funkční jako před mnoha lety
Pomalu začínám taky šetřit na jiné tlumiče...
kubrt napsal:
V roce 2010, v únoru, jsem nechával u p.Procházky repasovat centrální tlumič(začal téct) na 1150GSA. V tu dobu najeto 63000km.
Z tlumiče mi udělal rozebiratelný.
K dnešnímu dni najeto 1188000km a tlumič stále drží. Neříkám, že je tak funkční jako před mnoha lety
Pomalu začínám taky šetřit na jiné tlumiče...
Kua, řidič milionář.
Ha chybka se vloudila
Samo ze jsem myslel 118800km
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
mara napsal:
Já bych těmi repasy tak neopovrhoval. Pro někoho je to volba podvozek nebo dovolená, já osobně bych volil to druhý, kdybych musel.
A to řezání flexou… ti lidi to opravují roky, ano, je tam možná větší procento poruchovosti…možná.
Škoda, že se tu neprojeví ty spousty lidí, co repasovaný Showy jezdí bez problému, do fóra napíše vždy hlavně ten, kdo měl nějaký problém. Mimochodem ani „lepší podvozky“ nejsou bez poruch.
Já se rovnou přiznám, na zadním Wilbersu mi prasklo spodní oko, napíše sem ještě někdo, koho vyšplouchl „lepší tlumič“ přiznejte se!
Ale jistě, psal jsem, že vyteče cokoliv - kolegovi 2x vytekl někde v tramtárii Ohlins, měli jsme problémy s Tractive, HyperPro i WP. Jen ty procenta jsou myslím mnohem menší (a tam počítám i originální tlumiče) než ty repasovaný, což je myslím dané jednak tím, že ne ke všem originál tlumičům jdou sehnat ty spodní ucpávky s guferem (a nebo je někteří repaséři prostě nemění), jednak tím, že odhadují poměr olej/plyn protože na to žádný předpis není a taky tím, že ty tlumiče jsou konstrukčně navržené tak, aby vydržely třeba 30 tisíc a výrobce od nich nečeká, že je někdo bude plnit a provozovat dál.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bohumil napsal:
Jesis koupil za 67 tak mas celkem rezervu, koupil bych wilbersy na ten tvuj asfalt.hlavne predek je potom o necem jinym oproti origo...po svezeni zistis ze mas novou motorku.aspon ten predek doporucuju, kdyz uz zadek zrepasovat.
Motorku už pár let mam mezi tím jsem ji dovybavil nosiči kufru, kufry, padáky... což podle mě jsou věci, který na hodnotě motorky přidají ale když tam dam tlumiče za 25tis těžko se mi o to zvedne hodnota motorky.
aha, ale ja myslel ze ti de o komfort a bezpecnost...ja dal za 11ctku pred 11cti rokama 175 tisic a pochybuju ze sem zvedl cenu motorky tema kuframa a tlumicama , led svetlo dozadu, vyztuhy a krytky aja nevim co...naposled ti radim, kup aspon do predu novy tlumic kolem 12ti tisic se stelovanim odskoku...cesta kde ses musel drzet riditek jak kliste tak tu projedes s prstem v nose...fakt. zadni si nech zrepasovat a pruzinu hyperpro podle zateze jakou prumerne jezdis.
Kupredu spatki ni krok...
davidc napsal:
Přesně a ještě je super koupit 11 ku, přidat se do skupiny a na každou součástku na motorce udělat speciální dotaz být strašně chytrý a zkušený.. nakonec napsat vyhrůžku že příští rok kupuje 1150, takže tu budou ty samé dotazy
Podle komplikovanosti tazatele bych měl spíš dotaz znít: "Neznáte někoho na repas tlumičů, kdo mě nepošle do prd..e, když mu za to nabídnu flašku rumu a budu očekávat že to vydrží 100 tisk. km?"
k tomu se ani nebudu vyjadrovat, koukam člověk aby se bál na neco zeptat jak jsou tu někteří chytří. když člověk o tématu nic neví musí mít alespoň blby keci.
Tak jasně bylo to myšleno ze srandy spíš.. Po přečtení názorů na foru budeš určitě odborník v daném tématu já taky rád procházím forum a kolikrát se musím pousmát, jak se tu řeší že se při x tis. km vysere hall, při x tis. vysere tlumič a pumpa a všichni hned kupují do zásob a vozí v kufru půl motorky, na mé 11 mám tlumiče už přes 150 tis originály a než aby mi to plavalo je to spíš tvrdý, když si dám kufry a spolujezdce přidám na tvrdosti, dofouknu pneu a no problem.. když pak jedu sám kudlu a nechám tohle nastavení je to tak tvrdý že při brždení a následném náklonu se jakoby houpou v dezénu (MITAZ E07). Teď pozoruji, že při vyšší rychlosti v závětří za někým se strašně vrklají řidítka, když přičtu rány, které se od někud linou při jizdě z podvozku jako lahváče v tesilce je to asi znamení že bude konec.. Chci tím jen říct, že pokud to máš "nový" a nevíš co tam přesně všude je za problém, asi bych to úplně hned neřešil a třeba to spíš nechal někoho zkouknout, jestli máš v okolí nějákého GSáka, třeba Ti pomůže s nastavením podvozku, kontrolou gum..
To že jsi přispíval i do ostatních témat, tak mám takový pocit že by Ti to někdo měl zkouknout, ať zbytečně nevyhazuješ prachy, kolikrát se napíše někam něco na forům a ne vždy se přesně specifikuje dotaz a pak se to vyvrbí úplně jinak..
Pokud to máš nový, tak bych před řešením repase tlumičů nejdřív řešil spotřebky, gumy, olej (taky se liším od fora a neleju 20W40, ale 10W50), olej v kardanu, a až potom řešil mechanické věci a případné nastavení tlumičů.. to že to plave v zatáčce není argument z kterého někdo pozná že jsou po smrti..
Navíc se nesmíš divit, pro některé z nás je motorka koníček a díky tomu nelze posuzovat jestli 25 tis. za podvozek je půl motorky.. je to prostě zábava..
Já bych Ti doporučil udělat spotřebáky a koupit laďák, pak tu motorku začneš brát jako motorku, protože dostane tak 3/4 duše navíc..
Motorku už pár let mam mezi tím jsem ji dovybavil nosiči kufru, kufry, padáky... což podle mě jsou věci, který na hodnotě motorky přidají ale když tam dam tlumiče za 25tis těžko se mi o to zvedne hodnota motorky.
takovou pi.čovinu jsem tady dlouho nečetl ...a to je co říct
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
s tím okem jsem dojel z dovči a pak mě to stálo jen poštovný, dobrá kulance, prostě prý se to stát nemá.
Ad domácí servis:
u těch současných podvozků (nemyslím obyč vidle jak na jednoválcové 650 GS) si myslím doma můžeš tak maximálně vyměnit vzadu pružinu.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Motorku už pár let mam mezi tím jsem ji dovybavil nosiči kufru, kufry, padáky... což podle mě jsou věci, který na hodnotě motorky přidají ale když tam dam tlumiče za 25tis těžko se mi o to zvedne hodnota motorky.
takovou pi.čovinu jsem tady dlouho nečetl ...a to je co říct
Chces rict, ze kdyz mas vedle sebe dve totozny motorky a na jednu namontujes nosice,kufry, vyssi plexi, padaky,pridavny svetla,rozsirene stupacky, zvyseni riditek tak bude mit stejnou hodnotu jako motorka v original stavu ? To je picovina vid .
Motorku už pár let mam mezi tím jsem ji dovybavil nosiči kufru, kufry, padáky... což podle mě jsou věci, který na hodnotě motorky přidají ale když tam dam tlumiče za 25tis těžko se mi o to zvedne hodnota motorky.
takovou pi.čovinu jsem tady dlouho nečetl ...a to je co říct
Chces rict, ze kdyz mas vedle sebe dve totozny motorky a na jednu namontujes nosice,kufry, vyssi plexi, padaky,pridavny svetla,rozsirene stupacky, zvyseni riditek tak bude mit stejnou hodnotu jako motorka v original stavu ? To je picovina vid .
Nikdo ti nic nezaplatí ani pozlacený tlumiče ani kufry,navi nic každej ti řekne dík,proto se to prodává zvlášt,každej skučí a tlačí cenu co nejníž,je pár lidí,kteří pochopili,že je lepší koupit komplet naloženou motorku než v počátku ušetřit a potom si ji dokupovat doplnkama.
Motorku už pár let mam mezi tím jsem ji dovybavil nosiči kufru, kufry, padáky... což podle mě jsou věci, který na hodnotě motorky přidají ale když tam dam tlumiče za 25tis těžko se mi o to zvedne hodnota motorky.
takovou pi.čovinu jsem tady dlouho nečetl ...a to je co říct
Chces rict, ze kdyz mas vedle sebe dve totozny motorky a na jednu namontujes nosice,kufry, vyssi plexi, padaky,pridavny svetla,rozsirene stupacky, zvyseni riditek tak bude mit stejnou hodnotu jako motorka v original stavu ? To je picovina vid .
Ale pokud budou stát vedle sebe stejný mototky a jedna bude mit nový tlumice, tak budou mit stejnou hodnotu? To asi ne....
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
davidc napsal:
Přesně a ještě je super koupit 11 ku, přidat se do skupiny a na každou součástku na motorce udělat speciální dotaz být strašně chytrý a zkušený.. nakonec napsat vyhrůžku že příští rok kupuje 1150, takže tu budou ty samé dotazy
Podle komplikovanosti tazatele bych měl spíš dotaz znít: "Neznáte někoho na repas tlumičů, kdo mě nepošle do prd..e, když mu za to nabídnu flašku rumu a budu očekávat že to vydrží 100 tisk. km?"
k tomu se ani nebudu vyjadrovat, koukam člověk aby se bál na neco zeptat jak jsou tu někteří chytří. když člověk o tématu nic neví musí mít alespoň blby keci.
Tak jasně bylo to myšleno ze srandy spíš.. Po přečtení názorů na foru budeš určitě odborník v daném tématu já taky rád procházím forum a kolikrát se musím pousmát, jak se tu řeší že se při x tis. km vysere hall, při x tis. vysere tlumič a pumpa a všichni hned kupují do zásob a vozí v kufru půl motorky, na mé 11 mám tlumiče už přes 150 tis originály a než aby mi to plavalo je to spíš tvrdý, když si dám kufry a spolujezdce přidám na tvrdosti, dofouknu pneu a no problem.. když pak jedu sám kudlu a nechám tohle nastavení je to tak tvrdý že při brždení a následném náklonu se jakoby houpou v dezénu (MITAZ E07). Teď pozoruji, že při vyšší rychlosti v závětří za někým se strašně vrklají řidítka, když přičtu rány, které se od někud linou při jizdě z podvozku jako lahváče v tesilce je to asi znamení že bude konec.. Chci tím jen říct, že pokud to máš "nový" a nevíš co tam přesně všude je za problém, asi bych to úplně hned neřešil a třeba to spíš nechal někoho zkouknout, jestli máš v okolí nějákého GSáka, třeba Ti pomůže s nastavením podvozku, kontrolou gum..
To že jsi přispíval i do ostatních témat, tak mám takový pocit že by Ti to někdo měl zkouknout, ať zbytečně nevyhazuješ prachy, kolikrát se napíše někam něco na forům a ne vždy se přesně specifikuje dotaz a pak se to vyvrbí úplně jinak..
Pokud to máš nový, tak bych před řešením repase tlumičů nejdřív řešil spotřebky, gumy, olej (taky se liším od fora a neleju 20W40, ale 10W50), olej v kardanu, a až potom řešil mechanické věci a případné nastavení tlumičů.. to že to plave v zatáčce není argument z kterého někdo pozná že jsou po smrti..
Navíc se nesmíš divit, pro některé z nás je motorka koníček a díky tomu nelze posuzovat jestli 25 tis. za podvozek je půl motorky.. je to prostě zábava..
Já bych Ti doporučil udělat spotřebáky a koupit laďák, pak tu motorku začneš brát jako motorku, protože dostane tak 3/4 duše navíc..
Dobre, ja to nepochopil jako srandu . Jo jsem ten typek co do zasoby vozi pul motorky jak rikas kdyby mi nahodou nekde na cestach prestalo bzucet cerpadlo v nadrzi je pro me pohodlnejsi na hodinu zastavit vyndat rezervni a dal pokracovat v dovoleny . Nejsem ten typ cloveka co jezdi na dovolenou s nahradnima trenyrkama a zlatou kartou na to proste nemam. Motorky jsou i pro me zabava, GS mam sice jen tri roky ale za ty tri roky k dnesnimu dni jsem najel 73tis/km a samozrejme nejsem odbornik ale myslim si, ze po tech kilometrech uz poznam zmenu vlastnosti podvozku. Nesnazim se nic o**** mam tu motorku rad a dopravam ji maximum co si muzu dovolit napr. vsechny oleje, filtry, svicky delam co 10tis/km i kdyz nemusim ale neni to takova polozka a vim, ze motorce to jen prospeje a vec jako jsou ty tlumice i ja bych za ne dal rad tech 25tis a vedel, ze jsem udelal zase maximum ale nemuzu proste skocit do banky a jen tak si je koupit. Tech 25tis mam pripraveno na letosni dovolenou na motorce a proto musim jinde usetrit a udelam pouze rapas, nez abych si koupil novy a na motorku se chodil divat do garaze.
Motorku už pár let mam mezi tím jsem ji dovybavil nosiči kufru, kufry, padáky... což podle mě jsou věci, který na hodnotě motorky přidají ale když tam dam tlumiče za 25tis těžko se mi o to zvedne hodnota motorky.
takovou pi.čovinu jsem tady dlouho nečetl ...a to je co říct
Chces rict, ze kdyz mas vedle sebe dve totozny motorky a na jednu namontujes nosice,kufry, vyssi plexi, padaky,pridavny svetla,rozsirene stupacky, zvyseni riditek tak bude mit stejnou hodnotu jako motorka v original stavu ? To je picovina vid .
Ale pokud budou stát vedle sebe stejný mototky a jedna bude mit nový tlumice, tak budou mit stejnou hodnotu? To asi ne....
Jasne ze ne ale podle me beznej uzivatel oceni spis doplnky a kraviny nez novy tlumice u kterejch nerozezna rozdil od origo protoze nema moznost srovnani.
Ja mam jasno, po vsech radach a zkusenostech co jsem tu od vas precetl a zjistil vim, ze posrat se muze origo tlumic za 10tis i repas za 5tis tak proste udelam pouze levnejsi repas a jen na zadku. Zadek uz boucha o doraz a motorka je dost sedla a kdyz se motorka neproda, kompletni tlumice budu resit na pristi rok ale nebojte tady uz ne, nebudu se tu s nikym dohadovat. Vsem vam dekuju za rady a zkusenosti.