Suhlasim so Xylem. Jednoducho prejdes po kamienku (blate...), tak dostanes od podvozku/pneumatik info o tom.
Povodne na zaciatku fora som uviedol, ze nic take na svojej motorke nepozorujem. To som ale bol v tom, ze sa tu riesi nieco vaznejsie
Mě už to připadá že to chroupání slyším už i na tom takovým nerovným asfaltu s vyčnívajícíma kamínkama,a hlavně po ubrání plynu.Mám silniční tvrdou gumu.
Mám úplně nové 1200 GS LC a všiml jsem si toho už při jízdě z prodejny. Takové to zachrupnutí ve stupačkách. Také jsem si zpočátku myslel, že "něco" nesedlo v kardanu. Teď už na to kašlu. Každopádně soudruzi udělali někde chybu.
Proč neudělat chybu za půl míče ,že?! Docela pomohli stupačky od SW Motech s tou gumou. Utlumí to trochu ten pocit toho chroupání. Ještě přemýšlím pod tu gumu stupačky nacpat ještě jednu vrstvu nějaké tenké gumy aby se to ještě zlepšilo. Nic lepšího mě nenapadlo Taky mě to štve třeba soudruzi přijdou na to jak to odstranit.
Tak to vraťte do BMW a ať vám dají jiné,když to neumí opravit.Já mám již druhé LC a ani na jednom mi to nedělalo.Tedy zatím a doufám,že to tak zůstane.Měl jsem půjčené i dvě předváděčky z BMW a taky to bylo bez těch zvuků co tady popisujete.Rád bych věděl jestli se na to někdy přijde.
.
PavelDR napsal:
Tak to vraťte do BMW a ať vám dají jiné,když to neumí opravit.Já mám již druhé LC a ani na jednom mi to nedělalo.Tedy zatím a doufám,že to tak zůstane.Měl jsem půjčené i dvě předváděčky z BMW a taky to bylo bez těch zvuků co tady popisujete.Rád bych věděl jestli se na to někdy přijde.
Taky o tom začínám intenzivně přemýšlet.Jdu za chvilu na garančku tak to asi začnu řešit tímhle směrem. Nechce se ještě někdo přidat?! Třeba nás budou brát víc vážně když nás bude víc
LOL konečně vím o něčem, co můžou novináři napsat do mínusů u testů GS. většinou je tam prázdný místo. a teď se konečně něco našlo
jinak jsem si toho osobně nevšimnul, ale já su rád, že se na motorce udržím
Tak jsem dnes učinil jisté zjištění, nastavil jsem si moto na plnou zátěž ( dvě hemy ) jel jsem ale sám. Nejel jsem zas žádným hrbolatým terénem, ale mám pocit, že je po problému. Nic mi do stupaček nemlátilo. Můžete to prosím taky někdo vyzkoušet?
Honda Africa twin 750 (1992), BMW R1200 GS Adventure (2015)
Zkus to hlavně na poměrně rovné silnici s nějakou drobnou nerovností,třeba po opravě asfaltu a tak podobně. Při větších nerovnostech to nedělá. Za chvilku jdu na garančku tak to budu řešit tak dám pak vědět.
Ja mam nove GS LC s ESA a pozorujem to tiez od novoty, teraz mam 700km, som pred prvym servisom. Skusim to nastavenie pre 2 ludi, dam vediet vysledok. Tiež tipujem ze je to ESA.
ok, dej vědět,budu rád za každou informaci. Mám modelový rok 2014, najeto cca 20.000km a s motorkou jsem čím dál spokojenější. Tohle je momentálně jedinej červík v mojí hlavě. V inveltu mi potvrdily, že to ty motorky dělají, ale řešení není...
BMMW R1200GS LC 2014
PavelDR napsal:
Tak to vraťte do BMW a ať vám dají jiné,když to neumí opravit.Já mám již druhé LC a ani na jednom mi to nedělalo.Tedy zatím a doufám,že to tak zůstane.Měl jsem půjčené i dvě předváděčky z BMW a taky to bylo bez těch zvuků co tady popisujete.Rád bych věděl jestli se na to někdy přijde.
Já ho vracet teda nebudu ;-) . Asi máš nějaké dobré boty nebo jsi jezdil náhodou vždy v nastavení při kterém to nedělá. Já to zaregistrival už když jsem na něm jel poprvé od tebe domů.
Musí to být vážně nějaký speciální hrbol, ani ne moc velký ani moc malý. Prostě tak blbě akorát. Podle mě na to má vliv i na nastaveni podvozku. Když jedu na normal, tak to určitě dělá, na hard už jsem to myslim nezaregisteoval a ve dvou jsem toho moc nenajezdil, ale to mi to vůbec zatím ještě do těch stupaček nekoplo.
Podle mě je to něco u toho tlumiče a záleží v jaké je poloze.
PavelDR napsal:
Tak to vraťte do BMW a ať vám dají jiné,když to neumí opravit.Já mám již druhé LC a ani na jednom mi to nedělalo.Tedy zatím a doufám,že to tak zůstane.Měl jsem půjčené i dvě předváděčky z BMW a taky to bylo bez těch zvuků co tady popisujete.Rád bych věděl jestli se na to někdy přijde.
Já ho vracet teda nebudu ;-) . Asi máš nějaké dobré boty nebo jsi jezdil náhodou vždy v nastavení při kterém to nedělá. Já to zaregistrival už když jsem na něm jel poprvé od tebe domů.
Musí to být vážně nějaký speciální hrbol, ani ne moc velký ani moc malý. Prostě tak blbě akorát. Podle mě na to má vliv i na nastaveni podvozku. Když jedu na normal, tak to určitě dělá, na hard už jsem to myslim nezaregisteoval a ve dvou jsem toho moc nenajezdil, ale to mi to vůbec zatím ještě do těch stupaček nekoplo.
Podle mě je to něco u toho tlumiče a záleží v jaké je poloze.
Tak tě tady vítám.
Většinou jsem jezdil na hard to je pravda.Pokud ovšem myslíte všichni to tvrdší ťuknutí od nerovnosti na silnici,které je dle mého názoru přenášeno kardanem přímo do rámu.přes čep kyvné vidlice v těsné blízkosti stupaček,tak to jsem cítil na všech 1200 které jsem měl a prostě to tak je.
.
Prý ťuknuťí, víš jak jsem se lekl co jsem stihl uz po první stovce kilometru zmršit :-( . Pro mě je to docela taková kovová rána přímo do stupaček. Vůle tam na ničem není a je to strašně náhodný. Když bych to chtěl zopakovat a ukázat v servisu, tak to nedokáži, takže nemám vlastně co řešit ;-)
Tweety napsal:
Prý ťuknuťí, víš jak jsem se lekl co jsem stihl uz po první stovce kilometru zmršit :-( . Pro mě je to docela taková kovová rána přímo do stupaček. Vůle tam na ničem není a je to strašně náhodný. Když bych to chtěl zopakovat a ukázat v servisu, tak to nedokáži, takže nemám vlastně co řešit ;-)
Nevím na kolika BMW s kardanem jsi jezdil,ale stále si myslím,že to dělají všechny.
Jezdi a neřeš nesmysly.Motorku máš v záruce,tak se nemusíš ničeho bát
.
Přesně tak to beru, má záruku, tak to neřeším ;-) a jak jsem to tu tak četl, tak to asi ani řešit nemusím :-). Na kardanu jsem právě ještě nejezdil. Mám jen veterána BMW R12, ale tam je to úplně jednoduše dělaný kardan, takže se to nedá porovnávat.