Tak jsem to dnes diky Tondove rade taky udelal spravne.Nastesti se u toho nemusi sundavat starter z motorky.Ty pruzine se pod ten kovovej zobacek musi trochu pomoct sroubovakem,aby se po nem jako svezla pres ten umelej zobacek a zacvakla az za ten kovovej.A hned to krasne drzi.Tenplastovej dil jsem mel taky lehce poskozenej,ale byl jenom na dvou mistech lehce vystiplej a zadna dalsi dlouha prasklina tam nebyla.A vzhledem k tomu,ze pokud je ta pruzina zacvakla spravne,tak ten plast neni nijak zvlast namahanej,tak na to kaslu a vymenim to az bude treba menit uhliky.
Vyskytl se mi ale jiny zajimavy problem a na nej zalozim novy vlakno:
Umisteni uhliku ve starteru.
Otazka na zaver: Ma 1100gs uplne stejnej starter jako 1150gs? To znamena D6RA 75? Nebo se nejaky detaily lisej?
Upravil vevis dne 06.02.2009 16:43
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tak jsem to dnes diky Tondove rade taky udelal spravne.Nastesti se u toho nemusi sundavat starter z motorky.Ty pruzine se pod ten kovovej zobacek musi trochu pomoct sroubovakem,aby se po nem jako svezla pres ten umelej zobacek a zacvakla az za ten kovovej.A hned to krasne drzi.Tenplastovej dil jsem mel taky lehce poskozenej,ale byl jenom na dvou mistech lehce vystiplej a zadna dalsi dlouha prasklina tam nebyla.A vzhledem k tomu,ze pokud je ta pruzina zacvakla spravne,tak ten plast neni nijak zvlast namahanej,tak na to kaslu a vymenim to az bude treba menit uhliky.
Vyskytl se mi ale jiny zajimavy problem a na nej zalozim novy vlakno:
Umisteni uhliku ve starteru.
Otazka na zaver: Ma 1100gs uplne stejnej starter jako 1150gs? To znamena D6RA 75? Nebo se nejaky detaily lisej?
Taky jsem to dneska docvakl jak ma byt (i kdyz to zaskoceni pruzinky za ten zoubek neni kdo vi jake) ale neprasklo nic a startuje paradne. Uvidim co zitra, bud brzdy nebo nejake dodelavky.Furt je co vylepsovat
ahoj, taky sem dneska startér vyndal. Občas (cca 1 z 10 startů) když je motorka pořádně zahřátá, tak při startování ve tarteru něco cukne.Vždycky když to takhle klapne, tak motor chytne na první otáčku starteru.Nevíte co to může být?
Jinak, co mam vyčistit, popř. vyměnit? Celý se mi to moc rozebírat nechce, abych to pak dal dohromady hlavně, že je pivo ftlamě
Taky jsem to řešil , zvláštní starty , tak jsem to rozhodil a na statoru urvanej magnet kterej obrousil rotor, jinak to startovalo normálně , akorát to drhlo , asi to budeš muset rozhodit a mrknout dovnitř, promazat taky není na škodu a dát nové uhlíky v Elitu jsou za 487 kč plus ta pružina co je nahoře.
já to sám radši dělat nebudu. Bdu muset sehnat někoho kdo ví co dělá...
Nevíte o někom, že bych mu to poslal a nechal vyčistit, popř. něco vyměnit?
hlavně, že je pivo ftlamě
Me se ty magnety urvali asi pri 75000.Zacalo to tak,ze pri startu to melo jakoby malo stavy a pak to naskocilo skoro bez otoceni,ale bez abs.Jinak zkontrolovat magnety je docela jednoduchy.V tomhle vlakne je toho dost popsaneho.Pouze ta pruzina co drzi uhliky,jde dost spatne vyndat a pak je treba ji spravne zacvaknout.Jo a ten plastik co v nem drzej uhliky jsem mel trochu olamanej.Ty upadli kousky propadli na tu civku,co se toci mezi magnetama.To asi nebylo idealni.A uhlikama to asi nebude.Ja dal radsi nove,ale stare meli 2/3 delky.Uhliky moc neubejvaj.Ja mam do 10km 2 lidi co delaj startery a alternatory.Kdyz se u vas poptas,urcite sezenes.Nezapomen,ze je to beznej autovej starter,tak nemusis shanet nikoho na motorky.Novej stator stoji v car servisu 900kc.V elitu ho maj taky,ale u nas netusili,ze nejake tocej na druhou stranu.Tak predpokladam,ze tam maj spis ten autovej do peugeota,co toci spatne.Takovy mam doma uz 2.Ale kdyz das uhliky krizem,tak to toci taky dobre,takze jako nahradni na cesty se to necha pouzit.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
becka napsal:
já to sám radši dělat nebudu. Bdu muset sehnat někoho kdo ví co dělá...
Nevíte o někom, že bych mu to poslal a nechal vyčistit, popř. něco vyměnit?
Neboj se toho, opravdu na tom nice neni.Jestli si zvladnes vymenit olej, tak zvladnes i tohle. Vem si do ruky fotak a krok po kroku si fot a pak to mas jednoduche se slozenim. Ja jsem to tady delal poprve ( sice jsem preskl ten plast, ale je to otazka 40 Kč ). Alespon e podivas, jak na tom celkove starter je.Zadne specialni naradi neni treba.Jen trosku opatrnosti a nepoztracet soucastky.... Jeste mam v hlave, tak se klidne ptej
Skoda,ze jsem to nevyfotil.Ale kdyz kouknes na fotku starteru o par prispevku vejs,tak snad pochopis.Vyndas uhliky.Ten co je normalne dole,tak das nahoru a to ocko co jde od nej,tak das na ten vrchni sroub.To je pohoda.A ted musis dostat ten vrchni uhlik dolu.Ten medenej drat od uhliku je na tento ukon kratkej,tak musis preohnout ten plisek na konci toho medeneho dratu na druhou stranu.Zasunes uhlik,ale ten drat ti asi i tak pujde vrchem pres ty plastove vycnelky v kterych sedi ten uhlik.To znamena,ze kdyz pridelas vycko,tak se ho ten drat bude dotykat.Tak v tom miste zespoda na vycko nalepis treba kousek tvrdsiho papiru.Nebo vycko zespod polepis izolackou.A to je vsechno.Startuje to uplne normalne.A treba v Albanii sezenes stator z peugeota urcite snaz,nez z bmw.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Připravuji léčbu startéru. Dneska jsem koupil uhlíky i s pružinou a držák uhlíků celkem za 170Kč i s daní.
Držák uhlíků ST 133647
Uhlíky s pružinou (Magneti Marelli PSX148/149) náhrada pro Valeo 144-145K. Divil jsem se, že mi dávají M-M, ale prý je to vyzkoušené a vypadají fakt stejně.
Koupeno v malém obchůdku s náhradními díly v Novém Jičíně, kde kupuji díly pro auta.
Pája
paja1 napsal:
Připravuji léčbu startéru. Dneska jsem koupil uhlíky i s pružinou a držák uhlíků celkem za 170Kč i s daní.
Držák uhlíků ST 133647
Uhlíky s pružinou (Magneti Marelli PSX148/149) náhrada pro Valeo 144-145K. Divil jsem se, že mi dávají M-M, ale prý je to vyzkoušené a vypadají fakt stejně.
Koupeno v malém obchůdku s náhradními díly v Novém Jičíně, kde kupuji díly pro auta.
Takze hura vsichni do sezony...at nam to startuje. Ten muj mel uhliky jak novej, jen jsem vycistil a chyta supr
Ty uhliky kolikrat prezijou starter.Ty moje meli po 80000km minimalne 2/3.Takze zustavaj jako nahradni. Zato ten drzak uhliku jsem mel slusne olamanej a ty ulomeny kousky napadany vevnitr.Ale tomu jsem asi trochu pomohl i spatnym zacvaknutim pruzinky.Kazdopadne ten drzak rokama asi zkrehne.A nejvic trpi vyndavanim uhliku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
taky sem to nakonec sám rozebral a vyčistil. Uhlíky jak nový, všechno jak má bejt. Ale pořád, když je motorka rozpálená, tak to chytá -sice okamžitě- ale s takovým ťuknutím. Ne vždycky-tak 1 z 5 startů. Zda se mi to spíš něco mechanickýho
Upravil becka dne 07.04.2009 08:47
hlavně, že je pivo ftlamě
jednou jsem takhle rozebral stopětasedmu a málem jsem ji nesložil
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis