Jsou dostupné, dají se koupit, cena může být vyšší,ale to je relevantní, když vybereš rozumný motor, nepotřebuješ kromě spotřebáku jakou jsou filtry,oleje a další nic řešit,díly na podvozek jsou stejně drahé jako na DEFa. Třeba komplet podvozek na G tlumiče i pružiny OME stojí 30tis. Třeba na Amaroka, kterého také mám to stojí skoro 50tis.....tolik asi k cenám....a vyvaření kastle stojí všude stejně,hnijou oba....
Díly asi neseženeš v Africe a nikde takhle...
V tom je DEF lepší ....ale všude funguje DHL....
Zase je vše mechanické a tudíž opravitelné improvizovaně....navíc je to prostě voják.Tudíž předimenzovaný,hrubý a držák....jak se říkalo na vojně, to vozidlo je vojákuvzdorné....
Toto G je voják, tedy 24V rozvod,jiné nápravy ,převodovka a další proti civilní verzi...DEFa ve vojenské verzi asi nekoupíš....
Napiš a přijeď se podívat. Rád ti vše ukážu....
Upravil progranit dne 09.10.2016 18:24
Zdar kluci. Pred nejakou dobou jsem tady zalozil nejaky vlakna o renovacich vseho moznyho...Rad bych ted navazal na projekt jmenem defender. Nejak se stalo, ze budeme potrebovat vetsi auto do ktereho se vejde kocarek a jde snim dojet treba skrz bazinu, poust, hory a vlastne jakoukoliv cestou do kramu. Po dlouhem shaneni jsem konecne narazil na tohodle kusa 300tdi ve verzi 110. Je teda takovej trochu unavenej, ale to se spravi.
Jak to vsechno zacalo? Asi pred rokem mi vola znamej s tim, ze si koupil defendra a ze prej se mam prijit svezt. Takova nabidka se nedala odmitnout a ja okamzite naklusal zkouset krabici od bot. Nicmene testovani trvalo asi 5min, kdy jsem na louce v trave za mestem trefil betonovou studnu, kterou jsem pres travu samozrejme vubec nevidel. Bezpecnostni pasy jsou pro sraby, jak jsem se dozvedel letos v GAPA a tak me defender hned pri svem prvnim testovani privital Ackovym sloupkem do primo hlavy. Bylo to jako kdyz prepnete prepinac a v sekunde stojite na miste...
Tak jsem si teda od znameho koupil defendra... hezky den preji...
Tak co? Rozjedeme trochu toho renovovani?
Michal21 přiložený následující obrázek:
Michale líbí se mi jak to děláš poctivě i když to všechno musí vyjít na hroznou raketu ale zeptam se tu Jawu a Jaguára už si dodělal? To mi nějak uniklo. Jen se ptám jestli jsem to nepropás.
U jaguara cekam na lak, netusil jsem, ze to je u nas takovej problem, jinak vse hotovy. U jawy cekam na chrom, jinak vse hotovy. Nejhorsi je, kdyz clovek musi cekat na neco, co nemuze udelat sam...
Ty vole, kdyby byli všichni jako ty Michale, tak já bych byl největší lempl na Zeměkouli Kromě upřímného obdivu mě i tak trochu děsíš :-)
A to jsem si v pubertě myslel, že jsem nadanej na mechaniku....
Nicméně,pokud bych potřeboval renovovat, tak ti to napřed půjčím někde na louce. Překážku narafičit dokážu.
Ale ty by jsi mě to po renovaci nevrátil :-(
Nicméně je to zajímavej styl nákupu samohybu. Jenom bych vynechal to otloukání stroje masem. To já nerad. Ale cítím s tebou, tahle jsem se v armádě "vyzul" z V3S. Vyklopený přední okna, blbnutí na tankáčí (seděl jsem na velitelském) a najednou stopka a odřený ruce a ramena, tlama na kapotě a odražená kolena a kule uvnitř. Řidič vyraženej dech od volantu, kterej ho udržel v kabině a okolo tlupa zelenej mozků zlomenejch smíchem. Už si nevzpomenu, do čeho jsme to flákli.
Ovšem ventra přežila jen s nějakým šrámem na traverze.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Dlouho jsem premyslel jak tenhle projekt pojmu. Popravde se mi nechce to rozmasakrovat, vrazit do toho milion a pak zjistit, ze me to uplne nebavi. Takze volim formu stredni opravy. Plan je takovy, ze opravim nutne minimum co se tyce funkcnosti a kdyz nas to jooo bude bavit tak to rozjedu uz doopravdy.
Takze...jak jsem se dozvedel, minuly majitel si s Defem dal taky peknyho celnaka a muj stret se studnou vlastne nic moc nebyl. Lezu pod autem a porad se mi nejak nezda poloha celyho motoru. Taky z toho tecou ruzny kapaliny. Diagnoza jasna. Po vetsi rane se cely agregat (rozumej motor s obema prevodovkama) utrhl z celkem peti silentbloku, popojel asi deset centaku dopredu, prorazil chladic a intercooler, znicil olejovou vanu o napravu a roztrhl vyfukove potrubi. Defender ma dva kardany. Jeden na zadni napravu a druhy na predek pochopitelne. Jak si tak motor letel pri narazu dopredu, zaprela se pridavna prevodovka skrz kardan o predni napravu a utrhla se od hlavni prevodovky, kterou take poskodila. Toto zjisteni me celkem zneklidnilo....
Michal21 přiložený následující obrázek:
Prvni co me tedy cekalo bylo vyndat pridavnou prevodovku. Na defendru jsem nikdy nic nedelal, nevim jak se co dela, ale vyndani rozvodky mi trvalo asi 40 minut. To jen tak pro ilustraci, jak je to auto slozity. Prikladam foto caste chyby majitelu terenich aut. Proste vsichni se.rou na udrzbu a cisteni veci co nejsou videt a podle toho to pak vypada. ona se takova prevodovka uplne supr chladi, kdyz je na ni takovej nanos bordelu....
Michal21 přiložený následující obrázek:
Hale ji...Dobra zprava pro vsechny...Vsechno se da opravit. Docela vtipny reseni je na Defu rucni brzda, kdy se vlastne brzdi zadni kardan.
Michal21 přiložený následující obrázek:
Chlapaku ver, ze te to chytne, ja kolem 4x4 dospelych aut chodil dlouho z podobneho duvodu jak ty, holt s rodinou musel ajit masina trochu na druhou kolej, ale offu sem se nechtel vzdat a nakonec jsem skoncil u patrola y61 a vzal to pekne z gruntu. https://mujpatrol...=albumName
Tak at se dasi budu sledovat jak ti to jde
Upravil schrek dne 16.08.2018 22:12
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Michal21 napsal:
Prvni co me tedy cekalo bylo vyndat pridavnou prevodovku. Na defendru jsem nikdy nic nedelal, nevim jak se co dela, ale vyndani rozvodky mi trvalo asi 40 minut. To jen tak pro ilustraci, jak je to auto slozity. Prikladam foto caste chyby majitelu terenich aut. Proste vsichni se.rou na udrzbu a cisteni veci co nejsou videt a podle toho to pak vypada. ona se takova prevodovka uplne supr chladi, kdyz je na ni takovej nanos bordelu....
Proto nemám rád auta, nikdy na nich nechci nic dělat (i výměna kol se mě příčí) a mám to jako spotřebák a nikdy si nekoupím nový ani zánovní, aby mě toho bylo líto.
Je to všechno nepřístupný, zasr.aný a když už se v tom někdo vrtal (takže vždycky), tak je všechno dorvaný jak ****...
Na motorce si udělám servis sám a rád, ale auto hodím mechanikovi a nechci o ničem radši ani vědět... jen když otevřu kapotu, tak se mě chce blejt
Ty motorky jsou tak krásně čistá práce proti tomu
Fakt obdivuju lidi, co se v tom hrabou
Upravil Mr GS dne 17.08.2018 07:37
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Michal21 napsal:
Prvni co me tedy cekalo bylo vyndat pridavnou prevodovku. Na defendru jsem nikdy nic nedelal, nevim jak se co dela, ale vyndani rozvodky mi trvalo asi 40 minut. To jen tak pro ilustraci, jak je to auto slozity. Prikladam foto caste chyby majitelu terenich aut. Proste vsichni se.rou na udrzbu a cisteni veci co nejsou videt a podle toho to pak vypada. ona se takova prevodovka uplne supr chladi, kdyz je na ni takovej nanos bordelu....
Proto nemám rád auta, nikdy na nich nechci nic dělat (i výměna kol se mě příčí) a mám to jako spotřebák a nikdy si nekoupím nový ani zánovní, aby mě toho bylo líto.
Je to všechno nepřístupný, zasr.aný a když už se v tom někdo vrtal (takže vždycky), tak je všechno dorvaný jak ****...
Na motorce si udělám servis sám a rád, ale auto hodím mechanikovi a nechci o ničem radši ani vědět... jen když otevřu kapotu, tak se mě chce blejt
Ty motorky jsou tak krásně čistá práce proti tomu
Fakt obdivuju lidi, co se v tom hrabou
Na to časem přijdeš, že je to podobný jako motorka a když si na tom něco uděláš sám, tak z toho máš stejnou radost a ještě ušetříš. Chce to jen mít nějaký drobný vybavení a trochu u toho přemejšlet, bo to neváží 50 kilo jako babetta. Teď jsem si třeba na Tčku repasoval zadní brzdovej třmen. Materiál 280Kč a za dvě hoďky hotovo. Kdybych to měl vézt do servisu, tak ty dvě hoďky strávim jenom cestama a ještě bych chtěl vidět, kdo se s tim bude drbat. Dneska ti každej dá novej díl a nazdar.
Jinak převodovka pěkně zahnojená, ale takhle to vypadá skoro na každý dodávce. Defík je hezká hračka, ale s prckem toho volnýho času bude hodně málo - jsem toho zdárnym příkladem
Upravil MALI dne 17.08.2018 14:27
trochu jsem popojel na defu. Forma stredni opravy u me znamena, ze motor musi ven a udela se na nem skoro vsechno. Docela mi to auto pripomina jawu, teda spis jeji drivejsi majitele. Chybi sroub u prevodovky, je uplne do.jebany nalejvak do prevodovky, elektroinstalace motoru a vlastne celyho auta hroznej punk atd... Auto mel ocividne clovek, kterej testoval co to umi. Bahno uplne vsude. Nastesti koroze na defu neni moc.
jo a jen tak mimochodem, vyndat motor mi trvalo presne 2hod. Meril jsem si to.
Michal21 přiložený následující obrázek: