vlada-gsa napsal(a):
All> tohle je ale vlákno úplně o ho..vně. Někdo chodil do školy a dával pozor při fyzice někdo ne. Kdo dával pozor a popřípadě ještě doplnil svoje znalosti o spalovacích motorech má svůj názor na možnosti úprav nastavení směsi a tím i chodu motoru c různých režimech celkem jasno.
Jakákoliv úprava v ř.j. u motoru s nepřímým vstřikem může změnit jenom průběh časování zapalování a bohatosti směsi v závislosti na otáčkách nic víc nic míň.
Tohle jsme dělali všichni už na jawách tam na to stačil šroubovák. Tady potřebuješ holt počítadlo.
To že pouhá změna palivové mapy a mapy pro předstih zapalování vyvolá postřehnutelnou změnu chovánání není sporu. Otázka je o účelnost a efektivnosti zásahu vzhledem k jeho ceně a to je jen a jen osobní záležitost. Motor prostě po podobné úpravě jde jinak a hodnocení bude buď objektivní změřením nebo subjektivní pocitem.
Boar> věř, že mě si určitě nerozhodil já mám v názoru na ladění motoů úplně jasno. Podle reakcí jediný kdo se tu čílí si ty sám. Sem si se registroval před příspěvkem do tohoto vlákna. Nikdo tu nesdílí tvoje nadšení no a co? Funguje ti to buď šťastný, když ti k tomu stačí jen pocit jsi ještě šťastnější človek. Tak se nečil a užij si jízdu.
Hicks> naprostý souhlas když budu potřebovat zlepšit poměr výkon váha zhubnu 30kg a bude to účinnější a zdravější než čipování ŘJ. (Jen to asi bude kapánek dražší)
Bingo, smeji se TEZCE souhlas Ono kazdtch pet kilo vahy preci jen meni Vahovy vykon stroje :-) pro mnohe to udela peknych par kobyl navic ( teda pri tom zhubnuti )
vlada-gsa>
hele Vlado-gsa me nadseni , ktere jsem tu poskytl ostatnim, v tomhle "TEMNU" o chipingu BMW GeeS novejsi generace( teda rv2008 a vyse)" kterou vytvareji lidi asi tak trochu podobni Tobe ci jeste horsi.
Teorie je jedna vec a Ty jsi pravdepodobne teoretik jaxe zda a cerpas, jak pises, jen z poznatku skolnich lavic ? ( Navic nemuzes srovnavat ladeni Jawy a BMW strikacky !!!!!!!! to jsi trosku ulitl tehchnologie dnesnich motoru jsi jiste ve skole TEHDA zdaleka neprobiral )
Ja jsem k teorii pripojil PRAXI a REALIZACI.
Me informace JSOUpro Ty jenz si nesedi na sve sebestrednosti ze jen oni maji pravdu, zvlaste chodili-li do skoly v dobe, kdy se technologie rodili.
Ono totiz chipovat a ladit motory je VEDA, kdyz spojis mechaniku s elektronikou a castecne nejakou inteligenci v podobe SW(firmware), NENI to zdaleka !!!! jen o Fyzice VSEZNALKU Vlado-GSA
Moje prispevky maji otevrit oci tem jenz o to stoji, pripadne upozornit a rozhodne zborit myty, ktere tu jaxe zda, leta UDRZUEJETE. Od unora 2009 tu bylo ticho jak po pesine, protoze jste to proste uzemnili Vasimi nazory !!!!!!!!!
Sam jsem se pred akci a rohodnutim Tady na MBW GS foru nic poradne nedozvedel, a to se da rici kde jinde nez tady se neco o BMW GS dozvedet !!!! nenasel jsem od Vas zadne objektivni informace, jen stale teorie a u uvahy
Takze jsem se proste zaregistroval a rozcisnul tu Vasi sebestrednost a dal zelenou tem, jenz chteji neco zkusit,ale nemaji tolik odvahy a shaneji objektivni informace a konkretni zkusennosti ze SOUCASNE DOBYinformace.
Tot vse, koho neco zajima rad s nim pokecam, ale pro VSEZNALKY co ladi Jawu stejne jako BMW, bych doporucil jina zrejme KONZERVATIVNI fora
to Boar: sorry chlape, ale tohle mi zavani az skrytou reklamou. jsi dojel z Varu na Kladno, nechal prechipovat, projel se 30km cca k Rakovniku, tam se prevlik aby sis to uzil a jel dal? nebo jak?
JARDAJBC napsal(a):
http://www.chiptuning.cz/ Tady také nabízej 8PS.Dokonči testování a podej zprávu.Kdyby k tomu byla brzda věděli bychom přesně co lze změnou mapy z Geesa vydolovat.
Obojí jsou z Kladna, taky jsem si s tou myslenkou pohraval, protoze auta jsem mel vsechny chipnuty.
Takze jse nejprve volal na www.chiptuning.cz, zadny problem, za 2 hodinky hotove. Potom jsem volal znovu, ale na diesel-technik.cz a ptal jsem se, jestli jsou stejna spolecnost, protoze jsou take z Kladna. A tam mi pan rekl, ze www.chiptuning.cz jsou amateri a ze nemaj zadne zkusenosti. Takze jestli pry chci mit jistotu dobreho provedeni, pak u nich. Tak nevim.
To neporadim. ja reaguji vzdy jen na nejake doporuceni cloveka jenz nejak znam.
Neznam tu druhou firmu,ale z hlediska rivality muzes brat slova diesel, ktera jsi obdrzel na ucet tech druhejch, jako prehnana a spise z pohledu konkurecniho boje logicka
For< Efendi >
Nekteri v tom zase vidi reklamu, coz je jejich slabost uvazovani, nemohu si preci nechat nacipovat moto od deseti firem naraz, aby to pak nevypadalo na foru jako reklama boze chlapi proc tu vlastne jste !!!!!!!!!!!!!!!!
For< Efendi >
Nekteri v tom zase vidi reklamu, coz je jejich slabost uvazovani, nemohu si preci nechat nacipovat moto od deseti firem naraz, aby to pak nevypadalo na foru jako reklama boze chlapi proc tu vlastne jste !!!!!!!!!!!!!!!!
Jen jsem se zeptal jak to proběhlo? Jsou z Kladna, ty z Varu. Tot cele.
boar napsal(a):
preci nechat nacipovat moto od deseti firem naraz, aby to pak nevypadalo na foru jako reklama boze chlapi proc tu vlastne jste !!!!!!!!!!!!!!!!
hele myslim, ze bys mel fakt zbrzdit...
na tomhle webu pusobi imho prilis drsna hadka dost divne a ty cos napadl jsou celkem osvedceni a dlouhodobi prispevovatele.
Da se to rict i klidneji... i kdyz je to samozrejme extremne tezke
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
For< Efendi >
Nekteri v tom zase vidi reklamu, coz je jejich slabost uvazovani, nemohu si preci nechat nacipovat moto od deseti firem naraz, aby to pak nevypadalo na foru jako reklama boze chlapi proc tu vlastne jste !!!!!!!!!!!!!!!!
Jen jsem se zeptal jak to proběhlo? Jsou z Kladna, ty z Varu. Tot cele.
Sorry Efendi, uz jsem trosku navrcenej na nektere "Konzervy" tady, jenz misto nejakeho rozumneho dialogu, nasazuji !!! Tak si to nechtene schytal za ne :-)
Jednotku jsem vecer hodil sefovi domu (po 19h) , protoze to drive z prace nestiham. S tim ze rano founem domluvime co od toho chci. Druhy den rano po osme telefon, at mluvim, tak jsem si rekl co bych rad, pokud to pujde. rekli ze se spoji s Nemeckou firmou co s ni spolupracuji a da vedet z5.
CCa za po 2h jsem volal prozmenu ja jak to vypada, meli jiz pripravenou variantu, na polovicnim pridani vykonu teda o 5%, coz se vice hodi k memu pozadavku oprimalizace spotreby, s tim ze pokud nebudu spokojen lze doladit jinam, a v kazdem pripade si mohu bezpotizi nechat dohrat zbyly vykon budu-li chtit.
Ve 12h byla jednotka pripravena a kamarad jedouci z Pha na KV mi ji vecer hodil domu a ja teda cely zvedavy v pantoflich a kratasech( vyjimecne jsme meli krasny den i na Zapade :-) ) nabehl do garaze a zkusil projet. Pac to vypadalo zajimave, usoudil jsem ze v hadrech to bude optimalnejsi testovani ikdyz jen na par KM. A protoze i na par KM jsem citil zmeny POZITIVNI, sel jsem to rici sem, pac vim ze spoustu lidi to zajima,ale je tezke sehnat nejake rozumne informace z praxe. Dnes bohuzel u nas zase chcije, takze uvidim, snad neco po praci najedu.
No moc objektivních informací jsem od tebe Boare nečetl. Je to určitě subjektivní názor a zkušenost která není podložená fakty. Trochu mi to zavání, seriozní ladičská firma má motorovou brzdu a otestuje vozidlo před a po úpravě. Samozřejmě ti obohatili směs protože všechny dnešní motorky mají směs z fabriky chudou z důvodů emisních limitů. Jako úprava pouze software mi to přijde dost drahé, za tu cenu máš powercomander a pod. který se dá individuálně nastavit na brzdě. Tuto variantu tady nikdo nezpochybňuje a je podle mého názoru jediná správná. Otázka je zda má na naše moto smysl. dále můžeš směs obohatit například použitím booster plug jak jsem psal výše. Nemůžu si pomoc ale myslím že úpravy software z hlediska řešení budoucích závad na moto v rámci záruky nebo kulance je to nejhorší řešení.
FYYFF
boar napsal(a):
preci nechat nacipovat moto od deseti firem naraz, aby to pak nevypadalo na foru jako reklama boze chlapi proc tu vlastne jste !!!!!!!!!!!!!!!!
hele myslim, ze bys mel fakt zbrzdit...
na tomhle webu pusobi imho prilis drsna hadka dost divne a ty cos napadl jsou celkem osvedceni a dlouhodobi prispevovatele.
Da se to rict i klidneji... i kdyz je to samozrejme extremne tezke
<Hicks>
Omluva Hicks, ale neni lehke se vzdy udrzet na uzde. Zvlaste kdyz prinasim osobni zkusennost a zadne domenky. Na forech jsem se pohyboval jiz v letech 1994. Rikase tomu dodnes IRC (relay chat) tehda nic jine nebyvalo.Tehda se jeste v cechach Internetu rikalo pomalu "Tabu" a spojeni do inetu probihalo pomoci BBS-ky z predplatneho casopisu BBS bajt. Takze vim, ze fora ( tehda POUZE chaty) jsou svobodna media, kde Vulgarita a podobne nesmysly musi stranou.
Lec svobodne a zdrave nazory, ackoli se nehodi do kramu spolehlivym prispivatelum, proste do for patri. A je pravda ze do tohoto fora alias tema cipingu BMW GS do vcerejska od unora 2009 nikdo nic pripsal, coz pro mne byla poprve spatna informace. Pac jsem si pomyslil, kde sehnat potrebne know-how, k memu umyslu. Preci zase nepujdu na zahranicni fora, kdyz mame NASE ceska. !!!!!!!!!
Pro Tebe jako admina, by preci melo byt take zajimave, aby prispevky nebyly jen pro kvantitu, ale i nejakou kvalitu SDELENI.
MAKO napsal(a):
No moc objektivních informací jsem od tebe Boare nečetl. Je to určitě subjektivní názor a zkušenost která není podložená fakty. Trochu mi to zavání, seriozní ladičská firma má motorovou brzdu a otestuje vozidlo před a po úpravě. Samozřejmě ti obohatili směs protože všechny dnešní motorky mají směs z fabriky chudou z důvodů emisních limitů. Jako úprava pouze software mi to přijde dost drahé, za tu cenu máš powercomander a pod. který se dá individuálně nastavit na brzdě. Tuto variantu tady nikdo nezpochybňuje a je podle mého názoru jediná správná. Otázka je zda má na naše moto smysl. dále můžeš směs obohatit například použitím booster plug jak jsem psal výše. Nemůžu si pomoc ale myslím že úpravy software z hlediska řešení budoucích závad na moto v rámci záruky nebo kulance je to nejhorší řešení.
Nevim co by jsi ocekaval za obejktivni informace, myslis tim nejaky graf ?? A Ty si myslis ze graf je objektivni, jak chces aby vypadal. nakreslim Ti jej i s nejakym razitkem o certifikaci ;-)
K tomu ostatnimu je to vec volby a nazoru ja volil metodu ladeni Software pripadne vymeny nejake EPROM-ky za vetsi ci prepaleni Firmware za pripadne nasledky si muzeme sami, jde o to, s jakymi lidmi spolupracujete, aby v pripade pruseru, TO pokud mozno nebolelo NIKOHO :-)
jaxe rika jde vsechno, kdyz se chce a jsou na to TI spravni lide ;-)
boar napsal(a):
preci nechat nacipovat moto od deseti firem naraz, aby to pak nevypadalo na foru jako reklama boze chlapi proc tu vlastne jste !!!!!!!!!!!!!!!!
hele myslim, ze bys mel fakt zbrzdit...
na tomhle webu pusobi imho prilis drsna hadka dost divne a ty cos napadl jsou celkem osvedceni a dlouhodobi prispevovatele.
Da se to rict i klidneji... i kdyz je to samozrejme extremne tezke
<Hicks>
Omluva Hicks, ale neni lehke se vzdy udrzet na uzde. Zvlaste kdyz prinasim osobni zkusennost a zadne domenky. Na forech jsem se pohyboval jiz v letech 1994. Rikase tomu dodnes IRC (relay chat) tehda nic jine nebyvalo.Tehda se jeste v cechach Internetu rikalo pomalu "Tabu" a spojeni do inetu probihalo pomoci BBS-ky z predplatneho casopisu BBS bajt. Takze vim, ze fora ( tehda POUZE chaty) jsou svobodna media, kde Vulgarita a podobne nesmysly musi stranou.
Lec svobodne a zdrave nazory, ackoli se nehodi do kramu spolehlivym prispivatelum, proste do for patri. A je pravda ze do tohoto fora alias tema cipingu BMW GS do vcerejska od unora 2009 nikdo nic pripsal, coz pro mne byla poprve spatna informace. Pac jsem si pomyslil, kde sehnat potrebne know-how, k memu umyslu. Preci zase nepujdu na zahranicni fora, kdyz mame NASE ceska. !!!!!!!!!
Pro Tebe jako admina, by preci melo byt take zajimave, aby prispevky nebyly jen pro kvantitu, ale i nejakou kvalitu SDELENI.
Oziveni urcite neni na skodu
ale ja nejsem admin, admin je Milos a ostatni... ja mam jen šileně příspěvků .. jenom rikam, ze na TOMHLE webu (narozdil treba od motorkaru atd). neni moc tradici si nejak zvlast nadavat.
Jinak pres Zajicka (Bajt) jsem byl propojen take a na inFIME a ostatnich visel denodenne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
boar napsal(a):
preci nechat nacipovat moto od deseti firem naraz, aby to pak nevypadalo na foru jako reklama boze chlapi proc tu vlastne jste !!!!!!!!!!!!!!!!
hele myslim, ze bys mel fakt zbrzdit...
na tomhle webu pusobi imho prilis drsna hadka dost divne a ty cos napadl jsou celkem osvedceni a dlouhodobi prispevovatele.
Da se to rict i klidneji... i kdyz je to samozrejme extremne tezke
<Hicks>
Omluva Hicks, ale neni lehke se vzdy udrzet na uzde. Zvlaste kdyz prinasim osobni zkusennost a zadne domenky. Na forech jsem se pohyboval jiz v letech 1994. Rikase tomu dodnes IRC (relay chat) tehda nic jine nebyvalo.Tehda se jeste v cechach Internetu rikalo pomalu "Tabu" a spojeni do inetu probihalo pomoci BBS-ky z predplatneho casopisu BBS bajt. Takze vim, ze fora ( tehda POUZE chaty) jsou svobodna media, kde Vulgarita a podobne nesmysly musi stranou.
Lec svobodne a zdrave nazory, ackoli se nehodi do kramu spolehlivym prispivatelum, proste do for patri. A je pravda ze do tohoto fora alias tema cipingu BMW GS do vcerejska od unora 2009 nikdo nic pripsal, coz pro mne byla poprve spatna informace. Pac jsem si pomyslil, kde sehnat potrebne know-how, k memu umyslu. Preci zase nepujdu na zahranicni fora, kdyz mame NASE ceska. !!!!!!!!!
Pro Tebe jako admina, by preci melo byt take zajimave, aby prispevky nebyly jen pro kvantitu, ale i nejakou kvalitu SDELENI.
Ahoj kluci no pekne jste si pokecali.BOARA uz nejakej patek znam on je proste takovej, jako motorkar je srdcar a dobrej kamos, porat neco noveho zkousi,ale pro nas je to dobre, protoze aspon mame nejake informace.Ja na to prdim chci se dozit v klidu duchodu,pro me je Gs nejlepsi motorka jakou jsem kdy mel a ze jsem jich mel..Preji vam hodne pohodovych km v jedne stope..HELE VLADA BOXER MORAVA
Tak mi to teda nedá :
Jestliže to Boarovi jede pocitově líp , tak mu to splnilo očekávání. Předává nám svoje dojmy.
Nemýlím li se tak přepínání palivových map mají některé motky už od výroby, ne ?
To je snad stejný případ, akorát tady je to natvrdo.
Bratr to má v atmosféře 1,6 ( zdechlina )už 3 roky a je spokojen. Jede líp , žere trochu míň. Laické poznatky pochopitelně nepodložené brzdou.
A už toho nechme , pojďte si nachystat plány na víkend. Bude snad ježdění na sucho.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Pavel GS vyletnik napsal(a):
Tak mi to teda nedá :
Jestliže to Boarovi jede pocitově líp , tak mu to splnilo očekávání. Předává nám svoje dojmy.
Nemýlím li se tak přepínání palivových map mají některé motky už od výroby, ne ?
To je snad stejný případ, akorát tady je to natvrdo.
Bratr to má v atmosféře 1,6 ( zdechlina )už 3 roky a je spokojen. Jede líp , žere trochu míň. Laické poznatky pochopitelně nepodložené brzdou.
A už toho nechme , pojďte si nachystat plány na víkend. Bude snad ježdění na sucho.
To Pavel GS vyletnik,Vlada
Diky chlapi za fajn prispevky, aspon nekdo trochu potesi, kdyz ja chtel take podat potesujici zkusennosti pripadnym "srdcarum"Ocekaval jsem v rok mrtvem vlaknu jinou diskusi, proto v danem vlakne podam jeste slibene info o vysledku spotreby a necham si zbytek pro sebe :-)
Plan na viken mame Pavle, mam zraz klubu BMW Boxer Morava v Liberci, zapomel jsem se mrknout odkud jsi, tak pokud nam nebude chcat a nebo bude,ale bude aspon tepleji, STAV SE. Ikdyz nejsi clenem klubu budes vitan :-) ostatne jako kazdy jiny, nejedna se o zadnou Force chlastacku, ale o seriozni Srazek :-) Loni jsem absolvoval muj prni v tomto klubu a byl jsem mile prekvapen, trosku komorni, ale najdes vse co hledas
Pavel GS vyletnik napsal(a):
Tak mi to teda nedá :
Jestliže to Boarovi jede pocitově líp , tak mu to splnilo očekávání. Předává nám svoje dojmy.
Nemýlím li se tak přepínání palivových map mají některé motky už od výroby, ne ?
To je snad stejný případ, akorát tady je to natvrdo.
Bratr to má v atmosféře 1,6 ( zdechlina )už 3 roky a je spokojen. Jede líp , žere trochu míň. Laické poznatky pochopitelně nepodložené brzdou.
A už toho nechme , pojďte si nachystat plány na víkend. Bude snad ježdění na sucho.
To Pavel GS vyletnik,Vlada
Diky chlapi za fajn prispevky, aspon nekdo trochu potesi, kdyz ja chtel take podat potesujici zkusennosti pripadnym "srdcarum"Ocekaval jsem v rok mrtvem vlaknu jinou diskusi, proto v danem vlakne podam jeste slibene info o vysledku spotreby a necham si zbytek pro sebe :-)
Plan na viken mame Pavle, mam zraz klubu BMW Boxer Morava v Liberci, zapomel jsem se mrknout odkud jsi, tak pokud nam nebude chcat a nebo bude,ale bude aspon tepleji, STAV SE. Ikdyz nejsi clenem klubu budes vitan :-) ostatne jako kazdy jiny, nejedna se o zadnou Force chlastacku, ale o seriozni Srazek :-) Loni jsem absolvoval muj prni v tomto klubu a byl jsem mile prekvapen, trosku komorni, ale najdes vse co hledas
Dík za pozvání.
Mám trochu v řiti koleno a loket, musím rehabilitovat. Z jízdy na moto ( spojčení ) mě to dost bolí. Musím dát oraz a dát se do kupy.
Užijte si to. P.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
boar napsal(a):
...Ocekaval jsem v rok mrtvem vlaknu jinou diskusi, proto v danem vlakne podam jeste slibene info o vysledku spotreby a necham si zbytek pro sebe...
Nenechávej, hoď to sem, prosím. Je dost i těch, co Ti místo kritických invektiv i poděkují...
Upravil radosek dne 26.05.2010 19:55
boar napsal(a):
...Ocekaval jsem v rok mrtvem vlaknu jinou diskusi, proto v danem vlakne podam jeste slibene info o vysledku spotreby a necham si zbytek pro sebe...
Nenechávej, hoď to sem, prosím. Je dost i těch, co Ti místo kritických invektiv i poděkují...
jj, souhlas, posli dalsi zkusenosti
kdo nema zkusenosti s chiptuningem - nepochopi
nechci nikomu nic vyvracet ani dokazovat, rposte ja mam svoji zkusenost, sice jen s autama a vzdy kladnou, tj. znatelne zvyseni vykonu
takze, pochopitelne me zajima i chiptuning motorky
... takze budu vdecny za dalsi zkusenosti
to others - tak uz ho neprudte, jen se podelil o zkusenost
to boar: hele, věř svým pocitům a nenechej se vykolejit. Já už na tom jezdím dlouho a nemůžu si to vynachválit. Taky jsem předčasem psal do vlákna, prožíval jsem stejný pocit zúplně jiný motorky. Dokonce jsem se nechal vyhecovat a šel jsem na brzdu. Utratil jsem za ni nemalej peníz, který jsem klidně mohl projezdit. Vystavil jsem tu graf a stejně tomu nikdo nevěřil. Takže, já jsem pro sebe docílil toho čeho jsem chtěl. Vyhovuje mi to maximálně, a ještě lepší pocit mám z toho když se na tom někdo sveze a pochválí to. Jen mě trošku štve, že mě moc nevydržej pneumatiky
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
Tak tohle téma čtu jak detektivku ale ještě se nikdo nezeptal co to stálo tak se ptám já?Jaká byla cenovka toho čipnutí????
... servis a diagnostika BMW Motorrad