Ondrej Klymčiw and Adrien Metge have also finished the first portion of the special. The Polish rider is only 21 seconds off the lead while the Frenchman is 55 seconds behind the stage leader.
říkám si hurikán
Pablo Quintanilla has stopped after 400 km of the special after suffering a dizzy spell. Now in the care of the medical team, the Chilean exits this years Dakar on a day when he started in second place in the general standings.
Pablo Quintanilla . Odstupuje ze zdravotních důvodů z celkového 2. místa
To je škoda.
Svitko dnes zatím 3. místo.
Tak budeme fandit Slovákům a těm našim Polákům :-)))))))
Nepríjemná správa o nehode a zranení: Simon Marcic mal nehodu s autom Stefana Petehansela. Jazdec má zranenú holennú a lútkovú kosť - otvorená zlomenina
Štefan odvezený do nemocnice
Štefan Svitko, extremely tired at the finishing line, collapsed after only several kilometres of the link stage. The third placed finisher of today’s stage has been taken by ambulance to hospital in San Juan
Števa ešte čaká spojovačka z cieľa špeciálky 49km do San Juan, ale v cieli bol natoľko vyčerpaný, že si ho zobrali do parády doktori. Nejaké kapačky a tak, aby ho mohli pustiť do bivaku. Ale vraj inak je OK. Držme mu PAĽCE nech dobojuje tých dnešných posledných pár kilometrov!
Jsem na nej pysnej.. a inspirace pro ostatni mlade floutky jak to vypada, kdyz jdou do sebe! (y)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To jsem nevedel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kolik najeli celkově "ostrejch" kilometrů? Vodhaduju tak třetinu proti původnímu Dakaru....
Kvuli bezpečnosti Afriku opustili,přitom se tam jede dál,jen nám to média neservírují třikrát denně pod nos ve zprávách,přitom tam sou dvě tatry na bedně... Něco mě na tom smrdí. Ajó,já zapoměl,sponzoři potřebují davy kolem cesty,závodníci catering,fejsbůk a svůj karavan...
Samozřejmě ten závod rád sleduju,ale není to pro mě "DAKAR" :-(
Vikec napsal:
Kolik najeli celkově "ostrejch" kilometrů? Vodhaduju tak třetinu proti původnímu Dakaru....
Kvuli bezpečnosti Afriku opustili,přitom se tam jede dál,jen nám to média neservírují třikrát denně pod nos ve zprávách,přitom tam sou dvě tatry na bedně... Něco mě na tom smrdí. Ajó,já zapoměl,sponzoři potřebují davy kolem cesty,závodníci catering,fejsbůk a svůj karavan...
Samozřejmě ten závod rád sleduju,ale není to pro mě "DAKAR" :-(
AFRICKÝ DAKAR...asi jako Miss CŘ a Česká miss YouTube Video R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Vikec napsal:
Kolik najeli celkově "ostrejch" kilometrů? Vodhaduju tak třetinu proti původnímu Dakaru....
Kvuli bezpečnosti Afriku opustili,přitom se tam jede dál,jen nám to média neservírují třikrát denně pod nos ve zprávách,přitom tam sou dvě tatry na bedně... Něco mě na tom smrdí. Ajó,já zapoměl,sponzoři potřebují davy kolem cesty,závodníci catering,fejsbůk a svůj karavan...
Samozřejmě ten závod rád sleduju,ale není to pro mě "DAKAR" :-(
sorry, ale neco zasadniho ti unika.
Pro musulmana je atraktivni zavodnik z PROPER OFICIALNIHO dakaru, ktery ma max publicitu.
Tj. rizika pro zavodniky jako je Remus jsou ve stejnem miste myslim radove vyssi, nez tech jedoucich "neoficialni" zavod.
Ze to slo v MALI atd do h*jzlu je bohuzel smutny fakt.
Vezmi navic v uvahu, ze v oblasti je oproti roku 1980 DVAAPULKRAT tolik obyvatelstva... v Mali skoro 3x tolik.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2