Řešil jsem stejnou otázku - jenom jsem hledal něco mladšího místo 1150GS, svezl jsem se na obou - GSA mi přijde lepší. Pak jsem se svezl na KTM 1190 adventure a mám objednáno 1090 Adventure R. Sorry, ale z hlediska zábavnosti a vybavenosti naprosto nesrovnatelný oproti F800GS/A. Navíc mám v místě bydliště super servis pro KTM. Cenově jsem dostal velice pěknou nabídku, kdy to KTM začalo být velice konkurenceschopný BMW.
Upravil Jerryk dne 07.02.2017 22:00
Jerryk napsal:
Řešil jsem stejnou otázku - jenom jsem hledal něco mladšího místo 1150GS, svezl jsem se na obou - GSA mi přijde lepší. Pak jsem se svezl na KTM 1190 adventure a mám objednáno 1090 Adventure R. Sorry, ale z hlediska zábavnosti a vybavenosti naprosto nesrovnatelný oproti F800GS/A. Navíc mám v místě bydliště super servis pro KTM. Cenově jsem dostal velice pěknou nabídku, kdy to KTM začalo být velice konkurenceschopný BMW.
Rok 2016 byl pojat ako testovací a projel jsem toho dost.Bez ohledu na finance tak kupuji multistradu 1200S na ničem lepším sem nejel.K tomu KTM jel sem 1050 a líbila se my tuze a servis mam 20km od baráku KTM Vlašim ale to Rko je už z cenou někde jinde,když k tomu připočteš nějaké serepetičky potřebné na cesty tak se blížíš k základní ceně 1200 GS.Jak sem psal výše už sem rozhodnutej a tu přední vydli nějak zkuosnu .Neznám moc lidí kteři zastavujou kvůli tomu aby si poladili podvozek pro off a pak spátky pro onroad.Nemyslím si že je to moje posledí moto,človek sa může posouvat někam dál když dosáhne limitu motorky.
cibus napsal:
Neni 355k za motorku bez funkcich tlumicu moc?
Maš jinou alternativu?
Kruciální otázka je, co chceš jezdit. Cestu? Terén? Ve dvou, sólo? Netvrdím, že je to špatná motorka. Ale otázka zní, k čemu je vlastně dobrá?
Cesta
Na Grossglockner tě sériová GS800 v pohodě doveze. Proč si ale kupovat na silnici motorku s koly 21/17? Na silnici bude mnohem zábavnější LC, Africa i KTM. I pro jízdu ve dvou budou tyto motky lepší.
Terén
Do terénu GS800 musíš hodně upgradovat. V mém okolí jezdí 3 ks GS800 a všechny 3 mají tlumičový upgrade za 60k + další úpravy za X peněz. To tu motorku musíš mít fakt rád, abys do ní nasypal tyhle prachy, protože se s cenou motky dostaneš daleko za hranici 400k a pořád to v tom terénu nebude úplně ono.
Já bych za ty prachy chtěl po motce trochu víc. Možná Africa by byla cesta, možná KTM, možná starší LC.
Nicméně celé je to o otázce osobního vkusu. Někdo zažívá pocit absolutního štěstí na vydechlé 1150, jiný potřebuje mít pod zadkem aspoň 150PS a třetí se chce v Maroku podívat do dun. Ve finále můžeš být i s tou GS800 výsostně spokojen.
Přeji šťastnou ruku při výběru.
To swat: Facku si nedám. Proč bych taky měl? Tu by si měli kluci dát v BMW. Za 355 tisíc už by tam mělo být přijatelné tlumení, když už je to "Advenča". Za všeobecné akceptace nám tak výrobci prodávají předražené herky.
Za sebe bych 800gs nedoporucil. Taky sem ji chtěl, tak jsem si ji v inveltu 2x půjčil. Pak i LC a pak novou Afriku.
LC je cenově mimo-vyradil jsem. Poprvé jsem z 800 byl nadšený, ale po jízdě na LC a Africe mě to nadšení opoustelo, proto jsem si dal dalších 150 km na 800 GS a zavrhl sem ji.
Na Africe - lepší výkon, tlumiče, ... jsi sice o 50t výš ale máš už dospělou motorku...
Pokud jsi ale rozhodnutý o 800gs, tak určitě adv, vetsi nádrž se vždy hodí a jsi dobře schovanej proti desti.
Sice to můj příspěvek absolutně diskredituje, ale nakonec jsem si koupil poslední 990ADV
Mám na 800GSA najeto cca 62t. Pořízena byla aby cestovala po světě. Různé cesty po Evropě a loni Mongolsko. I na sériovém podvozku je cestování bezproblémové a není pravdou, že stojí za hovno. V Mongolsku s námi byla 12LC GSA a to je teprve masakr. (Asi mě tady ukamenují ale je to tak!. Dynamická ESA všechny ostatní vymoženosti jenom na obtíž. To co 8stovka projíždí 12 se pere).
Za mě na cestování kde nevíš co tě potká je jasnou volbou.
BMW F800GS Adventure
cibus napsal:
To swat: Facku si nedám. Proč bych taky měl? Tu by si měli kluci dát v BMW. Za 355 tisíc už by tam mělo být přijatelné tlumení, když už je to "Advenča". Za všeobecné akceptace nám tak výrobci prodávají předražené herky.
nema 8ADV uz nejaky WP ci co? a ne Sachs jako mam ja?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks: Že by se chytli za nos? Možná. Nevím, nejsem BMW "Kenner."
Edit: Teď vidím, že snad Marzocchi?
machcomp: Do Mongolska je nejlepší pokud možno co nejlehčí a nejjednodušší moto. Touto logikou bychom došli k CCM450. Ale málokdo má koule koupit si motorku bez koulí. :-)
LC jsem zmiňoval směrem k asfalt turistice, kterou praktikuje většina. Tam bude jistě dobrá.
Upravil cibus dne 08.02.2017 15:33
Tak Vás všechny zdravím zaplacená záloha a objednaná 800GSA,chci vám všem poděkovat za názory a diskuzi.Nikdo my to nerozmluvil .Těším se jak malej jarda až ji proženu pérka.Snad bude sloužit k radosti a spokojenosti.Ted vas budu už jenom otravovat když se neco pokaká.
Hicks:ma to WP a pocitově tvrdší než to na čem sem jezdil.
dave807 napsal:
Hicks:ma to WP a pocitově tvrdší než to na čem sem jezdil.
toz gratuluji... vylozenou chybu jsi imho neudelal... jenom se proste s tou 90/90 vepredu v zatackach vic nadres, no
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dave807 napsal:
Necham to koni ten má větší hlavu,ja mýslim že to bude cajk a když ne trénink dělá vítěze.Nemůžu si pomoct ale sedla my nejlíp.
oproti LC je to treba ukrutne jiste na jakykoliv sotoline (po trave ja nejezdim, max suchy)... proste 21ka, no.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dave807 napsal:
Tak Vás všechny zdravím zaplacená záloha a objednaná 800GSA,chci vám všem poděkovat za názory a diskuzi.Nikdo my to nerozmluvil .Těším se jak malej jarda až ji proženu pérka.Snad bude sloužit k radosti a spokojenosti.Ted vas budu už jenom otravovat když se neco pokaká.
Hicks:ma to WP a pocitově tvrdší než to na čem sem jezdil.
No po týdnu v sedle 800ky jsem začal mít svoji velkou dvanáctku o hodně víc rád. Připlatíš o třetinu navíc, ale dostaneš dvakrát lepší motorku. Obzvlášť kdybych měl v úmyslu jezdit ve dvou, byla by osmistovka učiněné utrpení. A zatáčky jsou s ní opravdu trápení. Člověk musí chtít jezdit opravdu hodně off, aby si to ospravedlnil. Turbulence, vibrace, na houby posez, ta motorka by měla stát tak 250 tisíc aby si to člověk mohl ospravedlnit.
Ale z druhé strany, kolega co má tutéž motorku řekl, že ji prodá a koupí osmikilo, že je z toho nadšený
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
No po týdnu v sedle 800ky jsem začal mít svoji velkou dvanáctku o hodně víc rád. Připlatíš o třetinu navíc, ale dostaneš dvakrát lepší motorku. Obzvlášť kdybych měl v úmyslu jezdit ve dvou, byla by osmistovka učiněné utrpení. A zatáčky jsou s ní opravdu trápení.
zase to neprehanej, mam ve dvou najety desitky tisic km a to vcetne gibraltaru atd... spis to tak nejak ilustruje, ze na ty motorce neumis.. neumis pracovat s vahou atd..
navic se nasiras do vlakna novemu majiteli.. prijde mi to teda dost debi.lni.
.
a mmch kdyz uz jsme u toho.. ja si v 2008 osmikilo NAD 12kou vybral a to ne z financnich duvodu. Proste se mi libilo vic.
Pak se mi libi az LC.. klasicka dvanactka jen vyrocky.
Upravil hicks dne 08.02.2017 21:36
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
Neplánujete zavést funkci "ignore"? Je to docela pohodlný a užitečný...
je zavedena.. muzes se rovnou sebrat a psat na jine forum.
Takze znova - priznal jsi, ze neumis s osmikilem. Neni ti alespon trapne hanet takovymhle hloupym (a celkem neobjektivnim) zpusobem nekomu prave objednanou moto?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2