Já mám ten levnější co se připojí na podtlak a v poho. Namontuješ, seřídíš průtok dle potřeby a pak už jezdíš jako s kardanem. Nemá se tam co pokazit, v tom je jeho výhoda. Tu kapiláru jsem zkusil jednu i dvě a z praxe můžu doporučit jednu. Jednak to maže i tak perfektně a je to i mnohem paktičtější když vyndáváš zadní kolo. Ten duál ti pak nepatrně ztěžuje práci.
Dobré je to hlavně v dešti, kdy ti mazání dokonale odplaví voda a přijedeš se suchým řetězem. Takhle si kolečkem přidáš průtok a no problema. A cena je asi 100 éček, ale umím ho i levněji.
Upravil TomVS dne 11.04.2010 14:44
Tomkh napsal(a):
Já mám ten levnější co se připojí na podtlak a v poho. Namontuješ, seřídíš průtok dle potřeby a pak už jezdíš jako s kardanem. Nemá se tam co pokazit, v tom je jeho výhoda. Tu kapiláru jsem zkusil jednu i dvě a z praxe můžu doporučit jednu. Jednak to maže i tak perfektně a je to i mnohem paktičtější když vyndáváš zadní kolo. Ten duál ti pak nepatrně ztěžuje práci.
Dobré je to hlavně v dešti, kdy ti mazání dokonale odplaví voda a přijedeš se suchým řetězem. Takhle si kolečkem přidáš průtok a no problema. A cena je asi 100 éček, ale umím ho i levněji.
a umis levneji i ten elektrickej inteligentni?
ten se libi zase mne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Scottoiler MK7 single se zasobnikem a nemusim se o mazani starat. Mam ten podtlakovej a na 650 se krasne vejde vedle palivovyho filtru, takze i plneni je potom jednoduchy. Jenom jednou za onoho casu je potreba retez vycistit od bordelu. Delam to kazdejch tak 1000km ho vycistim dratakem a votru hadrem namocenym do nafty. Nevim, jestli to je spravny postup, ale pro me to tak funguje ok.
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
ty voe...dráťákem...no chudinky gumičky
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
Dráťákem na řetěz? To je docela maso....chudák řetěz...
Když, tak petrolej a kartáček na zuby, to jo...
Já teď začal v zimě po garančce s WRkem používat olej originál Yamaha. Když jej člověk aplikuje, je hodně řiďonký, takže všude zateče. Doporučuje se aplikovat den před jízdou, aby vyprchala změkčovadla, či co v tom je, a druhý den je olej "zatuhlý"...a fakt to funguje
Rhinoceros napsal(a):
Scottoiler MK7 single se zasobnikem a nemusim se o mazani starat. Mam ten podtlakovej a na 650 se krasne vejde vedle palivovyho filtru, takze i plneni je potom jednoduchy. Jenom jednou za onoho casu je potreba retez vycistit od bordelu. Delam to kazdejch tak 1000km ho vycistim dratakem a votru hadrem namocenym do nafty. Nevim, jestli to je spravny postup, ale pro me to tak funguje ok.
Jak ho mas serizenej? Tedy koli kapek za minutu?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Je tam stupnice od 1 do 10. Mam to nastaveny podle podminek - tzn v desti to mam tak na 6-7 a za sucha tak 4-5.
A jinak ten dratak mi funguje sqele. Parkrat zasmrdlam a je pokoj
Upravil Rhinoceros dne 11.04.2010 22:29
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Tomkh napsal(a):
Já mám ten levnější co se připojí na podtlak a v poho. Namontuješ, seřídíš průtok dle potřeby a pak už jezdíš jako s kardanem. Nemá se tam co pokazit, v tom je jeho výhoda. Tu kapiláru jsem zkusil jednu i dvě a z praxe můžu doporučit jednu. Jednak to maže i tak perfektně a je to i mnohem paktičtější když vyndáváš zadní kolo. Ten duál ti pak nepatrně ztěžuje práci.
Dobré je to hlavně v dešti, kdy ti mazání dokonale odplaví voda a přijedeš se suchým řetězem. Takhle si kolečkem přidáš průtok a no problema. A cena je asi 100 éček, ale umím ho i levněji.
Vjetrnik napsal(a):
to Babula: to sice můžeš, ale olej zůstane pouze na povrchu...řešení Yamahy se mi fakt líbí...
Petre tomu neverim... Motul nebude zadny shit a pochybuji, ze by Yamaha vynalezla uzasne reseni.
Vzdy jde o dopravu mazadla do krouzku... a podle mne to resi podobne jako wd -- jedna slozka je penetracni, ta se vypari, druha mazaci.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tomkh napsal(a):
Já mám ten levnější co se připojí na podtlak a v poho. Namontuješ, seřídíš průtok dle potřeby a pak už jezdíš jako s kardanem. Nemá se tam co pokazit, v tom je jeho výhoda. Tu kapiláru jsem zkusil jednu i dvě a z praxe můžu doporučit jednu. Jednak to maže i tak perfektně a je to i mnohem paktičtější když vyndáváš zadní kolo. Ten duál ti pak nepatrně ztěžuje práci.
Dobré je to hlavně v dešti, kdy ti mazání dokonale odplaví voda a přijedeš se suchým řetězem. Takhle si kolečkem přidáš průtok a no problema. A cena je asi 100 éček, ale umím ho i levněji.
a umis levneji i ten elektrickej inteligentni?
ten se libi zase mne...
to je dobre, moc dobre.. mas PM.. diik.
Takže ten eSystem by byl lehce pod šest tisíc...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Thomasson napsal(a):
No já používám taky ten Motul ve spreji... Používal jsem normálně ten lepivej,
ale teď jsem si koupil "Offroad" a myslím, že když s tím jedu chvíli po silnici rychleji,
tak vylítá ... Tudíž se asi vrátím k tomu původnímu ...
Ahoj, to je prave rozdil mezi silnicnim a offroad mazanim. Silnicni je na vyssi rychlosti, proto "vic lepi" Offroad je naopak nelepivy a ridky, aby uvolnoval spinu z retezu, blato apod. Proto ma treba Motorex i Motul na kazdy typ jezdeni jiny mazadalo. http://www.gearbo...-c-94.htmlBMW R1150GS MY02
to Hicks: já netvrdím, že je Motul úplně špatný, lépe namazaný řetěz jím, než vůbec...ale nevěřím, že se "změkčovadla" či to je vypaří během pěti minut...ten olej Yamahy je při aplikaci fakt vodička, když to zatuhne, tak aby to člověk bral z podlahy škrabkou
Jinak co se aplikace týče, tak na okamžité namazání bych použil než Motul, tak Motorex
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: já netvrdím, že je Motul úplně špatný, lépe namazaný řetěz jím, než vůbec...ale nevěřím, že se "změkčovadla" či to je vypaří během pěti minut...ten olej Yamahy je při aplikaci fakt vodička, když to zatuhne, tak aby to člověk bral z podlahy škrabkou
Jinak co se aplikace týče, tak na okamžité namazání bych použil než Motul, tak Motorex
Na silniční ježdění jsem používal BelRay...
Motorex je taky hodne ridky pred aplikaci...
Castrol trochu min.
Jinak ty "dopravovadla" se muzou vyparit klidne behem sekund, ci desitek sekund... viz WD....
Upravil hicks dne 12.04.2010 11:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já používám tohle a max.spokojenost a hlavně čisto.[url]zpět | tiskNacházíte se zde: Úvodní stránka > Mazivo na řetězy Profi Dry Lube > Profi Dry Lube 400 ml Mazání na řetěz , Suchý sprej na řetěz zpět
tisk
Mazivo na řetězy Profi Dry Lube
Profi Dry Lube 400 ml Mazání na řetěz , Suchý sprej na řetěz
Objevte kouzlo bezbarvého "suchého" spreje na řetěz. Už nikdy nebudete mít špinavý řetěz ani zadní kolo. Perfektně vzlíná, nestéká. Aplikujte přibližně každých 500 km (když válečky řetězu přestanou být matné), nebo po každém dešti. Objem 400 ml
Kód: PDL6170
Běžná cena: 504 Kč
Naše cena: 380 Kč
Akční cena: 349 Kč (ceny jsou vč. DPH) Výrobce zboží: Profi Products
Dostupnost: Skladem
Nejprodávanější zboží, Novinka
Profi Dry Lube - Speciální mazací přípravek pro mazání řetězů také s O-, X-Z-kroužky
* řetěz, vidlice & ráfky zůstanou vždy čisté (neodstřikuje)
* neobsahuje olej a mastnoty
* optimální ochrana proti opotřebení
* neškodí životnímu prostředí
*musí se aplikovat pouze na uplně čístý,dokonale odmaštěný řetěz
PROFI DRY LUBE umožňuje suché mazání řetězu, vyvinuto pro speciální údržbu moderních řetězů. Prodlužuje výrazně životnost řetězových sad. Tím, že PROFI DRY LUBE patří k přípravkům, které neobsahují žádné mastnoty, neváže na sebe žádné nečistoty.... motorka zůstává stále čistá. Pro zákazníky, kteří jednou vyzkouší, nepoužívají již nic jiného.
Objem 400 ml
Díky PDL (ProfiDryLube) získáte perfektní ochranu Vaší řetězové sady proti nepříznivým vlivům a prodloužíte její životnost na maximum. Řetězové válečky díky PDL snadno kloužou, jsou perfektně čisté a s minimálním třením díky přidanému PTFE.
PDL díky suché formuli neváže na sebe každou špínu a díky tomu chrání váš řetěz proti negativním brusnému účinku. Tento důležitý fakt rozšíří životnost řetězu podstatně při snižování valivého tření po celou životnost.
400ml balení Vám vydrží díky jedinečné přilnavosti a mazacím účinkům tisíce kilometrů.
Pokud se rozhodnete pro mazání přípravkem PDL, řetěz by měl být nejlépe nový (max. 10.000km od výměny). Mastné a špinavé již používané řetězy musí být před použitím perfektně očistěny a odmaštěny!
Nejlepších výsledků dosáhnete při začátku používání PDL u nových řetězů!
Doporučujeme mazat v intervalech po ujetí 600 - 800km.