Tak ja by som teda netvrdil, ze medzi Anakee 3 a Scorpion Trail 2 je rozdiel takmer nepoznatelny. Zavisi od toho, ako clovek jazdi.
U mna najvacsi rozdiel, ktory som si vsimol bola ochota ist do naklonu:
- Anakee 3 .... zle. Asi najhorsie spravanie z cestnych pneu, ktore som mal doteraz obute
- Scorpion Trail 2.... OK. Lepsie boli hadam len Continentaly Trail Attack 2
Inak obe pneu drzia bez problemov po stupacky. Mam pocit, ze Scorpiony po opotrebeni viac podsmykuju ako Anakee (zadna guma, powerslide).
Cestne pneumatiky menim vacsinou po 9tis km. Anakee 3 a Scorpion Trail 2 som odjazdil po 2 sady z kazdej.
P.S. (odpoved na erne818): zavisi od asfaltu. V Alpach sa da ist v dazdi velmi svizne na oboch spominanych pneumatikach. V meste na horucom, suchom, vyjadzenom asfalte ti smyknu obe.
Upravil Supi dne 25.10.2017 11:05
erne818 napsal:
A este jedna otazka, na stranke predajcu som nasiel dve verzie Pirelli Scorpion Trail II, standardna a verzia oznacovana ako (D) : upravená konštrukcia pneumatiky, zlepšujuca stabilitu, vyrobená pre Ducati Multistrada 1200 Enduro.
Mate s tymto niekto skusenost? Je lepsie zobrat D verziu? Cena je rovnaka.
Prvu sadu som mal prednu "D", zadnu "K". Bez problemov, vsetko super.
Druhu sadu mam obe pneu s oznacenim "D"..... riaditka medzi 80-90km/h trasu. Asi je predok zle vyvazeny.
"Normalnu" verziu som nemal, ale myslim, ze by som rozdiel nepoznal.
Zdravim, resim podobny problem. Mam jiz najeto 12000 na Anakee 3 a zadek je na vymenu. Anakee je super guma a drzi temer na vsem, ale na hadech klouze dost a za vsech situaci - sucho, mokro, teplo, zima. Premyslim o Scorpion Trail II, ale zajimalo by mne jak se chovaji prave na hadech?
Mám pneu Pirelli Scorpion Trail II. Přední guma způsobovala silné kmitání řidítek (nyní již ověřeno výměnou za jinou značku) - blíže viz vlákno http://www.bmwgs....d_id=32858.
Máte s tím u této gumy někdo zkušenost? Když je testovali na stejných motorkách (R 1200 GS LC), tak takové problémy neměli. Guma šla bez problému vyvážit (ověřeno v opakovaně v pneuservisu). Viditelně bez zjevné vady. Čím to může být? Budu ji reklamovat, a mám strach, aby to s novou (jestli mi to teda vyreklamují) nebylo stejné.
Upravil Pistolnik dne 09.11.2017 18:43
Vratim se k tem hadum - 9000 km na Scorpion Trail, ve Francii na suchu na hadech mi parkrat brutalne klouzl predek a zadek. V desti to cekam, v horku a suchu me to zaskocilo. Je to kazdopadne top guma. Lakaji me nicmene na pristi rok ty Continentaly.
Mam 2 sadu Pireliek a zatial ziadne vibracie co sa tyka Anakee3 ta mi podstatne viac usmykovala na hadoch ale aj na normalnom asfalte ako Pirelka a vo Francuzku obzvlast neviem preco ale tam smyka stale
Ako som pisal vyssie, na GS LC jedna sada Pirelli Scorpion Trail II bez problemov, stabilita v akejkolvek rychlosti.
Druha sada - medzi cca 80-90km/h kmitaju riaditka. Aj ked idem bez kufrov. Nie je to ziadne extremne kmitanie, ale prijemne to nie je.
Viem že je asi ešte priskoro na skusenosti, ale aj tak by ma zaujimalo čo na ne vravíte. Ja budem musieť na jar meniť tak asi budú jedným z kandidátov. S Dunlopmi Road Smart I, II som mal dobré skúsenosti na CBF, tak mám tendenciu im veriť
Za mě nejspíš Conti TKC70, na silnici si zatím nikdo nestěžoval a na prašných cestách taky udělá své. Pokud bych měl šáhnout vedle, tak nejspíš Pirelli Scorpion Trail II.
Tapulda napsal:
Za mě nejspíš Conti TKC70, na silnici si zatím nikdo nestěžoval a na prašných cestách taky udělá své. Pokud bych měl šáhnout vedle, tak nejspíš Pirelli Scorpion Trail II.
Obul jsem TKC 70 na podzim a aktuálně má na nich najeto cca 4 tisíce km. Musím říci, že mne docela příjemně překvapily. Před nimi jsem jezdil na Anakee 3 a na Touračkách Next. Pokud bych to měl srovnávat, tak asi takto:
- Anakee 3 je, alespoň podle mne, docela mizerná guma. V náklonu nic moc jistota, zadní se sjela strašně rychle do placky, a to i když dálnic moc nebylo. Předek po nájezdu nad 10 tisíc byl nějaký divně odskákaný, chvění v říditkách. Byl jsem rád, že jsem se jich zbavil (po cca 16 tis.). Šly by i dříve, ale jel jsem na nich do Norska - trip byl skoro 9 tisíc a přezout nebylo kde. Tak jsem to vydržel, a za mne UŽ NIKDY!!!
- Tourance Next je super, super silniční guma. Nová guma v náklonu jistá, vedení stopy perfektní, v alpských zatáčkách se dala jet na moje poměry neskutečná pila :-)). K nevýhodám řadím trošku menší jistota na mokru a hadi na silnici je docela cirkus - ta guma klouže jen je zahlédne. Po najetí cca 6 tisíc se začaly jízdní vlastnosti docela zhoršovat. Hlavně jsem měl horší pocity z vedení předního kola, jako by se říditka sama zavírala do zatáčky. Navíc se přidalo chvění od přední gumy.
TKC 70 mne překvapily jistotou v náklonu, není to tak dokonalé jako u Tourance Next ale na ten vzorek lepší chování než Anakee 3. Velmi dobré chování na mokru a na horším povrchu. Tam se vzorek zakousne do asfaltu a drží. Na jednom tripu na Slovensku jsme narazili na nový, leč dost nepovedený asfalt. Kolegové zastavovali a kontrolovaly gumy, protože jim to prý neskutečně ujíždělo. Já o ničem nevěděl, akorát mi bylo divné, kde se courají .... Pokud jde o nevýhody, tak ta guma neskutečně chytá kdejakou kolej a drží se ji. Motorka se potom vlní, stačí přejet z pruhu do pruhu. Tohle chování mi potvrdil i kolega, co má totéž obutí na Super Tenerce, stejně tak spolujezdkyně. Pokud to někomu hodně vadí, tak ať se téhle gumě radši vyhne. Stejně tak směrové vedení ve vysokých rychlostech není nic moc - sklon k vlnění tam je. Terén moc posoudit neumím, ale na mokré trávě se vzorek zalepí je je poftákách.
Tapulda napsal:
Za mě nejspíš Conti TKC70, na silnici si zatím nikdo nestěžoval a na prašných cestách taky udělá své. Pokud bych měl šáhnout vedle, tak nejspíš Pirelli Scorpion Trail II.
.................
- Tourance Next.........Po najetí cca 6 tisíc se začaly jízdní vlastnosti docela zhoršovat. Hlavně jsem měl horší pocity z vedení předního kola, jako by se říditka sama zavírala do zatáčky. Navíc se přidalo chvění od přední gumy
Mám naprosto stejnou zkušenost!
Born To Lose. Live To Win.
Viem že je asi ešte priskoro na skusenosti, ale aj tak by ma zaujimalo čo na ne vravíte. Ja budem musieť na jar meniť tak asi budú jedným z kandidátov. S Dunlopmi Road Smart I, II som mal dobré skúsenosti na CBF, tak mám tendenciu im veriť
predpokladam ze s tymi Dunlopmi Trailsmart Max este nema nikto skusenost?
Pokud nechceš vyloženě hladkou, tak zkus E-07+za pár peněz docela pěkná muzika. Samozřejmě záleží co a jak jezdíš.
Upravil joe dne 19.03.2018 17:16
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Až jednoho dne v Mitasu konečně vyrobí na LC TerraForce (nechápu jak to že ještě nejsou ), pro mě to bude jasná volba. Zatím vidím jako výbornou gumu Continental Conti Trail Attack 2. Oboje mám vyzkoušeno hlavně na asfaltu a semtam nějaká ta šotolinka či polňačka. S Tourance Next, jak se tady ve fóru psalo, mám stejně špatnou zkušenost s vibracemi předního kola - nebrat!
Upravil Taborak dne 19.03.2018 18:32