No me v servisu rekli,at malou vuli neresim,ze vyhodim prachy za loziska,ujedu 2000km a bude tam znova.Tak neresim.Do 1100 leju taky API SJ a zatim v pohode.Myslim,ze v roce 93 SJ jeste ani nebyla tak do 1100 to nemohli doporucovat.Ale nevim?I tak urcite lepsi vyssi API nez nizsi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
...Radek,
máš ložiska v háji, dej nové stojí obě 1300,-Kč. Pokud to neuděláš včas, koupíš toho víc, zašprcnou se a bude se to točit v čepu a budeš kupovat vše.
-prosim vás ten olej do převodovky Castrol MTX Synthetic 75W-140 je tak velký rozdíl od 20W 90? Je pravda že na R 1100 GS je převodovka hlučná, jestli se to ztiší aspoň trošku takby to asi za to stálo,co?
Díky,teď mě čeká asi 1000km, tak to snad vydrží a pak to vyměním.
Karlik: Na MTX slyším samou chválu,tak to asi pravda bude. Ale já používám klasiku 80W90 a problém s hlučností nebo řazením nemám.
RadekGS vydrzi... me to vydrzelo asi 3000 a Ukrajinu, ale objednej si je, trva to nejakou dobu a pak to hned vymen... a mas po starostech... zhodnotil jsem to ze po tech kilometrech co motorky obvykle maji, je to proti nakupu retezovek za hubicku
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Kdyz vemu kolo nahore a dole mam uz vuli dost velkou.asi2mm.kdyz na stranach tak je tam mala vule taky.Mam 80000km,tak by to asi chtelo zrepasnout.Takze je dobre vymenit vsechny loziska a gufera co v kardanu jsou?Mate nekdo komplet nejaky cisla?Kde to nejlip objednat?A nebo kdyz nekde reknu,ze chci loziska a gufera do kardanu,tak uz budou vedet?Jestli to nekdo delate na kseft za rozumnej peniz,tak dejte vedet,rad prenecham odbornikovi!Do bmw s tim nejedu to radsi rozdelam sam.A do nemec to mam z ruky.Jo zatim mi olej nikde nesakne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
V Renocaru si sice pockas, ale ukazou ti fish a vyberes si jaky loziska potrebujes... objednani je 10-14 dní...
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Tondo,cizak:jak je to s tim lepidlem?V katalogu uvadej 2701 jako vysokopevnostni,kde se nepredpoklada rozebirani?Tomu strednepevnostnimu by melo stacit na povoleni 20nm a rozebirani se predpoklada.Na autech to pouziva normalne a povolit to jde i bez nahrivani.
vevis přiložený následující obrázek:
[137.97Kb]
Upravil vevis dne 30.06.2008 14:43
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ahoj všichni,
jsem tady nový a všechny Vás zdravím. Je to měsíc, co jsem koupil 1150 GS a pomalu se s ní sžívám. Jsem nadšený každou jízdu. Přesto bych se rád zeptal zkušených, přestože se to tady už řešilo. Jak dlouho vydrží za běžných podmínek kardan? Hlavně ale: jak se projevuje jeho opotřebení?
Mám 60.000 km,(v D měla pravidelný servis) a občas se při jízdě na 5-6 při ubrání plynu ozývají z kardanové skříně (spíš směrem k převodovce) docela nepříjemné rány. Protože ve větší rychlosti je to špatně slyšet, zkusil jsem to na stojanu a je to fakt místy docela silně- hodně kovově. Pod tahem to nedělá. Nevím, je-li to přirozený jev, projevujících se vůlí v mechanismu, nebo již hlásící se závada. Na tom stojanu jsou samozřejmě kouby v jiné poloze nž při obsazení, ale přesto...
Máte s tím někdo zkušenost? Na kolik vyjde potom výměna?
Díky všem
V klidu na to si zvyknes.Pokud nema vuli tak je vse v pohode.Zvuky to vydava sileny je to proste ozubenej prevod.Ja kdyz jsem si ho tenkrat dovezl domu tak jsem ho chtel okamzite vratit kvuli tem zvukum.Sel do servisu na kontrolu a az pak jsem byl klidnej,relativne klidnej.
Zdar mám kačenu pul roku tady na webu o tom je toho spoustu někomu to mlátí někomu ne na stojanu to mlátí příšerně za jízdy je to o řazení já z5 na 6 řadím mírně pod plynem a je pokoj na stojanu mlátí všechno zkoušeno V max,XJ,FJR a ted kámoš kupuje moto guzzi tak uvidíme,ale asi taky bude mlátit,podle mě bez odporu zad.kola je všude ukrutná vule a být musí jinak se to netočí ještě tady kluci píšou že vyměnit olej v převodovce a v kardanu pomáhá.Jinak BMW mlátí víc protože v převodovce je čelní ozubení u jap.šikmý.Ještě to zkus postavit na hlavní stojan a kolo nesmí mít vuli do stran když za něj vemeš jestli má tak je to špatný.
Tak jsem zkoušel vůli v podélné ose kola a vůbec nic- bez vůle. Olej taky neteče. Jen jsem tady viděl ty dva roztržený kardany a dost mně to vyděsilo. Přesto raději hned vyměním olej. Ztišil by to trochu viskóznější olej?
Na ty teflonové lubrikanty asi nemá moc smysl myslet. Nebo to někdo zkoušel?
Díky
No máš asi stejný pocity jak já.
Tak za prvé bych tam nedával jinej olej, já jsem to po nákupu u odporníka udělal a hřálo se mi to jako prase.
Co se týče převodovky tak kravál na stojanu děsnej, nicméně při zátahu nic je to asi opravdu velkejma vůlema.
Pocit z kraválu děsnej, ale ten pocit při jízdě tomu se nic nevyrovná, žůžo
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Kravál bych přežil, ale místy jsou to samostatné rány. Jako kladivem do kovu. Tedy na stojanu. Když to ale jede tak celkem nic. Možná při vysoké rychlosti (nad 100) to občas klepne, ale to za jízdy je špatně slyšet.
S jízdou naprosto souhlasím, já dlouho moto neměl (naposled jako student), ale když s ní jedu- nirvána. Jsem fakt nadšený.
Dík
Nazdárek ještě takový poznatek dělám jako řidič z povolání ,vzali jsme na dílnu novýho Renaulta premium tahač heverem zvedli zadní nápravu dal jsem tam rychlou 5 a pustil spojku na volnoběh randál jak u Verdunu nejel by s tím ani kilometr no a vidíš kamiony jezděj po celý evropě
Chlapy, jak ma pouzity vypadat olej z kardanu ? Ted jsem ho menil a tekla z toho docela cerna sracka, kdyz jsem ho menil loni tak myslim, ze byl normalni a docela i cistej....tak nevim jestli se mi tam vevnitr neco nepokazilo spony a tak ale zadny nejsou.
Pánové,prosím o radu. ložiska jsem vyměnil, vše OK a podle popisu zkušených tady, ale stále v tom něco cvaká. Už jsem utáhnul ten stahovací šroub se šestihranem větším momentem, ale nic nepomohlo. Když rozkmitám kolo (na stojanu) pohybem doleva a doprava na vrcholu kola, cvaká něco stále v čepu (dost kovově) a je tam cítit malá vůle. Když jsem stáhl znovu manžetu, očividně je tam minivůle. Může to být opotřebeným čepem? Při demontáži se nezdál nějak "ošoupaný". Ložiska jsou originál a nová- takže správný rozměr. Máte s tím někdo zkušenost? Dá se s tím jezdit? Zajímavý je, že to cvaká na stojanu, po sesazení se to nezdá.
Díky za odpověď všem.