To je individuální, mně se c4 líbila víc než c3 pro, proto jsem ji vzal, i když byla o fous dražší, stejně tak zabudovaný interkom v ní má své výhody (nic netrčí, opotřebení konektoru) a nevýhody (nabíjení)..
task napsal:
A co třeba přilba LS2 FF324 Metro EVO nebo Scorpion ADX-1 Anima
LS2 FF324 Metro EVO jsem si koupil s velkou nadějí, ale velké zklamání, kšilt se celý klepe od rychlosti 80km/h, je to tím, že nemá opěrný bod kvůli vyklápění čelisti a když se čelist vyklopí, tak se přilba hodně uvolní a na hlavě klinká, vylučuje to jízdu s otevřenou přilbou, hučí hodně a hlavně, po namontování hlavové soupravy intercomu jsem musel po několika kilometrech domů, serval jsem ji s bolestí z hlavy a musel jsem vyfrézovat větší díry pro reproduktory, pokud bych chtěl větší velikost, tak mně bude na hlavě volná, ale to může být dle použité náhlavní soupravy, nebo tvaru hlavy. Musel jsem ji po úpravě odložit do regálu, je neprodejná.
Nejhorší přilba co jsem kdy měl po Sharku Evoline 2. Šetřím na Schubertku, kdysi jsem ji měl a byla to ta nejlepší přilba.
Ivoš.
Tiché výklopky jsou pořád jen dvě, možná tři: Shoei Neotec, Schuberth C4, HJC RPHA90. Jenže ono nejde ani tak o přilby, jako o proudění vzduchu kolem ní. viz jednoduchý příklad, kdy sedím za plexi a mám turbulence a kdy se postavím do stupaček nebo jedu na naháči a mám krásný ticho.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Jeste bych dodal Neotec II, ten je jeste o kus lepsi nez jednicka. Kazdopadne doporucuju si zvyknout na spunty do usi, pak je komfort nekde uplne jinde. Bez toho uz ani kolem komina... A pokud nekdo tvrdi, ze nebude slyset zvuky motoru, nebo janevimco, tak je to celkem blbost. Treba Apline spunty oc maji filtr porad umoznuji slyset veci koelm jen proste snizi hladinu hluku.
Na dalnicni presuny mam klasicke penove protoze utlumi nejvic, mimo dalnice pouzivam na miru vyrobene alpine. Stalo to sice asi 100 euro ale co je to v porovnani se strojkem kdyz je clovek nahluchly za ty kilometry na motorce bez ochramy sluchu
Stejně jako Radovant. Bez špuntů nejezdím ani pro rohlíky. Používám špunty od Geofreho, který jsou pro práci v hlučným prostředí. Nejsou zvukotěsné, jenom snižují hladinu hluku. Třeba ty co rozdávali v GaPa při stunt akcích, tak v nich člověk opravdu neslyší nic.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
task napsal:
A co třeba přilba LS2 FF324 Metro EVO nebo Scorpion ADX-1 Anima
LS2 FF324 Metro EVO jsem si koupil s velkou nadějí, ale velké zklamání, kšilt se celý klepe od rychlosti 80km/h, je to tím, že nemá opěrný bod kvůli vyklápění čelisti a když se čelist vyklopí, tak se přilba hodně uvolní a na hlavě klinká, vylučuje to jízdu s otevřenou přilbou, hučí hodně a hlavně, po namontování hlavové soupravy intercomu jsem musel po několika kilometrech domů, serval jsem ji s bolestí z hlavy a musel jsem vyfrézovat větší díry pro reproduktory, pokud bych chtěl větší velikost, tak mně bude na hlavě volná, ale to může být dle použité náhlavní soupravy, nebo tvaru hlavy. Musel jsem ji po úpravě odložit do regálu, je neprodejná.
Nejhorší přilba co jsem kdy měl po Sharku Evoline 2. Šetřím na Schubertku, kdysi jsem ji měl a byla to ta nejlepší přilba.
LS2 FF324 Metro je spíš pro někoho,kdo s jezděním začíná.Vydržel jsem to s ní 2 roky od tý doby co mám 12GS ( hlučná,nefunkční pinlock ) pravdou je ,že po pádu mě podržela a otřes mozku ani jiné zranení hlavy se nekonalo.
Zajímaly by mě zkušenosti s Scorpion ADX-1 http://www.scorpi...adx-1.html
Nejezdí s ní tu někdo? Už jsem si ji zkoušel a vypadá docela bytelně.Ale co se týče hluku za jízdy,to v krámě nepoznáš.Zkusím prodejce ukecat na testovací jízdu oproti záloze .
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Já budu muset jednou taky vyzkoušet něco jiného, abych pochopil co je to tichá přilba
Mám už třetí Nolanku a na hluk si prostě nemůžu stěžovat. Postupně jsem měl N103, N104 a nyní N100-5, telefonování v rychlostech kolem 100-130 taky v pohodě. Nebo je to těma špuntama v uších?
Tu Scorpion ADX-1 mám,kupoval jsem ji neplánovaně loni v létě v Barceloně,když mi ukradli moji Nishuu,Helma to je za ty peníze dobrá,co se týká vnitřního hluku,srovnatelná s mojí bývalou HJC Rpha Max Evo,která tehdy stála cca 12.000.Plexi drží a těsní dobře,pinlock ok,trochu vibruje sluneční clona,ale nic dramatickýho.
Neb musím dát moji Nolan N100-5 na reklamci, tak jsem pořídil Shoei Neotec 2 a můžu porovnávat. Je tišší, ale fakt jen o trochu. Nicméně co mi fakt vadí je to, že už od 80km/h mi chce v otevřené poloze urvat palici. S nolankou v pohodě s otevřenou jedu i kolem 120km/h. Originál interkomy mají obě v pohodě, u Nolanky telefonuji i s otevřenou helmou, u Neotecu mi občas nerozumí a musím ji zavřít. Zůstávám u Nolanu a až se mi vrátí z reklamace, tak půjde Neotec do světa.
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze