Pro Tebe běžné, pro mě hloupost... Také jsem to v sedmnácti na Cagiva Tamanaco dovezené z NDR dělal, ale ještě že je ta doba pryč. Teď si každý soudruh může vybrat.
A tip pro Tebe, esenbáku: lepil jsem si brzdové obložení z Depa kol. voz. na původní plechy...
Upravil Tomas1200GSA dne 11.04.2017 10:09
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Tomas1200GSA napsal:
2. dvouvačka má znatelně větší spotřebu, rozdíl ve výkonu až tak velký není...
Vstoupil bych do diskuse. Jak moc větší spotřebu dvouvačka má?
Díky
GS "08": 4,6 - 5,8 L / 100 Km
GSA "12" 6,1 - 7,1 L / 100 Km
Když jsem měl GSA "08", tak jsem měl spotřebu stejnou jako ty na GSA "12" tzn.6-7L/100km.
No, a na GS "07" i na GS "12" mám stejnou jako ty na GS "12" - tzn. do 6-ti L/100km.
Ta vyšší spotřeba je dána ne motorem, ale prostě tím, že je GSA prostě větší - aerodynamika letícího hrocha.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
I německá inzerce mi připadá dost probraná, ale docela se mi líbí tohle: http://suchen.mob...64829.html
Za Wilbers podvozek chce sice příplatek, ale na druhou stranu jsem z požadovaný ceny v SRN vždy pár euro dostal dolů, takže by ses do limitu pohodlně vešel i s dovozem a přihlášením. Je to kousek od Mnichova.
A nebo pak tahle od Pasova, nicmene nevim, jestli to jsou originalni barvy: http://suchen.mob...83505.html
Ta ma teda perfektni vybavu, vcetne Ohlins tlumicu.
Upravil Slavek-xxx dne 11.04.2017 11:52
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Mydlo52 napsal:
Pokud se do pátku nic neobjeví, tak pojedu pro Angkičanku a budu potřebovat sadu pneu. Sice tam je zadní nová Metzeler Tourance, kterou pak nabídnu, ale budu potřebovat pneu, které mě podrží i mimo asfalt. Líbí se mi vzor Mitas E07, ale kvalita to asi moc nebude. Máte zkušenost s jinými pneu podobného vzorku? TKC 80 je už zase moc off
Karoo 3 je docela dobrá. Předek jsem už sjel a teď mám předek TKC80 a zadek sjetou Karoo 3. K3 předek v offu moc nedrží, TKC je o dost lepší. Takže asi dám potom komplet TKC. TKC bude mít určitě menší nájezd než K3, ale to mě moc netrápí. Když už se vydám do terénu tak nechcu, aby moc klouzal předek.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
TKC klame tělem. Na silnici drží jak přibitá a v terénu žádnej velkej zázrak. Na suchu vyjedeš kam chceš, bahnu se rači vyhni, ale tam nefunguje s GS nic. Nájezd mám na adv max. 6 tis. Mě max. vyhovujou. A teď ten volej
říkám si hurikán
Proč myslíš, že Mitas E07 je kvalita nic moc? Jak jsi na to přišel? Já osobně mám už třetí sadu a naprosto v pohodě. Navíc nájezd okolo 20 000 km a cena za sadu jednoznačně vede. A nejsem sám, v mém okolí je před pár lety zkusilo několik kámošů a už nic jiného nekupují. Pravda, oni mají E07 Dakar, ale to je fuk... Ale je to osobní názor a zkušenost.
vorel napsal:
TKC klame tělem. Na silnici drží jak přibitá a v terénu žádnej velkej zázrak. Na suchu vyjedeš kam chceš, bahnu se rači vyhni, ale tam nefunguje s GS nic. Nájezd mám na adv max. 6 tis. Mě max. vyhovujou. A teď ten volej
a co je lepšího v terénu než TKC (s homologací na silnici)?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Kdyz je sucho tak na Tourance ti to vsechno sjedu. Kdyz je mokro tak je to problem a proto TKC
Zalezi jak v terenu umis jezdit a jak casto tam chces jezdit. Nekdo off bere jako nutne zlo kdyz uz neni vyhnuti, jiny jako ja ma z offu poteseni a jezdim tam co nejvic.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mydlo52 napsal:
Mimochodem v červenci pojedeme Rumunsko plně naložení a i s ženou. Předpokládám cca 230kg zátěž, tak se bojím těch Mitasek. V GS moto Prostějov mi říkal že odjeli na Hidenau, asi K60 dost a byli překvapeni že funguje a vydrží. Kámoš má na nové LC Michelin vzor připadající TKC, tak bych byl rád rovnocenným když pojedeme spolu
beze slov
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
1. Heidenau stojí za pikaču dle mých zkušeností.
2. Už to začínáš trochu hrotit, ne? Hlavně - jste stejně dobří (nebo špatní) jezdci? Pojedete na hraně svých schopností?
3. Když chceš být na tom stejně co se týká pneu jako kámoš tak kup co má on - Michelin Anakee Wild.
4. bod 3 je uplně jedno, jestli zvolíš Michelin nebo TKC. S E09 nemám zkušenost, ale spousta lidí ji tu chválí, ale zase pro mě věrohodný člověk co jezdí výborně off Mitas nemusí, takže já jsem k ní taky ještě nedospěl.
5. Joe ti bude vždycky radit Mitas
6. Zjišťuju, že drtivá většina lidí co si chce koupit "offroad" pneu tak pak na ní stejně pojede max. po suché polňačce se smrtí v očích a to v poho dáš i na Tourance.
7. Teď se rozhodni pro něco, vyzkoušej, pak zvol něco jiného. To budeš mít nejlepší porovnání.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mydlo52 napsal:
Asi tak...Nepojedeme na hraně možností, ale nebudeme se bát polních cest, šotoliny atd. Prostě cestou necestou... No něco vyberu, vyzkouším a uvidíme... Možná zkusím ty Mitas E07, ale nevím zda normál či Dakar. Obrázek si udělám pak sám a když tak je po Rumunsku vyhodím a koupím jiné
hmm moc ti nerozumím... chceš se rovnat někomu kdo má Anakee Wild a vybereš E07, které budou v tomto směru stát za starou belu . Ale dělej jak uznáš za vhodné.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
V tehle vahove kategorii bych nebral neDakar od Mitasu nebral, ale treba Joe poradi vic. Kamarad na R80GS narikal, ze se mu se standardnima E-07kama motorka vlni a ze se to zlepsilo az pri nafoukani na 3atm.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999