Diky a ty funkce jako čtení dat z motorky ovládání kolečkem využije to vůbec člověk? Nebo stačí navigace za poloviční cenu.
myslim ze uz jsem to tu nekde psal, ale prave to kolecko je podle me jedno z nejvetsich plusu
moznost zvetsit si mapu je fakt k nezaplaceni, obvzlast ve meste kde to neznas
a info z motorky - asi jak na co, je to jednoznacne komfort a info ktere "potrebujes" ale ja za to byl treba rad kdyz sem jel z albanie s prednim kolem s viditelnou kostrou a nastavil si tam jen ukazatele tlaku, na celem displeji jsou jen dve veliky cisla, pocit bezpeci nesmirny ))
takze za me - ano, rozhodne to je dobra a predevsim funkcni investice, neudelas chybu
Beny66 napsal:
Přemýšlím nad koupí, mate někdo srovnání s navigator V, stojí za to si připlatit a vzít VI? co za funkce má VÍ navíc nikde jsem žádné porovnání nenasel. Díky
displej tu uz nekdo zminoval, to je asi hlavni rozdil....
par drobnosti navic v VI oproti V je i ve funkcich, z hlediska navigovani je asi nejzajimavejsi moznost planovani trasy z bodu A do bodu A, proste se chces projet, tak podle delky navrhne trasu (pro V si to musis udelat manualne, nebo treba v kurvigeru jako "round trips"
jinak paradoxne ma V lepsi procesor, ale nemyslim ze by to VI nejak ovlivnilo k horsimu, predpokladam ze vedi co delaji
Beny66 napsal:
Přemýšlím nad koupí, mate někdo srovnání s navigator V, stojí za to si připlatit a vzít VI? co za funkce má VÍ navíc nikde jsem žádné porovnání nenasel. Díky
displej tu uz nekdo zminoval, to je asi hlavni rozdil....
par drobnosti navic v VI oproti V je i ve funkcich, z hlediska navigovani je asi nejzajimavejsi moznost planovani trasy z bodu A do bodu A, proste se chces projet, tak podle delky navrhne trasu (pro V si to musis udelat manualne, nebo treba v kurvigeru jako "round trips"
jinak paradoxne ma V lepsi procesor, ale nemyslim ze by to VI nejak ovlivnilo k horsimu, predpokladam ze vedi co delaji
Díky moc to plánování z bodu A do bodu A zní dobře a navíc ta viditelnost na slunci takže budu koukat po VI díky moc
Selver napsal:
Podle me to ovladani koleckem za ten rozdil penez za to nestoji.
Ale je to s tim tak nejak lepsi
ja jsem v tomhle uvazovni spis praktickej ....
kdyz jezdim sam, tak je to celkem jedno, ale kdyz je nas vic, skoro vzdycky naviguju a zkratka je velikej rozdil kdyz nekde musis zastavit celou skupinu a zoomovat, nebo to zvladnout za jizdy, je to fakt hodne prakticky .....
stejne jako tempomat, v aute ho pouzivam skoro porad a myslel sem ze na motorce je to jen kvazificura, ale je to taky sakra prakticky a obvzlast ve skupine .....
Mám takový pocit, že tady ještě nezaznělo, že u LCček s analogovými budíky BMW Navi V (VI) zobrazuje aktivní fault code s popisem. Za mne tedy výraznější (+) .
Jak rady Xylem poznamenal, je tady dost velké (-) - pokud ji koupíš "z druhé ruky", tzn. bez záruky a něco se na ní pos.re, oprava je téměř nemožná - CZ zastoupení Garminu ti nepomůže (dle jejich vyjádření nemají na tento model žádné díly). Je to bohužel moje vlastní zkušenost, kdy mi začal zlobit touchscreen a jediná možnost je na eBay nebo Ali koupit za cca 100$ nějaký "jetý" a modlit se, že bude ok.
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Stewe napsal:
PavelDR- byl jsem v RO snad ve stejny termin jako ty. Pan Google měl úplně stejný problém.
Tak tohle přesně bylo loni přes passo Gavio v IT. Dokonce jsem to řešil s jedním Němcem co měl také VI a měl to úplně stejně, jen navrchol. Kdby tam předdemnou asi tři dny nejel mladej, tak tam bloudím do dnes
Ahoj, nedávno jsme tu pořídil jetý navigátor VI a už začal blbnout. Chová se, jako by někdo neviditelnej šmatlal po displeji. Tzn. asi umřela ta dotyková vrstva, co? Jedině koupit na netu z venku, nebo se dá něco sehnat i v ČR? Nebo třeba nějaké volné kontakty uvnitř, máte někdo stejnou zkušenost? Díky
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
PepaMB napsal:
Ahoj, nedávno jsme tu pořídil jetý navigátor VI a už začal blbnout. Chová se, jako by někdo neviditelnej šmatlal po displeji. Tzn. asi umřela ta dotyková vrstva, co? Jedině koupit na netu z venku, nebo se dá něco sehnat i v ČR? Nebo třeba nějaké volné kontakty uvnitř, máte někdo stejnou zkušenost? Díky
Ahoj, stačí to překalibrovat displej. Také mi to po této zimě dělalo, a zrovna tak i kámošům. Jen se nesmíš leknout, že kalibrace není jak u starých tel., kliknutí do rohů a konec, ale trvá asi minutu a kliká se na body opakovaně. Pak ještě, pokud máš otočný ovladač na řidítkách, tak s ním párkrát otočit do všech směrů, v případě zatuchlosti ho prošplíchnout třeba WD nebo kontakt sprejem.
Upravil robbie5 dne 16.05.2021 14:14
Díky za tip, zkusil jsem to udělat a zatím se to tváří OK. Dám vědět po nějaké době.
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
Ahoj, funguje někomu LiveTrack na navigatoru VI? Měl jsem kdysi ZUMO 595 a s mobilem propojené přes Garmin Smart Link a fungovalo. Ale podařilo se mi vyměnit ZUMO 595 za BMW Navigator VI, ale od té doby ten live track nerozběhnu. A navíc mi ve Smarlinku zmizela ikona. Buď už lifetrack v aplikaci není podporovaný, nebo není podporované pro navigator VI nebo ještě něco dalšího?
Je někdo komu jede live track s BMW Navigator VI?
Je někdo komu live track funguje s 595?
Livetrack, alebo Tracker mi na BMW Navigatore VI az do poslednej aktualizacii fungoval. Po poslednej aktualizacii mi vyhlasuje chybu, ked chcem odoslat spristupnenie polohy. Zatial som neprisiel na to, co tomu je.
Ako Tracker rozbehat:
- hod navigaciu do anglictiny
- spust Tracker, potvrd vsetky GDPR veci, co bude ziadat
- hod navigaciu spat do cestiny/slovenciny. Tracker ti bude fungovat.
V Smart Linku som ikonu Live Track nikdy nemal. Ta je asi len pri Zumo 595. Pri BMW Navigatore ikona LiveTrack v Smart Linku nie je, ale Tracker priamo v navigacii fungoval. .... az ako pisem vyssie do poslednej aktualizacie Navigatora.
Upravil Supi dne 18.05.2021 00:40
Vetřu se do tohoto vlákna s hloupým dotazem.
Kamarád má na F850GS originální držák navigace s tlačítkama a má i kolečko na řídítkách. Dostal k narozkám voucher na nákup od Touratech, ale ten má nabídku navigací dost chudou (vlastně jen Garmin Zumo XT. Předpokládám, že tento není kompatibilní a musí schánět Navigátor V nebo VI, případně Zumo 660. Je to tak?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Supi napsal:
Livetrack, alebo Tracker mi na BMW Navigatore VI az do poslednej aktualizacii fungoval. Po poslednej aktualizacii mi vyhlasuje chybu, ked chcem odoslat spristupnenie polohy. Zatial som neprisiel na to, co tomu je.
Ako Tracker rozbehat:
- hod navigaciu do anglictiny
- spust Tracker, potvrd vsetky GDPR veci, co bude ziadat
- hod navigaciu spat do cestiny/slovenciny. Tracker ti bude fungovat.
V Smart Linku som ikonu Live Track nikdy nemal. Ta je asi len pri Zumo 595. Pri BMW Navigatore ikona LiveTrack v Smart Linku nie je, ale Tracker priamo v navigacii fungoval. .... az ako pisem vyssie do poslednej aktualizacie Navigatora.
Ahoj, tak situace je stejná i s přepnutím do angličtiny a zpátky. Nejsem si jistý zdali to na to má vliv. Jediné, kdy jsem to dostal aby to neházelo chybu při sdílení bylo tovární nastavení, odklikání hlášek GDRP při prvním nastavení. Nicméně link z druhé strany nefunguje (chce to login. normálně se zobrazovala trasa a mohli se příjmci linku dívat, jak se hezky cesta kroutí)