Jo, já jsem koupil LED světlo i s motorkou
Upravil swat dne 24.05.2018 11:35
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Měnil už jste někdo prosím vypálený světlo za nový LEDkový? Moc jsem z předchozí debaty nepobral, jestli už to někdo má a budu vděčnej za každou radu.
Našel jsem tohle
https://www.ebay.de/itm/LED-Scheinwerfer-BMW-F650-F700-F800-GS-ECE-Homologation/283473698080?hash=item4200595d20:g:0JwAAOSwy6hci~66#vi-ilComp
kde se tvářej, že k tomu pošlou španělskej certifikát
a nebo tohle
https://www.ebay.com/itm/AT-EU-LED-Scheinwerfer-Headlight-for-BMW-F800GS-ADV-F800R-F650GS-F700-GS-13-17/113854253946?hash=item1a823e0b7a:gkgAAOSwsMBdLCJJ
což je asi to samý.
Jestli to nikdo ještě nezkoušel, tak asi budu pokusným králíkem. Nevíte někdo, jak je to s clem ze Švýcarska?
Ono se to dá koupit levnějš (a myslím, že to bude stejnej výrobek) v Číně, ale kdyby mi napařili clo a DPH, tak to vyjde skoro stejně. jako když to koupím v Evropě a eště to třeba budu mít o měsíc dřív.
Ten jeden prodejce dokonce vypadá, že je v Česku.
Není to zrovna moc umělecké video ale rozdíl mezí sérií a LED je vidět. Jinak já bral z Číny, homologační značka E něco na tom je. Takže na první pohled ok.
Jediný rozdíl je, že potkávačka je malé světlo a dálka velké.
String1 přiložený následující obrázek:
Dneska to je s vyrobky z Ciny tezko rict, Evropsti prodejci a stejne to jde z Ciny... Je to fakt jak kdo na koho narazi, zda to ma opravdu na sklade. Obcas i Cinan ma sklad nekde v Evrope. Tak stastnou ruku, se svetlem na F800GS zrovna zkusenost nemam, ale musim rict, ze ledky sviti opravdu pekne.
Upravil madmike83 dne 20.09.2019 17:56
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
My ho máme na osmikile, koupil jsem ho za 5 litrů tady v cz. Jen zacvakneš konektor a fertig. Svítí to oproti normálnímu kure+vsky. Je na to i Éčko, na STK snad nebude problém. Můžeš na to mrknout v Brně.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
My ho máme na osmikile, koupil jsem ho za 5 litrů tady v cz. Jen zacvakneš konektor a fertig. Svítí to oproti normálnímu kure+vsky. Je na to i Éčko, na STK snad nebude problém. Můžeš na to mrknout v Brně.
Nená to např užší úhel osvícené plochy nebo tak něco ? ,,rozměrově" to svítí stejně nebo víc? A jaký je zabarvení toho světla? Kde jsi to kupoval (odkaz)
No kdyby měl dvě, tak bych taky vzal, na twinovi je už taky vypálená parabola.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Pokud je možnost ber LEDkove sviti to moooc a dost dobře.. Mužu zkusit zajet na STK.. už mam stejně "propadenou" tak mužu misto prodlouženi zajet na novou.. jiank aktualně se světlem najeto asi 10k a nikde žadny problem... Balkán, Rakousko, Italie, Francie nikde nebyl problem Prostě BMW s led světlem neni nic speciálního tak to nikdo neřeší když to vidí... ale musi se pořadně nastavit jinak to oslňuje jako prase
Kime koupil jsem to od hasiče normálně na inzerátu to prodával. Koupil 2 v Číně. Má to i Éčko Světlo je bílé. Však se večer stav a mrkni se
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tak jsem to nakonec koupil přes ebay od ňákýho "evropskýho" číňana tady https://www.ebay.com/itm/AT-EU-LED-Scheinwerfer-Headlight-for-BMW-F800GS-ADV-F800R-F650GS-F700-GS-13-17/113854253946?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649, nabídlo mi to ňákou slevu, takže to stálo 270€. Dá se koupit i o dost lacinějš od čínskýho číňana, ale tenhle mi napsal, že to tu bude z evropskýho skladu asi za tejden DHL (nakonec to přivezli DPD), takže žádný sraní na poště, nebo celnici a tak.
Výměna je fakt na dva šrouby a zackvanutí konektoru. Přišly s tím i dvě zubatý podložky proti posunutí, ale ty jsem tam zatím nedával. Myslím, že by to mohlo držet i bez nich, i když světlo je trochu težší, než původní.
Mám pocit (po dvou jízdách), že to svítí o dost líp, než původní, ale těžko přesně soudit, protože to moje bylo už vypálený dost a nesvítilo skoro vůbec.
Jestli se to neposere, tak podle mě pohodlnej a dobrej způsob, jak vyřešit vypálenou parabolu.
Díky předchozím diskutérům za rady. Snad tahle moje zkušenost taky někomu pomůže.
Manželka ho má taky vypálené, takže to bude muset taky vyřešit, buď renovací nebo ledkovym. Zjisťoval jste někdo, jestli se dají ty ledky vyměnit v případě že přestanou svítit?
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
Palk napsal:
Manželka ho má taky vypálené, takže to bude muset taky vyřešit, buď renovací nebo ledkovym. Zjisťoval jste někdo, jestli se dají ty ledky vyměnit v případě že přestanou svítit?
Ne, není to udělané na výměnu, ostatně asi u žádného LED světla. Na obranu výrobců, pokud se to dobře navrhne, je to skoro nesmrtelné. LEDka sama o sobě má hodně dlouhou životnost. Jsou dva důvody, proč umře dřív, jeden je větší proud, který jí teče a polovodičový přechod to nevydrží a pak teplota, pokud se to moc hřeje, odejde taky. Obvykle u toho bude i nějaká elektronika, která hlídá proud a chlazení které zajišťuje tu teplotu :-)
Zapomněl jsi na nejčastější příčinu selhání LED světel a tím jsou součástky samotného řídícího obvodu.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
Zapomněl jsi na nejčastější příčinu selhání LED světel a tím jsou součástky samotného řídícího obvodu.
Ten ale častokrát vyměnit lze :-) Bývá to jako jednotka přifařené na světle, tedy alespoň u většiny aut, s motorkou takové velké zkušenosti nemám a je to právě proto, co píšeš, většinou odejde ten řídící modul :-D
Takže abych se držel otázky, trocha té elektroniky je tady v tom světle uvnitř, ale protože tady nejde o žádnou složitou variantu (vymaskování protijedoucího auta, přisvěcování do zatáčky atd) a hlídá se tu opravdu jen protékající proud, nebál bych se toho. Mám s tím odjeto něco mezi 4-5t km a naprosto v pohodě.
Upravil String1 dne 10.10.2019 17:42
No nedá mi to nenapsat.
Mám ho taky na 1200 GSA a po více jak 10tis km odešla potkávačka. Ostatní svítí.
Ale tak hepy ta oprava asi není. Do světla (pro 12ku) se dá dostat asi po 3 večerech pilné práce s řezákem, šroubováčky a jinými udělátky, kdy má čkovek sevřenou prdel, jestli praskne plexi. Naštěstí to soudruh z číny udělal dobře a plexi světla vydrželo. Klobouk dolů. Teď je to rozebrané a čeká na opravu od kámošů expertů na elektroniku.
Jak dopadnu, dám vědět. Ale pokud ne, je to docela drahé. Na to, kolik jsem toho s ním najel.