Tlumiče už jsem řešil i na jiných motorkách, repas pomůže na mrtvý tlumič. To prostě jen tak zavrhnout nejde, ale nikdy nebude chodit jako nový nebo kvalitní tlumič od renomovaného výrobce. Po konzultacích s klukama jsem šel třeba na tenérce do repase u procházky. Tlumič chodí velice dobře, ale samozřejmě nebude chodit jako nový Ohlins za 22 tisíc. S Baworem řeším to samé, levné nové tlumiče je kravina kupovat, takže čekám na jetej kvalitní tlumič buď hyperpro nebo Ohlins. S tím že ho repasuji, když nebudou prachy tak repasuji starej na baworaku s jinou pružinou.
Edit: s p. Procházkou jsem velice spokojen, tlumič opravil moc pěkně
Upravil mi5 dne 20.10.2017 09:08
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Ja nechal repasovat a proti puvodnim nebe a dudy. Pa pak zkusil moto se sadou wilbersu a proti repasu nebe a dudy.
Takze repasu nelituju, protoze to funguje, ale podruhe uz ho delat nebudu a koupim tlumice, protoze to funguje lip. Myslim ze naprd u repasu je, ze jsem pouzil progresivni pruziny a ty jsou proste tvrde a nekomfortni.
Splněný sen moje 1100GS
jouda1 napsal:
Tak jsem volal Prochazkovi a presvecoval me ze forum nemam cist ze repas od nej je to nejlepsi a ze je to uplne stejny jako novy tlumic ze nepoznam rozdil novy vs repas od nej a ze vydrzi stejne jako origo.ted babo rad
Jasně, a co jsi čekal, že ti pán řekne: Nedělejte to, sice mě to živí,ale ty tlumiče jsou pak stejně na píču?
tak s repasem repasovatelných tlumičů nemám názorový problém, narozdíl od nerepasovatelných originálů. a abych za takovou aktivitu vydal byť jen třeba polovinu nákladů co by stály nové, repasovatelné a mnohdy vyladěnější tlumiče, to mi nedává smysl no.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Já se též přidám. Mám udělaný repas u Procházky a je to lepší než to bylo, ale samozřejmě není jako nový. Ale jsem rád, že jsem ho nechal udělat. Dávat třetinu ceny motorky jen za tlumiče je úlet. To ty prachy dám raději za dovolenou na motorce nebo si je odložím a nechám na lehce zajetou motorku.
Samozřejmě můžeš ještě počkat, jestli někdo nebude prodávat lepší jeté tlumiče, ale to se tady moc často nestává. Pak se tu stejně objeví stejný problém "ty lepší jsou dobrý, ale tenhle nabízí ještě lepší za polovinu ceny motorky, ...".
Já jsem po repasu u p. Procházky spokojen. Na moto se dostanu jen občas o víkendech, takže dát za nové tlumiče 20 nebo více tisíc je oproti 2600 kč celkem rozdíl. Každý si může vybrat. A díky lidem co se věnují repasi tlumičů tu možnost máme.
Tak už od základu- originál tlumič na BMW je absolutní rozpočtovka vyrobená za pár E a prodávaná za cenu špičkových tlumičů. (jestli chcete z výroby kvalitní tlumiče, tak musíte k jiný značce, ale pak si nestěžujte, že zakuká neco jinýho, než tlumiče ) Repase, i sebelepší a od zkušených borců jako je Procházka nebo Beran, jsou utracený peníze na částečné znovuobnovení rozpočtových (naprosto základních) vlastností, aby vás to vůbec udrželo na silnici.
Srovnávat cenu tlumičů s aktuální cenou stávající motorky je úplně mimo. Vlastně to spolu nemá nic společnýho, protože cena motorky je řízená trhem ne kvalitou tý motorky natož její trvanlivostí. Repasovatelný tlumiče, o který se člověk stará vydrží stejně dlouho, jako motorka o kterou se člověk dobře stará (prakticky neomezeně). Nebo vám příjde ekonomičtější koupit si příští rok jinou motorku na stejně blbých tlumičích, než investovat do pořádných tlumičů a nechat si svoji motorku, pokud jste s ní spokojeni?
Nakonec trochu logiky - takový fachmani, kteří dokážou repasovat nerepasovatelnej tlumič "za pár korun" vám jistě dokážou zrepasovat i kvalitní repasovatelnej tlumič zase "za pár korun"
To jen tak, kdyby s váma náhodou někdo vyje.bal a slibovanej servis po dvou letech (tedy v době, kdy ho teprve začnete potřebovat) zdražil na dvojnásobek Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Tak už od základu- originál tlumič na BMW je absolutní rozpočtovka vyrobená za pár E a prodávaná za cenu špičkových tlumičů. (jestli chcete z výroby kvalitní tlumiče, tak musíte k jiný značce, ale pak si nestěžujte, že zakuká neco jinýho, než tlumiče ) Repase, i sebelepší a od zkušených borců jako je Procházka nebo Beran, jsou utracený peníze na částečné znovuobnovení rozpočtových (naprosto základních) vlastností, aby vás to vůbec udrželo na silnici.
Srovnávat cenu tlumičů s aktuální cenou stávající motorky je úplně mimo. Vlastně to spolu nemá nic společnýho, protože cena motorky je řízená trhem ne kvalitou tý motorky natož její trvanlivostí. Repasovatelný tlumiče, o který se člověk stará vydrží stejně dlouho, jako motorka o kterou se člověk dobře stará (prakticky neomezeně). Nebo vám příjde ekonomičtější koupit si příští rok jinou motorku na stejně blbých tlumičích, než investovat do pořádných tlumičů a nechat si svoji motorku, pokud jste s ní spokojeni?
Nakonec trochu logiky - takový fachmani, kteří dokážou repasovat nerepasovatelnej tlumič "za pár korun" vám jistě dokážou zrepasovat i kvalitní repasovatelnej tlumič zase "za pár korun"
To jen tak, kdyby s váma náhodou někdo vyje.bal a slibovanej servis po dvou letech (tedy v době, kdy ho teprve začnete potřebovat) zdražil na dvojnásobek
xavier napsal:
Jasny, ze tady vsichni prodejci tlumicu budou rikat, jak repas stoji za prd a ti co delaji repas budou rikat jak je repas OK.
Repasovat určitě ano, ale toho co je na to určené...tj servis ví co a kam a kolik a čeho kde dát,má od výrobce náhradní díly a postup... tlumič je konstruován pro opakované rozebírání.....a pak to má smysl...Ale přeříznout tlumič flexou, nalít tam nějaký olej...nějak to natlakovat a pak to sešroubovat? bych se asi bál...ale nakonec, je to dle vkusu každého soudruha....až se někde zmrzačí, protože tlumiče nepobrali něco co měli...vyhodilo ho to někam kam nemělo, tak se může utěšovat že ušetřil....
Upravil progranit dne 20.10.2017 14:45
Ale vždyť těch lidí co si stěžovali, že jim repasovanej tlumič vychcal je tady myslím docela dost. A při reklamaci jim bylo řečeno, že museli jezdit mimo silnice, jinak to není možný a reklamace neuznána. To asi mluví samo o sobě, že nic moc. Jinak souhlas s Mr GS. Prostě s užitnou cenou motorky nemá cena nových tlumičů v podstatě nic společnýho. To si člověk mohl koupit JAWU 350 Tramp a ten rozdíl oproti ceně BMW procestovat. A nebo jak píše Slávek XXX jezdit na starých čubkách dokud to z tebe nevytřese kosti v těle
Upravil Mardock dne 20.10.2017 15:20
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Dedkoid napsal:
Já jsem po repasu u p. Procházky spokojen. Na moto se dostanu jen občas o víkendech, takže dát za nové tlumiče 20 nebo více tisíc je oproti 2600 kč celkem rozdíl. Každý si může vybrat. A díky lidem co se věnují repasi tlumičů tu možnost máme.
2600 kč včetně nové pružiny? To se totiž dělá minimálně u prvního repasu. To si potom u jednoho tlumiče s novou pružinou na cca 6000 kč. To už je půlka ceny novýho plně stavitelnýho a hlavně repasovatelnýho tlumiče od Hyperpra - v případě koupě sady Telelever box. Ale jo pořád seš jen na polovině v případě repasu s nejistým výsledkem a kvalitou.
Upravil Mardock dne 20.10.2017 15:19
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Tak vychcat nebo pokazit se muze i znackovej rozebiratelnej tlumic pred i po repasi. Spis jde o tu funkcnost a komfort. Pro mne proste 1kEUR toto cenu nema, alespon zatim. Prioritu nakupu mam trochu jinde. A houpani a poskakovani na nerovnostech ke stary vrane tak nejak patri
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak prostě tato diskuze zase nikam nespěje, protože každý bude tvrdit, že jeho varianta je ta nejsprávnější, tak jako ve všech předchozích debatach o tlumičích takže rada pro dotazujici zní: Musíš se rozhodnout sám, protože 10 lidí=24 názoru!
Slavek-xxx napsal:
Tak vychcat nebo pokazit se muze i znackovej rozebiratelnej tlumic pred i po repasi. Spis jde o tu funkcnost a komfort. Pro mne proste 1kEUR toto cenu nema, alespon zatim. Prioritu nakupu mam trochu jinde. A houpani a poskakovani na nerovnostech ke stary vrane tak nejak patri
takhle by si mohl pokračovat do nekonečna To se nikam nepohneš. Pokud ti stačí to co máš a lepší nepotřebuješ tak buď rád.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
artursad napsal:
Tak prostě tato diskuze zase nikam nespěje, protože každý bude tvrdit, že jeho varianta je ta nejsprávnější, tak jako ve všech předchozích debatach o tlumičích takže rada pro dotazujici zní: Musíš se rozhodnout sám, protože 10 lidí=24 názoru!
To není úplně pravda. Jen říkám, že repas u nenerepasovatelnýho tlumiče je dobrej jen tak pro řadu RT
Upravil Mardock dne 20.10.2017 16:22
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
A když tedy nerepasovat a jít do nových, tak které a za kolik na klasické to cestování? Chápu, že je to jako se vším - telefon se dá koupit za 500 korun i za 30000 korun a oba umí volat a poslat SMS...
Takže, kdybych nechtěl repas, ale chtěl nové tlumiče, tak jaké a za kolik?
Mardock napsal:
takhle by si mohl pokračovat do nekonečna To se nikam nepohneš. Pokud ti stačí to co máš a lepší nepotřebuješ tak buď rád.
Pohnu se, ale ne s touhle motorkou... Mam ji protoze kdyz jsem ji porizoval to byl nejlepsi mix uzitnych vlasntnosti, spolehlivosti, vhodnosti k dlouhym trasam a do lehkyho terenu a ceny a myslim si, ze s ni 3 roky vydrzim. Je to kompromis. Vlastne cela rada GS je kompromisem... Az nebudu muset resit kompromisy, budu mit motorek plnou garaz, ale GSo potrebovat nebudu.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
maser napsal:
A když tedy nerepasovat a jít do nových, tak které a za kolik na klasické to cestování? Chápu, že je to jako se vším - telefon se dá koupit za 500 korun i za 30000 korun a oba umí volat a poslat SMS...
Takže, kdybych nechtěl repas, ale chtěl nové tlumiče, tak jaké a za kolik?
Já bych asi šel do http://www.bmwmot...4-13-p1460. Taky mě to bude čekat...Nevím, jestli jsou někde ještě levnější. Zatím jsem nehledal.
Upravil RobocopCap dne 20.10.2017 16:54
Upřímnost nadevše