Tak pořádný déšť je problém. V Alpách po hodině a půl v dešti se display zarosil. Může za to dobíjecí konektor na levé straně. Myslím, že to přelepím a bude.
Skvely tip kam a hlavne ako ten tlakomer upevnit. Uz len tu prichytku zohnat.
Vcera som to skusal. Vonkajsia teplota +-11 stupnov. Zadok bol natlakovany na 2.7bar. Rovnaku hodnotu ukazoval merak aj tlakomer.
Pri cca +-140kmh po 10-15min bolo na zadnej pneu tlak 3.1bar a uz to blikalo, pipalo. Pneu mitas e07+. Na prednej pneu bolo zvysenie zanedbatelne, mozno tak o 0.1-0.2 bar.
Ahoj kluci, tak jen rychle doplním, loni sem s tím dál velkou cestu po Asii, 24tis. km, jediný místo, kde by mohla jít voda je přes to MICRO USB nabíjení, tak sem pro lepší pocit přes tu levou stranu dal kousek cerny izolační pasky a víc to neřešil, déšť to zvládlo fakt neskutečnej, minimálně 2x to byl masakr, že i auta na dalnici zastavovaly, měřilo to po celou dobu naprosto spolehlivě, nekolikrát sem kontroloval dle benzínek, za ty peníze opravdu nevím co tomu vytknout, sem rád že to mám,
Ahoj. Mám dotázek. V ukázce,jak funguje-bliká(hlásí poplach) při zvednutí tlaku na 3.1.
Ta hranice se dá nějak nastavit??Nebo je to dáno natvrdo?? Normálně hustím zadní pneu na Triumphu dle výrobce an 2.9. Myslím si,že po zahřátí tam 3.5 určitě je. Pokud je ta hodnota daná natvrdo,tak by to stále hlásilo alarm. Je to tak?? Dík.
Ty hranice pro alarm si můžeš nastavit. Postup je v přiloženém manuálu.
Sám jsem to přenastavoval podle něj, taky mi to blikalo už při zvýšení tlaku o 0,2.
Upravil bartus dne 11.03.2019 10:10