Slavek-xxx napsal:
DAGR> hele kamarad se pta, jestli ty prorezany diry nebudou az moc snizovat pevnost kotouce. K cemu tam vubec jsou (cervene oznaceno)?
Je to jak píšou členové nademnou, materiál se zahřívá a musí někam uhnout, zároveň je tam lehká vůle při brzdění takže to funguje jako poloplovoucí kotouč
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Kdyby tam to "proříznutí" nebylo, tak se ten kotouč zkroutí po pár razantnějších zabrždění. Jelikož je brzdový třmen "napevno", tak kotouč musí umět někam "uhnout" při ohřátí. Tenhle systém používá http://www.he-mot...echnik.de/ skoro u všech svých kotoučů - proto je má i Siebenrock (HE jim je vyrábí a dodává), a proto je mají i kotouče z Motokotouče.cz (jelikož je Tonda Zela vyráběl podle "mustru" od Siebenrocku - ale udělal je z lepšího materiálu, silnější a lépe odvětrané).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak mám pár postřehů k přednímu kotouči, mám na něm najeto zhruba 1tis km. Moje pocity jsou takové, že změna kotuče za větší, není tak znatelná jak samotná výměna třmenu z 1100, tam je skok daleko větší, a dávkovatelnost se nijak nezhoršila. Ale co je opravdu znát, je že brzda nevadne, zkoušel jsem všechno možné, ale přední brzda ani při opětovném razantním brzdění vůbec neztrácí na brzdném účinku. Takže za mě se kotouč opravdu povedl a už se těším až kotouč otestuji pořádně někde v Alpách.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
trosku casu uz ubehlo, uz to urcite mate zajety. jaky mate zkusenosti kluci s temi kotouci?
jake desky pouzivate, organicke, sinter, atd...?
taky o jedne sade premyslim...
Opět sbírám objednávky na kotouče a sady, viz. první příspěvek, kdo máte zájem napište do SZ popřípadě na e-mail: david.gruber@gruber-moto.cz.
DAGR přiložený následující obrázek:
[105.69Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad