Deny napsal:
Kdo se bojí, bude i ze super gumama na vodě jezdit jak posera. Mitas E 09 na vodě sedí super ( protože má přece tlustý drážky na odvod vody). A kdo nesouhlasí ať řekne.....Nafoukej na 1,7 Atm. a je to v pohodě...
Nesmysl, na pilot power 2 CT jezdim za mokra stejne jako za sucha jasny je to jina kategorie pneu, ale i tak ...kdyz mi v kazdy zatacce na mokru mitaska podjede tak to moc na jistote neprida s 300kg masinou.
prezi napsal:
...tak přece jen to asi bude pravda. Mám k dispozici obchodní dopis manažera Mitasu Ing. Lubomír Charváta, zaslaný dealerům 4.5.2009 ve kterém mimo jiné uvádí:
"Ještě před sezonou dovolených tj. červen-červenec chceme na trh uvést silniční enduro – E-10 v rozměrech:
110/80-19 M/C 59H E-10 TL Front
150/70-17 M/C 69H E-10 TL Rear"
...výše uvedený dokument je ve Wordu i s obrázkem který ale neumím "vyzobnout" abych ho sem vložil ...tak pokud to někdo umíte, můžu přeposlat
no tak to se optám muj dodavatel mitasu mi nic neposlal a jelikoš mají v katalogu e-09 ve verzi TL dakar což by měla být bezdušovka - je to vzorek který je ve výrobě a přesto tuto pneu nejsou schopni dodat není prý ani vubec vyrobena tak že opět pouze klasický dušovky a ted by měli vyrobit něco uplně nového jo nějak se mi nechce věřit .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
to basto: souhlasím, jen mi trvalo než jsem si zvyknul na to zvyknul, za sucha dobrý ale za mokra musi člověk opravdu hodně opatrně. Proti E07 je to bída. Jsou to holt tvrdy gumy, mam ten vzorek podobnej touranckám. Jestli bude E10 jdu do ní, na to čekám.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Kubicek napsal:
to basto: souhlasím, jen mi trvalo než jsem si zvyknul na to zvyknul, za sucha dobrý ale za mokra musi člověk opravdu hodně opatrně. Proti E07 je to bída. Jsou to holt tvrdy gumy, mam ten vzorek podobnej touranckám. Jestli bude E10 jdu do ní, na to čekám.
jo jo jsou to tvrdy puky do mitasu pudu taky jestli s nima vyjedou, jinak ale pudu znova do heidenau tentokrat ale do vzoru 67 ( snad sem nepoplet číslo) vyděl jsem fotky a měl by bejt hrubší,tet mam taky heidenau ala tourance
Aktuální info k Mitas E-10 ...mluvil jsem v týdnu s panem Charvátem z Mitasu (velmi vstřícný, přátelský a komunikativní)
Dobrá zpráva: V těchto dnech by snad už měla být k dispozici forma na novou E-10!
Špatná zráva: Kdo si stejně jako já myslel, že novou gumu otestuje už v červnu či červenci, bude zklamán ...první se musí vyrobit vzorky, otestovat, pak ještě nutná homologace ...optimistický odhad na první E-10 v prodeji je tak konec srpna - září
Upravil prezi dne 06.06.2009 14:27
prezi napsal: Aktuální info k Mitas E-10 ...mluvil jsem v týdnu s panem Charvátem z Mitasu (velmi vstřícný, přátelský a komunikativní)
Dobrá zpráva: V těchto dnech by snad už měla být k dispozici forma na novou E-10!
Špatná zráva: Kdo si stejně jako já myslel, že novou gumu otestuje už v červnu či červenci, bude zklamán ...první se musí vyrobit vzorky, otestovat, pak ještě nutná homologace ...optimistický odhad na první E-10 v prodeji je tak konec srpna - září
jo srpen nebo září tomu bych věřil,ale tak 2011 jelikož pružnost MITASu je neuvěřitelná jelikož o našem rozměru mluvěj už asi 5let
prezi napsal: Aktuální info k Mitas E-10 ...mluvil jsem v týdnu s panem Charvátem z Mitasu (velmi vstřícný, přátelský a komunikativní)
Dobrá zpráva: V těchto dnech by snad už měla být k dispozici forma na novou E-10!
Špatná zráva: Kdo si stejně jako já myslel, že novou gumu otestuje už v červnu či červenci, bude zklamán ...první se musí vyrobit vzorky, otestovat, pak ještě nutná homologace ...optimistický odhad na první E-10 v prodeji je tak konec srpna - září
jo srpen nebo září tomu bych věřil,ale tak 2011 jelikož pružnost MITASu je neuvěřitelná jelikož o našem rozměru mluvěj už asi 5let
jojo, ale přeci jenom pokrok, o 150 v E-09 mluvili a mluvili a nic, ale zde už mají formu na E-10, takže sláva, už budeme jen vyčkávat
jen ať si nehonijou brka,f klidu,mám neojetý anaký a ještě úplně nový tkc,než to fšechno ojezdím,tak by to tak nějak mohlo vyjít
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Kasak napsal:
to Bystřicke:Jak se jezdi na na ANAKE? Jak jsi na tom s kuframa,nemáš nějaký volný?
na anaký se mi jezdí dobře,v létě až na hranu,v dešti do zatáček neletím,kloužou na přechodech a na rozlitém asfaltu,ale to fšechny.kufry mám poslední boční 40L 2 kusy,musel bych je dodělat,víka,zámky.dnes sem nastříhal pláště na 45L,přes víkend budu makat,bo příští týden musí jet za hranice všedních dnů
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Dovolím si citovat.
Pred nejakou dobou jsme se bavili na ntu, ja shanel pneu na svou 1150GS na Zelandu a ptal se na tvou radu. Na E 10, E 9, E 7.
Koupil jsem zde E 10. Za 524 nz dol.- asi7800kc
Najeto 7489km. Zadek total = super! Predni by jeste neco dala, ale to nedelam. Jezdeno, nalozena motorka a dva lide. Asfalt,( zde je trochu jiny nez u nas, ostry). PARADA, mokry asfalt PARADA, sotolina, hlina, PARADA, pisek, mokra hlina, stejne jako TKC. Takze zadne zklamani, ale nadseni a spokojenost. Trosku jsem byl i hrdy na to ze se tak dobre pneu pecou u nas. To tem mistnim je uplne jedno kde je CZ ???
Jen si myslim ze cena je vysoka, az moc vysoka. Mistni strelci na BMW radeji jezdi TKC rozdil v cene je asi 800 az 1200 kc.
Ted jsem koukal na ty Mitas E 07. Jsou pekne ale kdyz jsem se na neco ptal, nebyl schopny mi odpovedet a to je velka skoda, o ty by zde byl veliky zajem.
No a cena 504,07 = 7600 kc. Opet docela racha.
No uvidim. ???
Ted mam obute KENDA 784 za 300 nz dol, ale je to sila?? Na suchu hodne dobre, mokro spatne, suchy teren jen dobre, pisek a mokra hlina= nic!!
Ale vedel jsem ze mi odchazi lozisko na zadku a nez ho sem dostanu a udelam bude to trvat. Pak uz bude zima? No zima, kolem 15st ale hodne prsi, a taky budu muset zacit chodid do prace, tak toho uz moc nenalitam. Mozna tak 5, 10? uvidime.
Ale jinak posilam podekovani do MITASU. Mam velikou radost ze muzu ric, to se dela u nas doma, to je CZECH REPUBLIC PRODUCT
Ahoj Dan.
Upravil joe dne 22.03.2012 08:23
Jezdil jsem ještě na Hondě 125 E-09, pak jsem je jezdil i na Dakaru. Teď už jezdím dva roky 1150 advíka a vždycky jen TKC. Včera mi přišla nová E-10 tak jsem zvědav jaká bude! Jestli budu spokojen tak začne zase éra Mitas na mojí motorce
E10ka přední najede o něco víc,ale zadní byla tragédie.3000km na asfaltu v jednom,bez nákladu na 1150 a smrt.V dešti klouzací,vrátil jsem se k E09 i když ta taky asi není co bejvala.Na 990ADV nevydržela z Brna do Prahy.Zadek totálně bez špuntů.Směs dakar tomu říkají.
sadilek napsal:
E10ka přední najede o něco víc,ale zadní byla tragédie.3000km na asfaltu v jednom,bez nákladu na 1150 a smrt.V dešti klouzací,vrátil jsem se k E09 i když ta taky asi není co bejvala.Na 990ADV nevydržela z Brna do Prahy.Zadek totálně bez špuntů.Směs dakar tomu říkají.
Co k tomu dodat, není to pneu, ale rukama. Těžká pravá je ta diagnóza
Ahoj Joe,
velice si vážím Tvého testování pneu pro Mitas a tvých rad atp... Kdy se tedy lámala va výrobě pneu E-10 ta směs (podle DOT)? Já jsem měl dvě sady a u obou jsem měl malý kilometrový průběh. Přední vydržela 2 zadní a možná by ještě zvládla jednu.
Nechci nějak lhát, ale na první to bylo cca.: 2500km a na druhé něco kolem 3500-4000km (mohu to dohledat přesně v papírech). Byl jsem na tom tedy podobně jako Sadílek.
Po sadě E-10 jsem dal TKC-80 a nanich jsem najel cca. 6000km (přední by ještě jeden zadek vydržela)
Kolik osobně najedeš na zadní pneu E-10?
Chystám se vyzkušet současné E-07 a tak jsem zvědav! Protože na starých E-07 v nesprávném rozměru jsem najížděl kolem 12tis. km!
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz