Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 3 z 8:   1    2    3    4    5    6  ...  8  
 
Výbava nového GSA
Pamilton
#41 
Přidané 18.12.2017 10:55
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
hicks napsal:
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.

Já vario kufry mám, takže souhlasím, jsou všechny strašně těžký. Top i boční.
BMMW R1200GS LC 2014
 
Pamilton
#42 
Výbava nového GSA
Přidané 18.12.2017 11:08
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
Pamilton napsal:
hicks napsal:
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.

Já vario kufry mám, takže souhlasím, jsou všechny strašně těžký. Top i boční.

jestli někdo znáte konkrétní váhy jednotlivých sad zavazadel, napište. To by mne fakt zajímalo
BMMW R1200GS LC 2014
 
Pamilton
#43 
Výbava nového GSA
Přidané 18.12.2017 11:10
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
Pamilton napsal:
Pamilton napsal:
hicks napsal:
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.

Já vario kufry mám, takže souhlasím, jsou všechny strašně těžký. Top i boční.

jestli někdo znáte konkrétní váhy jednotlivých sad zavazadel, napište. To by mne fakt zajímalo

Jednoznačně váha vario kufrů na každý mojí cestě převyšuje váhu přepravovanejch věcí v nich. Na třídenní cestu do Alp mnohonásobně.
BMMW R1200GS LC 2014
 
hicks
#44 
Výbava nového GSA
Přidané 18.12.2017 11:16
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Pamilton napsal:
Pamilton napsal:
Pamilton napsal:
hicks napsal:
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.

Já vario kufry mám, takže souhlasím, jsou všechny strašně těžký. Top i boční.

jestli někdo znáte konkrétní váhy jednotlivých sad zavazadel, napište. To by mne fakt zajímalo

Jednoznačně váha vario kufrů na každý mojí cestě převyšuje váhu přepravovanejch věcí v nich. Na třídenní cestu do Alp mnohonásobně.


jo to bude asi ta cena za to, ze se nekrótěj...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Pamilton
#45 
Výbava nového GSA
Přidané 18.12.2017 11:36
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
hicks napsal:
Pamilton napsal:
Pamilton napsal:
Pamilton napsal:
hicks napsal:
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.

Já vario kufry mám, takže souhlasím, jsou všechny strašně těžký. Top i boční.

jestli někdo znáte konkrétní váhy jednotlivých sad zavazadel, napište. To by mne fakt zajímalo

Jednoznačně váha vario kufrů na každý mojí cestě převyšuje váhu přepravovanejch věcí v nich. Na třídenní cestu do Alp mnohonásobně.


jo to bude asi ta cena za to, ze se nekrótěj...

Já vidím největší přednost v aerodinamice, když jsou kufry zmenšený. I tak při vyšší rychlosti kufry těžiště táhnou dozadu a odlehčujou přední kolo a motorka je na dálnici v přímém směru dosti nervóozní ( 150 - 200 km/h). Myslím že maximálka s kuframa je asi 170km/h dle brožury. Motorka je s vario kuframa vždy souměrná, nedovedu si představit vyjet s motorkou, která je na jednom boku širší....
Upravil Pamilton dne 18.12.2017 11:40
BMMW R1200GS LC 2014
 
petr_v
#46 
Výbava nového GSA
Přidané 18.12.2017 13:07
Avatar člena


Příspěvků: 72
Registrace: 13.06.16
Vario kufry jsou super v tom, že na klasickém LC docela normálně vypadají, a v zúžené verzi jsou na šířku řidítek, takže se dá krásně projet kolonou. Je ale pravda, že se v tom zmenšení se do nich moc nevejde Smile

Mám k nim i originál vnitřní tašky, což je teda praktické při balení a při cestování (kufry nemusím sundávat, když jdu do stanu/na hotel, ale zase jsou na tom bídně s místem – tašky jsou docela bytelné a samy o sobě tak zaberou dost místa. Takže jsem nakonec přešel zpátky k igelitkové metodě a všechno cpu do tašek a ty do kufrů.

V rozšířené verzi jsem jel relativně na pohodu 150-160 km/h tmp dálnici, ale víc bych si nima asi jet nechtěl. Přece jen něco váží, jak říkal i kolega.
 
erne818
#47 
Výbava nového GSA
Přidané 18.12.2017 22:39

Příspěvků: 132
Registrace: 18.10.16
Presne to som mal na mysli, su proste kompaktné keď sa dajú na menší rozmer, neni problém v kolonach. A podľa mna vyzerajú vyborne, aspoň na bielej GS. Navyše keď sa dajú bočné dole neni tam to otrasné lešenie Wink (snad ma neukamenuju tu prítomní adv fanatici Grin)
Čo sa týka rýchlosti, 210 s 3 vario kuframi mam vyskusanych, ale viac už motorka nechce istShock
 
Pamilton
#48 
Výbava nového GSA
Přidané 19.12.2017 09:50
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
erne818 napsal:
Presne to som mal na mysli, su proste kompaktné keď sa dajú na menší rozmer, neni problém v kolonach. A podľa mna vyzerajú vyborne, aspoň na bielej GS. Navyše keď sa dajú bočné dole neni tam to otrasné lešenie Wink (snad ma neukamenuju tu prítomní adv fanatici Grin)
Čo sa týka rýchlosti, 210 s 3 vario kuframi mam vyskusanych, ale viac už motorka nechce istShock

Ten můj příspěvek nebyl o maximálce s kuframa, ale o změně chování motorky s kuframa, ve vyšších rychlostech....
Jinak vzhled vario kufrů je podle mne taky úplně v pořádku
BMMW R1200GS LC 2014
 
Miguel
#49 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 19:22
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Dneska jsem se stavoval v Renocaru a bylo mi řečeno, že nové GS už má ESA zcela automatické, mění to podvozek podle povrchu už úplně samo... na Advíka to prý ještě nejde - což nahlodalo moje rozhodnutí koupit nové GS jen na pružinách... má už někdo zkušenost?
pod trvalým dohledemSmile
 
Danovec
#50 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 19:52
Avatar člena


Příspěvků: 91
Registrace: 24.07.17
Jako že má GS jiné ESA než Advík?
 
xavier
#51 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 20:10
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Ty novy ESA te pry sami "zvazi "a nastavi predpeti.helpless Jestli je tam i jiny rozdil to netusim.
Upravil xavier dne 10.01.2018 20:10
Aktualne 1250 GSA HP
 
hicks
#52 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 20:17
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
tak TT to ma u Tractive uz jakou dobu, ne?

doufam, ze to bude mit override.

Nicmene imho gut... ja prepinam SOFT - NORMAL cca co 500 metru az par km max.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Miguel
#53 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 20:18
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Danovec napsal:
Jako že má GS jiné ESA než Advík?


pinklichSmile
jinými slovy, GS je napřed před advíkem...
Upravil Miguel dne 10.01.2018 20:19
pod trvalým dohledemSmile
 
Miguel
#54 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 20:19
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
xavier napsal:
Ty novy ESA te pry sami "zvazi "a nastavi predpeti.helpless Jestli je tam i jiny rozdil to netusim.


údajně je tam režim "auto"...
pod trvalým dohledemSmile
 
Strip808
#55 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 20:44

Příspěvků: 62
Registrace: 11.12.17
Ako píšete. Nastavuje sa podvozok na Road, Dynamic a Enduro. Predostiera pružín a tým aj výšky je Min., Max a Auto. Tento podvozok má GS od 2017 a GSA ho má mať od 2018.
Upravil Strip808 dne 10.01.2018 20:48
 
Miguel
#56 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 20:52
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
a mění to výšku podvozku za jízdy už? nebo pořád jen když stojím?
pod trvalým dohledemSmile
 
Strip808
#57 
Výbava nového GSA
Přidané 10.01.2018 21:28

Příspěvků: 62
Registrace: 11.12.17
Výška podvozku len v stoji. Jazdné režimy a podvozok za jazdy. Jazdný režim Enduro mení automaticky aj nastavenie podvozku. Ovládanie cez LCD displej je super prehľadné.
 
Miguel
#58 
Výbava nového GSA
Přidané 11.01.2018 12:07
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
No, upřímně tahle funkce by se mi líbila nejvíc, měnit výšku za jízdy, jakožto 175 cm vysokému, rajtovat na vysokém a když dojíždím tak snížit...
pod trvalým dohledemSmile
 
docik
#59 
Výbava nového GSA
Přidané 22.01.2018 15:35

Příspěvků: 162
Registrace: 21.08.09
Dal jsem si GS do konfigurátoru + veškeré doplňky a jsem přes 600tis?!! Shock
 
Slavek-xxx
#60 
Výbava nového GSA
Přidané 22.01.2018 17:09
Avatar člena


Příspěvků: 1749
Registrace: 18.06.07
docik> a cos cekal ty blahovy Grin
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
Strana 3 z 8:   1    2    3    4    5    6  ...  8  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 82
Členové on-line: 1
equir

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.32 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI