hicks napsal:
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.
Já vario kufry mám, takže souhlasím, jsou všechny strašně těžký. Top i boční.
jestli někdo znáte konkrétní váhy jednotlivých sad zavazadel, napište. To by mne fakt zajímalo
Jednoznačně váha vario kufrů na každý mojí cestě převyšuje váhu přepravovanejch věcí v nich. Na třídenní cestu do Alp mnohonásobně.
BMMW R1200GS LC 2014
hicks napsal:
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.
Já vario kufry mám, takže souhlasím, jsou všechny strašně těžký. Top i boční.
jestli někdo znáte konkrétní váhy jednotlivých sad zavazadel, napište. To by mne fakt zajímalo
Jednoznačně váha vario kufrů na každý mojí cestě převyšuje váhu přepravovanejch věcí v nich. Na třídenní cestu do Alp mnohonásobně.
jo to bude asi ta cena za to, ze se nekrótěj...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.
Já vario kufry mám, takže souhlasím, jsou všechny strašně těžký. Top i boční.
jestli někdo znáte konkrétní váhy jednotlivých sad zavazadel, napište. To by mne fakt zajímalo
Jednoznačně váha vario kufrů na každý mojí cestě převyšuje váhu přepravovanejch věcí v nich. Na třídenní cestu do Alp mnohonásobně.
jo to bude asi ta cena za to, ze se nekrótěj...
Já vidím největší přednost v aerodinamice, když jsou kufry zmenšený. I tak při vyšší rychlosti kufry těžiště táhnou dozadu a odlehčujou přední kolo a motorka je na dálnici v přímém směru dosti nervóozní ( 150 - 200 km/h). Myslím že maximálka s kuframa je asi 170km/h dle brožury. Motorka je s vario kuframa vždy souměrná, nedovedu si představit vyjet s motorkou, která je na jednom boku širší....
Upravil Pamilton dne 18.12.2017 11:40
BMMW R1200GS LC 2014
Vario kufry jsou super v tom, že na klasickém LC docela normálně vypadají, a v zúžené verzi jsou na šířku řidítek, takže se dá krásně projet kolonou. Je ale pravda, že se v tom zmenšení se do nich moc nevejde
Mám k nim i originál vnitřní tašky, což je teda praktické při balení a při cestování (kufry nemusím sundávat, když jdu do stanu/na hotel, ale zase jsou na tom bídně s místem – tašky jsou docela bytelné a samy o sobě tak zaberou dost místa. Takže jsem nakonec přešel zpátky k igelitkové metodě a všechno cpu do tašek a ty do kufrů.
V rozšířené verzi jsem jel relativně na pohodu 150-160 km/h tmp dálnici, ale víc bych si nima asi jet nechtěl. Přece jen něco váží, jak říkal i kolega.
Presne to som mal na mysli, su proste kompaktné keď sa dajú na menší rozmer, neni problém v kolonach. A podľa mna vyzerajú vyborne, aspoň na bielej GS. Navyše keď sa dajú bočné dole neni tam to otrasné lešenie (snad ma neukamenuju tu prítomní adv fanatici )
Čo sa týka rýchlosti, 210 s 3 vario kuframi mam vyskusanych, ale viac už motorka nechce ist
erne818 napsal:
Presne to som mal na mysli, su proste kompaktné keď sa dajú na menší rozmer, neni problém v kolonach. A podľa mna vyzerajú vyborne, aspoň na bielej GS. Navyše keď sa dajú bočné dole neni tam to otrasné lešenie (snad ma neukamenuju tu prítomní adv fanatici )
Čo sa týka rýchlosti, 210 s 3 vario kuframi mam vyskusanych, ale viac už motorka nechce ist
Ten můj příspěvek nebyl o maximálce s kuframa, ale o změně chování motorky s kuframa, ve vyšších rychlostech....
Jinak vzhled vario kufrů je podle mne taky úplně v pořádku
BMMW R1200GS LC 2014
Dneska jsem se stavoval v Renocaru a bylo mi řečeno, že nové GS už má ESA zcela automatické, mění to podvozek podle povrchu už úplně samo... na Advíka to prý ještě nejde - což nahlodalo moje rozhodnutí koupit nové GS jen na pružinách... má už někdo zkušenost?
pod trvalým dohledem
Nicmene imho gut... ja prepinam SOFT - NORMAL cca co 500 metru az par km max.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ako píšete. Nastavuje sa podvozok na Road, Dynamic a Enduro. Predostiera pružín a tým aj výšky je Min., Max a Auto. Tento podvozok má GS od 2017 a GSA ho má mať od 2018.
Upravil Strip808 dne 10.01.2018 20:48
Výška podvozku len v stoji. Jazdné režimy a podvozok za jazdy. Jazdný režim Enduro mení automaticky aj nastavenie podvozku. Ovládanie cez LCD displej je super prehľadné.
No, upřímně tahle funkce by se mi líbila nejvíc, měnit výšku za jízdy, jakožto 175 cm vysokému, rajtovat na vysokém a když dojíždím tak snížit...
pod trvalým dohledem