Já osobně v podstatě slýchám toto.Kup novější model a máš pokoj.A já žiju v omylu,že modely od 08 už v podstatě žádný větší problémy nemají.
Upravil Francek dne 14.02.2018 11:44
Já mám zkušenost,snad mi dá někdo za pravdu,že čím novějši cokoliv není vždy nejlepši,co vidim a slyším tak starší 1200 05-07 mají servis čehokoliv později než ty novější,mrkni v kolika km a co měnil MR GS na 06 ve srovnání s novějšímy modely,možná se pletu...ale dle mého názoru sahnout po 1150 je nekolik kroku zpět.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
jouda1 napsal:
Já mám zkušenost,snad mi dá někdo za pravdu,že čím novějši cokoliv není vždy nejlepši,co vidim a slyším tak starší 1200 05-07 mají servis čehokoliv později než ty novější,mrkni v kolika km a co měnil MR GS na 06 ve srovnání s novějšímy modely,možná se pletu...ale dle mého názoru sahnout po 1150 je nekolik kroku zpět.
Jo pleteš, protože já mám 07 the best of number one
... už bez posilovače... a ještě bez hovadin... jenom hefty a ABS
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ja bych si kupil to co se mi libi a naco mam penize. Hlavne aby to melo prokazatelny kilometry, servis a staf temu otpovidajici... Toto je debata furt o nicem, dvouventil nejede, 1100 stara a skareda,1150 kratka jednicka, pomala sestka, posilovac...tamta mela toto, od 07 mela tamto, pak nahovno tlumic zabjeru, potom uz byl ozdusnovak na hrusce, to uz si vem dvouvacku...no a nakonec abys sel pro novou mimochodem mam 1100 s poruchovou prevodofkou,180000 a este nebila rozdelana.mam ju od 50ti tisic. A posledni dobou se nejraci kocham na starym G/S a poluptemefseciprdel stym furt nekam spjechat.
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Ja bych si kupil to co se mi libi a naco mam penize. Hlavne aby to melo prokazatelny kilometry, servis a staf temu otpovidajici... Toto je debata furt o nicem, dvouventil nejede, 1100 stara a skareda,1150 kratka jednicka, pomala sestka, posilovac...tamta mela toto, od 07 mela tamto, pak nahovno tlumic zabjeru, potom uz byl ozdusnovak na hrusce, to uz si vem dvouvacku...no a nakonec abys sel pro novou mimochodem mam 1100 s poruchovou prevodofkou,180000 a este nebila rozdelana.mam ju od 50ti tisic. A posledni dobou se nejraci kocham na starym G/S a poluptemefseciprdel stym furt nekam spjechat.
Bohumil napsal:
Ja bych si kupil to co se mi libi a naco mam penize. Hlavne aby to melo prokazatelny kilometry, servis a staf temu otpovidajici... Toto je debata furt o nicem, dvouventil nejede, 1100 stara a skareda,1150 kratka jednicka, pomala sestka, posilovac...tamta mela toto, od 07 mela tamto, pak nahovno tlumic zabjeru, potom uz byl ozdusnovak na hrusce, to uz si vem dvouvacku...no a nakonec abys sel pro novou mimochodem mam 1100 s poruchovou prevodofkou,180000 a este nebila rozdelana.mam ju od 50ti tisic. A posledni dobou se nejraci kocham na starym G/S a poluptemefseciprdel stym furt nekam spjechat.
Tak na dvouventila musí lidi dozrát.... když se někdo ptá, co si má koupit, tak dozrálej není
Že např. 100vka nejede, řekne jenom člověk, co se na tom nikdy nesvezl... ale je fakt, že pro nevyzrálý jedince, co musí jezdit rovinky po zadním a přitom zatáčky krokem, to není
Zbytek, jak říkáš, je trochu o náhodě, ale je fakt, že když nechceš vyloženě problémy, tak 1100 do 96. a 12ka 08-09 je trochu náběh... ikdyž to zdaleka nepotká všechny... zdaleka ani půlku, protože jinak by se to řešilo hromadně z fakbriky.
Je taky fakt, že většina lidí to řeší, jak kdyby razili na expedici na konec světa a neměli se nikdy vrátit a nikdy na tom nevyjedou dál, než do Alp, ale to už tak je...
Půlka lidí tvrdí, že BMW je bezúdržbový a ta druhá půlka, co si to od těch prvních pak koupí, na to nadává, že se to se.re, protože v koncáku nikdo 120tis km nevyměnil ani ty 2deci oleje
lidi sou hold bl.bý
... kardan je přece bezúdržbovej
... nikdo mi neřekl, že motorka nemůže stát na místě 2h nastartovaná, když je to vzduchem chlazený
... proč bych nemohl jezdit na 1500ot/min, když ten motor to zvládne?
.... atd... atd...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr. GS...presne jak rikas, napriklad ted sem tu mel 1200 04 z italie a byl tam puvodni remen a ta hubka pod krytem. To uz sem dlouho nehazel do kamen Ikdyz nemci uz taki vic pisou jak delaj, ted tu mam 1150 01 a taky tam byl origo remen a brzdofka jak motorovy olej...samo ze bez servisky.
Na druhou stranu mam z rakouska 1100 rt, 62 najeto se serviskou z bmw, po zdelani kapot motorka jak nova, vsecko vymeneny i hall, oleje cisty...chce to proste natrefit a hlavne vedet jak ma vypadat motorka co ma malo najeto. Staci se podivat po nemecku nebo rakousku na kusy co maji malo najeto se serviskou, ta cena je uplne jinde...takze 1200 co ma 40 tisic a je tu u dovozce za 150 tisic je asi spatne kdyz na ni 30 ma tak ju tam tezko koupil za 120...
Kupredu spatki ni krok...
jen bych hodil do placu zkušenost s r1100r rv 96, ta druhá kdo mne znají. onálepkovaná Cyrilmotem (což ale nemyslím jako hanu, na ně, kdovíco za tím bylo) a najeto prej 82tkm, a řemen altíku originál, filtr paliva taky, nalitý v tom snad 10w40 nebo ještě něco řidšího, po nalití 20w50 motulu, klesla spotřeba oleje, kouřivost atd. na standard, no a nedotažené rouby po obvodu motoru nezmiňuju, stačilo je přetáhnout a motor suchý, takže je to o natrefení. já už bych třeba motorku nekoupil než z ověřeného zdroje, původně jsem chtěl GSem zaúkolovat Boba, no dopadlo to jinak, ale není nad motorky od lidí, které člověk zná a je na ně spoleh. no a nebo fest pod cenou aby byl rozpočet na práce. a teď jdu to vlákno pročíst ;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Bohumil: jo brzdovka, to je taky na vlastní kapitolu
Jednou přijel pán, že mu nějak pokulhává posilovač (po zmáčknutí brzdy hučel přerušovaně), když jsem kouknul do přední nádobky, tak to vypadalo, že tam někdo natlačil maz z uší Do tý doby bych nevěřil, jak může brzdovka změnit barvu i skupenství
Z posilovače se snažil vycvičit kalový čerpadlo a to ne a ne si zvyknout
... a tady přicházíme na počátky problémů s posilovačem ... na počátku vždycky stojí člověk
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Michal21 napsal:
Kolik si toho na 1150 najel ze vis ze je to nekolik kroku zpet?
nenajel jsem na 1150 nic ale spiš jde o vzhled,je prostě hnusna,ale neber to osobně,dik.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Bohumil napsal:
Ja bych si kupil to co se mi libi a naco mam penize. Hlavne aby to melo prokazatelny kilometry, servis a staf temu otpovidajici... Toto je debata furt o nicem, dvouventil nejede, 1100 stara a skareda,1150 kratka jednicka, pomala sestka, posilovac...tamta mela toto, od 07 mela tamto, pak nahovno tlumic zabjeru, potom uz byl ozdusnovak na hrusce, to uz si vem dvouvacku...no a nakonec abys sel pro novou mimochodem mam 1100 s poruchovou prevodofkou,180000 a este nebila rozdelana.mam ju od 50ti tisic. A posledni dobou se nejraci kocham na starym G/S a poluptemefseciprdel stym furt nekam spjechat.
až na ty šílený hrubky s tebou souhlasím.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Jen se zeptám.Ten tlumič rázů model 08-09 jak moc odchází při normální jízdě(asi v kolika km).Nebo je to pravidlem i když se nejezdí off?Ten se nachází v převodovce?Modely 04-07 ho nemají?
Bylo to lehce poddimenzované, praskne obal ve kterém jsou talířové pružiny a už netlumí a jde to natvrdo, proto ten klepavý zvuk, odchází to i na modelech 10 a víš ale minimálně. Není ale podmínkou že to odejde, vím o 08-09 kde to drží i po 100tis km. Tlumič rázů mají všechny 12ctky, ale u straších je jiná konstrukce a když je ten klepavý zvuk způsobený tlumiče rázů většinou stačí vyměnit podložku nebo pružinu.
Rozumím tomu dobře,že u novějších modelů 08 se musí měnit celá hřídel s tlumičem rázů nebo se jenom vymění tlumič rázů (pružina s klecí)?
Na co ta legrace asi tak vyjde?
Jen se zeptám.Ten tlumič rázů model 08-09 jak moc odchází při normální jízdě(asi v kolika km).Nebo je to pravidlem i když se nejezdí off?Ten se nachází v převodovce?Modely 04-07 ho nemají?
Bylo to lehce poddimenzované, praskne obal ve kterém jsou talířové pružiny a už netlumí a jde to natvrdo, proto ten klepavý zvuk, odchází to i na modelech 10 a víš ale minimálně. Není ale podmínkou že to odejde, vím o 08-09 kde to drží i po 100tis km. Tlumič rázů mají všechny 12ctky, ale u straších je jiná konstrukce a když je ten klepavý zvuk způsobený tlumiče rázů většinou stačí vyměnit podložku nebo pružinu.
Rozumím tomu dobře,že u novějších modelů 08 se musí měnit celá hřídel s tlumičem rázů nebo se jenom vymění tlumič rázů (pružina s klecí)?
Na co ta legrace asi tak vyjde?
Oficiálně od 08 výš celá hřídel - BMW samostatně tlumič neprodává.
Neoficiálně se dá vyměnit jen tlumič (svépomocí vyrobený a lepší než ten od BMW - "cechi" ho vychtal do detailu). http://tonda1200....203842.jpg...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Bohumil napsal:
Mr. GS...presne jak rikas, napriklad ted sem tu mel 1200 04 z italie a byl tam puvodni remen a ta hubka pod krytem. To uz sem dlouho nehazel do kamen Ikdyz nemci uz taki vic pisou jak delaj, ted tu mam 1150 01 a taky tam byl origo remen a brzdofka jak motorovy olej...samo ze bez servisky.
Na druhou stranu mam z rakouska 1100 rt, 62 najeto se serviskou z bmw, po zdelani kapot motorka jak nova, vsecko vymeneny i hall, oleje cisty...chce to proste natrefit a hlavne vedet jak ma vypadat motorka co ma malo najeto. Staci se podivat po nemecku nebo rakousku na kusy co maji malo najeto se serviskou, ta cena je uplne jinde...takze 1200 co ma 40 tisic a je tu u dovozce za 150 tisic je asi spatne kdyz na ni 30 ma tak ju tam tezko koupil za 120...
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Jen se zeptám.Ten tlumič rázů model 08-09 jak moc odchází při normální jízdě(asi v kolika km).Nebo je to pravidlem i když se nejezdí off?Ten se nachází v převodovce?Modely 04-07 ho nemají?
Bylo to lehce poddimenzované, praskne obal ve kterém jsou talířové pružiny a už netlumí a jde to natvrdo, proto ten klepavý zvuk, odchází to i na modelech 10 a víš ale minimálně. Není ale podmínkou že to odejde, vím o 08-09 kde to drží i po 100tis km. Tlumič rázů mají všechny 12ctky, ale u straších je jiná konstrukce a když je ten klepavý zvuk způsobený tlumiče rázů většinou stačí vyměnit podložku nebo pružinu.
Rozumím tomu dobře,že u novějších modelů 08 se musí měnit celá hřídel s tlumičem rázů nebo se jenom vymění tlumič rázů (pružina s klecí)?
Na co ta legrace asi tak vyjde?
Je to přesně jak píše Tonda
Oficiálně celá hřídel
Neoficiální oprava je výměna jen tlumící části (dělal jsem to na motorce která má najeto cca 40tis a všechno v pořádku, předpokládám že Tonda bude vědět o motorkách které mají daleko víc)
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad