Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 3 z 4:   1    2    3    4  
 
Nové auto
toli
#41 
Přidané 02.03.2018 20:20
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
V práci mám octavii na CNG a po 2,5 letech a 120 000 najetých km pokud by byla kombíková tak bych jí hned odkoupil. Bohužel mám jen sedan. Nicméně výkon dostatečnej, podvozek díky zadku z RS (to má jen CNG verze) skvělej . Za tu dobu jsem benzín tankoval asi tak 20x jinak stále na CNG. Spotřeba 1kč/km ,hned to topí, při dálničních 160kmh o dva řádi méně hlučný než nafta.Minulej tejden se to poprvý rozbilo - praskla žárovka v obrysovce Grin Zkus se někde svézt Passatem CNG.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Hrabe_X
#42 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 20:34
Avatar člena


Příspěvků: 3780
Registrace: 31.10.07
j_a_k napsal:
Pokud se s naftou jezdí delší trasy, je to úplně v pohodě. Mám v Octavii ještě staré TDI PD. Aktuálně přes 440 tisíc a na motoru/převodovce se neměnilo vůbec nic. Tedy kromě spojky a setrvačníku ve 425 tisících Smile. Spotřeba oleje nulová, původní DPF (a to je určitě pasivní).

Jasně je to jiná kategorie auta, píšu to jen kvůli tomu dieselu. Jestli jezdíš 120 km denně a ne po městě, vydrží.


Doma mám Touran 1.9tdi s dpf na ježdění manželky 2km na nákup a zpátky, jednou za 2týdny 40km + sem tam 20 km do města a zřídkakdy delší vejlet. Nikdy jsem si za 3roky nevšiml regenerace, výfuk naprosto čistej (dpf tam fakt je). Kupoval jsem to se strachem právě z dpf... jen měním olej , ol.filtr a auto maká suprově.

Pak mám Octavii 1.4 ben+cng asi 2roky. Funguje a jsem spokojenej, ale studený to kvičí jak píchlá svině, nic moc dojezd, blbá síť CNG v zahraničí hlavně na východě. Za 100 tis. odešly tlumiče, brzdy a ložiska v kolech, jinak cajk (u 25 služebáků stejné závady ve stejných km). 2jkové Octavie toto neznaly.Na předjetí mrtvice, co se musí točit do omezovače. Za 2měsíce jde do světa a těším se na naftu, kdy nebudu muset denně 3x tankovat. Už je objednaná v 1.6 combi style. Nafta patří do kamen a do služebáků. Jinak ale 1.4 ben nemůžu v zásadě hanit, ale za svý bych to domu nechtěl.
Po soukr. Touranovi (snad ještě vydrží) bude asi poslední hloupej benzín v aktuální Toyotě Rav4 2.0 vvti bez ekoteroru, turba a asistentů. Samozřejmě v manualu. Ač jezdím hodně, jsem názoru, že automat dělá z řidičů lepáky a potřebuju občas do lesa, což Touran celkem nerad a Toyota to vydrncá. Smile
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
rubi
#43 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:01

Příspěvků: 641
Registrace: 02.02.09
Hrabe_X napsal:
j_a_k napsal:
Pokud se s naftou jezdí delší trasy, je to úplně v pohodě. Mám v Octavii ještě staré TDI PD. Aktuálně přes 440 tisíc a na motoru/převodovce se neměnilo vůbec nic. Tedy kromě spojky a setrvačníku ve 425 tisících Smile. Spotřeba oleje nulová, původní DPF (a to je určitě pasivní).

Jasně je to jiná kategorie auta, píšu to jen kvůli tomu dieselu. Jestli jezdíš 120 km denně a ne po městě, vydrží.


Doma mám Touran 1.9tdi s dpf na ježdění manželky 2km na nákup a zpátky, jednou za 2týdny 40km + sem tam 20 km do města a zřídkakdy delší vejlet. Nikdy jsem si za 3roky nevšiml regenerace, výfuk naprosto čistej (dpf tam fakt je). Kupoval jsem to se strachem právě z dpf... jen měním olej , ol.filtr a auto maká suprově.

Pak mám Octavii 1.4 ben+cng asi 2roky. Funguje a jsem spokojenej, ale studený to kvičí jak píchlá svině, nic moc dojezd, blbá síť CNG v zahraničí hlavně na východě. Za 100 tis. odešly tlumiče, brzdy a ložiska v kolech, jinak cajk (u 25 služebáků stejné závady ve stejných km). 2jkové Octavie toto neznaly.Na předjetí mrtvice, co se musí točit do omezovače. Za 2měsíce jde do světa a těším se na naftu, kdy nebudu muset denně 3x tankovat. Už je objednaná v 1.6 combi style. Nafta patří do kamen a do služebáků. Jinak ale 1.4 ben nemůžu v zásadě hanit, ale za svý bych to domu nechtěl.
Po soukr. Touranovi (snad ještě vydrží) bude asi poslední hloupej benzín v aktuální Toyotě Rav4 2.0 vvti bez ekoteroru, turba a asistentů. Samozřejmě v manualu. Ač jezdím hodně, jsem názoru, že automat dělá z řidičů lepáky a potřebuju občas do lesa, což Touran celkem nerad a Toyota to vydrncá. Smile

Plyn patří do kotle a do sporáku, ale v Otto motru nemá co dělatFrown
 
Miguel
#44 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:08
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
rubi napsal:
[quote]makec napsal:
Podle kvality nafty - píšeš, že máš svůj zdroj - no jestli je to z bagru, tak si piš, že nevydržíSmile[/quote.

Ty si myslíš že si někdo leje do bagru za tři mega nějakou sračku? Fakt zcestný myšlení ...[/quote
Máš recht, a když ušetří tak to nebude cucat hadicí z nádrže, ale natankuje u stojanu.secret]


http://biopalivaf...-a-filtry/
nevím, tady píšou že stačí častěji měnit filtry a olej, za mě každopádně moderní diesely jsou na dobrou naftu náročné, u benzínu nic takovýho řešit zaplaťpánbůh nemusím
Upravil Miguel dne 02.03.2018 21:09
pod trvalým dohledemSmile
 
hicks
#45 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:20
Avatar člena


Příspěvků: 16447
Registrace: 09.07.08
ne tvl.. nemusis. Akorat si lejes do nadrze 5% ethanol. Pokud teda netankujes OMV 100 oktanu, nebo eurooil.

Benziny bioslozkama dostavaji naprosto zasadni zahul.

-

a ten tvuj link.. OMG... to je jak kdyby psal o prinosu ropy OPEC.
Upravil hicks dne 02.03.2018 21:21
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
makec
#46 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:28

Příspěvků: 102
Registrace: 04.12.17
Miguel napsal:
rubi napsal:
[quote]makec napsal:
Podle kvality nafty - píšeš, že máš svůj zdroj - no jestli je to z bagru, tak si piš, že nevydržíSmile[/quote.

Ty si myslíš že si někdo leje do bagru za tři mega nějakou sračku? Fakt zcestný myšlení ...[/quote
Máš recht, a když ušetří tak to nebude cucat hadicí z nádrže, ale natankuje u stojanu.secret]


http://biopalivaf...-a-filtry/
nevím, tady píšou že stačí častěji měnit filtry a olej, za mě každopádně moderní diesely jsou na dobrou naftu náročné, u benzínu nic takovýho řešit zaplaťpánbůh nemusím


Tady nikdo o bionaftě nemluvil, pokud vím . Už pár let se i u stavební techniky hraje na euronormy, takže i tam se musí používat kvalitní nafta kvůli railu , dpf atd.
 
www.dsmoto.cz
Hrabe_X
#47 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:35
Avatar člena


Příspěvků: 3780
Registrace: 31.10.07
hicks napsal:
ne tvl.. nemusis. Akorat si lejes do nadrze 5% ethanol. Pokud teda netankujes OMV 100 oktanu, nebo eurooil.

Benziny bioslozkama dostavaji naprosto zasadni zahul.

-

a ten tvuj link.. OMG... to je jak kdyby psal o prinosu ropy OPEC.


Jsem kdysi jezdil litrovym AX do prace (koupil jsem ho na jednu zimu za 40litru a ono ne a ne chcipnout). Benzin byl drahej, tak jsem vzal vzdycky plnou, pak ji vyjel do pulky, dolil ethanolem a vyjel do rezervy. A takhle asi 11let a pak jsem ho prodal a potkavam ho dodnes. Ja s nim najel 165tis km, kolik melo pred tim nikdo nevi a doted funguje bez hrabani se v motoru. Takze bych ethanol nevidel tak dramaticky.

Jinak jste chvalili Mazdu 6. V benzinu je to luxus motorizace, spotreba nizka a po svezeni usmev od ucha k uchu. Kam se hrabou koncerny.... Kamos ji ma a je stastnej. Jen to chce peci, bo hnijou spodky. Koupil ji novou a napriklad nad vyfukem byl pry holej plech podlahy bez nateru. Takze novy auto odplastoval, rozebral a dodelal doma, jak embecko pred 50ti lety.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Miguel
#48 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:36
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
makec napsal:
Miguel napsal:
rubi napsal:
[quote]makec napsal:
Podle kvality nafty - píšeš, že máš svůj zdroj - no jestli je to z bagru, tak si piš, že nevydržíSmile[/quote.

Ty si myslíš že si někdo leje do bagru za tři mega nějakou sračku? Fakt zcestný myšlení ...[/quote
Máš recht, a když ušetří tak to nebude cucat hadicí z nádrže, ale natankuje u stojanu.secret]


http://biopalivaf...-a-filtry/
nevím, tady píšou že stačí častěji měnit filtry a olej, za mě každopádně moderní diesely jsou na dobrou naftu náročné, u benzínu nic takovýho řešit zaplaťpánbůh nemusím


Tady nikdo o bionaftě nemluvil, pokud vím . Už pár let se i u stavební techniky hraje na euronormy, takže i tam se musí používat kvalitní nafta kvůli railu , dpf atd.


v podstatě jsem asi chtěl říct, že do moderního dieselu ne naftu ze sudu...
pod trvalým dohledemSmile
 
rubi
#49 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:38

Příspěvků: 641
Registrace: 02.02.09
hicks napsal:
ne tvl.. nemusis. Akorat si lejes do nadrze 5% ethanol. Pokud teda netankujes OMV 100 oktanu, nebo eurooil.

Benziny bioslozkama dostavaji naprosto zasadni zahul.

-

a ten tvuj link.. OM užG... to je jak kdyby psal o prinosu ropy OPEC.


Nafťáky taky, páč si leješ do nádrže 7% biosložky(Babišovo svinstva), pokud netankuješ u Eurooilu.
 
Hrabe_X
#50 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:43
Avatar člena


Příspěvků: 3780
Registrace: 31.10.07
DPFka se u naft ucpavaly prave na zacatku uzivani v minulosti, kdy byla nevyhovujici nafta (ucpavaly se i prvni common raily), nebyl bezdymovej motorovej olej, aditiva... ). Ted uz to bude asi lepsi, kdyz to davaj i do naftovych stroju a nikdo o tom nevi. Stafetu kurwitek
dpf nyni preberou novy benzinaky.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
senoakatsin
#51 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 21:51

Příspěvků: 53
Registrace: 22.08.17
toli napsal:
V práci mám octavii na CNG a po 2,5 letech a 120 000 najetých km pokud by byla kombíková tak bych jí hned odkoupil. Bohužel mám jen sedan. Nicméně výkon dostatečnej, podvozek díky zadku z RS (to má jen CNG verze) skvělej . Za tu dobu jsem benzín tankoval asi tak 20x jinak stále na CNG. Spotřeba 1kč/km ,hned to topí, při dálničních 160kmh o dva řádi méně hlučný než nafta.Minulej tejden se to poprvý rozbilo - praskla žárovka v obrysovce Grin Zkus se někde svézt Passatem CNG.


mam trojkovou oktu cng v kombiku a taky spokojenost.. (60tkm najeto)
 
Hrabe_X
#52 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 23:18
Avatar člena


Příspěvků: 3780
Registrace: 31.10.07
rubi napsal:
Plyn patří do kotle a do sporáku, ale v Otto motru nemá co dělatFrown


Nesouhlasím. Do velkýho města a na cukání po okolí je CNG v cajku. To si dokážu představit. Hlavně pro šetřílky s klobouky, kteří umí jezdil za 3,2kila s Oct.combi. Jde to, ale to bych raději jel vlakem (když už se nesvezu, tak si dám pivko). Hlavně to ve městě nesmrdí, což je super výhoda a pro mě i jediná přidaná hodnota tohoto výmyslu. Wink
Bohužel za 2roky skončí daňová výhoda a pak se nejspíš srovná provoz s naftou.
Dlouhodobě jezdím za 4,5kilo plynu, tak to po zdražení bude za stejné náklady jako nafta, jen s nevýhodou častého tankování na blbejch místech a omezení parkování.
Není to na cestování a v zahraničí na pumpách, kdy vylezeš z auta a musíš prvně ke kase nahlásit, že chceš zapnout CNG=vyloženě opruz, stejně jako u našich pump, kde se často nemáš kde vych*at a nekoupíš si ani kafe, protože najdeš jen stojan v betonový desce a kolem prd.... A být denně o hodinu dýl na cestě, že hledáš, někam sjíždíš mimo trasu a dlouho dofukuješ plyn…. Děkuji, už nechci. Další nevýhoda je doporučená, někdy i nutná výměna vstřiků, což benzínový a plynový + práce bude minimálně za 50klacků. Pak je úspora fuč. Ale osobně jsem se s tím nesetkal, jen "mechanik povídal". Wink
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Vikec
#53 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 23:24

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Když to tady čtu,tak se jen chechtam. Zlatej starej baworák E39 525i. Koni to má pořát dost,pohodlí taky,bezpeč? a výbava pořád na náš věkovej průměr nadstandartní a nic to po mě nechce. Jednou za 15tisíc vyměnit olej a vobčas šplíchnout benzin do nádrže. Mám to v manuálu a jezdí to v tom šestiválcu za 8,5L/100km,má to krásnej zvuk a dou s tym dělat prasečiny,když člověk chce. Měl sem i naftovou E46,ale bawor v naftě není bawor...
Jo a když to někdo nabourá,nebo ukradne,tak se svět nepose.re. Kamarád ma superba,hlídá to jak oko v hlavě,furt kolem toho něco řeší a jízdně je to tragač proti stoleté plečce za pár kaček.
Nechápu,že někdo vůbec může srovnávat BMW s jakoukoliv škodofkou. Holej nesmysl.
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
rubi
#54 
Nové auto
Přidané 02.03.2018 23:37

Příspěvků: 641
Registrace: 02.02.09
Hrabe_X napsal:
rubi napsal:
Plyn patří do kotle a do sporáku, ale v Otto motru nemá co dělatFrown


Nesouhlasím. Do velkýho města a na cukání po okolí je CNG v cajku. To si dokážu představit. Hlavně pro šetřílky s klobouky, kteří umí jezdil za 3,2kila s Oct.combi. Jde to, ale to bych raději jel vlakem (když už se nesvezu, tak si dám pivko). Hlavně to ve městě nesmrdí, což je super výhoda a pro mě i jediná přidaná hodnota tohoto výmyslu. Wink
Bohužel za 2roky skončí daňová výhoda a pak se nejspíš srovná provoz s naftou.
Dlouhodobě jezdím za 4,5kilo plynu, tak to po zdražení bude za stejné náklady jako nafta, jen s nevýhodou častého tankování na blbejch místech a omezení parkování.
Není to na cestování a v zahraničí na pumpách, kdy vylezeš z auta a musíš prvně ke kase nahlásit, že chceš zapnout CNG=vyloženě opruz, stejně jako u našich pump, kde se často nemáš kde vych*at a nekoupíš si ani kafe, protože najdeš jen stojan v betonový desce a kolem prd.... A být denně o hodinu dýl na cestě, že hledáš, někam sjíždíš mimo trasu a dlouho dofukuješ plyn…. Děkuji, už nechci. Další nevýhoda je doporučená, někdy i nutná výměna vstřiků, což benzínový a plynový + práce bude minimálně za 50klacků. Pak je úspora fuč. Ale osobně jsem se s tím nesetkal, jen "mechanik povídal". Wink

Taky nesouhlasím. Když chceš mít opici, tak musíš mít na banány-když nemáš na benzín, tak jezdi na kole... Plyn nemá v autě co dělat.
 
SpeeGo
#55 
Nové auto
Přidané 03.03.2018 09:07
Avatar člena


Příspěvků: 120
Registrace: 20.01.16
Miguel napsal:
makec napsal:
Miguel napsal:
rubi napsal:
[quote]makec napsal:
Podle kvality nafty - píšeš, že máš svůj zdroj - no jestli je to z bagru, tak si piš, že nevydržíSmile[/quote.

Ty si myslíš že si někdo leje do bagru za tři mega nějakou sračku? Fakt zcestný myšlení ...[/quote
Máš recht, a když ušetří tak to nebude cucat hadicí z nádrže, ale natankuje u stojanu.secret]


http://biopalivaf...-a-filtry/
nevím, tady píšou že stačí častěji měnit filtry a olej, za mě každopádně moderní diesely jsou na dobrou naftu náročné, u benzínu nic takovýho řešit zaplaťpánbůh nemusím


Tady nikdo o bionaftě nemluvil, pokud vím . Už pár let se i u stavební techniky hraje na euronormy, takže i tam se musí používat kvalitní nafta kvůli railu , dpf atd.


v podstatě jsem asi chtěl říct, že do moderního dieselu ne naftu ze sudu...


Grin nafta hadici ze sudu nebo z bagru Grin nenapadla tě třeba možnost vlastního stojanu ve firmě autodopravy ? a vzhledem k tomu, ze se tím krmí auta která tě živí, není to žádná sračka Grin
 
Miguel
#56 
Nové auto
Přidané 03.03.2018 09:19
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Já mluvil např. o naftě, která se “ušetří”...
pod trvalým dohledemSmile
 
Miguel
#57 
Nové auto
Přidané 03.03.2018 09:21
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
A je to silně individuální, čemu kdo říká sracka, já třeba naftu jinde než na OMW neberu..
pod trvalým dohledemSmile
 
SpeeGo
#58 
Nové auto
Přidané 03.03.2018 09:26
Avatar člena


Příspěvků: 120
Registrace: 20.01.16
No jasný. Proto bych jako zakladatel tohoto vlákna poprosil o opuštění od tématu nafty a bio složky v ni, politice atd. Naftu mám a chci a proto bych prosil i tipy/zkušenosti v této motorizaci Smile
 
makec
#59 
Nové auto
Přidané 03.03.2018 10:23

Příspěvků: 102
Registrace: 04.12.17
A co třeba s-max od fordu? Dřív pro mě existoval jen koncern , ale na podzim jsem se zaměřil s- max kvůli rodině, místu , pohodlí a jednoho ojetého v naftě pořídil a nemůžu se nabažit. Podvozkově super, motor taky a vzhledově takový rodinně-dynamický. A i výbavu umí super. Prostě si myslím že to je konkurenční auto se vším všudy.
 
www.dsmoto.cz
SpeeGo
#60 
Nové auto
Přidané 03.03.2018 10:33
Avatar člena


Příspěvků: 120
Registrace: 20.01.16
S-max je určitě super auto pro rodinu, alej sem sám a pro mě je to zbytečně veliké.
Jinak zatím mám půjčené Mondeo r.v. 2012 2.0 TDCI a taky to není úplně zlé
 
Strana 3 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 145
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,750
Nejnovější člen: NacMacFigl

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.62 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI