long story short.. prehanite to. Je to podobne, jako se smat lidem na 1100, ze jsou "socky". Oboji je spatne a oboji casto nebyva pravda.
V poslední době mám pocit, že je násobně víc těch, kteří jezdí na levnějších motorkách a vymezují se vůči těm, co mají na nové, než těch, co by se někomu posmívali za starší stroj... hlavně motorkari jsou tím doslova prošpikovaný. Vodiči "youngtimerů" jsou ti nejkovanější, jakmile se objeví nová motorka, rázem ji totálně sejmou, se slovy, že oni si nechají tu svoji ojetou a tohle pro ně není rozhodně důvod jít do nové. Taky vysvětlení no
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Moje první motorka byla dvanáctka, po skůtru. Šel jsem do BMW a chtěl jsem F800R.
kurna jsem to smaznul.. ja jsem taky prisel do BMW.. meli tam novy osmikilo s cernym blokem motoru a rafkama a dvanactku s tim samym stribrnym, ale mne se to tak nelibilo tak jsem vzal osmikilo.
...a najel jsem na nem 130 tisic km.. nez mi ho ta spina corla.
A proč vzali z GS vzduch, když v řadě R-nine T zůstal zachován... Tak mohli udělat nějaký víc endurový R-nine T..
podle mne to je priprava na magorarnu z Brusele... u noveho motoru imho muzou jeste vic hejbat s emisema.
Upravil hicks dne 21.03.2018 08:09
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
V poslední době mám pocit, že je násobně víc těch, kteří jezdí na levnějších motorkách a vymezují se vůči těm, co mají na nové, než těch, co by se někomu posmívali za starší stroj... hlavně motorkari jsou tím doslova prošpikovaný. Vodiči "youngtimerů" jsou ti nejkovanější, jakmile se objeví nová motorka, rázem ji totálně sejmou, se slovy, že oni si nechají tu svoji ojetou a tohle pro ně není rozhodně důvod jít do nové. Taky vysvětlení no
jj.. navic BMW je sama o sobe inovativni znacka.. jak v motorkach, tak autech. Kdyz nebudou vymejslet furt novy veci a modely a my je nebudeme kupovat, celej ten ekosystem chcipne.
Jak "early adopters" tak "konzervy" se navzajem doplnujou a potrebujou. Je naprosto nesmyslne a kontraproduktivni se hejtovat.
Ja jsem si kupoval jedno z uplne prvnich LC (i 800) s tim, ze se to bude asi trochu s.at. To je cena, ze mas v ruce nejnovejsi naradi. A platis plnou palbu, slevy u novyho modelu se moc nedavaji.
Takze nechapu, proc Vikec a spol. kvici.. tu 1150ku si nekdo nekdy musel koupit.. a ZARISKOVAT... jako novej model.
Upravil hicks dne 21.03.2018 08:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
GS je dneska opravdu pro každého, navíc s příchodem LC a nových asistentů na motorce můžou jezdit lidi co by se jinak báli na motorku sednou, to znamená, že motorkářů přibývá a přibývat bude a to je i záměr výrobců, udělat motorku co sedne většině, což GS řadě docela dobře jde.
Mně je to vcelku jedno, ať si třeba každý druhý koupí GS sice to bude tuctová motorka, na druhou stranu bude dostatek náhradní dílů . A navíc mě nikdo nenutí se s lidmi bavit.
Nejvíc mě, ale štvou lidi co si koupí nejlevnější šrot, na opravu nemají a jen nadávají jak se to s.ere a jak BMW stojí za p.rd. Takové lidí doslova nesnáším.
Já jsem teď po nehodě a po 10 měsících jsem sedl poprvé na PDčko a že bych si zrovna věřil, se říct zrovna nedalo. Na LCčku to bylo daleko lepší, za prvé jizdní vlastnosti jsou úplně někde jinde a taky díky podvědomí, že ta motorka má tolik asistentů a v krizi mi můžou neskutečně pomoci, že jsem si jízdu vcelku užil, i když to bylo pár kilometrů.
Takže za mě je to dobře, že člověka něco aspoň trochu hlídá a v krizi mu to může pomoci. A nejspíš v budoucnu motorku s těmito asistenty přikoupím a to né z důvodu, že bych musel, ale že bych chtěl. Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Vyvoj neje zastavit, protoze clovek je od prirody vynalezavy. Kdyby to tak nebylo, tak se misto debatovani o asistentech honime s klackama v ruce po pralese. Vzdycky to bude o cloveku co a jak bude umet na svem stroji ovladat a pouzivat. Porad se u toho budeme ucit a mozna i pouzivat vlastni hlavu.
Ale tady nikdo nepopírá vývoj... mě příjde, že je tady spousta lidí, co jsou prostý jakýhokoliv logickýho argumentu a tak pořád dokola tahají hesla jako: závist, vývoj nezastavíš, ekonomiku světa... a nakonec i flaňďácký blitky To jsou takový univerzální argumenty, který jdou vždy a všude použít na jakoukoliv kritiku...
Já jsem už v prvním svém příspěku zde jasně napsal, že BMW je nejinovativnější firma v motoprůmyslu a kdyby jste si zjistili v čem všem byli průkopníci za těch už 95 let, tak by jste se ani nestačili divit. Já, a věřím že i nikdo soudnej, se nemůžeme divit dnešnímu vývoji a nemůže to mít ani BMW za zlé, protože by skončili zle, kdyby se to nehýbalo... dokonce i kdyby nebyli pořád na špici, tak by to pro ně nebylo dobrý. Už jen to, že jsou TOP firma jim zajišťuje odbyt u lidí, kteří to musí mít a nic o tom neví. Kdo z vás, z těch, kteří jste šli pro první motorku do salonu BMW, zvažoval i nějakou "obyčejnou" "tuctovou" Suzuki a pod.? Většina nakluše do BMW, protože je to BMW a to je samozřejmě dobře... ale...
Takže jediný čemu se divím je to, že zákazník chce neustále vyšší výkon, krouťák a max. rychlost (to vše jen papírově, skutečnost ho nezajímá) a k tomu všechny dostupný asistenty, který budou všechen ten výkon, krouťák a max. rychlost krotit, protože jinak by se toho bál... to mě přijde naprosto ujetý. To je všechno, čemu se já osobně divím
Vačky, chlazení kapalinou, vanos... vše je nová technologie, která sice komplikuje motorku, ale zárověň ji jistým způsobem vždy vylepší a hlavně nepopiratelně zefektivní
... ovšem asistent rozjezdu do kopce a čidlo náklonu dělá z lidí deme.nty a HLAVNĚ to umožňuje dem.entům vůbec řídit tyto silný stroje...
Nevím jak vy, ale já se rok od roku častěji setkávám na silnici s lidmi, co sedlají silný stroje a doslova si s tím i přes všechny asistenty neví rady (samo bez výhrad to platí i pro auta)
Tím nechci říct, že zavrhuji asistenty, ale lidskou nesoudnost.
Vloni jsem potkal pána na Africe s automatem, kterýmu chyběli 3 prsty na levý ruce... byl šťastnej, že má konečně sériovou motorku, na který může drandit a to je super...
Nedivil bych se, kdyby chtělá bába na skůtru pro ježdění po Praze všechny asistenty světa
... nedivil bych se, kdyby chtěl fotřík pro svýho kloučka k 18. narozeninám motorku narvanou asistentama
... ale nepochopím, jak zralej chlap středního věku může chtít motorku o 150k a víc a trvat na všech asistentech... proč chce takovou motorku, když se toho bojí? Proč si nevezme 6kilo narvaný asisistentama od synátora, který mu koupil k 18tinám? ... PÓZING se to jmenuje přátelé... nic víc, než ego a nesoudnost... Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
ty flanďácký blitky tam byly, protože ač jsem ateista, je v bibli mnoho moudrého, třeba o tom, že nikdo není lepší ani horší jen kvůli tomu, že si to sám myslí.
nebudu vykládat, že děláš z nouze ctnost, že nejsi schopen vydělat na novou motorku a tak kupuješ ojetou a tuto skutečnost vydáváš za "pravé motorkářství" - to je úplně stejná póza.
každý má právo si koupit co chce, každému, komu motorka dělá radost ji přeju. za mě byl dost silnej i vzducháč, pravda na vrchu jede asi i pětikilo, ale větší obsah má větší točivý moment a to se projevuje nenucenějším projevem. není potřeba tolik motorku honit do otáček - a někomu to může vyhovovat. pod trvalým dohledem
mr GS Hlavně se tím netrap. Proč by to měl bejt pozing. Já jsem si včera objednal novou ve výbavě Ralye se vším a rozhodně se jako pozer necítím. Využiju nebo ne moje věc. To jako že si koupím moto se vším nejmodernějším to bych se měl stydět? tomu nerozumím.
Upravil Jahn dne 21.03.2018 10:51
Jahn
Miguel napsal:
ty flanďácký blitky tam byly, protože ač jsem ateista, je v bibli mnoho moudrého
a není tam napsáno i to, že bys měl číst dál, než jen do prvního odstavce?
Jinými slovy: seš ****, co zase vytahuje argument závist, jen to trochu zaobalil je mi tě líto
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Vačky, chlazení kapalinou, vanos... vše je nová technologie, která sice komplikuje motorku, ale zárověň ji jistým způsobem vždy vylepší a hlavně nepopiratelně zefektivní
hele ja pozaduji FULL asistenty na vse nad cca 125ccm.
Nakonec i Vespa to ma.
Vis jak malo staci, abys ssebou svihnul na kolejich s dlazkama a vletel pod protijedouci auto? Strasne malo.
... ale nepochopím, jak zralej chlap středního věku může chtít motorku o 150k a víc a trvat na všech asistentech... proč chce takovou motorku, když se toho bojí? Proč si nevezme 6kilo narvaný asisistentama od synátora, který mu koupil k 18tinám?
jak pisu vice.. sestikilo bez asistentu nebrat. znamej mne kdysi trefil s hornetem tusim 600ccm a jezdilo mu to snad 240 a tahlo to v otackach... nic nic a pak vykon.
a mmch dalsi vec co ma LC.. tempomat.. u dnesnich usekovych radarech na 50km nonstop temer nutnost.
Upravil hicks dne 21.03.2018 10:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a mmch kdyz uz jsme u tech asistentu.. ja kdyz na BMW1 total vypnu vsechny asistenty a jedu tady do tech zasnezene ledovatech kopcu se zmrazkama, stridanim bordelu vseho druhu atd.. tak to auto je jen pro otrle
treba pro zenskou nepouzitelny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
ty flanďácký blitky tam byly, protože ač jsem ateista, je v bibli mnoho moudrého
a není tam napsáno i to, že bys měl číst dál, než jen do prvního odstavce?
Jinými slovy: seš ****, co zase vytahuje argument závist, jen to trochu zaobalil je mi tě líto
já jsem říkal, že bych to napsal, kdybych soudil lidi tak jednoduše jako ty, ale to nedělám.
proč bych měl chodit k Suzuki, když se mi líbí BMW? abych ti vyhověl? proč bych si měl kupovat šestistovku? abych ji honil v deseti tisících?
proč mě urážíš? nevím cos tam napsal, ale je mi líto, že nedokážeš uargumentovat a musíš se k tomuhle snižovat.
jak si mám vybrat, když půjdu pro nové GS a je tam jeden výkon, jedny povinné asistenty, nařízené EU? to si mám koupit něco jiného, jen abys byl spokojen? zvážil jsi, že někdo prostě kupuje nové věci? že prostě použité nechce?
pod trvalým dohledem
ty flanďácké blitky jsou totiž přesně o tobě, o tom pravém, kdo má právo jezdit na motorce, dělá to jediným správným způsobem a všichni ostatní jsou pózéři, dementi, snobi a bůhví co ještě...
ostatní si koupili GS aby machrovali ale ty oceňuješ jeho jízdní vlastnosti a umíš je využít na rozdíl od ostatních...
pod trvalým dohledem
Souhlas. právě proto jsem z 6 Horneta přešel před 10 lety na GS. Hornet jede jak z praku bez asistentů. Ne že bych je potřeboval ale můžou přijít okamžiky kdy Ti asistent zachrání život. Nikdo nejsme neomylní. Proto je chci.
Jahn
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
[quote]Mr GS napsal:
Vačky, chlazení kapalinou, vanos... vše je nová technologie, která sice komplikuje motorku, ale zárověň ji jistým způsobem vždy vylepší a hlavně nepopiratelně zefektivní
hele ja pozaduji FULL asistenty na vse nad cca 125ccm.
Nakonec i Vespa to ma.
Vis jak malo staci, abys ssebou svihnul na kolejich s dlazkama a vletel pod protijedouci auto? Strasne malo.
[quote]
...ale však to jsem psal to ani ty nečteš všechno?
Píšu, že to je super pro lidi, co na skůtru jezdí denně městem do práce ... o tom ždáná. To ani nemusí být člověk motorkář, aby dokázal rozumně využít jednostopé vozidlo a nestál, jak bl.b každej den 3h v koloně na každým příjezdu do Prahy.
Taky je to super pro začátečníky
Taky je to super pro lidi, co mají skůtr/ motorku, jako obživu (poslíčci...)
... ale není přece normální, abych nutně potřeboval motorku se 150koňmi a přitom potřeboval všechny asistenty, aby to krotily
Buď na to mám schopnosti a zkušenosti, nebo si ji nemám kupovat. Toď vše...
tady ty kecy ostatních, co ani pořádně nedočetli, co jsem napsal a už se cítili ukřivděně, jsou naprosto marný... ať si v tom každej najde to svoje. Mě je to v podtatě jedno (teda dokud mě takovej jantar nesejme v zatáčce, protože nemá asistenta sledování jízdních pruhů a se.re si to protisměrem )
Když to "potřebujete" tak si kupce trřeba Kawasaki H2 a pak kňourejte jak chudáčci, že vám ustřeluje zadek na mokru.... motorkáři
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
...JE TO VONOO... unor 2013... 5 let nazpet.. a muj prvni bokser:
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2