xbechrd napsal:
Zdar pánové, není tu někdo z Prahy a okolí kdo by si poslechl mé R1150? začalo mi v tom za tepla klepat a nejsem schopen rozklíčovat co se děje..
Díky D
Zkus vyjet nádrž a dej plnou 100 oktanové Vervy... Já taky myslel, že mi snad přeskočí řetěz jaký to byly rány např. při předjíždění - prudší akceleraci (po tankování v Rakousku)... a po jedné nádrži neuvěřitelné zklidnění
Když to nepomůže tak pokračuj s řešením dále, ale toto máš zdarma (resp. cca 30Kč rozdílu na nádrži )
Upravil HonzaGS-SV dne 02.08.2019 09:49
No a nemůže to být ten proslavený napínák na levé straně? když stojíš a zvýšíš otáčky třeba na 2 nebo 2500ot. tak to přestane?
Upravil Spitfire dne 02.08.2019 09:12
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Díky za nápady chlapi, 100 oktan jsem zkoušel, žádné výrazné zlepšení se nekonalo, 1150 je naučená na 95, 1200 98, tam by to podle mě mělo být zdát víc... Spitfire, mě to právě kolem těch 2-2,5 tis začne, napínák mám dle toho co jsem zjišťoval (inovovaný na klíč č. 15, starý na klíč č.17) novější, ale samo že ruku do ohně za něj nedám, než měnit věci náhodně, radši si nechám poradit.. Ještě mě napadlo jestli to nemohlo být přehřáté, dělá to fakt až po delší jízdě, nebo po městě. Mi5 jasan že rád pokecám a poslechneme to.