Jeste jednou moc dekuji za radu. Uvnitr torxu je opravdu maly imbus,ten se povoli a pak jde spice bez problemu dotahnout. Uf...to me spadl kamen ze srdce!!!
dafikk napsal:
Jeste jednou moc dekuji za radu. Uvnitr torxu je opravdu maly imbus,ten se povoli a pak jde spice bez problemu dotahnout. Uf...to me spadl kamen ze srdce!!!
Hlavne, že ti to pomohlo, veď o tom by toto fórum malo byť ...
Zdravím...mohu ještě oživit toto téma? Mám 1200 GSA z roku 2018 ... koupil jsem jí z Německa od soukromého majitele, všechny svolávačky moto absolvovala...na kardan jsem již byl já u nás v CZ. Aleč chci se zeptat ... výše zmíněný problém se týkal problému s vadnými ráfky, které se pod dotaženým drátem vymačkávali a proto byl pak výplet volný... chápu to dobře? Ptám se proto, že bojuju už třetí sezonu s tím, že mi vždy na motodovolené rupnou 2 dráty v zadním kole ... ustřihnou se ty "čepičky" v ráfku. Je zajímavé, že celou sezonu nic a když vyrazím pár tisíc km od baráku ...ve dvou s kuframa a absolvuju i nějaké ty šoto na Balkáně, tak mi pokaždé ustřelí 2 dráty :-( Před lety jsem jezdil starší XRV 750 podobně naloženej a nikdy žádný problém ... nemáte někdo podobnou zkušenost? Doufám, že se zmíněnou svolávačkou toto nemá nic společného....
Mohu vědět jaký moment je předepsaný? Ten co mi to dělal v zimě, tak mi momenty říkal i odchylky ráfku ..bylo to snad desetiny mm už si nepamatuji, ale údajně v toleranci uváděné výrobcem...
Je to tohle???
mirou přiložený následující obrázek:
Kamarád na R1250GS Adv po návratu z dovolený stejnej problém - jeden drát v zadním kole je fuč...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Pozdrav všetkým. Vie niekto, aké sú tolerancie hádzavosti drátených kolies, stanovené výrobcom, predné+zadné, do boku aj hore- dole ( radiálny a axiálny smer) na R1250 GS adv....?? Dík