To vás jako vážně na STK sere nejvíc cena? Mě to třeba na celé té otravné byrokratické buzeraci přijde to poslední, co bych řešil. Mmohem víc mě teda sere ten vynález, že lze zapsat do registru jen jedno vozidlo za půl hodiny, tak tam asi 20 minut po prohlídce sedíš jak **** a čekáš na papíry. Mimochodem to je právě jedna z věcí, které u STK nafukují tu cenu. Prostě počet kontrol je danej a "šikovnější" si prostě víc vydělat nemůže. A ve výsledku je to o tom, aby si vydělali i ti, kteří by si, nebýt limitace, nevydělali.
Puchyyla - jo, me to treba sere. Jasny v mym pripade je oproti jinejm rozdil 120Kc, coz je za ty dva roky nic, ale jde mi o princip. Na vsech STK se delaj naprosto identicky ukony a tak proc bych mel platit vic?
Jasne ze nepoletim 100km na jinou technickou, abych usetril 120korun a 400korun projel, nejsem ****, ale proste me to sere.
Upravil Kubrt dne 14.09.2018 09:03
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Třeba u vás taky najdeš levnější STK. Mě se líbí, že za evidenčku na motorku chtěji 300Kč a za STK 400Kč. Jinak je mi fuk co to stojí - stejně tam musim tak co. Ono je taky důležitý, aby byli na pohodu, nehledali vyloženě kraviny a nečuměl jsi tam celej den. Ty čtyři roky jsou náhodou fajn. Ještě zkrátit čas technika na jednu STK. Pokud se nepletu, tak je to teď 15 minut, takže technik si za 5 minut udělá svoje a po zbytek tam kecáme i když venku stojí fronta 40ti aut. Dokud tohle nebylo, tak mi řikal známej, že dělali za den přes 200 STK včetně náklaďáků a to už je slušná porce.
Upravil MALI dne 14.09.2018 09:29
kubrt - To je přece ale normální, že u služeb (i zboží) jsou u různých provozovatelů různé ceny ne? Nebo by sis to představoval jak za socíku s jednotnou cenou natištěnou na obale? Ač je to určitým způsobem státem regulované podnikání, pořád je to podnikání a je čistě na provozovateli, jakou cenu si za to stanoví. Na nás jako zákaznících potom je mu dát případně najevo, že to s tou cenou "přehnal".
Je hezké, že to "dajé" motorkám na 4 roky, ale úplně základní otázkou je - na co je mi pravidelná STK? Vždyť je to hovadina k ničemu a sprosté tahání peněz z lidí. A fízl, místo aby se namáhal, tak sedí v teple u radaru. Rychlé prachy o to tady kráčí. Bezpečnost a další argumenty jsou k smíchu.
Dokud si jako občané necháme chcát na hlavu a nebudou to ani vydávat za vlahý letní deštík, tak nám nic nepomůže.
Utáhnou šroub o 3 závity a když o půl povolí, to je jásotu.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
naopak.. v socialisticke Skandinavii chodi (nevim, jestli uplne vsude)... ROCNE.
njn... na stedni tridu musi byt prisnost!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Min. týden jsem byl na technické a majitel STK mi to potvrdil...
Oni štastní nejsou a myslím si, že to není úplně jen kvůli penězům (těch budou mít pořád dost, protože tam se dveře netrhnou a rozhodně to není motorkama
Pán mi tam chvíli povídal, co mu tam jezdí za mazáky a já jsem se nestačil divit.
My to všichni bereme z pohledu lidí aspoň občas cestujících někam za hranice, takže ikdyž se nám to nezdá, máme povětšinou motorky v nadprůměrným stavu.
Vzpomeňte si ale na choppery, naháče a hlavně dneska moderní záležitost - stavby.
Když mě borec řekl, že už tam viděl choppera s dřevěnýma řidítkama, stavbu s dvojnásobnou šířkou pneu, což docela razantně změní jízdní vlastnosti a podobný zvěrstva, tak se mu nemůžu divit, že by naopak zavedl technickou na rok, protože by to tyhle střelce odradilo to pořád měnit a dávat do origo stavu.
Je to jako se vším... buzerace to je, ale když nebude, tak spousta nesoudných lidí to vyžene do extrému. Udělat si dneska stavbu a mít jistotu, že na ni 4 roky nemusíš sáhnout je dvousečná zbraň... někdo to využije, aby obešel nesmyslný nařízení, jako homologovaný držák RZ a někdo to zneužije, aby mohl jezdit na pojízdný "zbrani"
Mě je to celkem buřt, jestli tam zajedu co 2 roky nebo až za 4. Mám to v origo stavu a problém jsem nikdy žádnej neměl. Technická stojí 4kila, takže teď jen budu častěji zapomínat, kdy mám na tu technickou jet, protože za 4 roky to je daleko
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já jsem pro. On si je Darwin přebere.
Když se takhle budeme stavět ke všemu, tak se nemůžeme divit, že má každý svého osobního úředníka.
Policie je přece může vzít na technickou kdykoli. Před dvěma týdny jsem potkal v jeden den v Brně dva autobusy. Oba kouřili, jako kdyby spalovali surovou ropu a pohoda.
Vymáhejme zákony co máme.
Už jsem to se myslím do jednoho vlákna dával:
IGNORANTIA IURIS NON EXCUSAT
Mám zkušenost, že jsem se před rokem ptal strážníka co pečlivě vypisoval pokuty pro motorky stojící na chodníku, zda mu to auto na žlutý čáře před přechodem nevadí a nepřijde nebezpečnější. Odpověděl, že ho to nezajímá, že motorky řeší na udání. Dopsal pokuty a odkráčel .
Upravil xarrow dne 25.09.2018 15:55
Jenže STK tak jak je u nás problém křápů na silnici neřeší. Když si něčím nejsi jist, tak není nic jednoduššího, než to dát někomu, kdo to "protáhne". Umí to v podstatě každej schopnej automechanik nebo jinak řečeno, "každý na to někoho má". V práci veškerý vergly ani jinak neřešíme. Prostě to dáš svému člověku, ten udělá technickou, v lepším případě přijde se seznamem to, to, to a to by chtělo opravit, v horším případě jen s informací no neprošlo by to, je to křáp.
Jinak samozřejmě pokud není člověk ****, tak to co mu doporučí, nechá opravit, ale kdyby ne, tak taky jezdí.
Konzultoval jsem to teď u nás na úřadě a mělo by to jít. Je k tomu ale prozatím jen opatrný výklad ministerstva dopravy žádný metodický pokyn. Takže každý úřad se k tomu může stavět jinak. Mělo by se dát vyřídit na každém úřadě i nepříslušném.
Prý by měla jít i prodloužit i dříve evidovaná nová motorka na těch 6 let.
Upravil jast dne 03.10.2018 13:30
Také potvrzeno.... je to tak stačí s velkým techničákem, RZ a protokolem z technický dojít na evidenci vozidel a tam to zdarma prodlouží.... zítra tam vyrážím...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
AKHB napsal:
Také potvrzeno.... je to tak stačí s velkým techničákem, RZ a protokolem z technický dojít na evidenci vozidel a tam to zdarma prodlouží.... zítra tam vyrážím...
at si naserou... dle TP mam moto mladsi 6ti let.. at prijde urednik za mnou (jsou premnozeny)... olipne mi motorku, vycadi ..ro a muze jit domu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No dle dnešních informací by ta technická měla být automaticky braná jako ta delší i bez návštěvy úřadu. Akorát bych chtěl vidět jak bych, zvlášť v zahraničí, vysvětloval nějakému policajtovi, že ta prošlá známka na RZ vlastně neznamená propadlou technickou.