Ano, je chip na sériovou motorku, stage 8.
Vyhladi se tim krivka, ale zas nemuzes cekat, ze to pojede jak otevrena motorka.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Pánové, tomu obrázku pořád nerozumím. Chápu, že po instalaci čipu od Johna je navíc možné změnit nastavení palivové mapy různým propojením konektorů/pinů. Ta pravá část platí jen při použití nízkooktanového benzínu? A pokud mám KN vzduch.filtr, ysvod a laďák Remus, měl bych použít propojení Stage 3 vlevo dole?
Krizus přiložený následující obrázek:
Pánové, tomu obrázku pořád nerozumím. Chápu, že po instalaci čipu od Johna je navíc možné změnit nastavení palivové mapy různým propojením konektorů/pinů. Ta pravá část platí jen při použití nízkooktanového benzínu? A pokud mám KN vzduch.filtr, ysvod a laďák Remus, měl bych použít propojení Stage 3 vlevo dole?
Já myslím, že tento obrázek se k chipu od Johna vůbec nevztahuje.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Už jsem to tu psal na fóru několikrát - zrovna v tomhle threadu je to o několik příspěvků výše. Je to k chipu od BBpower.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Máte někdo radu ohledně vhodného silikonu/lepidla na spojení obou částí řídící jednotky po výměně čipu? Asi by mělo jít o materiál, který dobře a dlouho snáší větší teplotní rozdíly a pár let zajistí taky voděodolné spojení.
PS: Díky Tondo za upřesnění k těm schématům, Tvoji poznámku v diskuzi jsem přehlédl.
Upravil Krizus dne 04.01.2019 13:04
já použil normální průhledný silikon, bylo to na doporučení lidí, co to mají už pár let
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Milane nemas zkusenost s chipem na Dohc ?
Mel jsem chip od Johna na 1150 a za ty penize to bylo fajn.
Na 12ku chce poslat ridici jednotku a cena je trosku jinde . .. .
Presne tak, na dvanactku je treba poslat jednotku.
Ale uz mam ve vyrobe nástroj, abych to mohl ve spolupráci s johnem delat tady bez posilani.
Upravil milan enduroskola dne 04.01.2019 23:25
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Ahoj, přes zimu budu měnit čip ze STAGE8 na STAGE10, společně s ním budu dávat rozšířené sání (repliku Wunderlich) a sací trubky z R1150 RT (maj větší průměr)
Má někdo zkušenosti s výměnou těch sacích trubek? Ty původní GS maj ještě prodloužení, má nějaký smysl?
Dlouhý sací hrdla zvyšujou krouťák v nízkejch otáčkách a krátký zase dávaj výkon ve vysokejch, proto některý auta maj proměnou dýlku sacího potrubí, kdy v nízkejch ot. jde vzduch do motoru přez delší část sání a ve vyšších ot. se to přepne na krátý. Ono je to sice trošku složitější, ale zjednodušeně je asi takhle. Takže s krátkejma trubkama bude motor dole línější, ale zase mu to přidá nahoře.
Kroutaku mas dost je potreba tam dostat kobile...uz sem videl aji origo hrdla bez toho vnitrku.a mam pocit ze dyz mi gdysi dosel chip tak tam dokonce byl obrazek ze se maji ty vnitrky vihodit. Ja mam teda ty trupky z RS, no ja tam teho mam vlasne vic ale to je vyrobni tajemstvi.
Kupredu spatki ni krok...
Krouťáku není nikdy dost..takže za mě jednoznačně krouťák. Zvýšení výkonu poznáš při maximální otáčkách a kdo z vás točí GS do červeného pole? Většinou to šmrdláte kolem 1500 ot/min.