klucí poradtě, budu měnit olej takže i filtr. chtěl bych dát K&N filtr a to jak olejovej tak vzduchovej. objednám to zde http://eshop.motoservis-travnicek.cz tak mi poraďte kterej tip mam objednat abych nevyhodil prachy zbytečně. mam dakara r.v.2000 a kámoš má dakara r.v.2003 ale to bude asi stejný že. dík moc
Tančící Havran
maš to u každýho filtru napsaný na jakou je motorku. Tak si to prohlidni Tohle je přímo z tech stránek.... Vzduchový filtr K&N filters BMW - BM 6501
Kod: BM 6501
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
no tak ten vzduchovej sem našel taky (číst mě učili) ale nejsem si jistej tím typem olejového. koukal jsem tu na foru a nenašel jsem označení olejového filtru. ví někdo něco? dík
Tančící Havran
teraz pozeram na louis.de, ze pre rocniky 00-03 doporucuju olej 20w-40 a pre rocniky 04-07 10w-40
mam 02 a nakupil som 10w-40, mozem to tam naliat? aky olej doporucuje vyrobca?
Upravil t0mas dne 07.04.2011 16:27
t0mas napsal:
teraz pozeram na louis.de, ze pre rocniky 00-03 doporucuju olej 20w-40 a pre rocniky 04-07 10w-40
mam 02 a nakupil som 10w-40, mozem to tam naliat?
Neboj, s 10W40 můžeš i na Sibiř, s 20W40 jenom k Baltu - a v létě i na tu Sibiř až k ústí Obu, Jeniseje a Leny __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Hlavně kluci dejte pozor, ať u toho Rotaxu vyměníte všechen. Protože když otevřete výpustní matici, tak vám vytečou tak dvě deci a nazdar. Je potřeba odpojit svíčky (ve vašem případě jen jednu) a s motorem přes sratrtér přerušovaně točit, aby pumpa vyčerpala olej ze všech přepážek a komor. Jedině tak se dá na F 650 měnit olej. Hola hola!
Loss napsal:
Hlavně kluci dejte pozor, ať u toho Rotaxu vyměníte všechen. Protože když otevřete výpustní matici, tak vám vytečou tak dvě deci a nazdar. Je potřeba odpojit svíčky (ve vašem případě jen jednu) a s motorem přes sratrtér přerušovaně točit, aby pumpa vyčerpala olej ze všech přepážek a komor. Jedině tak se dá na F 650 měnit olej. Hola hola!
já ho jen vysál z nádobky nahoře a vypustil, s filtru a ze spoda, přišlo mi prasácký s tím točit nasucho..
Over than 250k km on BMW GS bikes
Loss napsal:
Hlavně kluci dejte pozor, ať u toho Rotaxu vyměníte všechen. Protože když otevřete výpustní matici, tak vám vytečou tak dvě deci a nazdar. Je potřeba odpojit svíčky (ve vašem případě jen jednu) a s motorem přes sratrtér přerušovaně točit, aby pumpa vyčerpala olej ze všech přepážek a komor. Jedině tak se dá na F 650 měnit olej. Hola hola!
já ho jen vysál z nádobky nahoře a vypustil, s filtru a ze spoda, přišlo mi prasácký s tím točit nasucho..
Pokud ho nenakopneš a netočíš s tím naživo, tak startérem nic naprasíš. Maximálně vybíjíš baterku, ale zanedbatelně. Dělej jak chceš.. pokud umíš vysát celou náplň, budeš zvolen sosákem roku a budiž ti to k dobru. Ovšem abys vysál všechny komory, tak je budeš muset navrtat.
Loss napsal:
Hlavně kluci dejte pozor, ať u toho Rotaxu vyměníte všechen. Protože když otevřete výpustní matici, tak vám vytečou tak dvě deci a nazdar. Je potřeba odpojit svíčky (ve vašem případě jen jednu) a s motorem přes sratrtér přerušovaně točit, aby pumpa vyčerpala olej ze všech přepážek a komor. Jedině tak se dá na F 650 měnit olej. Hola hola!
já ho jen vysál z nádobky nahoře a vypustil, s filtru a ze spoda, přišlo mi prasácký s tím točit nasucho..
Já to taky menil pouze tak, jak je napsáno na zacatku vlakna...
Potom se mi tam zpatky veslo tolik, kolik ho tam ma bejt, tj 2,3l tusim.
Nerikam, ze to co pise Loss je spatne, ale asi to neni nezbytne nutny, trocha staryho oleje snad nevadi...
jardajerman@seznam.cz
Zdarvíčko pánové, jen taková malá otázečka, možná to tu někde bylo, ale jaký je vlastně interval na výměnu oleje u 650GS? Mam cca 8tis km od poslední výměny a moto má celkem 55tis km, ve vyžších otáčkách, nebo když tomu naložím tak proklouzne spojka. Bratranec mi poradil nejdřív vyměnit olej, než začnu se spojkou, tak nevím... řešil tohle někdo? je to olej nebo spojka? díky za případné reakce...
Upravil SHREK JAN dne 22.06.2011 16:00
Jezdím tak, jak umím...
Dneska jsem vyměňoval olej a filtr a nemile mě překvapilo, že z nádržky, nebo z vany na olej (nevím přesně, vylil jsem nádržku, potom vanu a nakonec jsem měnil filtr všechen olej do jedný misky) vyteklo zároveň z olejem plastové drobky(napravo) guma (nalevo), plast je z jedný strany rovný a z druhý ulomený, nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti z čeho by to mohlo být?
Chod motoru byl před výměnou zcela normální.
DAGR přiložený následující obrázek:
Nazdar chlapi, ted jsem menil poprve olej, mam 2001, takze s olejoznakem, vypustil jsem olej z nadrzky, pak tim vypoustakem naspodu motoru s tim magnetickym sberacem špon a vymenil filtr. Vsechno zavrel, dolil 2l, protocil, dolil 3dl a pak to projel. Ted, kdyz kontroluju tim olejoznakem, nevidim ani spodni hladinu. Pred vymenou od puvodniho majitele tam bylo naopak az skoro po vrch toho okenka, proto jsem to zavcas vymenil. Takze, jak si mam byt jisty, ze je tam spravne oleje?
Dik za help
gekonussi napsal:
Nazdar chlapi, ted jsem menil poprve olej, mam 2001, takze s olejoznakem, vypustil jsem olej z nadrzky, pak tim vypoustakem naspodu motoru s tim magnetickym sberacem špon a vymenil filtr. Vsechno zavrel, dolil 2l, protocil, dolil 3dl a pak to projel. Ted, kdyz kontroluju tim olejoznakem, nevidim ani spodni hladinu. Pred vymenou od puvodniho majitele tam bylo naopak az skoro po vrch toho okenka, proto jsem to zavcas vymenil. Takze, jak si mam byt jisty, ze je tam spravne oleje?
Dik za help
Takze cajk, nedalo mi to a projel jsem to dyl, fakt tak 10min trochu jsem to protacel a hned, jak sem slezl z motorky je hladina presne v pulce!!