acer napsal:
Já neříkal, že se mi propadá pedál. Jen mě zajímalo jak se celá akce provádí, když se ABS zavzdušní.
Předpokládám že se nechá motor diagnostikou proběhnout a pak se klasicky odvzdušňuje.
Je to lepší, ale není potřeba, když se mění jednotka ABS normálně jde odvzdušnit bez diagnostiky.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Neni to brzdovkou nepomuze ani sw je to problem u gs bmw otom vi ale nejde to vyresit. Zsvdušnuje se jen gs ni jinyho
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Software pomůže jen na chvíli. Problém se potom stejně za nějakou dobu znovu opakuje. Zatím to vypadá, že se s tím majitelé budou muset smířit a jednou dvakrát za sezónu zadní brzdu ovzdušnit.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Model 2018, najeto cca 20 tis, origo destičky před koncem životnosti a pískají celou dobu... :-( Někdy více, někdy méně. Zkoušel jsem čistit, srazit všechny hrany a pomůže jenom na chvilku. Předtím jsem měl KTM 1290 SDGT, vše origo a pískalo také. Musím uznat, že mě to dost štvalo a na BMW mě to štve taky... Ale co s tím nevím... :-(
Občas je to dost trapný, okolí má pocit, že jedeš na nějaký starý vráně s marnejma brzdama...
Občas je to dost trapný, okolí má pocit, že jedeš na nějaký starý vráně s marnejma brzdama...
Tak to je dobrá asociace
Nic si z toho nedělej, taky se cítím trapně, když někoho z vás vidím na těch super nových strojích, jak neumíte zatočit a rozjet se do kopce bez asistenta... a na pískání brzd už ani dojít nemusí...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
MG Stelvio, potom KTM1190, GS 1200 2015, teraz 1250 mne nikdy nic nepiskalo
jazdim asi tak ze origo predok u GS 2015 mi vydrzal 35 tis , mozno nemaju cas piskat
Občas je to dost trapný, okolí má pocit, že jedeš na nějaký starý vráně s marnejma brzdama...
Tak to je dobrá asociace
Nic si z toho nedělej, taky se cítím trapně, když někoho z vás vidím na těch super nových strojích, jak neumíte zatočit a rozjet se do kopce bez asistenta... a na pískání brzd už ani dojít nemusí...
Trochu mi uniká, jak si došel k závěru, že pokud má někdo novější stroj, neumí automaticky zatočit a rozjet se do kopce. Zjevně to bude nějaké starobylé tajemství, které si mezi sebou předávají majitelé starých biků na soukromých seancích...
Tím pádem si pak myslí, že pouze oni jsou ti vyvolení, kteří tuší, jak se na motorku správně posadit... a každý majitel stroje mladšího 10-ti let je v jejich očích naprostá lama...
Upravil Hony dne 26.05.2022 14:04
Napsal jsem někoho, ne každýho, tak tady přestaň brouzdat po vláknech a do každýho vandrovat. Seš tady za 14 dní týden a děláš jenom vlny.
Na takový tady čekáme
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Napsal jsem někoho, ne každýho, tak tady přestaň brouzdat po vláknech a do každýho vandrovat. Seš tady za 14 dní týden a děláš jenom vlny.
Na takový tady čekáme
Teda hochu, ty jseš slušně vztahovačnej... Můžeš mi laskavě říct, do koho tu vandruju a dělám vlny? Nebo je celý problém v tom, že jsem si dovolil reagovat na tvůj velectěný názor?
Jsem tu něco přes rok, do fóra jsem dal několik dotazů a reakcí a nemyslím si, že bych tu někoho prudil. Takže klídek...
Ahoj, co kdo jezdíte za desky? Čeká mě první výměna. S origo deskami jsem spokojenej, ale pokud jsou to bremba které se daji sehnat levněji než original přitom je to jedno a to samé jako třeba ol. Filtr. tak proč zbytečně připlácet. Díky
R1200GS LC 2015
Ahoj, já jsem teď vyhodil TRW a dal jsem Bremba. Zdálo se mi, že TRW přestávají brzdit a to byly teprve v polovině tloušťky. Navíc pískaly.
Bremba mám: BRM 07BB38SA předek a BRM 07BB03SP zadek z auto kelly. Zatím jsem ujel 50 km, tak čekam až se rozbrzdí. Porovnání s originály ale už dávno nemám.
Upravil paulik78 dne 12.06.2023 07:57
Díky, ohledně brembo destiček jsem našel tenhle popis, ty co máš jsou teda skoro jako originál, já bych klidně vyzkoušel tu řadu SC, ale by to třeba neodnesl kotouč. Rozdíl v ceně není zas tak velký oproti originálu.
SA- 630,-
SC- 1200,-
originál- 1011,-
vpredu BMW 34118548028 2x - 1000Kc (dostal jsem nevim proc slevu...mely stat 1357Kc jedna sada)
vzadu Elit - Brembo BRM 07BB0359 - 811Kc
oboje brzdi dobre a nic nepiska ...najeto mam na nich cca 4.000km celkove 39.000
Jawa 90 Roadster --> MZ 250 --> Honda CX 500 (1979) --> Honda CB 750 (2002) --> R 1200 R (2008) --> R 1200 GS LC (11/2014)
Problém piskajucich bŕzd už dávno vyriešili vo svete bicyklov. Pokiaľ nemáš zrovna tvrdé závodné obloženie, tak to pískanie spôsobuje nerovnobežnost piestikov. U bikov je to oproti motorkam výrazne menšie , tak sa to prejavuje skôr. Rieši sa to zafrezovanim oboch plôch naraz priamo na strmeni, je na to taká frézka. Motorky to majú výrazne väčšie ale ako vidím, tak.kvalita výroby dosť poklesla a začína sa to prejavovať. Takže skúsiť to napr líznuť hrubším brusnym kotúčom miesto brzdového kotúča (samozrejme bez platničiek), alebo na to existuje Origo frézka? Ešte je pri mailnkych odchylkach možnosť použiť toto [url] https://mlparts.sk/pasta-na-hydraulicke-casti-brzd-a-spojek-liqui-moly-3077?gclid=CjwKCAjwhJukBhBPEiwAniIcNUGBM8DwO7JYMTfotzXHIIF9cLioQUc_XMeYF5xY-XOtYFy6_x1GJxoCVy8QAvD_BwE[/url] ale to nemusí úplne pomôcť.