Řeším podobný problém, taky se mi někdy stane že po startu se mi rozblikaj střídavě kontrolky ABS... A z toho za celej den co jezdím nic, ABS fakčí normálně. R1150GS r.v. 2000.
sandman-GS napsal(a):
Řeším podobný problém, taky se mi někdy stane že po startu se mi rozblikaj střídavě kontrolky ABS... A z toho za celej den co jezdím nic, ABS fakčí normálně. R1150GS r.v. 2000.
No asi to vidím taky na výměnu baterie.
Tohle mi dělá pořád baterie v pohodě . Je to tím ,že jsem moc "spěchavej" Když zapneš klíček musíš nejdříve počkat až kontrolky začnou blikat a pak startovat -když ne tak to rozhodíš
Ja som mal podobný problém, ked bolo chladnejšie, dosť často sa mi tesne po naštartovaní striedavo rozblikali ABS kontrolky. Po opätovnom druhom-treťom naštartovaní ABS nabehlo.
Samozrejme, vždy po otočení kľúčom trochu počkáma štartujem až potom. Baterku som preventívne dobíjal. Potom som si všimol, že mi nesvieti zadná obrysová žiarovka. Po jej výmene to robilo menej často a teraz to už nerobí, ABS nabehne vždy.
Niekde tu na fóre sa už tá výmena zadnej žiarovky spomínala...začal by som ňou (skús ju vymeniť za novú, aj keď ti obidve vlákna svietia) (0.2EUR ;-)).
Mám ešte v pláne preventívne skontrolovať a vyčistiť štartér (tiež sa to tou preberalo, je tu o tom dokonca aj článok), aby sa točil ľahšie a nespôsoboval nadmerný pokles napätia, ktorý môže byť takisto príčinou striedavého rozblikania kontroliek.
Výmena baterky (ak nie je už fakt po smrti) podľa mňa rieši skôr dôsledok ako príčinu.
Samozřejmě vždy po otočení klíčku chvilku počkám, nestartuju hned. To jsem vyčetl z knížky že pak je hlášena jako závada na ABS.
Něco společného s tím obrysem to může mít, páč se mi taky stalo že mi nešel obrys, ale problém nebyl v žárovce, ale v klíčku zapalování, resp. v zámku.Nejspíš špatný kontakt. Stačí klíček víc po otočení přimáčknout na pravcou stranu a vpohodě. Neřeší to ale problém ABS, páč mám ročník 2000 a ten ještě nemá sdruženou kontrolku chyby.... nebo se pletu?
Ahoj pánové, nevíte někdo, na kterých pinech diagnostické přípojky lze odečíst kódy závad ABS ? Podle odkazu výše (http://www.largia...fault.html) by to mělo jít odečíst obyčejným voltmetrem nebo jednoduchou zkoušečkou LED. Jde o ABS bez duálu (1150 GS, r.v.2000). Nikde jsem klidové napětí 0,5-0,75V nenaměřil. (http://www.ibmwr....tics.shtml)
Mimochodem netušíte, proč se rozhodí ABS (střídavé blikání) při brzdění na suchém a drsném povrchu/asfaltu, po cca 1/2 hodině jízdy a brzdění- několikrát i s ABS, bez očividného proklouznutí kola? Při brzdění OK, po rozjezdu bliká. Vzdálenosti Hallových snímačů jsou OK, žárovka vzadu je nová, baterka nová a nabitá, po zapnutí klíčku čekám se startem. Vždy musím resetovat ABS, ale závada se časem za podobných podmínek opakuje...
Tak se s Váma podělím o jednu zkušenost možná to někomu pomůže.
Včera jsem se byl projet po zdejších polňačkách a trošku jsem si ustlal po zvednutí a startu moto mi ABS blikalo normál obě dvě najednou(ABS do r.v.2002) po rozjetí to hodilo chybu -Následný reset a znova rozjezd v pohodě se chytlo po ujetí cca.30km zastávka ten samý problém. Znova reset a zas reset asi desetkrát a furt chyba .Následovalo toto.
Kontrola vzdálenosti čidel (v poho)
Dobití barerie
Reset následný rozjezd -chyba
Nádrž dolu
Všechny svorkovnice prostříkaný všemocným WůDů40
Rozborka spojek čidel na propískání ( klas.voltmetr za třipadesát ) to sice nepískalo ale vykazoval hodnotu 560 něčeho -tak že mrtvý nejsou
Zborka následný reset rozjezd -chyba
Začal mi stoupat adrenalin Vidina 30tis.částky za ABS
Pojistkovka všechny pojistky ven-kontakty v pohodě
Relátka všechny ven -v pohodě
Opět reset ,rozjezd -chyba
*pissed**pissed**pissed*
Další reset ,vypnutí ABS (dle návodu) -pří startu držet tlačítko ABS
Vypnutí klíčku zapnutí kontrolky makají jak mají -rozjezd v poho
15krát rozjezd s vypnutím a zapnutím klíčku v poho
Že by opraveno -nevím do teď čím to bylo a jestli jsem to dotáhl k dokonalosti ale zatím maká jak za mlada
Upravil smazak73 dne 01.11.2010 20:49
Naprosto přesně tak, jak jsi to popsal do dělá i mě.
Ne po pádu ale po manévru kdy na šotolině jsem dal plnej rejd a rozjel se, tehdy poprve to hodilo chybu.
Jednou to udělá a pak zas dlouho nic. mám vypozorováno, že téměř vždy při rozjezdu a současně vyhýbacím manévru (když se nemužu do aktivace rozjet přímo)
Všechny úkony a měření, jak jsi napsal mám za sebou, pro jistotu na to čuměli i v servise rozpojovali a prostříkavali konektory, měřili vše, co jde a nic.
Jednou dobrý, jednou špatný, jednou několikrát po sobě chyba, jindy třeba 50 rozjezdů s aktivací bez problému. Poslední možnost, že v modulátoru plave v kapalině nějakej svinčík kterej ho nějak při aktivaci ABS blokne.
Držím palce ať Ti to už stále maká.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Jasně tohle jsem bral jako poslední možnost v zimě se do toho pustím a uvidíme Celý to rozkrámuju vyndám vypustím profoukám 10ATM a byl by v tom čert. Jestli ti to udělá tak vyskoušej reset a než se rozjedeš vypni ABS pak klíček vypni ,zapni a rozjeď se. Ty manévry jsem taky zkoušel a zatím dobrý nic .
Myslíš jako:
1. vyresetovat (drátky, servisní konektor atd.)
2. vypnout ABS (tlačítko, klíček do kontrolek, nastartovat)
3. chcípnout, znovu do kontrolek BEZ tlačítka, nastartovat a jet.
To teda prubnu, uplný čarování
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara napsal:
Myslíš jako:
1. vyresetovat (drátky, servisní konektor atd.)
2. vypnout ABS (tlačítko, klíček do kontrolek, nastartovat)
3. chcípnout, znovu do kontrolek BEZ tlačítka, nastartovat a jet.
To teda prubnu, uplný čarování
Jo jo přesně tak to byl poslední úkon co jsem udělal a pak to začalo makat a ještě relátka docvakat až na doraz v těch držácích
Uvidíme kde je zakopanej pes.Jsem nad tím dumal a
1.Problém s tím bordelem v kapalině v modulátoru jedna možnost
2.Vadný kabel od předního čidla v namáhání přes krk řízení přestane vydavat impulzy tudíž to nesepne 1okruh ABS
3.Tím věčným resetováním je jednotka tak zmatená ,že radši pořád hází chybu vypnutím a následným zapnutím ABS se to nahodí zpátky (jen moje úvaha)
Tak mě to bliká střídavě pořád. Když to vyresetuju drátem, tak to při rozjezdu tak trochu pískne (místo toho bouchnutí) a abs nejede. Už bliká střídavě pořád a po vypnutí. Stalo se to někomu??
Měli jsme rozdělanou jednotku, protože to propouštělo tlak v jednotce. Má 11ka nějakou diagnostiku která by ukázala čím to je??
Splněný sen moje 1100GS
Mara napsal:
Naprosto přesně tak, jak jsi to popsal do dělá i mě.
Ne po pádu ale po manévru kdy na šotolině jsem dal plnej rejd a rozjel se, tehdy poprve to hodilo chybu.
Jednou to udělá a pak zas dlouho nic. mám vypozorováno, že téměř vždy při rozjezdu a současně vyhýbacím manévru (když se nemužu do aktivace rozjet přímo)
Všechny úkony a měření, jak jsi napsal mám za sebou, pro jistotu na to čuměli i v servise rozpojovali a prostříkavali konektory, měřili vše, co jde a nic.
Jednou dobrý, jednou špatný, jednou několikrát po sobě chyba, jindy třeba 50 rozjezdů s aktivací bez problému. Poslední možnost, že v modulátoru plave v kapalině nějakej svinčík kterej ho nějak při aktivaci ABS blokne.
Držím palce ať Ti to už stále maká.
Tak zkoušeno rozjezdy přímo,v plným rejdu v terénu přes muldy zatím to funguje (musím zaklepat na dřevo )
to jencekgs: dělalo mi to samé, vyměnil jsem kapalinu, odvzdušnil, samozřejmě nejřív dobil baterku ale pořád to blblo - při rozjezdu místo toho aby kontrolky zhasly, tak se rozblikaly střídavě. Znovu jsem to vyresetoval, nastartoval a znovu to samé. nakonec jsem se pustil do rozborky a sborky celého modulu ABS. Náramná švanda - složit to dohromady. Teda poprvé. Rozebral jsem to, pročistil, složil a ono to fachčilo. Asi 50 km. Pak to začalo blbnout znova. Tak jsem to rozhodil znovu a zdálo se mi, že gumička na hydraulice předního kola byla trošku zatuhlá. Poprvé jsem ty gumičky úplně nerozdělal a pořádně nevyčistil - bo jsem poprvé ani pořádně nevěděl jak. Ale podruhé jsem to už udělal pořádně a od té doby mám pokoj. Asi 5000 km. Ťuk, ťuk. Doufám, že to zase chvilku vydrží.
Kubrt napsal:
...občas se mi za jízdy rozsvítí výstraha a rozbliká se kontrolka na ABS... v tom okamžiku mi na motce nefachčí posilovač a musím brzdit fest silou.Toto se děje tak na 3 - 5 vteřin a pak třeba celej den nic....
Díkes Radim.
Třeba to nemá s ABS nic společného a je porucha na servu posilovače. Respektivně na čidlech, vypínačích, kabelech,...
Že by r.v. motorky 2003+ :-)
Že by prasklá žárovka? Hmmm, před rokem 2003 se tohle stát nemohlo
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
ho*no žárovka... chyba je někde v tom computeru,co to řídí... ale už mě to nevadí,protože jsem to vyndal a mám svatej klid.
Upravil Kubrt dne 14.11.2010 22:45
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mě takhe vydusila právě žárovka, člověk se porát učí, ale hlavně že to jede né? (holt si musim rejnout, když někdo pořád tvrdí, že báwa přestaly bejt dobrý rokem 2003. )
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
Ne,Báwa nepřestali bejt rokem 03 dobrý,to jen rok 2003 je uplně na hoven před a po jsou uplně v cajku
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
No záleží na tom jak to slovo ADVENTURE (dobrodružství) výrobce pojal
1. Do roku výroby 2003 je Adventure -jako ,že s ním zažiješ dobrodružství
2.Od roku výroby 2003 je Adventure -jako ,že při jízdě na něm zažiješ dobrodružství
To: Vodník -myslím ,že ho máš krátce na to aby jsi to mohl soudit proti Xavierovi
Jo, mam ho kratce, najeto jenom 7000, ale pridu, zapnu klicek a hned nastartuju, zadny dobrodruzstvi s cekanim docvakani relatek a zhasnuti kontrolek, zadnej problem. Ze mi blikala zavada diky mizerny zarovce, moje chyba, na long way rout, meli tenhe problem a stacilo se podivat do manualu... Predchozi majitel na nem jel do Mongolska a na motorce je videt, jak dostala zabrat, vcetne padu. Dodnes ma vsude trochu mongolskyho blata, protoze nejsem lestic a nesetrim ho nic min.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex