... a kdes čekal, že ten termostat uvidíš? Jako náhradní díl, kterej si tam přišroubuješ?
Jo cekal jsem, ze tam bude uvedenej jako nahradni dil jako zbytek motorky, ne ze je trvalou soucasti chladice. A sroubovat ho nikam nechci.
Upravil street-dog dne 20.11.2019 11:31
BMW R 1100 GS
... a kdes čekal, že ten termostat uvidíš? Jako náhradní díl, kterej si tam přišroubuješ?
Jo cekal jsem, ze tam bude uvedenej jako nahradni dil jako zbytek motorky, ne ze je trvalou soucasti chladice. A sroubovat ho nikam nechci.
Termostat u R1100GS (od 12/1997) je zabudovaný v bloku motoru (pravá strana bloku, nahoře, pod přírubou trubky oleje) - je to úplně jiný blok motoru, jiná kliková hřídel, jinak udělané odvětrání motoru.....než starší modely bez termostatu.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tondo, ty o tom snad i něco víš
Pánově, termostat sem, termostat tam..... dle vinu nemám katalyzátor, tak proč mám u mé devadesátpětky lambdu? Když jí odpojím, jede to stejně. No a nepřítomnost termostatu nijak nepociťuji. Když mrzne, tak to holt tolik nehřeje a když je vedro, tak se to uchladí. Není co řešit :-) Jo a stará převodovka měla docela lehkej chod a dát tam falešnej neutrál byla fuška a jenom mezi 4 a 5 kvaltem. A to fungovalo až do té doby, kdy se zlomila předlohovka. Naštěstí v Plzni. U těch jedenáctek, co kus, to originál. Tipuji, že je to tak nějak celkově u BMW. Každej ten vergl řadí jinak, vydává svoje vlastní pazvuky a dva stejný, aby pohledal. Hlavně že to jede. Největší problém (po té převodovce) byl vyteklej zadní tlumič po repasi. Tedy, utekl mu dusík - nevydržel ventilek. No a s hyperpro pružinou a tlumičem do počtu se ve dvou dá dojet z Rumunska. Sice na lochnesce, ale když to člověk nehrotí v zatáčkách, tak to jde.
Druhej větší průšvih bylo zlomený spojkový táhlo. Dalo se vyrobit v MNE na koleně z kusu pásoviny a zase jsem dojel. I když na zpáteční cestě se odporoučela přední brzdová pumpa tuším už v Srbsku. Tedy, fungopvala, jenom z ní crčela kapalina a nešlo to dolejvat, protože ty šrouby už s kastlem srostly. Taky jsem dojel a zase ve dvou. Holt jsem jí nepoužíval a nechal jen pro nouzové zabrždění, které se naštěstí nekonalo.
Takže stareho verglu bych se nebál i dnes. Jen prostě musí člověk počítat s tím, že se něco může pos...., ale to se může i u funglovky. Vozím sebou jenom náhradní lanka, řemen k altíku, pár svíček a platební kartu. Možná, že preventivně vyměním hall a starej šoupnu k těm lankům. Co kdyby :-) A nebo taky ne.
Mám Bobše rád. Taky jsem kolikrát uvažoval, že ho pošlu do světa a skočím na dvanáctku, ale po pár svezeních jsem si uvědomil, že rozdíl není zase tak podstatný (pro mě) a že Bobeš už má za sebou kromě válců a pístů skoro celkovou repasi, tak proč měnit?
Jo a jedna taková věc, co bych tu asi neměl psát nahlas je ta, že když se mě totálně podělá motorka někde v Ňambiqárii a nebo jí tam složím tak, že to nemá cenu opravovat, tak čistě ekonomicky je lepší nechat na místě šrot za kilo než za kila tři. Za ušetřené můžu pořídit jiného Bobše.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Jo a jedna taková věc, co bych tu asi neměl psát nahlas je ta, že když se mě totálně podělá motorka někde v Ňambiqárii a nebo jí tam složím tak, že to nemá cenu opravovat, tak čistě ekonomicky je lepší nechat na místě šrot za kilo než za kila tři. Za ušetřené můžu pořídit jiného Bobše.
no fuj!!
... tak teď by sis měl dát deset otčenášů a 3x zdrávas maria, aby ti bylo odpuštěno... a až tě motorka nechá zase někde v Srbsku, tak víš, za co to je
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
no fuj!!
... tak teď by sis měl dát deset otčenášů a 3x zdrávas maria, aby ti bylo odpuštěno... a až tě motorka nechá zase někde v Srbsku, tak víš, za co to je
Taky to píšu sem a potichu, aby to Bobeš neslyšel :-D Před ním ho jen chválím :-)
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Donald: tak já doufám, že to s těma 20 rokama nebude tak zlý, teď sem koupil Hrošíka 1150, to je jen o kousek novější. Líbí se mi klasika, od 12ky vejš je to moc počítačový(a drahý) a já mám rád počítač akorát doma a v práci na stole. Mám taky Reverku(jo ta nechuť k čištění řetězu...), ta má skoro 30, najeto 50k , netuším, kolikrát šel ten budík dokola, nebo pozpátku, ale nějaký zásadní problémy s ní ty 2 roky co ju mám nebyly. Jen je mi na delší trasy prostě malá.
S tím zimním provozem ale nevím, Awia z Motoride.sk ukazoval jak jezdit v zimě s jeho upraveným Hrochem, mají to ve videích na youtube, ale mě na takový kejkle ještě ve sněhu připadá Hrošík dost velkej a těžkej. Asi bych v zimě radši jezdil na otcově staré ČZ 175 Sport :-)) Nemá vyhřívaný hefty, ale je o asi 150kg lehčí :-). Že by se dělaly zimní pneu nevím, na skůtry jo, ale to sou poněkud malý...
Tmavý vlku, dík za pěkná, povzbudivá slova. Je rozhodnuto. Dnes jsem navštívil Boba v Horkách a díky jeho velkodušnosti jsem si mohl GS nejen osahat, vlézt na něj, ale i projet. Překonáno mé očekávání, ať se týká stroje (jsem BMW nepolíbený) tak samotného prodejce. Báječný člověk, jak mnozí víte, vřelé přijetí, rychlá domluva. Těším se, že brzy sem zapadnu už nejen jako pretendující člen klubu, ale praktikující endurista bavorské značky. Za ten malý okamžik jsem zjistil, že moto je ve výborném stavu alespoň na pohled, techniku zcela neposoudím, ale důvěřuji Bobovi, za řidítky motor i převodovka a kardan fungují jako nové. Strach měl velké oči, ale s BMW jsme si hned padli do noty, není pro mě velká, ani těžká, ani rychlá ani pomalá, prostě akorát.
Doufám, že brzy se tady budu moci rozdělit o další dojmy. Zatím si odnáším jen to nejlepší mínění.
Ještě drobnou poznámku: Známý, který měl GS 1200, naznačoval, že moto prodal, protože nechtěl být ve společnosti snobů, kteří stokilometrové výlety vydávali za expedice, atd.... Nemám zatím ten pocit, ostatně s BMW za méně než 100 tisíc díru do světa neudělám. Ale jako skútrista jsem byl 2x vyloučen ze skutrfora.Těmi, kteří měli Hondu Vision 110, ale naparovali se, jako kdyby měli přinejmenším Goldwinga. Tady se zatím cítím dobře.
Takže ahoj!
Upravil donald dne 24.11.2019 10:03
Donald: skutra si koupi jenom chlap, kterej ma rad pruvan ve svy vagine
Upravil Kubrt dne 23.11.2019 20:26
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já chtěl skútr k bawu, abych ho nemusel nechávat na ulici a mám fazer
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Tak přátelé, motorka konečně ve stáji, na značkách, zkamarádila se se mnou, já s ní, bude v dobré společnosti (Honda, Royal Enfield a Kymco). Dnes první jízda přes Prahu v hrozném provozu, začátek na zmoklé dlažbě (jak jinak, že?), ale sedli jsme si. Chtěl bych poděkovat Vám za podporu a hlavně Bobovi, jehož dobrá pověst skutečně nelhala,
A s díky posílám toto:
https://www.youtube.com/v/ZWpInEKVG7E
Doufám, že se někdy s Vámi potkám a svezu!
donald přiložený následující obrázek:
Než s tím prvně pořádně flákneš o zem, tak jí pořiď kryty hlav a nebo padáky. Nejlépe obojí (dle typu padáku). Ušetříš si možná nějaké ty vrásky na čele.
A pro sichr, pokud jí nemá, výztuhu převodovky.
Zbytek už je jenom kosmetika
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Chlapi, díky za přáníčka! Už mi to spadlo ze stojánku, naštěstí kryty hlavy to má, takže se jen ulomil kryt zadního blinkru. Dá se koupit nový samotný?
Ještě mám neumětelskou otázku: Jak se dostanu pod sedlo? U zadního není problém, ale to velké drží za něco a nechci to hned urvat.
Ještě co mě vyděsilo. V pátek jsem ujel cca 10 km a po nákupu nenastartoval. Mrkaly na mě 3 červené kontrolky, jinak mrtvo. Hledal jsem chcípák (nenašel) a nějaké páčky, jestli jsem něco nechtěně nevypnul. No klíčkem jsem cvičil sem a tam a napočtvrté se najednou motor roztočil, ale vyděsilo mě to. Motor už byl zahřátý, venkovní teplota mínus 1 st. C. Je tam nová gelovka. Vypadalo to jako nízké napětí do startéru (?). Asi bych sebou vozil start jumper, ale chtělo by to mít elegantní vývod kabelů z baterie. Děkuji za každou radu!
Upravil donald dne 08.12.2019 16:38
Ja myslim ze by ses mel u tebe v okoli vypravit na kafe k nekemu gdo ma jedenastku na pokec...nez se tady vyptavat na kazdou blbost.
Kupredu spatki ni krok...